Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Viktig å suuuuge magen godt inn når en gjør knebøy. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i tider som dette man virkelig ser hva som bor i folk. 

• Liker 44
Skrevet

Det ble kommentert tidligere at sykdomsperioden tidligere i vinter kanskje er årsaken til at de ikke ser på hytteturen som noe problem (immune?). Leste følgende i dag: 

Sitat

Man kan få korona selv om man har hatt det.

Helsedirektør Bjørn Guldvog har tidligere uttalt dette til TV2:

– Selv om du da ikke utvikler symptomer, kan du faktisk produsere noe virus i slimhinnene. Dermed er det mulig for at man også er smittebærende.

Så med andre ord: Hold smittevernreglene selv om dere har vært syke.

Med andre ord: ta anbefalinger og regler på alvor! Dette gjelder også for vaksinerte og de som har hatt korona. 

• Liker 33
Skrevet

tror vi kan konkludere med at sykdsomsperioden de hadde, der ingenting ble postet hverken av CBE, mannen eller barna, var pga korona. og nå tenker de at de er immune, men kan så klart ikke si det.😌🤷‍♀️

• Liker 39
Skrevet

Jeg har sagt det før, de minner mer og mer om paradise hotell deltakere, hvor de fleste har gjennomtrekk i topplokket.

Avisene bruker jo hvert år ha artikler om hvordan kjendisene feirer påske. Noen burde tipse de om å gå litt mer i dybden på hvordan CBE skal feire påske. Det kan bli en interessant historie. CBE og familien bor sammen med svigerfamilien på hytta, men later som om de bor i et anneks på 15 m*2, og at de er ute hele dagen i masse minusgrader, storm og sludd. LK klarer sikkert å photoshoppe inn en sol, så blir det nok sikkert en skikkelig solskinnshistorie. 

• Liker 36
Skrevet
Klaraku78 skrev (3 minutter siden):

Jeg har sagt det før, de minner mer og mer om paradise hotell deltakere, hvor de fleste har gjennomtrekk i topplokket.

Avisene bruker jo hvert år ha artikler om hvordan kjendisene feirer påske. Noen burde tipse de om å gå litt mer i dybden på hvordan CBE skal feire påske. Det kan bli en interessant historie. CBE og familien bor sammen med svigerfamilien på hytta, men later som om de bor i et anneks på 15 m*2, og at de er ute hele dagen i masse minusgrader, storm og sludd. LK klarer sikkert å photoshoppe inn en sol, så blir det nok sikkert en skikkelig solskinnshistorie. 

Vet du hvilket vær som er spådd da? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke oppfatte dette annerledes enn at de bagatelliserer pandemien, smittevern og reglene som er satt. 

De gjør vel som andre influencere. Har en avveiing ift hva som er viktigst for dem personlig - følge anbefalinger eller få content til kanalene sine. 

Content vinner tydeligvis. 

Men så klart, det er fehuene på KG som har problemer. For problemet er ikke at CBE og andre influencere blåser i smittevern. Det er "vi" som henger oss opp i "småting".

• Liker 39
Skrevet

Tror de seriøst ingen ser dette? :fnise: Den rumpa jukser de fælt med, er vel kanten av puta som vises her.

F4BC17A3-F573-495A-8E63-9DEDF2C64776.jpeg

• Liker 36
Skrevet

Eller bleie kanskje.

• Liker 16
Skrevet
Pæddan skrev (59 minutter siden):

Og det er jammen ikke rart at smitten STIGER i Sarpsborg når det finnes slike brødhuer som dette paret. Vi alle er lei av dette nå, selv sliter jeg og familien men vi er friske til tross for smitte i klassene til ungene. Men det er alltid en eller annen som skal være egoistisk som bare MÅ reise , besøke noen eller gudene vite hva!

Blir matt og håper de to der går på en smell så det synger. NEK

Og pga sånne egoister går smitten opp! :sur: 

• Liker 28
Skrevet (endret)
GuriHelen skrev (1 time siden):

Vi er ville og galne, vi skal ha tre gjester til middag.

Hvorfor bagatelliserer du det som diskuteres? 

Folk flest forholder seg til reglene om to gjester på besøk. I områder med høyt smittetrykk er min opplevelse at brorparten ikke har besøk i det hele tatt, med unntak for barn som har 1-3 faste venner, fra samme kohort. 

Endret av kvit_veis
  • Liker 29
Gjest Lin11
Skrevet

Det neste blir vel at disse engasjere leserne som «Lill», «Trine», og «Kari» mener at folk bare er misunnelige. 

Skrevet
Lin11 skrev (8 minutter siden):

Det neste blir vel at disse engasjere leserne som «Lill», «Trine», og «Kari» mener at folk bare er misunnelige. 

De må gjerne tro det. Ingen her er misunnelige, alle her kan gjøre som de vil mot anbefalinger og regler, vi bare gjør det ikke fordi vi forstår konsekvensene. 

• Liker 25
Skrevet
NewStart87 skrev (40 minutter siden):

Tror de seriøst ingen ser dette? :fnise: Den rumpa jukser de fælt med, er vel kanten av puta som vises her.

F4BC17A3-F573-495A-8E63-9DEDF2C64776.jpeg

Ikke godt å si hva som foregår med rumpa her. På bildet her kan det se ut som har "stappet" en helt vanlig large, formfull og kvinnelig cellulitt-rumpe inn i en thigts . Men, det vet vi jo at hun ikke har, så da må det jo være innlegg da . 

• Liker 33
Skrevet
Isild skrev (6 minutter siden):

Ikke godt å si hva som foregår med rumpa her. På bildet her kan det se ut som har "stappet" en helt vanlig large, formfull og kvinnelig cellulitt-rumpe inn i en thigts . Men, det vet vi jo at hun ikke har, så da må det jo være innlegg da . 

Det var det første jeg tenkte å, at det ligner på rompa til ei som er litt overvektig. Den ser hvertfall ikke fit ut, så det her er jo skikkelig dårlig reklame for Netfit.   

• Liker 21
Gjest GuriHelen
Skrevet
kvit_veis skrev (42 minutter siden):

Hvorfor bagatelliserer du det som diskuteres? 

Folk flest forholder seg til reglene om to gjester på besøk. I områder med høyt smittetrykk er min opplevelse at brorparten ikke har besøk i det hele tatt, med unntak for barn som har 1-3 faste venner, fra samme kohort. 

Jeg bagatelliserer ikke at de drar på hytta, det er deres valg og de får selv ta ev konsekvensen av det.

Men  jeg vil frem til er at reglene er «tøyelige». De er alltid så diffuse, og de kommer med anbefalinger og ikke påbud. 

Skrevet
GuriHelen skrev (2 minutter siden):

Jeg bagatelliserer ikke at de drar på hytta, det er deres valg og de får selv ta ev konsekvensen av det.

Men  jeg vil frem til er at reglene er «tøyelige». De er alltid så diffuse, og de kommer med anbefalinger og ikke påbud. 

Litt av grunnen til at det er anbefalinger og ikke påbud er at vi lever i Norge. Her er vi ikke særlig vant med hverken forbud, portforbud, påbud eller at noe blir lovpålagt. Vi har heldigvis stor frihet og demokrati, og ikke diktatur. 

Det betyr ikke at man ikke skal følge anbefalingene. Det betinger at vi klarer å forvalte den friheten når det virkelig gjelder.  De gjelder for CBE også, selv om påskeinnleggene til kanalene så klart blir bedre av å være på påsketur. 

Det er usolidarisk at de tilsynelatende lar være å forholde seg til ting så lenge det "bare" er anbefalinger. Det er dårlig påvirkning å sende ut av en bedrift som lever av å påvirke andre. 

Når det er sagt, så er de ikke alene om å hoppe gjennom alle "smutthullene" det gir at regjeringen forsøker å holde oss i ørene med anbefalinger fremfor forbud -  andre influencere har vært på reiser osv. Ikke bra. 

Som flere har nevnt. Pandemien viser hvem folk er. Min respekt blir laber for noen som "skulker" dugnaden. Jeg er like lei av både pandemi, ordet "dugnad", smittevern og å ikke se familie og venner som alle andre -  men det er liksom en selvfølge nå om dagen at man følger de anbefalingene som kommer. 

• Liker 48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...