Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest tranedatter
Skrevet

Hvordan denne siden regner og hvor pålitlig den er vet jeg ikke, men sier litt.

Carolinebergeriksen : Caroline Berg Eriksen - (gositestat.com)

4638 unike lesere hver dag. 

Kan sikkert stemme da den bloggen som ligger på topp har 26 tusen lesere, og på plass 4 synker antallet lesere til 5000 bare.

Blogg.no – Norges største bloggportal

Denne siden sier KG er den som gir mest trafikk: Carolinebergeriksen.no Traffic, Ranking & Marketing Analytics | Similarweb

...og brukere som leser cbe.no, leser......se&hør, kg og klikk.no. Og ida wulf bloggeren.

Instagram:

Caroline Berg Eriksen's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics)

Både stadig mindre følgere, men også mindre innlegg fra frua selv. Engasjemang på 1,92% bare. Følgerne bryr seg altså svært lite om det som legges ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (45 minutter siden):

Nesten ingenting er reklamemerket. Så enten er avtalene de har veldig lukrative, slik at de tjener sine millioner på en håndfull reklamer i måneden. Eller så har de kommersielle samarbeid de ikke merker, eller de tjener pengene sine på andre ting. Hva vet jeg ikke. 

Kan ikke fatte at bedriften har SÅ lukrative avtaler med Twenty Four og My Muse. Eller Naked. Ser også lite til andre produkter som kunne vært skjult reklame.. Det går mye i kaffekopp, kropp, hund og barns bakhoder, og det blir man vel ikke særlig rik av.. Men det er godt mulig jeg ikke ser godt nok etter😅 Hvor lenge skal man kunne flyte på "renomé"? Det er det ikke stort igjen av. 

• Liker 22
Skrevet (endret)

A/B: de som tenker at bare litt brudd på anbefalingene ikke spiller noen rolle (for det er jo bare bittelitt), men som sørger for at så mange av oss fortsatt ikke kan møte våre familier som bor langt unna og faktisk heller ikke nok av de som bor nærme fordi vi overholder anbefalingene. 

C Vi som er drittlei - drittlei av å se andre gi blanke og vi selv sitter igjen med konsekvensen. 

Og ja, som influenser burde man jobbe for å få flest mulig ut av A/B-kategorien - det er vi alle tjent med (og mest sannsynlig egen potensielle reklameinntekt tjent med det også)

Endret av lillevennen
  • Liker 37
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (44 minutter siden):

Hei der er du igjen ja. Så fint du er inne å forsvarer cbe igjen 😀 kan du forklare oss paret smitteverns tanker også? Kan de deles opp i tre også?

A) de som kanskje tenkte at det var greit å dra på en liten tur, men var usikker på om det var greit. cbe drar, så da blir de inspirert til å dra, og velger som cbe å bryte smittevernsreglene.

B) de som overhodet ikke hadde tenkt å ta en tur, men blir inspirer av cbe til å ta en tur og ikke bryr seg om rådene. 

C) også har de som sitter hjemme fordi de har fått beskjed av myndighetene at det er det best for å hindre smitte, og de samme personene sitter og irriterer seg over høns som drar til fjells og lar sine egne egoistiske behov trumpe landets behov. 

jeg håper og tror at cbe ikke er så relevant lenger, men det er helt tydelig at du mener de er relevante for trening, da blir folk påvirket, men for smittevern, da må folk ta egne valg og blir ikke påvirket av cbe. 
Du må bestemme deg, påvirke eller ikke påvirke? 

Næmmen, der er du igjen ja. Fint at du er her og er kritisk til cbe og latteliggjør en som ikke har samme mening som deg.

Og det er kjempe fint at hun er her faktisk! Kjekt at alle ikke har samme mening i en debatt 😊

Endret av Nijole
  • Liker 7
Gjest Lin11
Skrevet
123Frustrert skrev (44 minutter siden):

Hei der er du igjen ja. Så fint du er inne å forsvarer cbe igjen 😀 kan du forklare oss paret smitteverns tanker også? Kan de deles opp i tre også?

A) de som kanskje tenkte at det var greit å dra på en liten tur, men var usikker på om det var greit. cbe drar, så da blir de inspirert til å dra, og velger som cbe å bryte smittevernsreglene.

B) de som overhodet ikke hadde tenkt å ta en tur, men blir inspirer av cbe til å ta en tur og ikke bryr seg om rådene. 

C) også har de som sitter hjemme fordi de har fått beskjed av myndighetene at det er det best for å hindre smitte, og de samme personene sitter og irriterer seg over høns som drar til fjells og lar sine egne egoistiske behov trumpe landets behov. 

jeg håper og tror at cbe ikke er så relevant lenger, men det er helt tydelig at du mener de er relevante for trening, da blir folk påvirket, men for smittevern, da må folk ta egne valg og blir ikke påvirket av cbe. 
Du må bestemme deg, påvirke eller ikke påvirke? 

👏🏻👏🏻👏🏻

Gjest Lin11
Skrevet
lillevennen skrev (36 minutter siden):

A/B: de som tenker at bare litt brudd på anbefalingene ikke spiller noen rolle (for det er jo bare bittelitt), men som sørger for at så mange av oss fortsatt ikke kan møte våre familier som bor langt unna og faktisk heller ikke nok av de som bor nærme fordi vi overholder anbefalingene. 

C Vi som er drittlei - drittlei av å se andre gi blanke og vi selv sitter igjen med konsekvensen. 

Og ja, som influenser burde man jobbe for å få flest mulig ut av A/B-kategorien - det er vi alle tjent med (og mest sannsynlig egen potensielle reklameinntekt tjent med det også)

Dette ☝🏼

Skrevet

Ingen kommentarer på det ene blogginnlegget fra påskeferien? Eller alle kommentarene for slemme til å slippe gjennom nettroll-filteret? 🤪

• Liker 18
Skrevet

Synes ikke det ser ut som at så mange inspireres. Siste instainnlegg med trening har fått 2600 likes, det før der igjen skarve 2000. De som inspireres, gidder visst ikke vise det.   

• Liker 36
Gjest Lavande
Skrevet
tranedatter skrev (1 time siden):

Hvordan denne siden regner og hvor pålitlig den er vet jeg ikke, men sier litt.

Carolinebergeriksen : Caroline Berg Eriksen - (gositestat.com)

4638 unike lesere hver dag. 

Kan sikkert stemme da den bloggen som ligger på topp har 26 tusen lesere, og på plass 4 synker antallet lesere til 5000 bare.

Blogg.no – Norges største bloggportal

Denne siden sier KG er den som gir mest trafikk: Carolinebergeriksen.no Traffic, Ranking & Marketing Analytics | Similarweb

...og brukere som leser cbe.no, leser......se&hør, kg og klikk.no. Og ida wulf bloggeren.

Instagram:

Caroline Berg Eriksen's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics)

Både stadig mindre følgere, men også mindre innlegg fra frua selv. Engasjemang på 1,92% bare. Følgerne bryr seg altså svært lite om det som legges ut.

Tusen takk. 👍

Det kan altså se ut som cbe.no sliter med antall lesere på blogg, samt engasjement på Instagram.  Det er en god nyhet for de av oss som misliker mye av det influencervirksomheten står for, og som ønsker at flere tar på seg "kritiske briller", samt at influencerbransjen får mindre "makt".

Heldigvis, er det flere og flere som ser og forstår, bl.a : Designer Fam Irvoll: Kan ikke bloggere slutte å kalle seg designere?

"Den norske designeren mener influensere har fått for mye makt – en posisjon hun mener er ufortjent..."

"..  Irvoll ønsker seg også forbrukere som er mer kritiske. I en «ideell verden» ville ikke forbrukerne latt seg blende like lett av influensere og kjendisers markedsføringskraft, mener hun."

Skrevet (endret)
Aricia skrev (4 timer siden):

Tror du virkelig at alle som deltar i debatten her gjør det? 

Jeg har fulgt denne debatten i minst to år. Av prinsipp går jeg aldri(!) inn på bloggerens kanaler. Var sist inne på bloggen hennes i 2015. Bestemte meg da for at hun ikke skulle få ødelegge barseltiden min (eller at jeg ikke skulle la mine negative følelser, som bloggen hennes ga meg, ødelegge). 
Jeg innbiller meg at vi er flere som følger debatten uten å følge personens kanaler.

Endret: beklager, Aricia, ble kanskje feil at jeg siterte deg her... :)

Endret av happygilmore
  • Liker 40
Skrevet
Nijole skrev (7 timer siden):

Næmmen, der er du igjen ja. Fint at du er her og er kritisk til cbe og latteliggjør en som ikke har samme mening som deg.

Og det er kjempe fint at hun er her faktisk! Kjekt at alle ikke har samme mening i en debatt 😊

Det er veldig fint at hxn er her, men det jeg latterliggjør er fraværet når vedkommende blir spurt om hvorfor på alle påstandene vedkommende legger frem. Vedkommende kommer inn, slenger ut noe og klarer ikke å diskutere hvorfor det er ok med barneeksponering, kroppsfokus og smittevernsbrudd, for eks.

• Liker 30
Skrevet
odipodis skrev (8 timer siden):

Ingen kommentarer på det ene blogginnlegget fra påskeferien? Eller alle kommentarene for slemme til å slippe gjennom nettroll-filteret? 🤪

Vi har sett alle bildene fra før på instastory. Det er ingenting nytt i innleggene.

• Liker 20
Skrevet
happygilmore skrev (7 timer siden):

Jeg har fulgt denne debatten i minst to år. Av prinsipp går jeg aldri(!) inn på bloggerens kanaler. Var sist inne på bloggen hennes i 2015. Bestemte meg da for at hun ikke skulle få ødelegge barseltiden min (eller at jeg ikke skulle la mine negative følelser, som bloggen hennes ga meg, ødelegge). 
Jeg innbiller meg at vi er flere som følger debatten uten å følge personens kanaler.

Endret: beklager, Aricia, ble kanskje feil at jeg siterte deg her... :)

Ikke noe problem, jeg er helt enig med deg! :) 

• Liker 15
Skrevet
tranedatter skrev (10 timer siden):

Ref. denne så kommer 64% av trafikken til CBE sine sider herfra

Hvis man er kritisk til virksomheten og  faktisk ønsker at hun skal slutte med den så bør man jo kanskje selv slutte å lese hennes "innhold" (blogg,instagram++)?

En leser er jo en leser - selv om den er kritisk., så er man innom henne så støtter man jo virksomheten

Kanskje også da ikke skrive her siden det sikkert er herfra masse av trafikken kommer

• Liker 9
Skrevet
punkyB skrev (1 time siden):

Ref. denne så kommer 64% av trafikken til CBE sine sider herfra

Hvis man er kritisk til virksomheten og  faktisk ønsker at hun skal slutte med den så bør man jo kanskje selv slutte å lese hennes "innhold" (blogg,instagram++)?

En leser er jo en leser - selv om den er kritisk., så er man innom henne så støtter man jo virksomheten

Kanskje også da ikke skrive her siden det sikkert er herfra masse av trafikken kommer

Jeg tenker at hvis folk kommer inn på sidene hennes herfra, så får de med seg at hun er omdiskutert og at mange er kritiske til det som publiseres, så jeg tenker at det er en helt grei ting. Og det er altså ikke 64 % av totaltrafikken, men 64 % av 4, 88 %. En ganske viktig forskjell. :Nikke: 

• Liker 45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...