Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fibonacci skrev (2 minutter siden):

Legger dette ut på nytt med link til bloggens kommentarfelt, da jeg mener dette sier mye om hvordan CBE tar imot kritikk.

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/29/intervaller-pa-bane-og-god-paske/#comments

Kommentaren var det første svaret til Øydis’ kommentar, og ble senere endret til et mer moderat, «høflig» svar. 

4714FF63-A459-4394-B2AC-97A9BFF2961D.jpeg

Så koselig hun svarer folk.  :rodmer:

Endret av pøbelsara
  • Liker 49
Skrevet

Og jeg tror niks og nada på at de går på skiturer som tar 25 min. ☺️

• Liker 38
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Pippio skrev (27 minutter siden):

For mye filter! 
Jeg er også enig i all kritikk rundt valpen som er med på skiturer. Jeg reagerte veldig på at den sovnet på tur. Ref story på ig. 

Beskrivelsen av annekset tror jeg heller ikke på. Hun hadde i tilfelle vist frem bilder av både bad og koketopp.

Er det normalt at når man drar med seg valp på tur, at de sovner underveis? Betyr ikke det at turen er for lang? 

Endret av Lin11
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Og jeg tror niks og nada på at de går på skiturer som tar 25 min. ☺️

Om de gjør, så må jeg spør om hva som er vitsen😯hadde det ikke vært bedre om valpen fikk være igjen på hytta så de kan ta seg en liten, ordentlig skitur? 

Men det er selvsagt et valg det er opp til dem å ta, så får man bare håpe at de snakker sant (denne gangen). 

• Liker 22
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Fibonacci skrev (23 minutter siden):

Legger dette ut på nytt med link til bloggens kommentarfelt, da jeg mener dette sier mye om hvordan CBE tar imot kritikk.

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/29/intervaller-pa-bane-og-god-paske/#comments

Kommentaren var det første svaret til Øydis’ kommentar, og ble senere endret til et mer moderat, «høflig» svar. 

4714FF63-A459-4394-B2AC-97A9BFF2961D.jpeg

Var det ikke 20-25 min turer? Eller er det 15 min turer? Hva er sant??Og nok en gang er det«mottakerne» som både leser, ser og gjør seg opp meninger som ikke stemmer overens med det som Treasures AS legger ut på IG story/IG og blogg i følge bedriften. Det er åpenbart at bedriften  frasier seg sitt ansvar på alle områder, det er alle andre som er problemet ikke hva som skrives eller legges ut  fra deres side. Er det noen som mangler selvinnsikt så er det denne egoistiske navlebeskuende bedriften! 

Endret av Lin11
Skrevet (endret)

Hun skriver at de har etasjeseng med dobbel underetasje, men senga hun lå i da hun filmet var det en vanlig rammemadrass. Det går da vel ikke an å få en etasje på den?..

Endret av Klaraku78
  • Liker 42
Skrevet

Nei, nå damer! Nå må vi huske på at bedriftseieren sikkert har det svært tøft! Må være tøft å ikke dokumentere all påskekosen! 

Må være tøft å være influencer og få kritikk for å ikke delta på denne nasjonale dugnaden. Skjønner at de ønsker at dette skal være over.

• Liker 43
Gjest GuriHelen
Skrevet

Jeg hat lest svarene hun gir ang den valpen nå, for ei jæv*** drittkjerring hun er. Jeg blir sjelden veldig provosert av henne, en dette provoserer meg så jeg ser rødt.

Skrevet

Mystisk at hun ikke deler bilder av annekset, hun som deler så og si ALT. 

• Liker 38
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin.

Gjest Gapatrosten
Skrevet

Jeg har fulgt denne tråden i mange år (men bare skrevet ett innlegg), og den har med god margin dekket mitt behov for Fotballfrue/CBE-innhold. Men så finnes det altså folk som denne statistikeren, som koplet av under doktorgradsarbeidet med å følge Fotballfrue (bloggen het det den gangen) og lot det munne ut i et helt fabelaktig prosjekt om statistikk og forskningsformidling: https://www.statistrikk.no/2021/04/02/historien_bak_statistrikk/ 

Innlegget anbefales, hun forteller blant annet om de ville tilstandene i kommentarfeltet den gangen: «Det var popcorn-underholdning hver eneste dag. Noen dager tok det helt av. Det var noen signaturer som gikk igjen med kritiske bemerkninger til omtrent alt fruen gjorde, hvorpå fans forsvarte henne med nebb og klør, i munnhuggeri jeg ikke hadde sett noe i nærheten av siden Dynastiet ble sendt på NRK på lørdager.»

Skrevet
Hallepalle2 skrev (7 timer siden):

Om de gjør, så må jeg spør om hva som er vitsen😯hadde det ikke vært bedre om valpen fikk være igjen på hytta så de kan ta seg en liten, ordentlig skitur? 

Men det er selvsagt et valg det er opp til dem å ta, så får man bare håpe at de snakker sant (denne gangen). 

Er vel derfor hun løper hver kveld så hun får «nok»trim.

• Liker 8
Skrevet

En 3 mnd gammel valp er jo nesten som baby å regne, tenker jeg. Ihvertfall hva utholdenhet angår. Det er jo en grunn til at små valper sover mye. Og så små kjenner ikke sin begrensning stakkars. 

Da jeg var 12 fikk vi hund: Newfoundlandshund og vår tur med den da den var i den alderen var en tur til enden av gata og hjem igjen. 

• Liker 29
Skrevet
Lin11 skrev (7 timer siden):

Er det normalt at når man drar med seg valp på tur, at de sovner underveis? Betyr ikke det at turen er for lang? 

Ikke normalt og turen er for lang. De sover mye, men skal ikke sovne på tur. Stakkar liten.

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...