Emma Belikova Skrevet 31. mars 2021 #38541 Skrevet 31. mars 2021 Lin10 skrev (4 timer siden): Det er helt innfor å dra på hytta i påsken. De har handlet inn på forhånd og er der alene. Hvis svigerforeldrene kommer så sover de inne i hytta og CBE og familien i annekset. De holder avstand. Alt er helt innfor anbefalinger, så de er gode påvirkere😊men, skjønner at det ikke er enkelt å få med seg alt når en skal leke koroanpoliti😊noe Bent Høie anbefaler folk om å ikke være, men vise mer raushet og ikke være så dømmende og sinte. Hvordan i alle dager veit du alt dette? 27
Marioposa Skrevet 31. mars 2021 #38542 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Mulig jeg siterte noen brukere feil i forrige innlegg, det beklager jeg i såfall. Jeg lurer bare på om noen folk her i tråden virkelig mener at CBE følger anbefalingene til Nakstad nå i påsken? Nakstad sine påskeråd er i linken under. 2 raske minutter, svært enkelt forklart : https://www.vgtv.no/video/215908?utm_source=overlay-share&utm_term=tabs Jeg er ubeskrivelig lei av covid! Lei av å ikke kunne møte familie eller venner. Hvordan skal vi få slutt på smitten hvis folk ikke gidder å følge enkle anbefalinger? Endret 31. mars 2021 av Marioposa 36
tantesofie Skrevet 31. mars 2021 #38543 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Ikkenoledig skrev (11 minutter siden): Han løper på slakt bånd.... trekker ikke. På CBE sin story er det ikke slakt bånd, han trekker Endret 31. mars 2021 av tantesofie 20
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38544 Skrevet 31. mars 2021 Kollontaj skrev (56 minutter siden): Nå må du slutte å slenge rundt deg med spekulasjonsbegrepet. Når man bruker fakta som er tilgjengelig og sunn fornuft sier det seg selv at ungene ikke er ute eller sitter alene i annekset mens foreldrene er avgårde for å trimme. Kvalifisert antakelse! Hvis du leser hva jeg har sitert og skrevet senere og ikke bare antar ting, så ser du at jeg har fått det med meg. 1
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38545 Skrevet 31. mars 2021 Anonym90059005 skrev (21 minutter siden): Hvem skal tas først, som ikke tas mener du? Jeg syns for øvrig det er helt innafor "å ta" en influenser, som har som jobb å påvirke andre mennesker. Og som når ut til hundretusener. Men det er ikke så viktig i din bok kanskje? En influenser som også i eget kommentarfelt for noen dager siden skrev at de skulle følge de regler og anbefalinger som gjaldt, men som vi nå beviselig kan se at gir en god F... i de nevnte anbefalingene. 100% ren løgn, nok en gang, fortalt til sine følgere der altså. Kanskje greit å droppe å lete etter halmstrå å forsvare henne på snart? Jeg vet ikke hvem alle disse menneskene som reiser til andre land, gir faen i munnbind, har munnbind bare over munnen, på haka o.l anbefalinger på butikker, drar på fest og driter i avstand er jeg. 2
Salmonella Skrevet 31. mars 2021 #38546 Skrevet 31. mars 2021 tantesofie skrev (14 minutter siden): På CBE sin story er det ikke slakt bånd, han trekker I de få sekundende så ble det vel litt slik i og med at CBE var opptatt med å holde kameraet/mobilen. Kan dermed ikke påstå at hunden trekker under hele turen. 4
tantesofie Skrevet 31. mars 2021 #38547 Skrevet 31. mars 2021 Salmonella skrev (3 minutter siden): I de få sekundende så ble det vel litt slik i og med at CBE var opptatt med å holde kameraet/mobilen. Kan dermed ikke påstå at hunden trekker under hele turen. Det påstår jeg ikke heller. Men han burde ikke trekke i det hele tatt. Eller riktigere sagt, han har ingenting på en skitur å gjøre. 27
Klaraku78 Skrevet 31. mars 2021 #38548 Skrevet 31. mars 2021 tantesofie skrev (2 minutter siden): Det påstår jeg ikke heller. Men han burde ikke trekke i det hele tatt. Eller riktigere sagt, han har ingenting på en skitur å gjøre. Alt hanďler om å få bilder hun kan vise frem, og om hunden skal være med på skitur eller ikke er hun nok ikke så nøye på 15
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 31. mars 2021 Populært innlegg #38549 Skrevet 31. mars 2021 Nå er det hvertfall ikke noen tvil om at barna og svigerforeldrene er sammen på hytta. Jeg tviler at de noen gang har hatt noen planer om å følge anbefalingene. Alle 6 er på påsketur på samme hytta. I tillegg så juger hun som bare det. Aldri vært borti voksne folk som oppfører seg sånn. Jeg er helt målløs faktisk. 71
Gjest Lin11 Skrevet 31. mars 2021 #38550 Skrevet 31. mars 2021 Klaraku78 skrev (7 minutter siden): Nå er det hvertfall ikke noen tvil om at barna og svigerforeldrene er sammen på hytta. Jeg tviler at de noen gang har hatt noen planer om å følge anbefalingene. Alle 6 er på påsketur på samme hytta. I tillegg så juger hun som bare det. Aldri vært borti voksne folk som oppfører seg sånn. Jeg er helt målløs faktisk. Når forretningsidé er å være posører, drive med skjult reklame, og drive bedrift i «gråsone» så er vel dette ikke så uventet. Denne bedriften er kjent for løgner, og for manglende forståelse for smittevern. De kommer til å gi f så lenge folk gidder å følge de, og annonsører betaler de. Sykt men sant.
Minnie Mus Skrevet 31. mars 2021 #38551 Skrevet 31. mars 2021 Greier ikke frua å provosere nok med å bryte smittevernsreglene? Må hun i tillegg legge ut videosnutter av en valp som trekker på skitur også, for å få nok oppmerksomhet??? Eller er de virkelig så dumme og tette i nøtta som de fremstiller seg som??? Eller kanskje de ikke har fått informasjon fra oppdretter om at hunder på hans alder ikke skal trekke eller belastes på noen måte før han er ferdig utvokst.... Men det er lov å lese seg opp om hunder/valper, og det er lov å tenke selv. Sistnevnte er vel ikke CBE & Co særlig godt kjent for, såh.... 33
Keaton Skrevet 31. mars 2021 #38552 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (1 time siden): Hvis en først skal være koronapoliti så er det andre som burde tas først, det mener jeg virkelig. Forøvrig forsøker jeg å passe på meg selv og å sørge for at det vi gjør er innafor anbefalingene. Jeg har ingen som helst intensjon om å være koronapoliti, hva slags harry benevnelse er det? Er det folk som følger regler og anbefalinger som du kaller koronapoliti? Nevn gjerne noen du mener bør tas og har i sikte, jeg kjenner ikke til andre store influencere som bløffer og bryter regler så ofte som CBE.no, og der ligger min intensjon for å skrive i tråden. Bløff og løgn burde ikke lønne seg. 35
Keaton Skrevet 31. mars 2021 #38553 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (47 minutter siden): Hvis du leser hva jeg har sitert og skrevet senere og ikke bare antar ting, så ser du at jeg har fått det med meg. Skal jeg lese hva du skriver i etterkant for å kommentere på gjeldende innlegg? 🙂 14
123Frustrert Skrevet 31. mars 2021 #38554 Skrevet 31. mars 2021 Minnie Mus skrev (8 minutter siden): Greier ikke frua å provosere nok med å bryte smittevernsreglene? Må hun i tillegg legge ut videosnutter av en valp som trekker på skitur også, for å få nok oppmerksomhet??? Eller er de virkelig så dumme og tette i nøtta som de fremstiller seg som??? Eller kanskje de ikke har fått informasjon fra oppdretter om at hunder på hans alder ikke skal trekke eller belastes på noen måte før han er ferdig utvokst.... Men det er lov å lese seg opp om hunder/valper, og det er lov å tenke selv. Sistnevnte er vel ikke CBE & Co særlig godt kjent for, såh.... Dumme og tett i nøtta. 5
Gjest Lin11 Skrevet 31. mars 2021 #38555 Skrevet 31. mars 2021 (endret) https://www.nrk.no/osloogviken/hoy-koronasmitte-i-sarpsborg-_-over-870-smittede-i-mars-1.15379099 Jeg siterer ;»Over 870 personer har blitt koronasmittet i Sarpsborg i mars. Nå ber kommuneoverlegen sarpingene om holde seg hjemme og unngå besøk helt. Vi er bekymret, og vi er i en alvorlig situasjon. Vi oppfordrer nå alle til å unngå alle besøk, sier kommuneoverlege Karianne Jenseg Bergman. « sitat slutt. Er ikke eierne av Treasures AS fra Sarpsborg? Endret 31. mars 2021 av Lin11
Aquarius04 Skrevet 31. mars 2021 #38556 Skrevet 31. mars 2021 Det paret er tidenes mest harry, motbydelige og selvopptatte. Jeg kan dessverre ikke finne noe positivt å si om dem. Snakker naturligvis om det de viser og lirer av seg i SoMe, privatpersonene vet jeg ingenting om. Men brudd på covid 19-restriksjoner, å være hevet over alle lover/regler og normer, samt å oppføre seg som de gjør vitner om to særdeles egoistiske typer. Fatter ikke at folk kan se opp til de to der sånn de holder på. 🤮 Det er så vanvittig usolidarisk. 33
Gjest Kefalinia Skrevet 31. mars 2021 #38557 Skrevet 31. mars 2021 Klaraku78 skrev (37 minutter siden): Nå er det hvertfall ikke noen tvil om at barna og svigerforeldrene er sammen på hytta. Jeg tviler at de noen gang har hatt noen planer om å følge anbefalingene. Alle 6 er på påsketur på samme hytta. I tillegg så juger hun som bare det. Aldri vært borti voksne folk som oppfører seg sånn. Jeg er helt målløs faktisk. Ja, for hun og mannen er ute og løper sammen. Så hvor er barna? 😳
neon_sun Skrevet 31. mars 2021 #38558 Skrevet 31. mars 2021 Lin11 skrev (1 minutt siden): https://www.nrk.no/osloogviken/hoy-koronasmitte-i-sarpsborg-_-over-870-smittede-i-mars-1.15379099 Jeg siterer ;»Over 870 personer har blitt koronasmittet i Sarpsborg i mars. Nå ber kommuneoverlegen sarpingene om holde seg hjemme og unngå besøk helt.». Er ikke eierne av Treasures AS fra Sarpsborg? Jeg er helt overbevist om at de hadde covid tidligere i vinter og tror derfor de er immune nok til å ikke bry seg så mye (fremdeles). 22
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38559 Skrevet 31. mars 2021 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Skal jeg lese hva du skriver i etterkant for å kommentere på gjeldende innlegg? 🙂 Må nesten være lov til å kommentere selv om jeg ikke er oppdatert på sekundet på hva cbe legger ut. Og det er spekulasjon når noen spekulerer i at hun ikke gjør som hun har skrevet. For det er ikke dokumentert at hun ikke sover i annekset foreksempel? 2
Gjest Kefalinia Skrevet 31. mars 2021 #38560 Skrevet 31. mars 2021 Nå vet jeg hvorfor CBE er så slank.... Hun løper visst 5-6 ganger i uken, og trener styrke 2-4 ganger i uken + spiser kun to-tre måltider om dagen. Jeg har aldri hørt om foreldre som trener så mye, så er vel det som er jobben hennes da. Jeg er heldig om jeg får til tre økter i uken som mamma liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå