Keaton Skrevet 31. mars 2021 #38561 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Må nesten være lov til å kommentere selv om jeg ikke er oppdatert på sekundet på hva cbe legger ut. Og det er spekulasjon når noen spekulerer i at hun ikke gjør som hun har skrevet. For det er ikke dokumentert at hun ikke sover i annekset foreksempel? Jeg driter i hvor hun sover, CBE sitt ord er null verdt. Spiller ingen rolle, de to husholdningene er sammen på ferie, til tross for anbefalingene. Vi har nær familie som bor 2 km unna oss, på andre siden av kommunegrensa, men vi kan ikke møtes, heller ikke ute fordi det er anbefalt å ikke krysse kommunegrensa. Dette er folks hverdag, men ikke CBE.no, de gjør som de vil. 40
123Frustrert Skrevet 31. mars 2021 #38562 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Må nesten være lov til å kommentere selv om jeg ikke er oppdatert på sekundet på hva cbe legger ut. Og det er spekulasjon når noen spekulerer i at hun ikke gjør som hun har skrevet. For det er ikke dokumentert at hun ikke sover i annekset foreksempel? Men hun bryter smittevernsanbefalingene? Det kan du være enig i eller? Det eneste som ikke er dokumentert er akkurat hvor de sover og hvor de spiser, det er sant. Men så har det seg slik i cbe son verden at ALT dokumenteres. Det være seg morsdag, leggeTI, barnebursdager, intimhygiene ( mangel på sådan), hver treningsøkt, hvilket undertøy hun har på.. eller ikke har på, altså, der i gården dokumenteres alt som dokumenteres kan. Derfor er det veldig enkelt å trekke slutning om at de ikke alle i familien på 4 pluss hund, sover, vaskers seg og spiser i det såkalte annekset. Godt være mulig mannen og fruen sover der, men jeg har en følelse av at det også er det eneste. 22
LilleSnupp Skrevet 31. mars 2021 #38563 Skrevet 31. mars 2021 Kefalinia skrev (4 minutter siden): Nå vet jeg hvorfor CBE er så slank.... Hun løper visst 5-6 ganger i uken, og trener styrke 2-4 ganger i uken + spiser kun to-tre måltider om dagen. Jeg har aldri hørt om foreldre som trener så mye, så er vel det som er jobben hennes da. Jeg er heldig om jeg får til tre økter i uken som mamma liksom. Å trene så ofte er noe mange klarer, selv med jobb og familie i tillegg. 6
Cissacissa Skrevet 31. mars 2021 #38564 Skrevet 31. mars 2021 Lin10 skrev (6 timer siden): Det er helt innfor å dra på hytta i påsken. De har handlet inn på forhånd og er der alene. Hvis svigerforeldrene kommer så sover de inne i hytta og CBE og familien i annekset. De holder avstand. Alt er helt innfor anbefalinger, så de er gode påvirkere😊men, skjønner at det ikke er enkelt å få med seg alt når en skal leke koroanpoliti😊noe Bent Høie anbefaler folk om å ikke være, men vise mer raushet og ikke være så dømmende og sinte. Er dette kødd??? 40
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38565 Skrevet 31. mars 2021 123Frustrert skrev (6 minutter siden): Men hun bryter smittevernsanbefalingene? Det kan du være enig i eller? Det eneste som ikke er dokumentert er akkurat hvor de sover og hvor de spiser, det er sant. Men så har det seg slik i cbe son verden at ALT dokumenteres. Det være seg morsdag, leggeTI, barnebursdager, intimhygiene ( mangel på sådan), hver treningsøkt, hvilket undertøy hun har på.. eller ikke har på, altså, der i gården dokumenteres alt som dokumenteres kan. Derfor er det veldig enkelt å trekke slutning om at de ikke alle i familien på 4 pluss hund, sover, vaskers seg og spiser i det såkalte annekset. Godt være mulig mannen og fruen sover der, men jeg har en følelse av at det også er det eneste. Hvor mamge ganger skal jeg skrive at jeg vet hun bryter dem? 5
Keaton Skrevet 31. mars 2021 #38566 Skrevet 31. mars 2021 Og når det gjelder valp på skitur; jeg håper de vet at valper som har trekkinstinkt, de trekker åkke som, men det skal de ikke, heller ikke i korte avstander. En hund som vokser så fort og er så lite ferdig utviklet skal man være veldig forsiktig med, sklir den eller faller den (feks på is eller skare) kan den få varige skader. Ville vært ganske uheldig om den var mellom 6-12 måneder også, denne er jo bare rundt 3 måneder. 38
Torden Skrevet 31. mars 2021 #38567 Skrevet 31. mars 2021 Klaraku78 skrev (52 minutter siden): Nå er det hvertfall ikke noen tvil om at barna og svigerforeldrene er sammen på hytta. Jeg tviler at de noen gang har hatt noen planer om å følge anbefalingene. Alle 6 er på påsketur på samme hytta. I tillegg så juger hun som bare det. Aldri vært borti voksne folk som oppfører seg sånn. Jeg er helt målløs faktisk. Andre folk pleier å være smarte nok til å ikke dokumentere løgnene sine 😌 32
Nijole Skrevet 31. mars 2021 #38568 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Kollontaj skrev (29 minutter siden): Jeg har ingen som helst intensjon om å være koronapoliti, hva slags harry benevnelse er det? Er det folk som følger regler og anbefalinger som du kaller koronapoliti? Nevn gjerne noen du mener bør tas og har i sikte, jeg kjenner ikke til andre store influencere som bløffer og bryter regler så ofte som CBE.no, og der ligger min intensjon for å skrive i tråden. Bløff og løgn burde ikke lønne seg. Koronapoliti er ikke bare brukt av klink. Tar du en kjapp Google så ser du det brukes hyppig. Også nevnt i forbindelse med årets nyord. Trur nok også du vet at det ikke er det koronapoliti betyr. Endret 31. mars 2021 av Nijole 3
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38569 Skrevet 31. mars 2021 Cissacissa skrev (4 minutter siden): Er dette kødd??? Det såg jo slik ut i går? Nå vet vi jo at dette ikke er sant.
Gjest Lin11 Skrevet 31. mars 2021 #38570 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Klink skrev (3 timer siden): Må nesten være lov til å kommentere selv om jeg ikke er oppdatert på sekundet på hva cbe legger ut. Og det er spekulasjon når noen spekulerer i at hun ikke gjør som hun har skrevet. For det er ikke dokumentert at hun ikke sover i annekset foreksempel? Poenget er at denne bedriften nok en gang, bryter retningslinjer som er satt. Og at deres etikk og moral er å vise finger til restriksjonene som er satt og til alle i Norges land som følger retningslinjene ( andre som bor i særp) og holder seg i egen kommune. Uansett hvor dritt det er. I tillegg tjener denne uetiske og umoralske bedriften penger på å bryte disse retningslinjene. De får betalt av annonsørene (MyMuse og Twenty four) for å vise produktene frem. Håpet at folk styrer unna disse to, så ignorante kan virkelig ikke folk være. At man ikke skjønner at dette er en alvorlig sak, at disse bedriftene til sammen gir f..Corona er ikke en lek, det er alvor. Derav anbefalingene fra kommune lege i Sarpsborg. Det er en grunn til at køene utenfor fattighuset er lange, folk som gir f i smittevern fører til nedstengninger av enkelte bedrifter som igjen gjør at folk mister arbeidsplassene sine. Må virkelig folk få denne informasjonen med teskje?? Endret 31. mars 2021 av Lin11
Surikatt Skrevet 31. mars 2021 #38571 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Kefalinia skrev (17 minutter siden): Nå vet jeg hvorfor CBE er så slank.... Hun løper visst 5-6 ganger i uken, og trener styrke 2-4 ganger i uken + spiser kun to-tre måltider om dagen. Jeg har aldri hørt om foreldre som trener så mye, så er vel det som er jobben hennes da. Jeg er heldig om jeg får til tre økter i uken som mamma liksom. Jobben hennes er å stirre på seg selv i mobilen og i speilet. Ser at under korona har det vært mange flere som har lagt seg under kniven for å endre på ting ved utseende som de er misfornøyde med. Så det sier seg selv at Caroline Berg Eriksen og mannen er misfornøyde med hennes utseende og fikser på det med ulike verktøy. De bruker altfor mye tid på utseende. De burde komme seg ut og omgås andre mennesker. Treningen ser ut som en slags mani hvor hun poserer halvnaken mens hun drar opp genseren for at alle skal se kroppen hennes. Tre økter i uken skal du være fornøyd med. Heller det enn å være avhengig av likes og skryt for alt man foretar seg. Endret 31. mars 2021 av Surikatt 29
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38572 Skrevet 31. mars 2021 Kollontaj skrev (28 minutter siden): Jeg har ingen som helst intensjon om å være koronapoliti, hva slags harry benevnelse er det? Er det folk som følger regler og anbefalinger som du kaller koronapoliti? Nevn gjerne noen du mener bør tas og har i sikte, jeg kjenner ikke til andre store influencere som bløffer og bryter regler så ofte som CBE.no, og der ligger min intensjon for å skrive i tråden. Bløff og løgn burde ikke lønne seg. Du vet hva koronapoliti betyr? Jeg har nevnt flere regelbrudd jeg ser daglig. Av alle typer mennesker. At en velger å kanskje smitte svigers er bedre enn å dra på fest å smitte flere andre eller dra til utlandet på ferie og dra med seg mutasjoner. 2
Surikatt Skrevet 31. mars 2021 #38573 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Du vet hva koronapoliti betyr? Jeg har nevnt flere regelbrudd jeg ser daglig. Av alle typer mennesker. At en velger å kanskje smitte svigers er bedre enn å dra på fest å smitte flere andre eller dra til utlandet på ferie og dra med seg mutasjoner. Det går an å følge reglene. Ingen bevisste brudd på reglene er bedre enn andre. Festlig for de to døtrene når de kommer tilbake til skole og barnehage og forteller at de har vært på hyttetur med besteforeldrene. 22
Minnie Mus Skrevet 31. mars 2021 #38574 Skrevet 31. mars 2021 3 minutter siden, Klink said: Du vet hva koronapoliti betyr? Jeg har nevnt flere regelbrudd jeg ser daglig. Av alle typer mennesker. At en velger å kanskje smitte svigers er bedre enn å dra på fest å smitte flere andre eller dra til utlandet på ferie og dra med seg mutasjoner. Du vet hva mutasjoner er? Og du vet at om frueparet smitter svigers, så trenger ingen av dem å ha symptomer, men allikevel dra med seg og spre smitten??? 24
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38575 Skrevet 31. mars 2021 Surikatt skrev (3 minutter siden): Det går an å følge reglene. Ingen bevisste brudd på reglene er bedre enn andre. Festlig for de to døtrene når de kommer tilbake til skole og barnehage og forteller at de har vært på hyttetur med besteforeldrene. Det går absolutt an. Cbe gjør visst mindre og mindre av det på turen, men det går nok bra likevel. 2
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38576 Skrevet 31. mars 2021 Minnie Mus skrev (2 minutter siden): Du vet hva mutasjoner er? Og du vet at om frueparet smitter svigers, så trenger ingen av dem å ha symptomer, men allikevel dra med seg og spre smitten??? Ja jeg vet hva mutasjoner er? det vet jeg også, men ser det som usannsynlig at ingen av dem skulle fått symptomer.
Keaton Skrevet 31. mars 2021 #38577 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (4 minutter siden): Du vet hva koronapoliti betyr? Jeg har nevnt flere regelbrudd jeg ser daglig. Av alle typer mennesker. At en velger å kanskje smitte svigers er bedre enn å dra på fest å smitte flere andre eller dra til utlandet på ferie og dra med seg mutasjoner. Det er din oppfatning av «koronapoliti», altså, å påpeke andres regelbrudd for å finne ut hvem som er «verst». Vel, det finnes ekte koronapoliti, de som har som jobb å påse at bedrifter følger reglene, men å kalle de i tråden som kritiserer CBE for koronapoliti, vel, det er både skivebom og overdrevent. 21
likermegher Skrevet 31. mars 2021 #38578 Skrevet 31. mars 2021 Kefalinia skrev (29 minutter siden): Nå vet jeg hvorfor CBE er så slank.... Hun løper visst 5-6 ganger i uken, og trener styrke 2-4 ganger i uken + spiser kun to-tre måltider om dagen. Jeg har aldri hørt om foreldre som trener så mye, så er vel det som er jobben hennes da. Jeg er heldig om jeg får til tre økter i uken som mamma liksom. Hun trener mer enn det. Og minst to ganger hver dag. Og spiser minimalt. 3
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38579 Skrevet 31. mars 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Det er din oppfatning av «koronapoliti», altså, å påpeke andres regelbrudd for å finne ut hvem som er «verst». Vel, det finnes ekte koronapoliti, de som har som jobb å påse at bedrifter følger reglene, men å kalle de i tråden som kritiserer CBE for koronapoliti, vel, det er både skivebom og overdrevent. Jaja, selvfølgelig var det en overdrivelse. Men det oppfattes litt slik likevel, passer på hver minste detalj hun trår feil. Vi er flere som overdriver i denne tråden. 1
Stjernekikkeren Skrevet 31. mars 2021 #38580 Skrevet 31. mars 2021 Jeg tar det CBE sier om at de følger anbefalingene med samme klype salt som jeg tar denne artikkelen hvor hun gikk ut og sa at de skal skjerme barna mer. Jeg tror det ser mer ut som at hun sier ting og heller gjør det motsatte. https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/kjendis/skjermer-barna-mer-enn-for/70168562/amp "- Det har blitt satt mye fokus på dette i sosiale medier den siste tida, og det har gjort oss mer bevisste på at vi ikke ønsker å utlevere barna eller gå i detalj på deres private liv. Det må de selv få muligheten til å bestemme når de er eldre, sier 31-åringen, som tilføyer at barna fortsatt er en del av bloggen, men i mye mindre grad." Mange kunne tenke seg å se sine foreldre eller familie denne påsken. Inkludert meg selv, jeg har familiemedlemmer jeg ikke har møtt siden før korona, gått glipp av viktige familiestunder og en begravelse, og slik det fortsetter så kommer jeg ikke til å få møtt de med det første heller rett og slett fordi sjansen for at noen smittes og at smitte spres, er alt for stor. Vi er mange som har det slik, og vi må bare fortsette å stå sammen videre, ellers er det forgjeves å gi seg nå. Det familien Eriksen gjør nå er egoistisk og selvsentrert på et helt nytt nivå, totalt ute av stand til å tenke på andre enn seg selv og sitt. Jeg synes virkelig media burde tatt en opptelling på hvem som tok en for laget og hvem som er villig til å svikte alle. 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå