Måne Rampelyset Skrevet 6. april 2021 #39221 Skrevet 6. april 2021 Tråden er ryddet for avsporing og tull. Måne, admin. 6
FotbaIlflua Skrevet 6. april 2021 #39223 Skrevet 6. april 2021 Gull vaffel skrev (12 timer siden): Suger inn blir feil ord, hu strammer musklene der å strekker litt ekstra på nakken, suge inn halsen går ikke Svelge blir mer riktig. Om jeg svelger seg halsen min mye mer senete ut.
Nijole Skrevet 6. april 2021 #39224 Skrevet 6. april 2021 Kollontaj skrev (3 timer siden): Valpen tror jeg ikke vil booste dem så lenge, de bruker den opp med alt for mye eksponering. 4500 likes på siste hundebilder er vel ikke optimalt, særlig ikke når man ser at Funkygine får 50-100000 likes på hundebilder. Nå har hun dobbelt så mange følgere da, men da skulle jo CBE ligget på 25000 og oppover om følgerne hennes var like positive som Funky sine. Hvorfor sammenlignes Cbe med funkygine i ett sett? Synes ikke hun er noen gullstandard heller akkurat. Svært mye eksponering av barn 🙄 20
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 6. april 2021 Populært innlegg #39225 Skrevet 6. april 2021 Lin10 skrev (6 timer siden): Jeg er enig i det han skriver. Det er jo kjent innenfor psykologien at personer som har det bra med seg selv, har nok med sitt eget liv og ikke har behov for å kritiserer andre. Men, han ler nok alle de tåpelige kommentarene som kommer deres vei😅det er slik man bare kan forholde seg til slikt. De lever sitt sitt gode liv, det er jo tydelig og ikke lar seg affisere at hets. Misunnelsen er å føle og ta på😀 Og hvor bra sier psykologien at LKE har det når han sletter og blokkerer kritikk for så å sende DM's med budskapet; han bryr seg ikke om andre? Nei vel, hvorfor sender han meldinger da? God dag mann økseskaft. 60
Populært innlegg Keaton Skrevet 6. april 2021 Populært innlegg #39226 Skrevet 6. april 2021 Nijole skrev (17 minutter siden): Hvorfor sammenlignes Cbe med funkygine i ett sett? Synes ikke hun er noen gullstandard heller akkurat. Svært mye eksponering av barn 🙄 Fra 1.februar til nå er det barn med på 9 av IG-innleggene hos CBE, mens Funky har med ett barn i ett innlegg. Liker ikke noens eksponering av barn, men det er vel liten tvil om at Funky genererer likes på egen hånd, samt har en mindre «perfekt» fremvisning av familiemedlemmer. Hun burde helt klart ikke eksponere mindreårige, hun også, ingen som er uenig i det. 60
Nijole Skrevet 6. april 2021 #39227 Skrevet 6. april 2021 (endret) Kollontaj skrev (17 minutter siden): Fra 1.februar til nå er det barn med på 9 av IG-innleggene hos CBE, mens Funky har med ett barn i ett innlegg. Liker ikke noens eksponering av barn, men det er vel liten tvil om at Funky genererer likes på egen hånd, samt har en mindre «perfekt» fremvisning av familiemedlemmer. Hun burde helt klart ikke eksponere mindreårige, hun også, ingen som er uenig i det. Det diskuteres jo ganske ofte eksponering av barn her inne. Og synes derfor det er litt snodig å trekke frem en bedrift som funkygine så positivt, når funky er veldig dårlig på eksponering av barn. Har jo kunne sett minstemann på tv fra før han ble født. Kan ikke si meg enig at det blir noe bedre av at det I er en like "perfekt" fremstilling av familiemedlemmer. Det er jo tusenvis av treningskontoer der ute, må vel være en der ute som er litt bedre egnet? Flott at det reduseres på IG, og vi får håpe det ikke er en ny Funkyfam innspilling på gang samtidig denne våren. Endret 6. april 2021 av Nijole 9
pøbelsara Skrevet 6. april 2021 #39228 Skrevet 6. april 2021 Funky har sin egen tråd. Denne tråden handler om carolinebergeriksen.no. 43
Nijole Skrevet 6. april 2021 #39229 Skrevet 6. april 2021 pøbelsara skrev (26 minutter siden): Funky har sin egen tråd. Denne tråden handler om carolinebergeriksen.no. Sier du det... Og helt enig! 6
Keaton Skrevet 6. april 2021 #39230 Skrevet 6. april 2021 Nijole skrev (59 minutter siden): Det diskuteres jo ganske ofte eksponering av barn her inne. Og synes derfor det er litt snodig å trekke frem en bedrift som funkygine så positivt, når funky er veldig dårlig på eksponering av barn. Har jo kunne sett minstemann på tv fra før han ble født. Kan ikke si meg enig at det blir noe bedre av at det I er en like "perfekt" fremstilling av familiemedlemmer. Det er jo tusenvis av treningskontoer der ute, må vel være en der ute som er litt bedre egnet? Flott at det reduseres på IG, og vi får håpe det ikke er en ny Funkyfam innspilling på gang samtidig denne våren. Hvis du leste det første innlegget mitt; det var hundebilder jeg sammenlignet. 28
Nijole Skrevet 6. april 2021 #39231 Skrevet 6. april 2021 (endret) Kollontaj skrev (5 minutter siden): Hvis du leste det første innlegget mitt; det var hundebilder jeg sammenlignet. Nå var det ikke akkurat det som var poenget da. Om det var hundebilde eller bilde av trening er irrelevant med tanke på det jeg prøvde å få frem. Endret 6. april 2021 av Nijole 4
Populært innlegg Malum Skrevet 7. april 2021 Populært innlegg #39232 Skrevet 7. april 2021 (endret) Nijole skrev (6 timer siden): Nå var det ikke akkurat det som var poenget da. Om det var hundebilde eller bilde av trening er irrelevant med tanke på det jeg prøvde å få frem. Jeg ser Funkygine har blitt trukket frem flere ganger i denne tråden som et motstykke til CBE og et eksempel på en god og positiv påvirker når det gjelder trening. Når det gjelder eksponering av barn, derimot, har hun ikke vært trukket positivt frem, eller sammenlignet med her - bortsett fra av deg. Endret 7. april 2021 av Malum 61
Nijole Skrevet 7. april 2021 #39233 Skrevet 7. april 2021 Malum skrev (13 minutter siden): Jeg ser Funkygine har blitt trukket frem flere ganger i denne tråden som et motstykke til CBE og et eksempel på en god og positiv påvirker når det gjelder trening. Når det gjelder eksponering av barn, derimot, har hun ikke vært trukket positivt frem og sammenlignet med her - bortsett fra av deg. Det var godt oppsummert. Og det innledende spørsmålet var, kan man ikke bruke noen som ikke er så dårlig på eksponering av barn i steden for da det er mange å ta av? 3
pøbelsara Skrevet 7. april 2021 #39234 Skrevet 7. april 2021 MissLucy skrev (På 12.2.2019 den 19.02): Caroline Berg Eriksen kaller seg influencer, og bruker bloggen sin, instagramkontoen og snapchat som plattformer til å selge annonser. Denne virksomheten har vært gjenstand for kritikk, som er oppsummert her, med tilhørende dokumentasjon. Det dreier seg i hovedtrekk om skjult reklame og brudd på markedsføringsloven, bruk av barn i sosiale media, kroppsfokus, perfeksjonisme og overforbruk. For ordens skyld: Carolinebergeriksen.no, med tilhørende IG og snapchat, drives av Treasures AS. Treasures AS drives av en person som heter Caroline Berg Eriksen, sammen med hennes ektefelle, som heter Lars Kristian Eriksen. Denne tråden handler ikke om disse individene, men om forretningsvirksomheten de driver gjennom blogg/andre sosiale media som de driver gjennom aksjeselskapet sitt. Dette er tråden for saklig debatt om slike kritikkverdige forhold. Minner om denne. 😊 Andre populære influensere har egne tråder på Rampelys. 21
Måne Rampelyset Skrevet 7. april 2021 #39235 Skrevet 7. april 2021 Tråden stenges for moderering. Måne, admin.
Måne Rampelyset Skrevet 7. april 2021 #39236 Skrevet 7. april 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring. Måne, admin. 2
NewStart87 Skrevet 7. april 2021 #39237 Skrevet 7. april 2021 Hvorfor kutter de ikke ut de rumpeinnleggene? Man ser jo innleggene hoppe opp og ned mens hun løper, det ser bare så dumt ut. Ser de det ikke selv? 37
Isild Skrevet 7. april 2021 #39238 Skrevet 7. april 2021 NewStart87 skrev (12 minutter siden): Hvorfor kutter de ikke ut de rumpeinnleggene? Man ser jo innleggene hoppe opp og ned mens hun løper, det ser bare så dumt ut. Ser de det ikke selv? Hvis de ønsker å motivere andre til å trene, så er det en idè å ikke kalle 5x5 på 15 stigning for en "roolig start på dagen" syns jeg (fjolle-emojien er notert, så det var kanskje ironi) Det ser ut som hun løper på den stigningen også, så det er skikkelig tøffe intervaller hun kjører. Men, det er kanskje ikke motivere de ønsker, men å skryte av seg selv. Det heter her forøvrig ikke "inni" CBE, men "inne i". 35
Surikatt Skrevet 7. april 2021 #39239 Skrevet 7. april 2021 Isild skrev (15 minutter siden): Hvis de ønsker å motivere andre til å trene, så er det en idè å ikke kalle 5x5 på 15 stigning for en "roolig start på dagen" syns jeg (fjolle-emojien er notert, så det var kanskje ironi) Det ser ut som hun løper på den stigningen også, så det er skikkelig tøffe intervaller hun kjører. Men, det er kanskje ikke motivere de ønsker, men å skryte av seg selv. Det heter her forøvrig ikke "inni" CBE, men "inne i". Ja, det er for å skryte og få skryt. Sånn at hun blir motivert. Følgerne blir jo ikke det. Jeg vil si hun bruker følgerne til å motivere seg men tanken deres med Netfit, er ikke det motsatt ? 41
Isild Skrevet 7. april 2021 #39240 Skrevet 7. april 2021 Surikatt skrev (2 minutter siden): Ja, det er for å skryte og få skryt. Sånn at hun blir motivert. Følgerne blir jo ikke det. Jeg vil si hun bruker følgerne til å motivere seg men tanken deres med Netfit, er ikke det motsatt ? Det er min opplevelse av det også. Det virker som det er tomler opp og skryt av seg selv de er ute etter - mer enn å motivere. Netfit virker jo mest som en eviglang fotoshoot så langt. Det er vel ikke oppe og går. Det er vel ikke så mange som lenger husker hva det egentlig var ment å bli heller. 36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå