Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klaraku78 skrev (Akkurat nå):

Veldig spesielt, men barn trykker nok og kommenterer på det meste på Tik tok. Men jeg skjønner ikke hva hun får ut av å henge på Tik tok. Påskeferie med barna, men mamma må bare legge ut noen videoer på Tik tok først. Hadde det vært mine barn, så tror jeg de hadde dødd av flauhet.  

Enig.. Jeg forstår heller ikke poenget hennes i det. Selv om TikTok er uskyldig bruk så forstår jeg ikke hva hun skal brette ut på det platformen også. Var ikke bloggen og instagram nok liksom? Må hun ha resten av verden til å "forgude" henne også?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MaleficentAurora skrev (13 minutter siden):

Enig.. Jeg forstår heller ikke poenget hennes i det. Selv om TikTok er uskyldig bruk så forstår jeg ikke hva hun skal brette ut på det platformen også. Var ikke bloggen og instagram nok liksom? Må hun ha resten av verden til å "forgude" henne også?

Hun må vel bruke de plattformene som er 😊

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Hun må vel bruke de plattformene som er 😊

Må hun virkelig det tanken på hennes historikk ift uttalelser om å verne og skjermen barna fra eksponeringen?🤔

• Liker 4
Skrevet
MaleficentAurora skrev (Akkurat nå):

Må hun virkelig det tanken på hennes historikk ift uttalelser om å verne og skjermen barna fra eksponeringen?🤔

Det gjør hun jo ikke uansett. Alle ser jo at det ikke er tilfellet. Utvider til de plattformene som er populære så hun når frem til flest mulig heller. 

• Liker 3
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (På 25.3.2021 den 16.27):

Fruen har vel vist oss at dette ikke stemmer 😂

balion.jpg

Hvis det er slik BALION vil fremstilles, hvorfor velger de da CBE til å reklamere for seg? Passformen på CBE sitt bilde er ikke nærheten engang. 

Endret av Lin11
Skrevet

Greit at de har satt på et spørsmålstegn da.

• Liker 12
Skrevet
58 minutter siden, Klaraku78 said:

Veldig spesielt, men barn trykker nok og kommenterer på det meste på Tik tok. Men jeg skjønner ikke hva hun får ut av å henge på Tik tok. Påskeferie med barna, men mamma må bare legge ut noen videoer på Tik tok først. Hadde det vært mine barn, så tror jeg de hadde dødd av flauhet.  

Kjenner faktisk ei godt voksen dame som la ut videoer på tik tok, helt uskyldige sådan. Men datteren hennes syntes det var så flaut at hun sluttet å legge ut.... Dette er ei dame med en tenåringsdatter som selv har tik tok. Barna til CBE har ikke tik tok enda, og får dessverre ikke muligheten til å uttale seg. Tenk litt på den, CBE.

• Liker 17
Skrevet

Ei voksen dame som bruker tik tok for å få likes.... hadde døtrene vært gamle nok til å ha tik tok hadde hun nok fått passet sitt påskrevet. 

• Liker 19
Skrevet

Om man går inn på tictok, Søker på carolinebergeriksen og der på filmsnutt nr 6. altså en film som ikke er lagt ut av henne. Ganske morsom.

• Liker 6
Gjest Bettys
Skrevet (endret)
Aquarius04 skrev (1 time siden):

Veeel...

E0F8F122-9B95-43D2-BA47-0569ACD8C1EE.jpeg

8BEED726-E1F8-4E7A-AD2D-F7CBCEC634A6.jpeg

Det ble jo nettopp spekulert i at hun fikk gnagsår på ryggen pga hun bruker for trange klær. Mulig dette bildet var for å motbevise det? At man samtidig setter produktet til samarbeidspartneren i et dårlig lys er kanskje ikke så farlig.

Endret av Bettys
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (2 timer siden):

Ei voksen dame som bruker tik tok for å få likes.... hadde døtrene vært gamle nok til å ha tik tok hadde hun nok fått passet sitt påskrevet. 

Mange voksne influensere som er på tik tok. Men hun henger etter da dette var en ny trend for flere år siden. Nå har tik tok fått et dårlig rykte. 

Endret av Lin11
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (4 timer siden):

Jeg må si meg enig i at det virker som om de voksne i familiebedriften ikke er så gode til å levere når det skjer endringer som gjør at de  må tenke annerledes. 

De har jo levert bilder fra fjellpåske mange påsker på rad nå, så jeg tenker at en annereledespåske som folk kan kjenne seg igjen i, sikkert hadde vært bra innhold i SoMe for dem. Neste år er uansett både barn og hund større, slik at man kan få supre bilder av familien i farta i fjellet da. 

@Ansjosen skriver det veldig bra. Hvis målet er å inspirere så tar de utgangspunkt i leserens behov. Da ville de lett kunne se hvordan de kunne lage innhold. 

Men når målet er eget behov for å vise egen kropp og perfeksjon da blir de stående igjen på perrongen når toget går. De får ingen utvikling. Lesere faller fra. Folk vil ha noe annet i 2021. Det ser du av hva de får likes på. De har 300.000 følgere, men de får bare en brøkdel til å stoppe opp og konsumere innholdet og like det de ser. Antallet som tar seg tid til å kommenterer må måles i promille. Tar du bort Carolines «tusen takk» og andre influenceres kommentarer er det et trist skue. 

De har jo sett utviklingen selv, de har jo tilgang til analyseverktøy. Netfit er jo et forsøk på å lage noe som følgere har behov for, men det lille vi har sett er jo at det som produseres er innhold der CBE får vist frem kropp. Full festsminke og festsminke. 

Fra min tid på treningssenter prøver jeg å se for meg den som ledet timen motivere meg ved å rope «se på meg, se på min kropp» «se hvor god jeg er til å ...». Det er ikke det som vil inspirere. 

Endret av CecilieX
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Aquarius04 skrev (2 timer siden):

Veeel...

E0F8F122-9B95-43D2-BA47-0569ACD8C1EE.jpeg

8BEED726-E1F8-4E7A-AD2D-F7CBCEC634A6.jpeg

Herregud, dama på det øverste bildet har jo en midje som knapt nok tilsvarer låret til CBE! Er det ikke balion som liksom "omfavner kvinnelige former"?

Endret av Tannbein
Gjest Lin11
Skrevet
CecilieX skrev (38 minutter siden):

@Ansjosen skriver det veldig bra. Hvis målet er å inspirere så tar de utgangspunkt i leserens behov. Da ville de lett kunne se hvordan de kunne lage innhold. 

Men når målet er eget behov for å vise egen kropp og perfeksjon da blir de stående igjen på perrongen når toget går. De får ingen utvikling. Lesere faller fra. Folk vil ha noe annet i 2021. Det ser du av hva de får likes på. De har 300.000 følgere, men de får bare en brøkdel til å stoppe opp og konsumere innholdet og like det de ser. Antallet som tar seg tid til å kommenterer må måles i promille. Tar du bort Carolines «tusen takk» og andre influenceres kommentarer er det et trist skue. 

De har jo sett utviklingen selv, de har jo tilgang til analyseverktøy. Netfit er jo et forsøk på å lage noe som følgere har behov for, men det lille vi har sett er jo at det som produseres er innhold der CBE får vist frem kropp. Full festsminke og festsminke. 

Fra min tid på treningssenter prøver jeg å se for meg den som ledet timen motivere meg ved å rope «se på meg, se på min kropp» «se hvor god jeg er til å ...». Det er ikke det som vil inspirere. 

Hadde faktisk en slik instruktør en gang. Folk avskydde timene hennes, så hun sluttet etterhvert. 

Skrevet

Kjøkken og bad i annekset? Det hadde ikke vært lov her, da er det jo i grunnen ei hytte til. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (22 minutter siden):

Kjøkken og bad i annekset? Det hadde ikke vært lov her, da er det jo i grunnen ei hytte til. 

Jupp, er både kjøkken, bad og plass til å sove i bygningen - ifølge bloggen https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/22/sondagstur-ut-mot-havet/#comment-1251075
Et anneks med kjøkken OG bad er ikke et anneks, men eget tilbygg/hytte og har helt andre regler enn ved oppsett av anneks.

Kan vel kreves revet dersom det er oppført som anneks, og inneholder kjøkken OG bad.

Edit: Emilie vet nok at kjøkken ikke er lov i et anneks. Bloggeieren not so much. 

DA13E535-EA3D-4296-BD84-7DED58B3C8E8.png

Endret av LilleSnupp
  • Liker 27
Gjest Lin11
Skrevet
LilleSnupp skrev (6 minutter siden):

Jupp, er både kjøkken, bad og plass til å sove i bygningen - ifølge bloggen https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/22/sondagstur-ut-mot-havet/#comment-1251075
Et anneks med kjøkken OG bad er ikke et anneks, men eget tilbygg/hytte og har helt andre regler enn ved oppsett av anneks.

Kan vel kreves revet dersom det er oppført som anneks, og inneholder kjøkken OG bad.

Edit: Emilie vet nok at kjøkken ikke er lov i et anneks. Bloggeieren not so much. 

DA13E535-EA3D-4296-BD84-7DED58B3C8E8.png

Høres ut som info  plan og bygg hadde satt pris på å få. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...