Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klaraku78 skrev (4 minutter siden):

Jeg tror både LK og CBE hadde hatt godt av å være med i Kompani Lauritsen. Kanskje han Fenriken kunne fått litt skikk på de. 

Da hadde han nok satt de såpass på plass at minst en av de hadde lagt seg i fosterstilling dødelig fornærmet og nedbrutt

• Liker 23
Skrevet

Biter meg merke i at det foreløpig ikke er lagt ut noe som helst fra skiturene på hundens insta. Der er det veldig mange hundeeiere som er følgere. Kunne vært interessant å se hvilke kommentarer som hadde dukket opp der.

• Liker 25
Gjest Lin11
Skrevet
Kokosmakron skrev (Akkurat nå):

Biter meg merke i at det foreløpig ikke er lagt ut noe som helst fra skiturene på hundens insta. Der er det veldig mange hundeeiere som er følgere. Kunne vært interessant å se hvilke kommentarer som hadde dukket opp der.

De skaper engasjement der annonsørene er.  All oppmerksomhet er god oppmerksomhet i CBE bobla. 

Skrevet
anon15 skrev (3 timer siden):

4 måneder gammel valp på skitur, trekker eier på ski med trekksele (instastory). Det har ikke med bedriften å gjøre så jeg kan ikke skrive her hva jeg tenker om det, men anbefaler bedriftseier et googlesøk om dette. Både lengde på skitur og hvor gamle de bør være før de trekker.

Han er født 5.januar, så han er knappe 3 måneder.

• Liker 26
Skrevet
1 hour ago, Surikatt said:

Hunden skulle ikke vært ute i skiløypa i det hele tatt. Den skulle vært hjemme i Sarpsborg med familien og tatt noen korte turer der. For noen idioter.

Kunne ikke vært mere enig! 

• Liker 13
Skrevet

Ok, så LKE har hatt hund før osv osv....Jeg har også vokst opp med hund, men gjør det meg ikke til en ekspert på hundehold???? Heldigvis så forandrer tidene seg og folk flest blir mer oppmerksomme på hva en hund trenger/krever. Om jeg har hatt hund før, spiller ingen rolle. Trodde faktisk at CBE hadde lest seg litt opp ang rasen hun har valgt, eller i det minste fått råd og anbefalinger fra oppdretter. Dessuten er det en viss forskjell på de hundene hun hadde før og den de har nå. Den dagen de må til veterinær pga at hunden har fått skader i skjelett og muskler, kommer nok ikke frua til å poste på hverken insta eller på blogg.

• Liker 30
Skrevet
Inocybe skrev (2 timer siden):

"Angående stålkanter er vi selvsagt forsiktige. LKE er vokst opp med hund, ski og stålkanter og har aldri hatt noen problemer."
🙄 Verdensmestrene slår til igjen og de gjør jo aaaaldri dumme valg. I motsetning til CBE som, både etter eget utsagn og dokumentert over flere år på SoMe, er ustødig og uerfaren på ski, så er de jeg kjenner med hunden med en tå for lite veldig flinke på ski. De "skulle bare" ned til bilen fra hytta da uhellet skjedde. For uhell skjer nemlig selv når man tror man har kontroll. Derfor beskytter man seg ved å ta gode valg som hjelm på sykkel, vest i båt og så videre. I tillegg var denne hunden jeg kjenner voksen, godt trent med skitur og lydig og ikke en vimsete valp. Nei her skal alle andre risikere liv og helse sånn at prinsesse Caroline skal få selfiene sine. :sexy:

Det er samme argumentasjonen de bruker om hjelm på sykkel, redningsvest osv. Skulle bare sykle i rolig tempo, skulle bare ro et lite stykke unna brygga osv...

• Liker 40
Skrevet

Man lærer så lenge man lever, men det gjelder ikke paret fra Sarpsborg...De kan jo alt fra før av, må vite

• Liker 29
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

Det er en person som stiller spørsmål ved ski med stålkanter og hund, samt dokumentert manglende smittevern (2 meter avstand). Det er nå 19 personer som "angriper" henne i kommentarfeltet,  jf. https://www.instagram.com/p/CNHrQlUA8OE/?igshid=6ga07ruvtd6q . 

Heldigvis er det noen som holder seg til sak fremfor personangrep:

20210401_184659.thumb.jpg.8439166196ee6e3545eb5cd24e0ece7d.jpg

Endret av Lavande
Skrevet

De holder god avstand utendørs? LK la ut bilde senest i går på instastory når de var på tur hvor de satt tett i tett. Glemmer de hva som legges ut? Og at LK er vokst opp med hund, ski og stålkanter har  da ingenting å si, uhell kan skje den mest erfarne. Ufattelig provoserende. 

For øvrig ironisk at en på TikTok(siste video) roser Caroline for å ikke dele hele livet til barna. De deler kanskje ikke alt, men svært mye.

• Liker 48
Skrevet
Lavande skrev (8 minutter siden):

Det er en person som stiller spørsmål ved ski med stålkanter og hund, samt dokumentert manglende smittevern (2 meter avstand). Det er nå 19 personer som "angriper" henne i kommentarfeltet,  jf. https://www.instagram.com/p/CNHrQlUA8OE/?igshid=6ga07ruvtd6q . 

Sjarmerende dame, Caroline Berg Eriksen. Litt sånn ungdomsskoleelev aktig. 

• Liker 30
Gjest Lavande
Skrevet
Lavande skrev (10 minutter siden):

Heldigvis er det noen som holder seg til sak fremfor personangrep:

20210401_184659.thumb.jpg.8439166196ee6e3545eb5cd24e0ece7d.jpg

Si meg er denne kommentaren nå slettet? 

Skrevet
Lavande skrev (6 minutter siden):

Si meg er denne kommentaren nå slettet? 

Jeg får opp kommentarene dine (?), men kun 5 svar til dette. 

• Liker 2
Skrevet
Surikatt skrev (4 minutter siden):

Sjarmerende dame, Caroline Berg Eriksen. Litt sånn ungdomsskoleelev aktig. 

Det er vel det som er resultatet når jobben din består av å legge ut bilder av deg selv og livet ditt, og kollegaen din er mannen din, da får du liksom ingen impulser og input fra andre folk. (Og alle kritikere er jo bare hatere som er misunnelig) Det virker å være skikkelig usunt å ha en sånn arbeidshverdag! 

Faktisk kvalmt hvor arrogante de er. Tenk å aldri gjøre noe feil a! Da har du jammen høyt selvbilde. 

• Liker 25
Skrevet
FruRosa skrev (16 minutter siden):

Dette er vel ikke 2 meter?

20210401_102955.jpg

På dette bildet ser det ut som to sitter sammen litt unna de andre tre, fire(?) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...