Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Coccojambo skrev (9 timer siden):

Det blir jo litt tragikomisk det her. Dessverre så fører dette til at jeg følger ganske godt med i hennes kanaler nå, det bruker jeg ikke. Men det er rett og slett fascinerende å se voksne mennesker som velger å lyge (!) uten å sørge for at det ikke finnes annen dokumentasjon som avslører deres løgn. Men ærlig talt. Hvorfor ikke bare si at de ikke respekterer retningslinjer og gjør som de vil? Da må de vel på sett og vis sette pris på denne diskusjonen som ruller opp?

Noe anneks med bad og kjøkken er det ikke. Nå skrev hun vel bare at de hadde tilgang..ikke at de hadde tilgang i annekset. MEN det å hevde at et anneks vil gjøre denne turen fri for smitterisiko er under pari når vi kan bla oss tilbake å se hva annekset faktisk er. Har ikke ord. Kjenner jeg blir storprovosert av av hun altså helt bevisst velger å lyge.

• Liker 39
Skrevet
snute skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner ikke at dere orker å bruke så mye krefter på å følge med på alt cbe gjør hele tiden! Er det virkelig så ille å treffe foreldrene til lke? I en annen tråd jeg leste her syns de fleste det var helt greit å sende barnebarn med besteforeldre på hyttetur.

Så lenge dette er de eneste de møter syns jeg det må være ok. Vet om mange som er med foreldre / besteforeldre i påsken. Det aller beste er sikkert at ingen møter noen andre enn de de bor med, men det viktigste er at alle møter så få som mulig. 

Cbe og familien kommer fra et område med høyt smittetrykk for tiden. Det at de reiser til en annen kant av landet og bor med familie fra et tredje område, bryter helt klart med anbefalinger og regler! Det er ingen som har sagt at man ikke kan møte foreldre på et år, men det handler om hvilke regler som gjelder på hvert tidspunkt, hvordan smittesituasjonen er, hvor langt man reiser, avstand, osv. 

Altså, vi bor i et område med langt mindre smitte, og har valgt å ikke besøke familie for å bidra til dugnaden og følge anbefalingene som gjelder. 

Cbe er influenser som lever av å påvirke andre. Håper folk snart skjønner hvor hjernedødt dette opplegget er. 

Ps: til de som sier foreldrene nok går i karantene hvis de får symptomer; det er helt vanlig å smitte andre før man får symptomer. Faktisk er det mye som tyder på at man er mest smittsom rett før symptomene bryter ut (kilde: legefamiliemedlem). Det er jo derfor dette viruset sprer seg så raskt og det er viktig å følge regler! I stedet for å ta på seg bezzerwizzerhatten og drite i alle anbefalinger. 

• Liker 49
Skrevet
Impulse skrev (7 minutter siden):

Det blir jo litt tragikomisk det her. Dessverre så fører dette til at jeg følger ganske godt med i hennes kanaler nå, det bruker jeg ikke. Men det er rett og slett fascinerende å se voksne mennesker som velger å lyge (!) uten å sørge for at det ikke finnes annen dokumentasjon som avslører deres løgn. Men ærlig talt. Hvorfor ikke bare si at de ikke respekterer retningslinjer og gjør som de vil? Da må de vel på sett og vis sette pris på denne diskusjonen som ruller opp?

Noe anneks med bad og kjøkken er det ikke. Nå skrev hun vel bare at de hadde tilgang..ikke at de hadde tilgang i annekset. MEN det å hevde at et anneks vil gjøre denne turen fri for smitterisiko er under pari når vi kan bla oss tilbake å se hva annekset faktisk er. Har ikke ord. Kjenner jeg blir storprovosert av av hun altså helt bevisst velger å lyge.

Det er det hun lever av. De lyver så de tror det selv. Selv små ting blir store løgner når man ikke klarer å holde styr på hva man har løyet om tidligere. 

• Liker 20
Skrevet

Jøss! Nå har begge to lagt ut en lang unnskylding hvor de innrømmer feilvurdering og ber om forståelse for at de trådte litt feil denne gang (!). 

Nå står faktisk ikke verden til påske 😮

• Liker 22
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Jøss! Nå har begge to lagt ut en lang unnskylding hvor de innrømmer feilvurdering og ber om forståelse for at de trådte litt feil denne gang (!). 

😳 eller vent... Det er 1 april i dag ja😉

• Liker 32
Skrevet

Jeg tenker at det at de knapt viser bilder/film fra åres påskeferie er en innrømmelse i seg selv. De vet de gjør noe de ikke burde. De vil ikke måtte forsvare det offentlig (for de vet de ikke kan). Derfor velger de å spille skuespill og «leke gjemsel» og liksom late som de ikke har noe å skjule.

Om de virkelig mente at de ikke gjorde noe galt- ville de snappet som vanlig...

• Liker 44
Skrevet
Lopploella skrev (9 minutter siden):

Kanskje den aller mest usannsynlige aprilspøken jeg har hørt noen gang! 😄

Jobbermedbarn skrev (8 minutter siden):

😳 eller vent... Det er 1 april i dag ja😉

🙈😂det sier faktisk litt at spøken var så usannsynlig at den ble avslørt med det samme😅

• Liker 30
Skrevet (endret)
*Emma* skrev (26 minutter siden):

Jeg tenker at det at de knapt viser bilder/film fra åres påskeferie er en innrømmelse i seg selv. De vet de gjør noe de ikke burde. De vil ikke måtte forsvare det offentlig (for de vet de ikke kan). Derfor velger de å spille skuespill og «leke gjemsel» og liksom late som de ikke har noe å skjule.

Om de virkelig mente at de ikke gjorde noe galt- ville de snappet som vanlig...

Jeg får også følelsen av at de "gjemmer seg" litt. Tolker det som at de har blitt bevisst på at det å drite i anbefalingene er såpass mot strømmen, at innlegg som viser "påske as usual" vil irritere flere enn det inspirerer. 

Endret av Isild
  • Liker 37
Skrevet
Hallepalle2 skrev (12 minutter siden):

Igjen,  frokostbilde tatt rett ned. Silkenattkjole (eller polyester, for å være korrrekt) og påskeserviett i fokus. Når det man ikke ser forteller mer enn det man ser🧐

De hadde vist frem annekset om det var der de var.

• Liker 37
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hvor er det du ser/leser en unnskyldning?

• Liker 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (36 minutter siden):

Igjen,  frokostbilde tatt rett ned. Silkenattkjole (eller polyester, for å være korrrekt) og påskeserviett i fokus. Når det man ikke ser forteller mer enn det man ser🧐

Ikke fra noe kjøkken i annekset hvertfall 🤣

• Liker 16
Skrevet
skruf skrev (35 minutter siden):

Se på kalenderen. ;)

• Liker 18
Gjest Lin11
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Dokumentasjon? 

Skrevet
skruf skrev (50 minutter siden):

Lin11 skrev (2 minutter siden):

Dokumentasjon? 

Var nok en aprilspøk det med unnskyldningen :)

• Liker 19
Skrevet
Isild skrev (9 minutter siden):

Var nok en aprilspøk det med unnskyldningen :)

Godt de innså hvor umusikalsk en slik aprilsspøk var!

🤮

• Liker 5
Skrevet
LilleSnupp skrev (1 minutt siden):

Godt de innså hvor umusikalsk en slik aprilsspøk var!

🤮

Det er ikke de som har dradd den spøken, men en bruker her inne.

• Liker 19
Skrevet

Det er så åpenlyst at de prøver å skjule hvor de er. Har ikke den minste tro på at de bor i det annekset og at de holder avstand til svigers. Tidligere hytteturer er dokumentert fra de står opp til de legger seg med bilder av alt og ingenting. At alle bilder innenifra nå er ekstreme nærbilder hvor du ikke kan se noen bakgrunn, det sier vel sitt? Og bildene fra skiturer og løpeturer bare de to....hvor er barna? Alene i annekset da?

• Liker 40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...