LilleSnupp Skrevet 1. april 2021 #38641 Skrevet 1. april 2021 FruRosa skrev (3 minutter siden): Det er ikke de som har dradd den spøken, men en bruker her inne. Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Jøss! Nå har begge to lagt ut en lang unnskylding hvor de innrømmer feilvurdering og ber om forståelse for at de trådte litt feil denne gang (!). Nå står faktisk ikke verden til påske 😮 Nesten like umusikalsk! 4
FruRosa Skrevet 1. april 2021 #38642 Skrevet 1. april 2021 Selbu skrev (10 minutter siden): Det er så åpenlyst at de prøver å skjule hvor de er. Har ikke den minste tro på at de bor i det annekset og at de holder avstand til svigers. Tidligere hytteturer er dokumentert fra de står opp til de legger seg med bilder av alt og ingenting. At alle bilder innenifra nå er ekstreme nærbilder hvor du ikke kan se noen bakgrunn, det sier vel sitt? Og bildene fra skiturer og løpeturer bare de to....hvor er barna? Alene i annekset da? Med deres trang til alltid å ha rett ville de nok benyttet anledningen til å poste masse "in your face"bilder av bad og kjøkken i annekset. 28
Gjest Lavande Skrevet 1. april 2021 #38643 Skrevet 1. april 2021 (endret) Fra https://hus.no/bygging/bygge-uten-å-søke#anneks Jeg håper at annekset er søkt om, nå når cbe.no legger ut i sine SoMe-kanaler at de overnatter der... Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/22/sondagstur-ut-mot-havet/#comment-1251075 Endret 1. april 2021 av Lavande
Klink Skrevet 1. april 2021 #38644 Skrevet 1. april 2021 Lavande skrev (3 minutter siden): Fra https://hus.no/bygging/bygge-uten-å-søke#anneks Jeg håper at annekset er søkt om, nå når cbe.no legger ut i sine SoMe-kanaler at de overnatter der... Det går vel bra 😊 Med mindre noen er så jævler at de gidder å melde de inn. Unødvendig syns jeg , men. Folk bryr seg med det utroligste. 7
Populært innlegg Emma Marie Skrevet 1. april 2021 Populært innlegg #38645 Skrevet 1. april 2021 Under innlegget «B A Lion åpner ny nettbutikk», er det 7 kommentarer. Tre av de er spm. Ingen blir besvart. Hva f... skjer med å publisere kommentarer for så å drite i å svare? Jeg blir så lei og matt av denne fucka verden alle influencere lever i. Vurderer å blokkere absolutt alle fra alt jeg kan. Orker ikke se flere glansbilder. Er idiotisk å bruke tiden vi har på denne jorda, til denne bedritne bransjen. Jeg hater den, men har likevel sett litt på den. Aner ikke hvorfor. Blir bare sur av den. Det skal jeg slutte med idag! Utenlandsreiser, brudd på anbefalinger, filterbruk, redigering, løgner, svære rumper, glatt hud, tonnevis med klær, outfit of the day, falske vipper, falske lepper, fettsuging, posering i speil, eksponering av barn.. jeg orker ikke! 53
Klink Skrevet 1. april 2021 #38646 Skrevet 1. april 2021 Emma Marie skrev (5 minutter siden): Under innlegget «B A Lion åpner ny nettbutikk», er det 7 kommentarer. Tre av de er spm. Ingen blir besvart. Hva f... skjer med å publisere kommentarer for så å drite i å svare? Jeg blir så lei og matt av denne fucka verden alle influencere lever i. Vurderer å blokkere absolutt alle fra alt jeg kan. Orker ikke se flere glansbilder. Er idiotisk å bruke tiden vi har på denne jorda, til denne bedritne bransjen. Jeg hater den, men har likevel sett litt på den. Aner ikke hvorfor. Blir bare sur av den. Det skal jeg slutte med idag! Utenlandsreiser, brudd på anbefalinger, filterbruk, redigering, løgner, svære rumper, glatt hud, tonnevis med klær, outfit of the day, falske vipper, falske lepper, fettsuging, posering i speil, eksponering av barn.. jeg orker ikke! Dette er jeg enig i! 6
Hunter7 Skrevet 1. april 2021 #38647 Skrevet 1. april 2021 44 minutter siden, Klink said: Det går vel bra 😊 Med mindre noen er så jævler at de gidder å melde de inn. Unødvendig syns jeg , men. Folk bryr seg med det utroligste. Hvorfor skulle en person som anmelder lovbrudd være en jævel? Er jeg en jævel hvis jeg anmelder noen for tyveri? For skattefusk? For kjøring i ruset tilstand? Vi har et regelverk som vi som borgere plikter å følge. Det selvsamme regelverket verner også om oss. Det er ikke slik at lover og regler er vedtatt for å være ekkel. De er der for det gang på gang viser seg at folk simpelthen ikke greier å tenke rasjonelt når de gis fritt leide. 43
Impulse Skrevet 1. april 2021 #38648 Skrevet 1. april 2021 Lavande skrev (53 minutter siden): Fra https://hus.no/bygging/bygge-uten-å-søke#anneks Jeg håper at annekset er søkt om, nå når cbe.no legger ut i sine SoMe-kanaler at de overnatter der... Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/22/sondagstur-ut-mot-havet/#comment-1251075 Saken er at tidligere bilder som er vist av hyttetunet, dokumenterer at dette annekset umulig kan ha plass til 4 soveplasser, kjøkken og bad. Å spekulere i om annekset er bygd med eller uten byggetillatelse er vel ikke vesentlig. Det er heller ikke bedriften som eier hytten. Det som er vesentlig er at bedriftseier lyger. Hårreisende. 29
Klink Skrevet 1. april 2021 #38649 Skrevet 1. april 2021 (endret) Hunter7 skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle en person som anmelder lovbrudd være en jævel? Er jeg en jævel hvis jeg anmelder noen for tyveri? For skattefusk? For kjøring i ruset tilstand? Vi har et regelverk som vi som borgere plikter å følge. Det selvsamme regelverket verner også om oss. Det er ikke slik at lover og regler er vedtatt for å være ekkel. De er der for det gang på gang viser seg at folk simpelthen ikke greier å tenke rasjonelt når de gis fritt leide. Å overnatte et sted som ikke er godkjent/søkt om er noe annet enn å kjøre i ruspåvirket tilstand. Hvis du ikke ser forskjellen så, ok deg om det. Ikke er det vel heller cbe som eier annekset. Endret 1. april 2021 av Klink 5
Skrottefar Skrevet 1. april 2021 #38650 Skrevet 1. april 2021 Klink skrev (55 minutter siden): Det går vel bra 😊 Med mindre noen er så jævler at de gidder å melde de inn. Unødvendig syns jeg , men. Folk bryr seg med det utroligste. Unødvendig? Fordi? Er det grunn til å melde inn så er det helt innafor, loven gjelder for alle, til og med CBE, selv om du sikkert mener at CBE & Co bør havne langt bak i køen av de som blir meldt inn 16
Klink Skrevet 1. april 2021 #38651 Skrevet 1. april 2021 (endret) Skrottefar skrev (3 minutter siden): Unødvendig? Fordi? Er det grunn til å melde inn så er det helt innafor, loven gjelder for alle, til og med CBE, selv om du sikkert mener at CBE & Co bør havne langt bak i køen av de som blir meldt inn Hvorfor mener jeg sikkert det? Unødvendig fordi det har da ingen hensikt? Hva er problemet? Om naboer hadde meldt inn fordi bygget er i veien for utsikt eller noe ok, men at noen melder inn fordi noen overnatter der et par ganger i året. Vel hvert sitt tidsfordriv. Ikke er det cbe som eier det heller? Eller? I tillegg er det vel ren spekulasjon hvorvidt det er søkt om eller ikke. Endret 1. april 2021 av Klink 3
123Frustrert Skrevet 1. april 2021 #38652 Skrevet 1. april 2021 Klink skrev (7 minutter siden): Å overnatte et sted som ikke er godkjent/søkt om er noe annet enn å kjøre i ruspåvirket tilstand. Hvis du ikke ser forskjellen så, ok deg om det. Ikke er det vel heller cbe som eier annekset. Et lovbrudd er et lovbrudd, uansett om noen andre gjør noe som er verre. man kaller ingen for jævel fordi man selv ikke følger reglene, det blir liksom så innmari barnslig å si. 21
Pust Skrevet 1. april 2021 #38653 Skrevet 1. april 2021 Klink skrev (3 minutter siden): Hvorfor mener jeg sikkert det? Unødvendig fordi det har da ingen hensikt? Hva er problemet? Om naboer hadde meldt inn fordi bygget er i veien for utsikt eller noe ok, men st noen melder inn fordi noen overnatter der et par ganger i året. Vel hvert sitt tidsfordriv. Ikke er det cbe som eier det heller? Eller? Nå er det vel strengt tatt CBE selv som har outet at et ikke "registrert" anneks (med kjøkken og bad) blir benyttet til beboelse/overnatting ... 23
Klink Skrevet 1. april 2021 #38654 Skrevet 1. april 2021 Pust skrev (2 minutter siden): Nå er det vel strengt tatt CBE selv som har outet at et ikke "registrert" anneks (med kjøkken og bad) blir benyttet til beboelse/overnatting ... Har hun skrevet at det er ikke registrert? Hun skrev vel at de har bad og kjøkken, ikke at det er i annekset.
Minnie Mus Skrevet 1. april 2021 #38655 Skrevet 1. april 2021 Hehe, nok et innlegg der hunden trekker, med tekst om at Ozo er sliten og sulten..... Føler paret at dem ikke har provosert nok allerede, om de ikke skal nilese her inne og gjøre ting stikk i strid mot alt som er forsvarlig og fornuftig? Å hvorfor være så inni hampen opptatt av å provosere at de til og med lar det gå utover en uskyldig valp? Det er tydeligvis tørke hos paret, når de så krampeaktig gjør ALT for å få oppmerksomhet. Det de ikke skjønner, er at denne form for oppmerksomhet sammen med trassen, ufordrageligheten og dumheten deres, fører til enda mere "hat" fra omgivelsene, følgerne og kundene deres. De skyter seg selv så innmari i foten. Som jeg har skrevet så mange ganger før, HVORFOR vil dem fremstille seg sånn???? Skjønner dem ikke at de hadde vunnet så mye mere på å være liiiitt ydmyke... De burde i det minste tenke på barna sine og hva de vil få høre fra venner, for jeg regner med at paret er et diskusjons tema i Sarpsborg også. 46
Klink Skrevet 1. april 2021 #38656 Skrevet 1. april 2021 123Frustrert skrev (3 minutter siden): Et lovbrudd er et lovbrudd, uansett om noen andre gjør noe som er verre. man kaller ingen for jævel fordi man selv ikke følger reglene, det blir liksom så innmari barnslig å si. Jeg følger vel regler? Og jo litt jævelskap er det om en gidder melde inn noe slikt uten at en selv er direkte plaget/påvirket av det. Nå er det ingen som har sagt noe om at de skal anmelde så vi kan vel legge diskusjonen død. 3
anon15 Skrevet 1. april 2021 #38657 Skrevet 1. april 2021 4 måneder gammel valp på skitur, trekker eier på ski med trekksele (instastory). Det har ikke med bedriften å gjøre så jeg kan ikke skrive her hva jeg tenker om det, men anbefaler bedriftseier et googlesøk om dette. Både lengde på skitur og hvor gamle de bør være før de trekker. 38
Gjest Lavande Skrevet 1. april 2021 #38658 Skrevet 1. april 2021 (endret) Impulse skrev (50 minutter siden): Saken er at tidligere bilder som er vist av hyttetunet, dokumenterer at dette annekset umulig kan ha plass til 4 soveplasser, kjøkken og bad. Å spekulere i om annekset er bygd med eller uten byggetillatelse er vel ikke vesentlig. Det er heller ikke bedriften som eier hytten. Det som er vesentlig er at bedriftseier lyger. Hårreisende. Hvis cbe.no i sin "iver" etter å få reise på påsketur, legger ut at de overnatter i et anneks, og det skulle vise seg at det ikke er lovlig, så kan det få konsekvenser. Jeg er imidlertid enig, vi trenger ikke å spekulere i det, men bedriften bør være klar over at det de publiserer leses av mange. Så noen etiske vurderinger av hva de legger ut er noe jeg tenker denne bedriften kan ha nytte av. Endret 1. april 2021 av Lavande
Pust Skrevet 1. april 2021 #38659 Skrevet 1. april 2021 Klink skrev (12 minutter siden): Har hun skrevet at det er ikke registrert? Hun skrev vel at de har bad og kjøkken, ikke at det er i annekset. Hun har ikke skrevet at det ikke er godkjent til slikt bruk, den informasjonen ligger offentlig tilgjengelig, men kan ikke legges ut her. Hva hun derimot har lagt ut, er informasjon om at familien på 4 bor i et anneks med kjøkken og bad. Jeg skjønner ikke hvorfor du krangler på dette? Sitatet under er hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/22/sondagstur-ut-mot-havet/#comments 21
Klink Skrevet 1. april 2021 #38660 Skrevet 1. april 2021 Pust skrev (1 minutt siden): Hun har ikke skrevet at det ikke er godkjent til slikt bruk, den informasjonen ligger offentlig tilgjengelig, men kan ikke legges ut her. Hva hun derimot har lagt ut, er informasjon om at familien på 4 bor i et anneks med kjøkken og bad. Jeg skjønner ikke hvorfor du krangler på dette? Sitatet under er hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/22/sondagstur-ut-mot-havet/#comments Fordi det er skrevet her at hun sikkert skrev det på den måten fordi at det da høres ut som at det er kjøkken og bad i annekset. Men egentlig har hun bare skrevet at de har kjøkken og bad... enig i at det er kverulering, men ikke jeg som har skrevet det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå