Gjest Lin11 Skrevet 1. april 2021 #38721 Skrevet 1. april 2021 Lavande skrev (17 minutter siden): Det er en person som stiller spørsmål ved ski med stålkanter og hund, samt dokumentert manglende smittevern (2 meter avstand). Det er nå 19 personer som "angriper" henne i kommentarfeltet, jf. https://www.instagram.com/p/CNHrQlUA8OE/?igshid=6ga07ruvtd6q . Heldigvis er det noen som holder seg til sak fremfor personangrep: Skjønner ikke at folk gidder. I Berg Eriksen sine kanaler er det bare regnbuer og enhjørninger. De menneskene som følger kontoen, skjønner ikke at det er en bedriftskonto med innhold en fjortis influenser verdig. De jeg kjenner som følger CBE.no er ikke de mest reflekterte menneskene jeg vet om.
Gjest Lavande Skrevet 1. april 2021 #38722 Skrevet 1. april 2021 (endret) FruRosa skrev (1 time siden): Dette er vel ikke 2 meter? Når jeg tenker holde 2 meter avstand, ser jeg for meg lengden på et vanlig spisebord. Det er ikke dette. Endret 1. april 2021 av Lavande
Minnie Mus Skrevet 1. april 2021 #38723 Skrevet 1. april 2021 Såklart Ozo ikke trekker, der han løper foran med frua bak på ski.... skulle tatt seg ut lissom... 26
Klink Skrevet 1. april 2021 #38724 Skrevet 1. april 2021 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Jeg stiller spørsmålstegn ved enhver som bagatelliserer og dermed devaluerer årsakene til og formålene for at vi som samfunnsmedlemmer har anbefalinger, retningslinjer og lover å forholde oss til. En slik pytt sann-holdning som fremvises både her og på Dovre, alternativt Kulås, vitner om et samfunn i forfall dersom slikt som dette glatt overses for å bli den nye normen. Angående koronaanbefalinger er jeg enig. Om et anneks som noen kanskje sover eller ikke sover i. Nei det er for spesielt interesserte som kun er ute etter å få tatt paret/bedriften på noe. Innlegget handler om at det annekset cbe angivelig sover i er søkt om, slik at det er lov å overnatte der. Ikke om covid. Endret 1. april 2021 av Klink 6
Kokosmakron Skrevet 1. april 2021 #38725 Skrevet 1. april 2021 Og der ble det lagt ut bilder fra skitur på hundens konto 😉 Jeg ser ikke noen kommentarer under skiinnlegget på CBE’s konto, mente så bestemt det var kommentarer der? 9
FruRosa Skrevet 1. april 2021 #38726 Skrevet 1. april 2021 Klink skrev (15 minutter siden): På dette bildet ser det ut som to sitter sammen litt unna de andre tre, fire(?) Stemmer det, men det er IKKE 2 meter mellom de to og de andre! 13
Gjest Lin11 Skrevet 1. april 2021 #38727 Skrevet 1. april 2021 (endret) Meanwhile på CP sin IG. Her feires det bursdag uten at mindreårige er eksponert. I tillegg vant CP bransjeprisen Norwegian Cosmetic Awards. Og det helt uten å vise kropp, mindreårige og bitche i kommentarfeltet sitt. Noe sier meg at CBE.no har feil fokus.. Endret 1. april 2021 av Lin11
Minnie Mus Skrevet 1. april 2021 #38728 Skrevet 1. april 2021 (endret) 1 hour ago, Kokosmakron said: Biter meg merke i at det foreløpig ikke er lagt ut noe som helst fra skiturene på hundens insta. Der er det veldig mange hundeeiere som er følgere. Kunne vært interessant å se hvilke kommentarer som hadde dukket opp der. Hehe, du hadde ikke før skrevet det, før det kom et innlegg på hundens insta 😂 Neida, dem følger ikke med og leser her inne, ikke i det hele tatt Evt negative kommentarer blir nok slettet etterhvert Endret 1. april 2021 av Minnie Mus 23
Kokosmakron Skrevet 1. april 2021 #38729 Skrevet 1. april 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Hehe, du hadde ikke før skrevet det, før det kom et innlegg på hundens insta 😂 Neida, dem følger ikke med og leser her inne, ikke i det hele tatt 😅 5
neon_sun Skrevet 1. april 2021 #38730 Skrevet 1. april 2021 Lavande skrev (24 minutter siden): Får du opp denne - fra https://www.instagram.com/p/CNHrQlUA8OE/?igshid=6ga07ruvtd6q Nei, den kan jeg ikke se. 4
Nijole Skrevet 1. april 2021 #38731 Skrevet 1. april 2021 Lin11 skrev (27 minutter siden): Skjønner ikke at folk gidder. I Berg Eriksen sine kanaler er det bare regnbuer og enhjørninger. De menneskene som følger kontoen, skjønner ikke at det er en bedriftskonto med innhold en fjortis influenser verdig. De jeg kjenner som følger CBE.no er ikke de mest reflekterte menneskene jeg vet om. Jeg trur det er veldig sannsynlig at svært mange av de som følger skjønner det er en bedriftskonto, men at de følger akkurat for de ønsker regnbuer og enhjørninger i feeden sin. Unødvendig å nedgradere følgerne til cbe til lite reflektert og "at de ikke skjønner". Jeg trur mange liker å se fine bilder,men at de ikke har på seg "ski kan skade hund, hund er for ung til å gå på tur, sover de virkelig i annekset," brillene sine når de skroller forbi. 8
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #38732 Skrevet 1. april 2021 (endret) Lavande skrev (4 timer siden): Forts. - https://www.instagram.com/p/CNHrQlUA8OE/?igshid=6ga07ruvtd6q Oppdatert (svarte ikke på at de la ut bilder som viste for liten avstand og det med barnevakt😞 Hei! Jeg er også oppvokst med hund, ski og stålkanter og er derfor ekspert på dette området i likhet med Lars Kristian Eriksen som aldri har hatt problemer med verken valper fra trekkhundraser eller stålkanter på ski. (Argumentforsøk 1.) Det er heller ikke kjøkken i annekset mitt, så jeg har med kjøkken. Jeg kokte egg i bålpanna idag tidlig, og fikk meg en kopp kaffe fra stormkjøkkenet ute selv om tilgjengelig kjent kjøkken med strøm(?) er 1 minutt unna i hovedhytta (Argumentforsøk 2.) Jeg skal spise pølse med brød resten av påsken da gårsdagens pølsefest fra bålpanna var en gedigen suksess, til tross for at kjent kjøkken finnes i hovedhytta jeg ikke oppholder meg i, for der er tross alt svigers som kommer fra en tredje kommune. Vi befinner oss alle i en annen kommune enn hjemkommunen. Men det gjør ikke noe for vi har vokst opp med å krysse kommunegrenser, smittevernstiltak og nasjonale anbefalinger så dette kan vi. Det er nesten som å lese 200 sider forskningsrapporter på norsk og tolke resultatene slik alle vi fire voksne og to småbarn syns det er riktig, og likevel konkludere helt feil. Endret 1. april 2021 av Revenge o'Cavatina antall voksne, tillegg 67
Gjest Lin11 Skrevet 1. april 2021 #38733 Skrevet 1. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Hei! Jeg er også oppvokst med hund, ski og stålkanter og er derfor ekspert på dette området i likhet med Lars Kristian Eriksen som aldri har hatt problemer. (Argumentforsøk 1.) Det er heller ikke kjøkken i annekset mitt, så jeg har med kjøkken. Jeg kokte egg i bålpanna idag tidlig, og fikk meg en kopp kaffe fra stormkjøkkenet ute selv om tilgjengelig kjent kjøkken er 1 minutt unna i hovedhytta (Argumentforsøk 2.) Jeg skal spise pølse med brød resten av påsken da gårsdagens pølsefest fra bålpanna var en gedigen suksess, til tross for at kjent kjøkken finnes i hovedhytta jeg ikke oppholder meg i, for der er tross alt svigers som kommer fra en tredje kommune. Vi befinner oss alle i en annen kommune enn hjemkommunen. Men det gjør ikke noe for vi har vokst opp med å krysse kommunegrenser, smittevernstiltak og nasjonale anbefalinger så dette kan vi. Det er nesten som å lese 200 sider forskningsrapporter på norsk og tolke resultatene slik alle vi seks voksne og to småbarn syns det er riktig. 👏🏻👏🏻👏🏻
Gjest Lavande Skrevet 1. april 2021 #38734 Skrevet 1. april 2021 neon_sun skrev (27 minutter siden): Nei, den kan jeg ikke se. Tusen takk. Så da sletter de kritisk(e) kommentar(er), og lar "mobben" få herje inne på kommentarfeltet https://www.instagram.com/p/CNHrQlUA8OE/?igshid=6ga07ruvtd6q. Så lite profesjonelt av påvirkerbedriften.
likermegher Skrevet 1. april 2021 #38735 Skrevet 1. april 2021 Godt CBE har mange til å forsvare seg. Her ser en dessverre hvorfor hun fortsatt tjener penger på det tragiske livet sitt. 21
Skrottefar Skrevet 1. april 2021 #38736 Skrevet 1. april 2021 Nijole skrev (23 minutter siden): Unødvendig å nedgradere følgerne til cbe til lite reflektert og "at de ikke skjønner". Jeg trur mange liker å se fine bilder,men at de ikke har på seg "ski kan skade hund, hund er for ung til å gå på tur, sover de virkelig i annekset," brillene sine når de skroller forbi. Mulig de ikke har på den type briller nei, men derimot det de har på er skylapper 13
Populært innlegg Isild Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #38737 Skrevet 1. april 2021 Det er ikke kjøkken i annekset, men kjøkken er enkelt å ha med seg? Vil de at vi skal tro på at de lager seg frokost, lunsj, middag på stormkjøkken og bålpanne? De bryter anbefalingene - enkelt og greit, men det værste er allikevel at de lyver om det- til "full applaus" fra følgerne som mener at " verden blir et bedre sted hvis alle passer seg selv `hjerte, hjerte, hjerte` . Nei! Verden blir ikke et bedre sted under en global pandemi "hvis alle bare passer seg selv" - ikke når det passes på seg selv slik vi ser i denne store påvirkerkanalen. De er garantert ikke alene om å bryte anbefalinger denne påsken (og ellers) - men de lever av å påvirke, og det er skikkelig tragisk å legge ut AT de bryter anbefalinger, og det er veldig uprofesjonellt å lyve på jobb. Med deres forhold til anbefalinger, så er jeg dermed ikke overrasket over at de blåser i anbefalinger hva angår valper på tur og stålkanter. De kan og vet alt - alltid, anbefalinger er tydeligvis bare show-stoppere og irritasjonsmoment. 65
Klaraku78 Skrevet 1. april 2021 #38738 Skrevet 1. april 2021 Lavande skrev (7 minutter siden): Tusen takk. Så da sletter de kritisk(e) kommentar(er), og lar "mobben" få herje inne på kommentarfeltet https://www.instagram.com/p/CNHrQlUA8OE/?igshid=6ga07ruvtd6q. Så lite profesjonelt av påvirkerbedriften. Akkurat samme opplegg som på bloggen. Hun slipper til en kritisk kommentar, lener seg tilbake og lar "venninnene" ta seg av resten. Disse venninne klager på at folk bryr seg. Har de ikke fått med seg hva CBE lever av? Hadde jeg skrevet at rompa hennes var sjukt fin, så hadde alle applaudert. Er man kristisk til hvordan de oppfører seg med hensyn på korona og skikjøring med hund, så blir man halshogd. Med sånne holdninger, så vitner det vel om at disse venninnene ikke er så opptatt av hva som skjer i samfunnet. 38
Surikatt Skrevet 1. april 2021 #38739 Skrevet 1. april 2021 Klaraku78 skrev (2 timer siden): Hun driver og reklamerer med at LK har så god erfaring med hund, men hvis han virkelig har mye erfaring, så hadde ikke hunden vært med på skitur hver dag i påsken. Ikke hadde de brukt ski med stålkanter heller, så den erfaringen kan dere få billig av meg. Rart hvordan de er eksperter på absolutt alt. Jeg tror både LK og CBE hadde hatt godt av å være med i Kompani Lauritsen. Kanskje han Fenriken kunne fått litt skikk på de. Lars Kristian Eriksen er jo lege, må du huske. Han er også profesjonell ultraløper. Han er også best på å linke til forskningsrapporter. 31
NewStart87 Skrevet 1. april 2021 #38740 Skrevet 1. april 2021 De har dusj i annekset! De har lagt ut film av at Ozo tar seg en dusj. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå