Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skrottefar skrev (23 minutter siden):

Mulig de ikke har på den type briller nei, men derimot det de har på er skylapper 

Synes ikke man skal tillegge 312 000 mennesker "skylapper, at de ikke skjønner, lite reflektere", like lite som man skal si at KG brukere er feite og sjalue (eller hva det var). Selv om man ikke deler samme fokus eller meninger så bør man vise respekt for hverandre og droppe karakteristikker. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nijole skrev (2 minutter siden):

Synes ikke man skal tillegge 312 000 mennesker "skylapper, at de ikke skjønner, lite reflektere", like lite som man skal si at KG brukere er feite og sjalue (eller hva det var). Selv om man ikke deler samme fokus eller meninger så bør man vise respekt for hverandre og droppe karakteristikker. 

Er bare noen som får lov til å kjøre på med negative karakteristikker uimotsagt i denne tråden. 

Endret av Klink
  • Liker 4
Skrevet

Men hvordan gjør de det med toalettbesøk da? De har jo ikke toalett i annekset? :filer:

C29F9265-1C0B-4DDF-BD7C-FF6569BE2111.jpeg

• Liker 7
Skrevet
NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Men hvordan gjør de det med toalettbesøk da? De har jo ikke toalett i annekset? :filer:

C29F9265-1C0B-4DDF-BD7C-FF6569BE2111.jpeg

Går på do inne i hytta? Er det farlig om de holder avstand? Som de sikkert ikke gjør, men hvis...

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Går på do inne i hytta? Er det farlig om de holder avstand? Som de sikkert ikke gjør, men hvis...

Har du hørt om kontaktsmitte?... 

• Liker 19
Skrevet

Kommentarfeltet på IG....har ikke ord 😳

• Liker 19
Skrevet
Klaraku78 skrev (3 minutter siden):

Har du hørt om kontaktsmitte?... 

jo? Men kan jo være nøye med håndsprit og så videre tenkte jeg. Jaja 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

For allt vi vet så har cbe-paret hatt covid og er immune, og for alt vi vet så er svigerforeldrene vaksinert, eller immune de også. Men, slik jeg ser det, så er det igrunn ikke det som er poenget. Poenget er at de viser på jobben sin AT de bryter anbefalingene gitt av myndigheter. Det når ut til mange. Slik situasjonen er med smitte i dag, så tenker jeg at det er viktig at alle følger anbefalingene, og bryter man de - så ikke dokumenter det. Særlig påvirkere burde tenke på hva de påvirker til i disse dager. 

• Liker 39
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

jo? Men kan jo være nøye med håndsprit og så videre tenkte jeg. Jaja 

Tror du virkelig de løper rundt å spriter ned hytta for hver gang familien til CBE har vært innom?...Hvis de deler bad, så kunne de like så godt sovet i hytta. Og enda påstår de at de overholder alle anbefalinger. Jeg begynner å lure på hvilke anbefalinger CBE snakker om, for vi mener tydeligvis ikke de samme. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
Liver skrev (9 minutter siden):

Kommentarfeltet på IG....har ikke ord 😳

Ja, det er veldig uprofesjonelt av carolinebergeriksenno / Treasures AS å la fænsen latterliggjøre og hogge hodet av en enkel profil med berettiget kritikk. Er det virkelig slike handlinger annonsørene betaler for omtale hos og har ønske om å relatere merkevaren sin til?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 31
Skrevet
Klaraku78 skrev (2 minutter siden):

Tror du virkelig de løper rundt å spriter ned hytta for hver gang familien til CBE har vært innom?...Hvis de deler bad, så kunne de like så godt sovet i hytta. Og enda påstår de at de overholder alle anbefalinger. Jeg begynner å lure på hvilke anbefalinger CBE snakker om, for vi mener tydeligvis ikke de samme. 

De skulle jo ikke vært der sammen med svigers i det hele tatt. Men bra de i det minste spiser ute og sover i annekset. Så lenge de ikke har symptomer, håndhygiene er god og de i det minste holder noe avstand, så er sjansen liten for å smitte andre. 
men den er absolutt en sjans, men så stor er den ikke. 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

De skulle jo ikke vært der sammen med svigers i det hele tatt. Men bra de i det minste spiser ute og sover i annekset. Så lenge de ikke har symptomer, håndhygiene er god og de i det minste holder noe avstand, så er sjansen liten for å smitte andre. 

Vet vi at de sover i annekset, og spiser ute? Vi har ikke sett et eneste bilde at det er tilfelle. At hun sier det, betyr ingen ting. Vi vet at hun sier det som passer seg. Om alle skal bryte anbefalingene, og tenke at det er liten sjanse for smitte, så vil vi måtte leve med korona veldig lenge. Blir ingen normal sommerferie i hvertfall. 

• Liker 45
Gjest Lavande
Skrevet
Klink skrev (5 minutter siden):

Det største problemet er at cbe.no "alminneliggjør" manglende smittevern på bedriften sine SoMe-kanaler. De er påvirkere. Det de driver med er å ødelegge for smittevernrådene. Hvorfor er de ikke sitt ansvar mer bevisst slik Helseminister Bent Høie har bedt de om  - https://www.dagbladet.no/kjendis/hoie-med-klar-beskjed-etter-dette/72876003

"- Jeg håper spesielt at influenserne tenker gjennom det samfunnsansvaret de har slik at både det de gjør og det de fotograferer er i tråd med smittevernrådene våre, slik at de går foran som gode forbilder for andre i sin generasjon" ?

Skrevet
Lavande skrev (Akkurat nå):

Det største problemet er at cbe.no "alminneliggjør" manglende smittevern på bedriften sine SoMe-kanaler. De er påvirkere. Det de driver med er å ødelegge for smittevernrådene. Hvorfor er de ikke sitt ansvar mer bevisst slik Helseminister Bent Høie har bedt de om  - https://www.dagbladet.no/kjendis/hoie-med-klar-beskjed-etter-dette/72876003

"- Jeg håper spesielt at influenserne tenker gjennom det samfunnsansvaret de har slik at både det de gjør og det de fotograferer er i tråd med smittevernrådene våre, slik at de går foran som gode forbilder for andre i sin generasjon" ?

Jeg vet dette 😊

Skrevet
Klaraku78 skrev (9 minutter siden):

Vet vi at de sover i annekset, og spiser ute? Vi har ikke sett et eneste bilde at det er tilfelle. At hun sier det, betyr ingen ting. Vi vet at hun sier det som passer seg. Om alle skal bryte anbefalingene, og tenke at det er liten sjanse for smitte, så vil vi måtte leve med korona veldig lenge. Blir ingen normal sommerferie i hvertfall. 

Jeg har sett at de har en bålpanne og at de hadde rasteplasser ute på skitur. Men vi vet hverken det ene eller det andre. 
korona skal vi leve med til vi dør. Får håpe vi kan leve mer som normalt etter hvert. Sommerferien blir definitivt i Norge i år. 

• Liker 1
Skrevet
Lavande skrev (1 minutt siden):

Nuvel, at visse influensere tenker gjennom akkurat dèt er vel heller tvilsomt, i den grad de tenker på noe annet enn seg selv og lommeboka, så her kan nok Minister Høie tale for døve ører dessverre 🤪

• Liker 10
Gjest Lavande
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Nuvel, at visse influensere tenker gjennom akkurat dèt er vel heller tvilsomt, i den grad de tenker på noe annet enn seg selv og lommeboka, så her kan nok Minister Høie tale for døve ører dessverre 🤪

Ja, de ødelegger for ryktet sitt... Tro hvor lenge annonsører ønsker å få merkenavnet sitt knyttet til noe slikt?

Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Lavande skrev (11 minutter siden):

Ja, de ødelegger for ryktet sitt... Tro hvor lenge annonsører ønsker å få merkenavnet sitt knyttet til noe slikt?

Fint hvis disse «reflekterte» svarene blir dokumentert.  Får flashback til hersketeknikker fra ungdomsskolen. At voksne mennesker forsvarer slike handlinger fra en influenser? #thestruggleisreal 

Endret av Lin11
Skrevet
Lavande skrev (3 minutter siden):

B A Lion driter nok i det regner jeg med, men de litt større merkevarene som benytter denne kanalen har nok fortsatt skylappene på enn så lenge 

• Liker 16
Skrevet

Jeg tenker jo copy paste til sammarbeidspartnere hver gang det er krangling i kommentarfeltet. Det er jo ikke en engangshendelse, men det skjer jo ganske ofte. Det gjenspeiler jo hvilken type CBE er, at hun syns det er greit at enkelte får lov å å skrive så mye dritt til de som kommer med kritiske spørsmål. Nå har jo ikke CBE noe eksklusive avtaler lengre. Det er vel mange å siden. Men hvis sammarbeidspartnerene opplever nok støy i forbindelse med avtaler med CBE, vil de etterhvert revurdere de avtalene de har. Kremmerhuset gikk jo fort over. Nå har de jo avtale med Kristina Andersen i stedet. CBE kommer ikke til å endre oppførsel før hun mister avtaler.  

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...