Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

God bedring @Hei2016

Du klarte også det CBE aldri klarer (viser): å bli skitten på løpetur.

I mine øyne helt naturlig, og omtrent uunngåelig, når man løper ute.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Snøsøta
Skrevet

Hvorfor i all verden justerer de nå fargene på alle utebilder til brune høstfarger? Vi andre venter på våren, men årstidene gjelder vel ikke for dem, som alt annet av lovmessigheter.

Skrevet (endret)
Iben02 skrev (3 timer siden):

Au au au 😣

Ja, men forskning sier jo at de har rett. Det gir bedre løpsøkonomi ( sitat Lars Kristian Eriksen ). 

Endret av Surikatt
  • Liker 16
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (52 minutter siden):

God bedring @Hei2016

Du klarte også det CBE aldri klarer (viser): å bli skitten på løpetur.

I mine øyne helt naturlig, og omtrent uunngåelig, når man løper ute.

Tack snälla du!
Ja, härremin, jag var täkt med lera och det är inte första gången. 😅 Blir även blöt när det regnar samt röd i ansikte och svettig som en gris överallt sån rent allmänt. (Har dock aldrig fått skavsår av mina träningskläder, landar inte på hälen och behöver ingen ”bamse” för att springa ute. Hade det inte varit för att jag har smal midja, hade jag bara lagt ner hela träningen 😉

Endret av Hei2016
  • Liker 11
Skrevet

Dere som har peiling på løpeteknikk: kan det være at hun har lagt seg til å lande på hælen fordi hun har "lært seg" å løpe på tredemølle? Det er jo noe ganske annet å løpe ute hvor man må lage framdrift selv kontra å løpe på et underlag som beveger seg bakover. 

• Liker 14
Skrevet
Tistelblad skrev (1 time siden):

Dere som har peiling på løpeteknikk: kan det være at hun har lagt seg til å lande på hælen fordi hun har "lært seg" å løpe på tredemølle? Det er jo noe ganske annet å løpe ute hvor man må lage framdrift selv kontra å løpe på et underlag som beveger seg bakover. 

De aller fleste lander helt naturlig litt bakpå foten og ruller frem. Når man så øker tempoet lander man gjerne mer foran mot tærne. Så tenker at bilde kommer av at hun løper i et roligere tempo, for å ta bilde... Så handler mer om tempo man løper i enn underlag.

• Liker 3
Skrevet

Da er hun i gang med datteren på tik tok. Slemt

• Liker 24
Skrevet
Klaraku78 skrev (På 26.3.2021 den 6.24):

Prøver CBE å overbevise folk om at hele familien skal bo på 15 m*2, som liksom inneholder 4 sengeplasser, bad og kjøkken. Kanskje stue også, hvis vi spør. Familien skal bo der i en uke, fremfor å være hjemme i et svært hus. Sist jeg sjekka kalenderen, så er det ikke 1. april enda. Dette må vel være tidenes bløff. 

spent på Tour de Annex. 4 personer, hund, kjøkken og bad inne på 15m2. nesten Magisk!!

• Liker 32
Skrevet

Ser hun sier hun har lagt ut tutorial på de stygge flettene som hun plutselig bruker hver dag på Tik Tok🙈 Så flaut med en dame på 34 som skal prøve å slå gjennom på en plattform ment for yngre. Jeg blir så flau🙈 Må være så slitsomt å prøve så hardt hver dag på å være noen andre enn den man er. Legger til at de heller ikke lykkes med forsøkene da😅

• Liker 30
Skrevet
123Frustrert skrev (4 minutter siden):

Den tictok snutten. Hva i helvete? Hvorfor drar hun med barna? Det er jo spesielt av ei mor. 
Hva slags skjønnhetsfilter bruker hun egentlig? Ser jo som ente a) hele ansiktet er plastikk. Og bruker hun ikke filter har har hun fylt på her og der.

Merker jeg blir aggressiv. Hvorfor er det ingen instans man kan melde dette? Ei mor som legger ut barna på tictok og samtidig signaliserer så ekstremt til omverdenen at utseende er det aller viktigste her i verdens. Det er jammen på tide å skjerpe seg. 

Hadde tenkt meg om ekstra en gang før jeg la ut barna mine på denne plattformen. En ting er SOME generelt, men her er det i tillegg mye usikkerhet i hva daten blir brukt til. 

• Liker 21
Skrevet
Kollontaj skrev (8 timer siden):

https://m.facebook.com/watch/?v=280864413399895&_rdr  Kanskje de er inspirert av Live Nelvik? 

Dessverre tror jeg de er dønn seriøse. :sukk: 

Det er de nok dessverre. Ingen av de to voksne i Villa Kulås evner å ta seg selv så lite høytidelig at de kan lage noe som dette. Aldri. 

• Liker 14
Skrevet

Nei, det var bare for å vise hvordan ansvarlige voksne forholder seg til Tik tok.

• Liker 13
Skrevet

Hvor finner man de tiktokgreiene hennes? Trenger litt "underholdning"... 

• Liker 3
Skrevet
Ellevira skrev (18 minutter siden):

Hvor finner man de tiktokgreiene hennes? Trenger litt "underholdning"... 

På tiktok😀 

• Liker 7
Skrevet
Tistelblad skrev (11 timer siden):

Jeg løper både på mølle og ute. Inne lander jeg nok litt mer bakpå, men ute er jeg bevisst på å lande på forfot. Det skjer automatisk etter en stund☺️

• Liker 5
Skrevet
Marioposa skrev (11 minutter siden):

Jørgine har (som vanlig) et ganske annet fokus enn CBE:

https://www.funkygine.com/2021/03/30/takk/

Og det er derfor hun setter rekord på rekord i omsetning år for år, mens Treasures AS samler opp smulene. 

Jeg er mektig imponert over hva Funky får til! Hun leverer et produkt folk faktisk vil ha i veldig mange kanaler. Understreker nok en gang at det CBE holder på med først og fremst er for å vise seg frem og få bekreftelse. Intet mer, intet mindre. Fluff all the way. 

• Liker 34
Skrevet
Marioposa skrev (14 minutter siden):

Jørgine har (som vanlig) et ganske annet fokus enn CBE:

https://www.funkygine.com/2021/03/30/takk/

Nå er det meg bekjent at Jørgine har mer mellom øra enn det greiene i Kulås. Og takk for det. Skulle forresten ha vært på boot camp med henne nå i april men ble utsatt av ymse grunner som vi alle vet hvorfor. Liker denne jenta altså ❤️

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...