Fibonacci Skrevet 2. april 2021 #38881 Skrevet 2. april 2021 (endret) Legger dette ut på nytt med link til bloggens kommentarfelt, da jeg mener dette sier mye om hvordan CBE tar imot kritikk. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/29/intervaller-pa-bane-og-god-paske/#comments Kommentaren var det første svaret til Øydis’ kommentar, og ble senere endret til et mer moderat, «høflig» svar. Endret 2. april 2021 av Fibonacci 44
pøbelsara Skrevet 2. april 2021 #38882 Skrevet 2. april 2021 (endret) Fibonacci skrev (2 minutter siden): Legger dette ut på nytt med link til bloggens kommentarfelt, da jeg mener dette sier mye om hvordan CBE tar imot kritikk. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/29/intervaller-pa-bane-og-god-paske/#comments Kommentaren var det første svaret til Øydis’ kommentar, og ble senere endret til et mer moderat, «høflig» svar. Så koselig hun svarer folk. Endret 2. april 2021 av pøbelsara 49
Keaton Skrevet 2. april 2021 #38883 Skrevet 2. april 2021 Og jeg tror niks og nada på at de går på skiturer som tar 25 min. ☺️ 38
Gjest Lin11 Skrevet 2. april 2021 #38884 Skrevet 2. april 2021 (endret) Pippio skrev (27 minutter siden): For mye filter! Jeg er også enig i all kritikk rundt valpen som er med på skiturer. Jeg reagerte veldig på at den sovnet på tur. Ref story på ig. Beskrivelsen av annekset tror jeg heller ikke på. Hun hadde i tilfelle vist frem bilder av både bad og koketopp. Er det normalt at når man drar med seg valp på tur, at de sovner underveis? Betyr ikke det at turen er for lang? Endret 2. april 2021 av Lin11
Hallepalle2 Skrevet 2. april 2021 #38885 Skrevet 2. april 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Og jeg tror niks og nada på at de går på skiturer som tar 25 min. ☺️ Om de gjør, så må jeg spør om hva som er vitsen😯hadde det ikke vært bedre om valpen fikk være igjen på hytta så de kan ta seg en liten, ordentlig skitur? Men det er selvsagt et valg det er opp til dem å ta, så får man bare håpe at de snakker sant (denne gangen). 22
Gjest Lin11 Skrevet 2. april 2021 #38886 Skrevet 2. april 2021 (endret) Fibonacci skrev (23 minutter siden): Legger dette ut på nytt med link til bloggens kommentarfelt, da jeg mener dette sier mye om hvordan CBE tar imot kritikk. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/29/intervaller-pa-bane-og-god-paske/#comments Kommentaren var det første svaret til Øydis’ kommentar, og ble senere endret til et mer moderat, «høflig» svar. Var det ikke 20-25 min turer? Eller er det 15 min turer? Hva er sant??Og nok en gang er det«mottakerne» som både leser, ser og gjør seg opp meninger som ikke stemmer overens med det som Treasures AS legger ut på IG story/IG og blogg i følge bedriften. Det er åpenbart at bedriften frasier seg sitt ansvar på alle områder, det er alle andre som er problemet ikke hva som skrives eller legges ut fra deres side. Er det noen som mangler selvinnsikt så er det denne egoistiske navlebeskuende bedriften! Endret 2. april 2021 av Lin11
Klaraku78 Skrevet 2. april 2021 #38887 Skrevet 2. april 2021 (endret) Hun skriver at de har etasjeseng med dobbel underetasje, men senga hun lå i da hun filmet var det en vanlig rammemadrass. Det går da vel ikke an å få en etasje på den?.. Endret 2. april 2021 av Klaraku78 42
LilleSnupp Skrevet 2. april 2021 #38888 Skrevet 2. april 2021 Nei, nå damer! Nå må vi huske på at bedriftseieren sikkert har det svært tøft! Må være tøft å ikke dokumentere all påskekosen! Må være tøft å være influencer og få kritikk for å ikke delta på denne nasjonale dugnaden. Skjønner at de ønsker at dette skal være over. 43
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 2. april 2021 Populært innlegg #38889 Skrevet 2. april 2021 (endret) Så herlig å være på etterlengtet påskeferie, drite i dugnaden og bruke tid på å bitche i kommentarfeltet både på blogg og insta. #nåkoservioss Endret 2. april 2021 av Mädchen 65
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 2. april 2021 Populært innlegg #38890 Skrevet 2. april 2021 Hun klager på at folk gjør seg opp en mening, utifra noen minutter på instastory, men hvis hun ikke vil ha kommentarer, så hvorfor filme at de går på ski og har med hunden hver eneste dag?... Hun fikk jo så mange reaksjoner på hunden før de fikk den i hus, så da må hun jo regne med at det vil bli mye mer når de har fått hunden. Hun har levd av sosiale medier i over 10 år, og delt så sykt mye om seg selv og familien. Enda tror hun ikke at folk har gjort seg opp en mening om dem. Hvis noen mener hun virker som en god mor, som jo er basert ut ifra det hun deler, så svarer hun med hjerter og tusen takk. Hadde jeg ment at hun var mindre smart, så hadde hun ment at jeg ikke hadde noen grunn til å mene det ut ifra det lille hun deler. 71
Gjest GuriHelen Skrevet 2. april 2021 #38891 Skrevet 2. april 2021 Jeg hat lest svarene hun gir ang den valpen nå, for ei jæv*** drittkjerring hun er. Jeg blir sjelden veldig provosert av henne, en dette provoserer meg så jeg ser rødt.
Danseskjørt Skrevet 2. april 2021 #38892 Skrevet 2. april 2021 Mystisk at hun ikke deler bilder av annekset, hun som deler så og si ALT. 38
Måne Rampelyset Skrevet 2. april 2021 #38893 Skrevet 2. april 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin.
Populært innlegg anon15 Skrevet 2. april 2021 Populært innlegg #38894 Skrevet 2. april 2021 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Og jeg tror niks og nada på at de går på skiturer som tar 25 min. ☺️ Skiturer som tar 25 minutter, med flere småpauser og en lang rastepause, skrev de. Høres ikke veldig troverdig ut. Samtidig, er man influenser og må stoppe annenhvert minutt for å ta bilder, så kanskje det er noe i det. Når det gjelder hunden anbefaler jeg valpekurs. Jeg så i et innlegg på instagram at hunden ikke ville gå tur hvis den ikke fikk godbit,og det var det CBE som skrev. Og den har alltid på seg trekksele. Lykke til med å få en hund som går pent i bånd på den måten, spesielt en stor trekkhund. Det er ikke lenge før den er sterk nok til å trekke overende både unger og caroline! Det er ingen pinglete fangbikkje man tar under armen om den ikke vil, en hannhund av denne rasen blir rundt 65cm høy og 35kg+- Det er en stor og sterk og selvstendig hund som krever endel fra sine eiere. Men med den innsikten i hundehold de viser ved å la en liten baby-hund, en liten valp på bare 10 uker, være med og trekke på skitur blir det vel ikke noe valpekurs. Jeg har så vondt av valpen, den burde fått være hjemme i hagen og huset med familien sin og blitt kjent og trygg og tusle litt rundt i hagen. Ikke trekkes med på timesvis lange bilturer og herjes med rundt i fjellheimen. Jeg håper de roer det ned litt etterhvert, kommer seg på et valpekurs og unghundkurs, og fokuserer på hundens beste. Endret 2. april 2021 av anon15 64
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 2. april 2021 Populært innlegg #38895 Skrevet 2. april 2021 GuriHelen skrev (30 minutter siden): Jeg hat lest svarene hun gir ang den valpen nå, for ei jæv*** drittkjerring hun er. Jeg blir sjelden veldig provosert av henne, en dette provoserer meg så jeg ser rødt. Hun provoserer de fleste. Og jeg får lyst til å dra ordspråket langt lengre når det kommer til å beskrive henne og det hun gjør/viser på sosiale medier. Driter en lang katt i anbefalinger. Går på tur med ski med stålkanter med en valp på 3 mnd. Null stress, superektemann er vokst opp med stålkanter og hund. Svarene i eget kommentarfelt i samtlige kanaler snakker for seg selv. Og det vanlige, sinnsykt kleine, narsisistiske speilbildet i eget kamera, som de fleste av oss av og til prøver på men istedet dør i latter av og dropper å publisere, først og fremst fordi det bare blir for dumt(da regner jeg IKKE med de som bruker kanal for virksomhet, det må være lov å reklamere om man er hyret for det. Det er stor forskjell på selvdigging og reklame/jobb), for det er så jævla fjernt å finne egenverd i eget speilbilde. Men når man er avhenging, av beundring og bekreftelse; fra "kollegaer" og fans som løfter henne opp med: ❤️ 🔥🔥🔥 Vakreste Fine du Fineste Osv..... Jeg spyr i kjeften. 50
Populært innlegg Keaton Skrevet 2. april 2021 Populært innlegg #38896 Skrevet 2. april 2021 Hvis valpen bare går og surrer 90% av tiden, hvorfor ikke vise det, da? I stedet viser de en valp som løper, til og med i nedoverbakke foran CBE. Ønsker de seg slike kontroverser som oppstår når folk faktisk responderer på det de observerer? Vil de virkelig ha et kommentarfelt der de fremstår totalt uspiselige og uten troverdighet? Lykke til med den strategien, den backer bare opp det bildet man har av dette paret. Jeg trekker forøvrig tilbake det jeg har skrevet før om at de sikkert klarer å ta seg av valpen. (Hun skriver også at valpen hadde mye energi da de kom på hytta? Det er ikke energi, det er stress. Lang biltur og nye omgivelser gir stress). 78
Gjest Gapatrosten Skrevet 3. april 2021 #38897 Skrevet 3. april 2021 Jeg har fulgt denne tråden i mange år (men bare skrevet ett innlegg), og den har med god margin dekket mitt behov for Fotballfrue/CBE-innhold. Men så finnes det altså folk som denne statistikeren, som koplet av under doktorgradsarbeidet med å følge Fotballfrue (bloggen het det den gangen) og lot det munne ut i et helt fabelaktig prosjekt om statistikk og forskningsformidling: https://www.statistrikk.no/2021/04/02/historien_bak_statistrikk/ Innlegget anbefales, hun forteller blant annet om de ville tilstandene i kommentarfeltet den gangen: «Det var popcorn-underholdning hver eneste dag. Noen dager tok det helt av. Det var noen signaturer som gikk igjen med kritiske bemerkninger til omtrent alt fruen gjorde, hvorpå fans forsvarte henne med nebb og klør, i munnhuggeri jeg ikke hadde sett noe i nærheten av siden Dynastiet ble sendt på NRK på lørdager.»
likermegher Skrevet 3. april 2021 #38898 Skrevet 3. april 2021 Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Om de gjør, så må jeg spør om hva som er vitsen😯hadde det ikke vært bedre om valpen fikk være igjen på hytta så de kan ta seg en liten, ordentlig skitur? Men det er selvsagt et valg det er opp til dem å ta, så får man bare håpe at de snakker sant (denne gangen). Er vel derfor hun løper hver kveld så hun får «nok»trim. 8
MarianneE Skrevet 3. april 2021 #38899 Skrevet 3. april 2021 En 3 mnd gammel valp er jo nesten som baby å regne, tenker jeg. Ihvertfall hva utholdenhet angår. Det er jo en grunn til at små valper sover mye. Og så små kjenner ikke sin begrensning stakkars. Da jeg var 12 fikk vi hund: Newfoundlandshund og vår tur med den da den var i den alderen var en tur til enden av gata og hjem igjen. 29
Pippio Skrevet 3. april 2021 #38900 Skrevet 3. april 2021 Lin11 skrev (7 timer siden): Er det normalt at når man drar med seg valp på tur, at de sovner underveis? Betyr ikke det at turen er for lang? Ikke normalt og turen er for lang. De sover mye, men skal ikke sovne på tur. Stakkar liten. 35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå