Inocybe Skrevet 3. april 2021 #38921 Skrevet 3. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Hun påstår å ha et halvt år med jus-studier som ikke var kreativt nok for henne. Deretter sannsynligvis et avsluttet to-årig journaliststudium hos NKF i 2009, og har deretter ikke brukt utdannelsen med mindre hun har forfattet og publisert noe utenom blogginnhold under pseudonym. Han har en uvisst om fullført bachelor i ernæring fra Bjørknes, et ukjent BI-studium, og et PT-kurs hos AFPT. Ikke glem nettkurs i foto. Det var da han startet på det LKE havnet i sin "mørke periode" med dystre tunge landskap, turkise biler og møkket hud. 34
Rev. Revenge Skrevet 3. april 2021 #38922 Skrevet 3. april 2021 (endret) Inocybe skrev (7 minutter siden): Ikke glem nettkurs i foto. Det var da han startet på det LKE havnet i sin "mørke periode" med dystre tunge landskap, turkise biler og møkket hud. Stemmer. Fotokurs i New York med Anthony Morganti. Nettkurs, evt. YT-kurs. "I Am Mr. Photographer – Anthony Morganti" https://iammrphotographer.com Dokumentasjon: https://www.carolinebergeriksen.no/2014/12/04/lambada-dress/ Endret 3. april 2021 av Revenge o'Cavatina utgått lenke 21
Chrisssi Skrevet 3. april 2021 #38923 Skrevet 3. april 2021 Hva kan man forvente av en person som lever av å beundre seg selv med en arm strukket i været og et søtt lite fnis til kamera. Mens motparten beundrer og redigerer fruen til det ugjenkjennelige. Om man legger til den ytre staffasjen i form av perfekt og symmetrisk hjem, stylede småbarns bakhoder eller lange bølgende hår og nå en stakkars instavennlig liten valp..... mangler man faktisk ord. Hva mener familien til disse menneskene, fatter ikke at de synes det er greit! 33
FotbaIlflua Skrevet 3. april 2021 #38924 Skrevet 3. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (13 minutter siden): Hun påstår å ha et halvt år med jus-studier som ikke var kreativt nok for henne. Deretter sannsynligvis et avsluttet to-årig journaliststudium hos NKF i 2009, og har deretter ikke brukt utdannelsen med mindre hun har forfattet og publisert noe utenom blogginnhold under pseudonym. Han har en uvisst om fullført bachelor i ernæring fra Bjørknes, et ukjent BI-studium, og et PT-kurs hos AFPT. Ser at studiet på Bjørknes var et 3-årig fulltidsstudie. Studerte han fulltid i 3 år altså? De som jobber 16-timers arbeidsdager? Han var vel fremdeles fotballspiller også, på den tiden? 14
Lopploella Skrevet 3. april 2021 #38925 Skrevet 3. april 2021 Surikatt skrev (2 timer siden): Det har hun aldri forstått. Hun er utrolig dårlig på kommunikasjon og hvordan mottaker oppfatter budskapet. Akkurat som da hun satt i hotellsuiten og kikket ned på de stakkars uteliggerne og syntes synd på de og var takknemlig for at hun hadde det så godt. Jeg tror faktisk det er mangelen på empati og det fokuset på meg, meg, meg som gjør at det blir sånn. Og så etterlyser hun SELVINNSIKT hos en leser som stiller spørsmål ved noe? 🤪 43
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #38926 Skrevet 3. april 2021 Chrisssi skrev (4 minutter siden): Hva kan man forvente av en person som lever av å beundre seg selv med en arm strukket i været og et søtt lite fnis til kamera. Mens motparten beundrer og redigerer fruen til det ugjenkjennelige. Om man legger til den ytre staffasjen i form av perfekt og symmetrisk hjem, stylede småbarns bakhoder eller lange bølgende hår og nå en stakkars instavennlig liten valp..... mangler man faktisk ord. Hva mener familien til disse menneskene, fatter ikke at de synes det er greit! Magebildene etter fødslene var det vissnok moren til CBE som anbefalte henne å legge ut, for hun burde være stolt av kroppen sin når hun hadde så flat mage etter fødslene. Så man kan vel anta at foreldre og familie heier på dem og nører opp om at all kritikk bunner i misunnelse. 60
Rev. Revenge Skrevet 3. april 2021 #38927 Skrevet 3. april 2021 FotbaIlflua skrev (2 minutter siden): Ser at studiet på Bjørknes var et 3-årig fulltidsstudie. Studerte han fulltid i 3 år altså? De som jobber 16-timers arbeidsdager? Han var vel fremdeles fotballspiller også, på den tiden? Nei, jeg mener å huske at det ble skrevet på bloggen, og på Bjørknes sine nettsider som han reklamerte for, at studiet kunne tas på deltid. Om det er fullført eller ikke er jeg usikker på grunnet skandalen med nettopp studiet hans, der studiet for tittelen ernæringsfysiolog ikke var godkjent. 22
Nijole Skrevet 3. april 2021 #38928 Skrevet 3. april 2021 (endret) Frøken Scott skrev (2 timer siden): Du har ikke lest, og gått glipp av poenget. Så kleint når det skjer, ass 😏 Du som ikke tok poenget med min post gitt. Du hadde en påstand tidligere her om at alle følgerene til cbe hadde på skylapper. Synes ikke det virker som om hun som skrev dette har på skylapper? Endret 3. april 2021 av Nijole 1
FotbaIlflua Skrevet 3. april 2021 #38929 Skrevet 3. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden): Nei, jeg mener å huske at det ble skrevet på bloggen, og på Bjørknes sine nettsider som han reklamerte for, at studiet kunne tas på deltid. Om det er fullført eller ikke er jeg usikker på grunnet skandalen med nettopp studiet hans, der studiet for tittelen ernæringsfysiolog ikke var godkjent. Ja, men da ville han ha brukt 6 år på studiene om han fullførte, det tviler jeg sterkt på at han har gjort. Husker ett år hvor det var mye fokus på studiene, etter det har vi ikke hørt noe mer om det. 14
FotbaIlflua Skrevet 3. april 2021 #38930 Skrevet 3. april 2021 Nijole skrev (2 minutter siden): Du som ikke tok poenget gitt. Du hadde en påstand tidligere her om at alle følgerene til cbe hadde på skylapper. Synes ikke det virker som om hun som skrev dette har på skylapper? Det er de ukritiske følgerne det er snakk om, de som ukritisk forsvarer alt hun gjør uten et snev av kritisk tenking. 26
123Frustrert Skrevet 3. april 2021 #38931 Skrevet 3. april 2021 FotbaIlflua skrev (11 minutter siden): Ja, men da ville han ha brukt 6 år på studiene om han fullførte, det tviler jeg sterkt på at han har gjort. Husker ett år hvor det var mye fokus på studiene, etter det har vi ikke hørt noe mer om det. Deltidsstudier er ofte over 4 år, første året heltid også tar man de to neste på 3 år. Jeg mener han tok det på deltid, men jeg er usikker på om han fullførte. Det bøe jo noe kluss med bjørknes, de fikk ikke lov til å kalle seg ernæringsfysiolog etter endt utdannelse.. (akkurat som det har stoppet lke å bruke titler før..) det er rart om han ikke fullførte, for i følge fruen gikk han ganske lenge og hadde kun A’er.. så selv om de måtte ta et par ekstra for å få kalle seg ernæringsfysiolog ville jo det kanskje vært verdt det med såå gode karakterer 🙄 14
Rev. Revenge Skrevet 3. april 2021 #38932 Skrevet 3. april 2021 FotbaIlflua skrev (20 minutter siden): Ja, men da ville han ha brukt 6 år på studiene om han fullførte, det tviler jeg sterkt på at han har gjort. Husker ett år hvor det var mye fokus på studiene, etter det har vi ikke hørt noe mer om det. Han startet visst sommeren 2012 og hadde en eksamen i november 2013 i grunnstudiet. Skandalen der studenter gikk til søksmål mot Bjørknes skjedde i april 2016. Jeg har derfor mine tvil rundt hvorvidt bacheloren ble fullført. "Double date - Caroline Berg Eriksen" https://www.carolinebergeriksen.no/2013/11/22/double-date/comment-page-1/ "Tidligere studenter stevner privatskoler for uriktig markedsføring - Fagbladet.no" https://fagbladet.no/nyheter/tidligere-studenter-stevner-privatskoler-for-uriktig-markedsforing-6.91.357943.05388e8e66 12
Minnie Mus Skrevet 3. april 2021 #38934 Skrevet 3. april 2021 3 minutter siden, NewStart87 said: Ligger hunden og sover igjen? Forundrer meg ikke, men bildet kan være fra i går også. Du vet, de følger med her inne og gjør alt for å provosere. La oss håpe det er det siste jeg skrev, og ikke at valpen nok en gang er så sliten at den sovner ute. 29
NewStart87 Skrevet 3. april 2021 #38935 Skrevet 3. april 2021 De går altså ikke skiturer mer enn toppen 25 minutter, jeg antar de mener totalt 25 min tur retur. De tar seg en pause etter snaue 10 minutter og da er altså valpen så sliten at den må ta seg en blund. Troverdig.. 38
NewStart87 Skrevet 3. april 2021 #38936 Skrevet 3. april 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Forundrer meg ikke, men bildet kan være fra i går også. Du vet, de følger med her inne og gjør alt for å provosere. La oss håpe det er det siste jeg skrev, og ikke at valpen nok en gang er så sliten at den sovner ute. De legger ut bilder av at de er på skitur med han igjen idag så jeg tror dessverre det bilde er fra idag. 17
NewStart87 Skrevet 3. april 2021 #38938 Skrevet 3. april 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt må dra med valpen ut på skitur hver dag eller i det hele tatt for den saks skyld. Her er det trangen etter de perfekte Instagram bildene som rår og ikke behovene til den lille valpen. Går utifra at det var en lang biltur også. Kunne de ikke hatt en rolig påske hjemme, spesielt nå under en pandemi og når de bor i et fylke med stor smitte? Attpåtil med en liten valp! Makan til egoistiske mennesker! 40
Gjest Blinkie Skrevet 3. april 2021 #38939 Skrevet 3. april 2021 FotbaIlflua skrev (1 time siden): Ser at studiet på Bjørknes var et 3-årig fulltidsstudie. Studerte han fulltid i 3 år altså? De som jobber 16-timers arbeidsdager? Han var vel fremdeles fotballspiller også, på den tiden? En «fotballspiller» som ingen har/hadde hørt om.
Frøken Scott Skrevet 3. april 2021 #38940 Skrevet 3. april 2021 Nijole skrev (1 time siden): Du som ikke tok poenget med min post gitt. Du hadde en påstand tidligere her om at alle følgerene til cbe hadde på skylapper. Synes ikke det virker som om hun som skrev dette har på skylapper? Hvilket poeng? Det var ingen. Du blander meg med noen andre, jeg har ikke brukt uttrykket skylapper. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå