Klink Skrevet 31. mars 2021 #38521 Skrevet 31. mars 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): De er vel ikke ute hele tiden? Tror ikke du skal stole på at det frua legger ut er sannheten 😂 Nei, men det er det vi har å gå etter. Og også det cbe har skrevet om. Så får vi se da. Annet blir faktisk spekulasjon. 7
Marioposa Skrevet 31. mars 2021 #38522 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Nakstad sier det ganske enkelt og greit her. 2 raske minutter med påskeanbefalinger: https://www.vgtv.no/video/215908?utm_source=overlay-share&utm_term=tabs Eller hva mener dere? @Levina@Klink@Nudeldama @Luvinesta @Lin10 @Hut@Nijole@Shopgirl2014 Mener dere fortsatt at CBE følger anbefalingene? Endret 31. mars 2021 av Marioposa 37
Hege899 Skrevet 31. mars 2021 #38523 Skrevet 31. mars 2021 Svigers er vel barnevakt mens CBE og LKE jogger. Vanskelig å holde 2 meter avstand da.. 42
Keaton Skrevet 31. mars 2021 #38524 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Klink skrev (12 minutter siden): Nei, men det er det vi har å gå etter. Og også det cbe har skrevet om. Så får vi se da. Annet blir faktisk spekulasjon. Nå må du slutte å slenge rundt deg med spekulasjonsbegrepet. Når man bruker fakta som er tilgjengelig og sunn fornuft sier det seg selv at ungene ikke er ute eller sitter alene i annekset mens foreldrene er avgårde for å trimme. Kvalifisert antakelse! Endret 31. mars 2021 av Kollontaj 39
NewStart87 Skrevet 31. mars 2021 #38525 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (10 minutter siden): Ifølge instaen til cbe er de ute da i det minste 😊 På dagtid ja. Om morgenen og kvelden er de nok innendørs. Ser ikke ut som reglene om avstand holdes utendørs, da tviler jeg på at de holder avstand inne også. Ser Lars Kristian koser seg med en corona øl.. Håper ikke han deler det bilde i et forsøk på å være «morsom». 29
NewStart87 Skrevet 31. mars 2021 #38526 Skrevet 31. mars 2021 Hege899 skrev (1 minutt siden): Svigers er vel barnevakt mens CBE og LKE jogger. Vanskelig å holde 2 meter avstand da.. Autch, denne tenkte de ikke over da de delte dagens joggetur. 21
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38527 Skrevet 31. mars 2021 (endret) Marioposa skrev (4 minutter siden): https://www.vgtv.no/video/215908?utm_source=overlay-share&utm_term=tabs Nakstad sier det ganske greit her. Eller hva mener dere? @Levina@Klink@Nudeldama @Luvinesta @Lin10 @Hut Mener dere fortsatt at CBE følger anbefalingene? Nei jeg vet hun ikke følger anbefalingene. Det vi ikke vet er om hun følger det som hun selv har skrevet. Om anneks og å være ute. Hun burde følge anbefalingene og ikke signalisere at det er greit når hun når ut til så mange. Igjen er det så mange som gjør verre ting uff koronaanbefalinger at dette regelbruddet her oppleves ikke så stort til sammenligning. Folk reiser til utlandet på ferie! Forstå det den som kan. Uansett usikkert om cbe følger det hun selv har skrevet. Så får vi se. Endret 31. mars 2021 av Klink 1
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38528 Skrevet 31. mars 2021 Så forøvrig at både cbe og mannen er på joggetur uten barn. Så da er det brutt nok en anbefaling. 15
123Frustrert Skrevet 31. mars 2021 #38529 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (18 minutter siden): Ifølge instaen til cbe er de ute da i det minste 😊 😅😅 tror du fruen sitter ute dagen lang? Kanskje hun sover ute også 😅 11
Keaton Skrevet 31. mars 2021 #38530 Skrevet 31. mars 2021 Andre gjør verre ting. For en shitty etisk standard. 😖 41
ssophie Skrevet 31. mars 2021 #38531 Skrevet 31. mars 2021 4 hours ago, Lin10 said: Det er helt innfor å dra på hytta i påsken. De har handlet inn på forhånd og er der alene. Hvis svigerforeldrene kommer så sover de inne i hytta og CBE og familien i annekset. De holder avstand. Alt er helt innfor anbefalinger, så de er gode påvirkere😊men, skjønner at det ikke er enkelt å få med seg alt når en skal leke koroanpoliti😊noe Bent Høie anbefaler folk om å ikke være, men vise mer raushet og ikke være så dømmende og sinte. De er der alene? Det er beviselig feil. Se link under. Alt er helt innenfor anbefalingene? Er vel absolutt ingen som anbefaler at husstander fra hver sin kommune med høyt smittetrykk, møtes i en tredje kommune og tilbringer flere døgn sammen? Og holder avstand? Det dokumenterer LKE selv at ikke er tilfellet: https://imgur.com/gallery/4RQQXAV (kilde: LKeriksen23 instastory) Her var det rett og slett mange usannheter. 44
Gjest Lin11 Skrevet 31. mars 2021 #38532 Skrevet 31. mars 2021 ssophie skrev (1 minutt siden): De er der alene? Det er beviselig feil. Se link under. Alt er helt innenfor anbefalingene? Er vel absolutt ingen som anbefaler at husstander fra hver sin kommune med høyt smittetrykk, møtes i en tredje kommune og tilbringer flere døgn sammen? Og holder avstand? Det dokumenterer LKE selv at ikke er tilfellet: https://imgur.com/gallery/4RQQXAV (kilde: LKeriksen23 instastory) Her var det rett og slett mange usannheter. Jeg kaller det uredelig debattskikk! En forlengelse av kommentarfeltet på Caroline Berg Eriksen.no.
Hallepalle2 Skrevet 31. mars 2021 #38533 Skrevet 31. mars 2021 ssophie skrev (2 minutter siden): De er der alene? Det er beviselig feil. Se link under. Alt er helt innenfor anbefalingene? Er vel absolutt ingen som anbefaler at husstander fra hver sin kommune med høyt smittetrykk, møtes i en tredje kommune og tilbringer flere døgn sammen? Og holder avstand? Det dokumenterer LKE selv at ikke er tilfellet: https://imgur.com/gallery/4RQQXAV (kilde: LKeriksen23 instastory) Her var det rett og slett mange usannheter. Men hvem tar bildet? Har de med selvutløser i skiløypene? 7
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38534 Skrevet 31. mars 2021 123Frustrert skrev (5 minutter siden): 😅😅 tror du fruen sitter ute dagen lang? Kanskje hun sover ute også 😅 Ifølge henne i annekset.
Klink Skrevet 31. mars 2021 #38535 Skrevet 31. mars 2021 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Andre gjør verre ting. For en shitty etisk standard. 😖 Hvis en først skal være koronapoliti så er det andre som burde tas først, det mener jeg virkelig. Forøvrig forsøker jeg å passe på meg selv og å sørge for at det vi gjør er innafor anbefalingene. 2
Shopgirl2014 Skrevet 31. mars 2021 #38536 Skrevet 31. mars 2021 Marioposa skrev (20 minutter siden): https://www.vgtv.no/video/215908?utm_source=overlay-share&utm_term=tabs Nakstad sier det ganske enkelt og greit her. Eller hva mener dere? @Levina@Klink@Nudeldama @Luvinesta @Lin10 @Hut@Nijole @Shopgirl2014 Mener dere fortsatt at CBE følger anbefalingene? Eller gir de f*** og gjør som de vil? Hvorfor spør du om jeg fortsatt mener det? Jeg har aldri skrevet at hun følger smittevernreglene. 4
Nijole Skrevet 31. mars 2021 #38537 Skrevet 31. mars 2021 Marioposa skrev (31 minutter siden): https://www.vgtv.no/video/215908?utm_source=overlay-share&utm_term=tabs Nakstad sier det ganske enkelt og greit her. Eller hva mener dere? @Levina@Klink@Nudeldama @Luvinesta @Lin10 @Hut@Nijole @Shopgirl2014 Mener dere fortsatt at CBE følger anbefalingene? Hvorfor er jeg sitert her? Jeg har ikke sagt noe om de bryter/følger reglene. 3
Anonym90059005 Skrevet 31. mars 2021 #38538 Skrevet 31. mars 2021 Klink skrev (20 minutter siden): Hvis en først skal være koronapoliti så er det andre som burde tas først, det mener jeg virkelig. Forøvrig forsøker jeg å passe på meg selv og å sørge for at det vi gjør er innafor anbefalingene. Hvem skal tas først, som ikke tas mener du? Jeg syns for øvrig det er helt innafor "å ta" en influenser, som har som jobb å påvirke andre mennesker. Og som når ut til hundretusener. Men det er ikke så viktig i din bok kanskje? En influenser som også i eget kommentarfelt for noen dager siden skrev at de skulle følge de regler og anbefalinger som gjaldt, men som vi nå beviselig kan se at gir en god F... i de nevnte anbefalingene. 100% ren løgn, nok en gang, fortalt til sine følgere der altså. Kanskje greit å droppe å lete etter halmstrå å forsvare henne på snart? 47
tantesofie Skrevet 31. mars 2021 #38539 Skrevet 31. mars 2021 I tillegg til total mangel på smittevern, går de på ski med en liten valp. Han får til og med lov å dra. Håper ikke CBE har samme ski som i går, for da gikk hun med stålkanter. Blir så oppgitt, hun skrev nylig at han ikke skulle være med å løpe på over et år (hvilket er tøv, alt handler om forsiktig, gradvis tilvenning. Det kan starte i det små før de er året). Men trekke mamsen på ski, det går fint! 🤦 36
Ikkenoledig Skrevet 31. mars 2021 #38540 Skrevet 31. mars 2021 tantesofie skrev (2 minutter siden): I tillegg til total mangel på smittevern, går de på ski med en liten valp. Han får til og med lov å dra. Håper ikke CBE har samme ski som i går, for da gikk hun med stålkanter. Blir så oppgitt, hun skrev nylig at han ikke skulle være med å løpe på over et år (hvilket er tøv, alt handler om forsiktig, gradvis tilvenning. Det kan starte i det små før de er året). Men trekke mamsen på ski, det går fint! 🤦 Han løper på slakt bånd.... trekker ikke. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå