Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frekk og nedlatende. Ikke rart de bare har skarve tre "oppdrag" om dagen. MyMuse, TwentyFour og.. BALion? Ts ts ts. Drar ikke inn millioner på sånt. 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Orly skrev (3 minutter siden):

For et nedlatende svar , verste er at jeg ikke blir sjokkert engang 

Ut fra det som har blitt skrevet i tråden her i det siste, så kan spørsmålet også oppfattes negativt enda så godt pakket inn det er. 
Og egentlig er ikke svaret så nedlatende heller. Hun skriver jo bare at annekset de sover i sikkert er større 🤷‍♀️

Endret av Klink
  • Liker 6
Skrevet

Et lite stikk klarte hun å komme med her også.

Håper alle har en fin påske, passer på seg selv og sine og har en fin tid med nærmeste familie så godt det går.

• Liker 21
Skrevet
blåbærpai skrev (51 minutter siden):

Frekk og nedlatende. Ikke rart de bare har skarve tre "oppdrag" om dagen. MyMuse, TwentyFour og.. BALion? Ts ts ts. Drar ikke inn millioner på sånt. 

Hva i all verden er frekt og nedlatende med svarene der? 

• Liker 8
Skrevet
FotbaIlflua skrev (17 minutter siden):

Da har frua selv bekreftet at annekset er ulovlig innredet. Om riktige instanser får beskjed om dette vil annekset bli begjært revet.

🤦🏻‍♀️

• Liker 8
Skrevet
FotbaIlflua skrev (6 minutter siden):

Vet hva da? Det er iht reglene ikke lov med bad eller kjøkken i anneks. CBE skriver selv på egen blogg at det er bad i annekset. Ergo ulovlig. 

Trur reglene er at det ikke er lov til å ha BÅDE bad og kjøkken. Trur ikke en koketopp og stormkjøkken defineres som kjøkken..

• Liker 8
Skrevet
FotbaIlflua skrev (13 minutter siden):

Vet hva da? Det er iht reglene ikke lov med bad eller kjøkken i anneks. CBE skriver selv på egen blogg at det er bad i annekset. Ergo ulovlig. 

Bad er lov. Mange som har badstu også i anneks helt lovlig. Kjøkken derimot.. not so much.

• Liker 6
Skrevet (endret)

«Et anneks er en egen bygning med ekstra soverom til hovedenheten. En forutsetning for at bygningen skal kunne godkjennes som anneks til bolig eller fritidsbolig vil være at den ikke representerer en egen bruksenhet, det vil si at den ikke skal inneholde rom som gjør at bygningen kan defineres som en egen bruksenhet. Et anneks kan derav ikke ha installert vann og avløp og inneha funksjonene bad og kjøkken.»

https://www.gran.kommune.no/hva-skal-du-bygge.460977.no.html

om det gjelder over hele landet vet jeg dog ikke ,  ikke bryr jeg meg heller . Kan jo være de har søkt om anneks med bad

Endret av Orly
  • Liker 30
Skrevet

Så kjekt at de har dusj i annekset! :) 

D7AA54E1-F93D-4FCE-B467-860C29A12FCB.jpeg

• Liker 18
Skrevet
LilleSnupp skrev (13 minutter siden):

Bad er lov. Mange som har badstu også i anneks helt lovlig. Kjøkken derimot.. not so much.

Kjøkken har de ikke der, de hadde med elektrisk kokeplate skrev hun 😊

Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Kjøkken har de ikke der, de hadde med elektrisk kokeplate skrev hun 😊

Ja, i god CBE ånd trenger det ikke bety at de faktisk benytter seg av det. Hun skrev bare at de hadde det.

• Liker 19
Skrevet
LilleSnupp skrev (3 minutter siden):

Ja, i god CBE ånd trenger det ikke bety at de faktisk benytter seg av det. Hun skrev bare at de hadde det.

Benytter seg av det? Jeg vet ikke hvor de kokker mat jeg, men det står at de har med en kokeplate😊 

• Liker 1
Skrevet
Surikatt skrev (12 minutter siden):

Tipper Twentyfour blir glad for å se dette. 

Tror dessverre ikke de bryr seg 

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Skjermdumper av kommentarfelt må vedlegges direktelenke til tilhørende blogginnlegg.

Måne, admin.

• Liker 2
Skrevet

"se så deilig og bustete jeg er, bare elsker å digge meg selv i monitor" 🤢

• Liker 28
Skrevet
NewStart87 skrev (2 timer siden):

Så kjekt at de har dusj i annekset! :) 

D7AA54E1-F93D-4FCE-B467-860C29A12FCB.jpeg

For mye filter! 
Jeg er også enig i all kritikk rundt valpen som er med på skiturer. Jeg reagerte veldig på at den sovnet på tur. Ref story på ig. 

Beskrivelsen av annekset tror jeg heller ikke på. Hun hadde i tilfelle vist frem bilder av både bad og koketopp.

• Liker 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...