Nijole Skrevet 2. april 2021 #38821 Skrevet 2. april 2021 Porkupine skrev (1 time siden): De befinner seg i et av landets vakreste områder mtp natur, men paret velger å legge treningsturen til løping på asfalt. Hvis de er så glade i natur og aktivitet: hvorfor ikke ta en lang god skitur? Mener dette er nok et bevis på tvangspreget trening. Hadde vel lyst på en joggetur da vel? 3
Klaraku78 Skrevet 2. april 2021 #38822 Skrevet 2. april 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Det vet vi vel ikke? reklamerer hun for noe skiklær eller noe på turene? Jo, fordi hun løper på mølla omtrent 365 dager i året. Elsker hun å gå på ski, så kunne hun gått på ski nesten hver dag i vinter. Samme som å løpe ute, som hun nå plutselig elsker. Merkelig å være så glad i forskjellige aktiviteter, men hun velger i stede å løpe på mølla. Alt det andre er kanskje ikke så elsk alikevel, men hva gjør man ikke for Instagram. Hvorfor tror du de skulle løpe 7 topper eller hva da var i sommer? Det var jo ikke fordi cbe var i så god form... 15
GhostHug Skrevet 2. april 2021 #38823 Skrevet 2. april 2021 (endret) Altså, en valp på 3 mnd skal ikke gå lengre enn 15 minutter. Men siden paret har vokst opp med hund og gjør alt perfekt så var de vel kun på en 15 minutter lang skitur😊 Endret 2. april 2021 av Twinkle~ 25
Klink Skrevet 2. april 2021 #38824 Skrevet 2. april 2021 Klaraku78 skrev (Akkurat nå): Jo, fordi hun løper på mølla omtrent 365 dager i året. Elsker hun å gå på ski, så kunne hun gått på ski nesten hver dag i vinter. Samme som å løpe ute, som hun nå plutselig elsker. Merkelig å være så glad i forskjellige aktiviteter, men hun velger i stede å løpe på mølla. Alt det andre er kanskje ikke så elsk alikevel, men hva gjør man ikke for Instagram. Hvorfor tror du de skulle løpe 7 topper eller hva da var i sommer? Det var jo ikke fordi cbe var i så god form... Hun har da dokumentert flere løpeturer ute også 😊 Er nok enklere med den mølla de har, nå som treningssenter og slikt er stengt. De har vært på fjelltur,sykkeltur, telttur, og flere løpeturer ute som jeg kan huske å ha sett bilde/film fra. Bra de kom fram til at det var lurt å avbryte den sjutopper fjellturen hvis de ikke var i form til det. De var på tur og det er bra 😊 2
MoKath Skrevet 2. april 2021 #38825 Skrevet 2. april 2021 Hvilket treningssenter er det hun har pleid å trene på? 17
Nijole Skrevet 2. april 2021 #38826 Skrevet 2. april 2021 Klaraku78 skrev (5 minutter siden): Jo, fordi hun løper på mølla omtrent 365 dager i året. Elsker hun å gå på ski, så kunne hun gått på ski nesten hver dag i vinter. Samme som å løpe ute, som hun nå plutselig elsker. Merkelig å være så glad i forskjellige aktiviteter, men hun velger i stede å løpe på mølla. Alt det andre er kanskje ikke så elsk alikevel, men hva gjør man ikke for Instagram. Hvorfor tror du de skulle løpe 7 topper eller hva da var i sommer? Det var jo ikke fordi cbe var i så god form... Kan det være en mulighet at hun synes mølla er mest praktisk i hverdagen og liker den aller best, men samtidig elsker å gå på ski, løpe ute og gå på fjellturer? Jeg elsker også å gå på ski(selv om jeg er elendig til det), men gjør det kun når jeg er på hytta. 2
Nijole Skrevet 2. april 2021 #38827 Skrevet 2. april 2021 (endret) MoKath skrev (1 minutt siden): Hvilket treningssenter er det hun har pleid å trene på? Family sportsclub iseveien Endret 2. april 2021 av Nijole
Frøken Scott Skrevet 2. april 2021 #38828 Skrevet 2. april 2021 Klink skrev (16 timer siden): På dette bildet ser det ut som to sitter sammen litt unna de andre tre, fire(?) Rull inn a', ikke engang for en apologet er det der 2 meter 😏 27
Klink Skrevet 2. april 2021 #38829 Skrevet 2. april 2021 Frøken Scott skrev (2 minutter siden): Rull inn a', ikke engang for en apologet er det der 2 meter 😏 Det ser da ut som det er noe avstand der, så nei jeg ruller ikke inn. 1
Klink Skrevet 2. april 2021 #38830 Skrevet 2. april 2021 MoKath skrev (6 minutter siden): Hvilket treningssenter er det hun har pleid å trene på? Vet ikke, praktisk å ha et treningssenter hjemme da 😉😉😉
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 2. april 2021 #38831 Skrevet 2. april 2021 Klink skrev (2 timer siden): Men sånn en ting.. jeg vet cbe ikke skulle dratt noe sted og ikke er anbefalt å ha besøk eller besøke noen. Men det er lov med besøk av to stykker om en holder avstand.. Så hvis familien min på 4 hadde dratt til foreldrene mine som er to på besøk, da er det ikke lov? Men omvendt, at de besøker oss , det er lov? Hva er logikken? Vi bor begge i kommune med lite smitte. Akkurat den situasjonen sitter vi i også. I vår kommune er smitten noe høyere, men vi som er 4 kan da ikke dra på besøk til de som er 2. Men omvendt går fint! Det er ikke lett å holde styr på alt av retningslinjer! Men vi prøver! 😊
Frøken Scott Skrevet 2. april 2021 #38832 Skrevet 2. april 2021 Nijole skrev (16 timer siden): Jeg trur det er veldig sannsynlig at svært mange av de som følger skjønner det er en bedriftskonto, men at de følger akkurat for de ønsker regnbuer og enhjørninger i feeden sin. Unødvendig å nedgradere følgerne til cbe til lite reflektert og "at de ikke skjønner". Jeg trur mange liker å se fine bilder,men at de ikke har på seg "ski kan skade hund, hund er for ung til å gå på tur, sover de virkelig i annekset," brillene sine når de skroller forbi. Det er nok mer sannsynlig at det er et for stort kognitivt krumspring å forholde seg til annet enn regnbuer og enhjørninger. Like barn leker jo best, sies det. 30
På besøk Skrevet 2. april 2021 #38833 Skrevet 2. april 2021 Er nok dårlig vær idag, siden det ikke er lagt ut noen bilder. Stakkars, nå sitter de sikkert i annekset og spiller brettspill i senga 😕 31
Gjest Lin11 Skrevet 2. april 2021 #38834 Skrevet 2. april 2021 På besøk skrev (14 minutter siden): Er nok dårlig vær idag, siden det ikke er lagt ut noen bilder. Stakkars, nå sitter de sikkert i annekset og spiller brettspill i senga 😕 Ja, hvis de følger «smittevernsreglene» slik de påstår at de gjør. Så er det 4 stk og en hund som må oppholde seg på 15 kvm.
Surikatt Skrevet 2. april 2021 #38835 Skrevet 2. april 2021 Klink skrev (3 timer siden): Hvis man bor i kommuner med lite smitte kan en det, med to stykker 😊 men cbe nei, ikke anbefalt. Det er mye smitte i Viken 8
Surikatt Skrevet 2. april 2021 #38836 Skrevet 2. april 2021 Legger ut et bilde av hunden og kommentar om hvor flink han er. Hva er han flink til? Å dra hunden med på skiturer i bånd daglig var vel ikke akkurat det man skulle gjøre mot en 3 mnd ganmel valp. Den er 3 mnd gammel! Det er lite. 23
Klink Skrevet 2. april 2021 #38837 Skrevet 2. april 2021 Surikatt skrev (4 minutter siden): Det er mye smitte i Viken Ja, jeg skriver jo at cbe ikke er anbefalt😊mener da fordi hun bor i kommune med mye smitte.
Populært innlegg loffen Skrevet 2. april 2021 Populært innlegg #38838 Skrevet 2. april 2021 Er dette CBE-tråden? Eller et det 'småprat med Klink'? 65
pøbelsara Skrevet 2. april 2021 #38839 Skrevet 2. april 2021 Klink skrev (11 minutter siden): Ja, jeg skriver jo at cbe ikke er anbefalt😊mener da fordi hun bor i kommune med mye smitte. Svigerforeldrene bor også i en kommune hvor det anbefales å kun bo med egen husstand hvis man skal på hytta. Jeg tenker at det nå er uomtvistelig fastslått av cbe.no igjen viser på sine some-kontoer at hun gir fullstendig blaffen i anbefalinger i både smittevern og valpehold. At kommentarfeltet på ig er full av folk som både gir blaffen i anbefalinger og kjefter på en som stiller spørsmål, er jo også eksakt som det pleier. so, what else is new? Ungene får i det minste litt fri, da. Det burde jo vært en selvfølge, men litt er bedre enn ingenting. 44
Keaton Skrevet 2. april 2021 #38840 Skrevet 2. april 2021 loffen skrev (7 minutter siden): Er dette CBE-tråden? Eller et det 'småprat med Klink'? Sånn kan man også ødelegge en tråd, ja. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå