Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (6 minutter siden):

Men sånn en ting.. jeg vet cbe ikke skulle dratt noe sted og ikke er anbefalt å ha besøk eller besøke noen. 
Men det er lov med besøk av to stykker om en holder avstand.. Så hvis familien min på 4 hadde dratt til foreldrene mine som er to på besøk, da er det ikke lov? Men omvendt, at de besøker oss , det er lov? Hva er logikken? Vi bor begge i kommune med lite smitte. 

Man skulle ikke reise på hytte med andre enn egen husstand. Bare å følge reglene. Men for familien Eriksen gjelder ikke reglene. Andre må ta belastningen men ikke dem. 

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Man skulle ikke reise på hytte med andre enn egen husstand. Bare å følge reglene. Men for familien Eriksen gjelder ikke reglene. Andre må ta belastningen men ikke dem. 

Hvis man bor i kommuner med lite smitte kan  en det, med to stykker 😊

men cbe nei, ikke anbefalt. 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (37 minutter siden):

Men sånn en ting.. jeg vet cbe ikke skulle dratt noe sted og ikke er anbefalt å ha besøk eller besøke noen. 
Men det er lov med besøk av to stykker om en holder avstand.. Så hvis familien min på 4 hadde dratt til foreldrene mine som er to på besøk, da er det ikke lov? Men omvendt, at de besøker oss , det er lov? Hva er logikken? Vi bor begge i kommune med lite smitte. 

Vi kan ikke bruke en diskusjonstråd om bloggeren Caroline Berg Eriksen til å forklare deg alt om valper, koronarestriksjoner og what not! Du bruker tråden som din personlige spørrespalte. Om det er ting du ikke skjønner får du Google litt. 

• Liker 42
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (36 minutter siden):

Stemmer det! Hun er så lei av corona og har så lyst til at alt skal tilbake til normalen, like yesterday. Men å bidra til å følge regler og anbefalinger, nei se det, det får alle andre ta seg av. 

Endret av Mädchen
  • Liker 38
Skrevet

De befinner seg i et av landets vakreste områder mtp natur, men paret velger å legge treningsturen til løping på asfalt. Hvis de er så glade i natur og aktivitet: hvorfor ikke ta en lang god skitur? Mener dette er nok et bevis på tvangspreget trening.

• Liker 32
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (19 minutter siden):

😂

sånn at det ikke blir betegnet som misunnelse..  https://hundehelse.no/tur-valp-ga/

Misunnelse? Jeg har aldri brukt det som noe argument. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Porkupine skrev (16 minutter siden):

De befinner seg i et av landets vakreste områder mtp natur, men paret velger å legge treningsturen til løping på asfalt. Hvis de er så glade i natur og aktivitet: hvorfor ikke ta en lang god skitur? Mener dette er nok et bevis på tvangspreget trening.

De er jo på skitur? 
Selvfølgelig skal de kritiseres for dette også... 

Endret av Klink
  • Liker 4
Skrevet
Klink skrev (10 minutter siden):

De er jo på skitur? 

De er ifølge seg selv på en kort skitur med mange pauser (av hensyn til barn og hund). Når de har barnevakt på ettermiddagen hadde jeg (som liker å gå på ski) valgt å gå en ordentlig skitur da, mens de løper på asfalt. Synes det er underlig.

• Liker 18
Skrevet
Porkupine skrev (3 minutter siden):

De er ifølge seg selv på en kort skitur med mange pauser (av hensyn til barn og hund). Når de har barnevakt på ettermiddagen hadde jeg (som liker å gå på ski) valgt å gå en ordentlig skitur da, mens de løper på asfalt. Synes det er underlig.

Hvis de liker å løpe på asfalt så kan vel de gjøre det selv om du vil gå på ski. 

• Liker 8
Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Hvis de liker å løpe på asfalt så kan vel de gjøre det selv om du vil gå på ski. 

Det kan de. Porkupine kan også stille spørsmål ved prioriteringen så lenge det blir lagt ut på sosiale medier.

• Liker 18
Skrevet
Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Det kan de. Porkupine kan også stille spørsmål ved prioriteringen så lenge det blir lagt ut på sosiale medier.

Ser ikke at det er noe å få kritikk for? 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (20 minutter siden):

De er jo på skitur? 

Skituren tar de vel for å dokumentere den perfekte påsken. Er vel en grunn til at de ikke kunne feire påske hjemme, men at de måtte på hytta og heller bryte anbefalningene. It's all for the gram... 

• Liker 21
Skrevet
Klaraku78 skrev (1 minutt siden):

Skituren tar de vel for å dokumentere den perfekte påsken. Er vel en grunn til at de ikke kunne feire påske hjemme, men at de måtte på hytta og heller bryte anbefalningene. It's all for the gram... 

er vel flere som kunne tenkt seg å være på hytta... 

nå var det ikke anbefalingene de fikk kritikk for denne gangen men at de kunne finne på å løpe på asfalt og ikke gå på ski. For vedkommende liker best å gå på ski selv. Nå går de både på ski og løper en runde. Begge deler telles vel som aktivitet selv pm skiturene tilpasses barn. 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

I følge CBE, fortalt da hun fikk spørsmål ang valg av hunderase, eeeeeelsker de å gå på ski.

Da bør de jo benytte sjansen til lange skiturer når de har barnevakt og hundevakt, istedenfor å løpe på asfalt som de kan gjøre omtrent hele året hjemme i Sarpsborg.

• Liker 32
Skrevet
FruRosa skrev (Akkurat nå):

I følge CBE, fortalt da hun fikk spørsmål ang valg av hunderase, eeeeeelsker de å gå på ski.

Da bør de jo benytte sjansen til lange skiturer når de har barnevakt og hundevakt, istedenfor å løpe på asfalt som de kan gjøre omtrent hele året hjemme i Sarpsborg.

Hvorfor det, kanskje de elsker å løpe også 😊 De gjør jo begge deler denne hytteturen. Dokumentert at de også er på skitur. 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (5 minutter siden):

er vel flere som kunne tenkt seg å være på hytta... 

nå var det ikke anbefalingene de fikk kritikk for denne gangen men at de kunne finne på å løpe på asfalt og ikke gå på ski. For vedkommende liker best å gå på ski selv. Nå går de både på ski og løper en runde. Begge deler telles vel som aktivitet selv pm skiturene tilpasses barn. 

Ja, men jeg skrev at eneste grunnen til at de går på ski, er fordi de skal ta bilder og vise frem. Hadde det ikke vært for Instagram, så ville hele påsken blitt tilbragt på asfalt....eller på mølla helst...

• Liker 15
Skrevet
Klaraku78 skrev (Akkurat nå):

Ja, men jeg skrev at eneste grunnen til at de går på ski, er fordi de skal ta bilder og vise frem. Hadde det ikke vært for Instagram, så ville hele påsken blitt tilbragt på asfalt....eller på mølla helst...

Det vet vi vel ikke? reklamerer hun for noe skiklær eller noe på turene? 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (19 minutter siden):

Og det er helt greit. Det er ikke alt som blir skrevet for å tilfredsstille deg. 

• Liker 21
Skrevet
Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Og det er helt greit. Det er ikke alt som blir skrevet for å tilfredsstille deg. 

Og jeg setter spørsmålstegn ved ting som skrives, eller skal det helst stå uimotsagt? Det er dokumentert at hun både er på skitur og at hun løp en runde. Det er vel ingenting å bli kritisert for. I tillegg dokumentert rasteplass og bålpanne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...