Stjernekikkeren Skrevet 26. mars 2021 #38121 Skrevet 26. mars 2021 Sophia_08 skrev (32 minutter siden): Hvorfor dette tvangspregede behovet for å oppsøke store menneskemengder? 🤔 Forstår ikke logikken her jeg... Bare tenk på den eiendommen de har! Heldige er de! Den har både lekeplass, lekehytte og (uvanlig) stor boltreplass for liten og stor! Pluss en hund å aktivisere/lære opp! For kjedelig sier du? Javel. Join the club!!! Skulle trodd de bodde i en to-roms i tjukkeste Oslo.... Helt enig, hadde CBE laget en reportasje om påske i hjemmet så kunne hun inspirert og påvirket mange familier der ute. Hun har sjansen nå til å påvirke folk til å gjøre det beste for seg selv og samfunnet, det er mange barnefamilier der ute som kunne trengt inspirasjon til hjemmepåske. CBE kunne funnet på ting å gjøre i hagen, morro i skogen, morro i hjemmet, og faktisk nådd ut til en masse folk. I stede skal hun vise hvor praktisk twentyfour sine klær er på hytta, om jeg var reklameansvarlig hos twentyfour så hadde jeg bedt til gudene jeg trodde på om at merket jeg jobber for ikke blir assosiert med regelbrudd og egoisme i en tid hvor man er avhengig av at samfunnet står sammen. 34
Kati Skrevet 26. mars 2021 #38122 Skrevet 26. mars 2021 Er det vanlig å trene hver eneste dag, og opptil 2 ganger om dagen 1-3 ganger i uka? Gir meg ikke inspirasjon, stresser meg og gir meg dårlig samvittighet (jeg har ikke tid til det). Hun må ha uendelig med ledig tid for å kunne trene hver dag i arbeidstiden (selv om treningen er en del av bloggen, kan jo ikke alt brukes som innhold, ergo er det ikke arbeid). Samme med dette negleopplegget, alt utføres på dagtid. Samtidig var nyttårsforsettet å ikke jobbe etter kl. 17:00. Med så få innlegg på bloggen, er det fulltidstrening de har gått over til? Kan ikke forstå det er mulig å leve av det. Bloggen og alt annet er særdeles urelevant. Synes egentlig det er litt synd at denne tråden opprettholder «interessen» av henne. Hun er ingen viktig eller relevant stemme i mine øyne, og strengt tatt burde nok bare jeg (m.flere) la henne gå i glemmeboka. 29
Aquarius04 Skrevet 26. mars 2021 #38123 Skrevet 26. mars 2021 Kati skrev (5 minutter siden): Er det vanlig å trene hver eneste dag, og opptil 2 ganger om dagen 1-3 ganger i uka? Gir meg ikke inspirasjon, stresser meg og gir meg dårlig samvittighet (jeg har ikke tid til det). Hun må ha uendelig med ledig tid for å kunne trene hver dag i arbeidstiden (selv om treningen er en del av bloggen, kan jo ikke alt brukes som innhold, ergo er det ikke arbeid). Samme med dette negleopplegget, alt utføres på dagtid. Samtidig var nyttårsforsettet å ikke jobbe etter kl. 17:00. Med så få innlegg på bloggen, er det fulltidstrening de har gått over til? Kan ikke forstå det er mulig å leve av det. Bloggen og alt annet er særdeles urelevant. Synes egentlig det er litt synd at denne tråden opprettholder «interessen» av henne. Hun er ingen viktig eller relevant stemme i mine øyne, og strengt tatt burde nok bare jeg (m.flere) la henne gå i glemmeboka. Hun HAR jo uendelig med tid - svinser bare rundt i Villa Kulås og tripper litt på mølla, sminker seg, lager flette-tutorial... Ikke la deg påvirke av den svadaen der. Hun hadde ALDRI klart å leve et vanlig liv. 28
Populært innlegg Heisann1234 Skrevet 26. mars 2021 Populært innlegg #38124 Skrevet 26. mars 2021 Kati skrev (7 minutter siden): Er det vanlig å trene hver eneste dag, og opptil 2 ganger om dagen 1-3 ganger i uka? Gir meg ikke inspirasjon, stresser meg og gir meg dårlig samvittighet (jeg har ikke tid til det). Hun må ha uendelig med ledig tid for å kunne trene hver dag i arbeidstiden (selv om treningen er en del av bloggen, kan jo ikke alt brukes som innhold, ergo er det ikke arbeid). Samme med dette negleopplegget, alt utføres på dagtid. Samtidig var nyttårsforsettet å ikke jobbe etter kl. 17:00. Med så få innlegg på bloggen, er det fulltidstrening de har gått over til? Kan ikke forstå det er mulig å leve av det. Bloggen og alt annet er særdeles urelevant. Synes egentlig det er litt synd at denne tråden opprettholder «interessen» av henne. Hun er ingen viktig eller relevant stemme i mine øyne, og strengt tatt burde nok bare jeg (m.flere) la henne gå i glemmeboka. Jeg er enig. Hele treningsopplegget virker fullstendig tvangspreget. Er kl snart 23? Er du sliten? Orker du egentlig ikke? Ja, vell så ta deg en hviledag for faen, og slutt å legge det ut på story for å høste kommentarer som "åh så flink du er". Jeg skjønner at selvdisiplin er viktig, men det er forskjell på det og tvangslidelse. Det er faktisk ikke bra for de fleste å trene rett før legging, kroppen går i høygir og man blir våken av det. 50
Roadrunner Skrevet 26. mars 2021 #38125 Skrevet 26. mars 2021 Bortsett fra enkelte kommentarfelt med ekstra engasjement, så er det lite aktivitet på bloggen. Litt nysgjerrig rotet jeg meg inn i arkivet for å se hvordan det så ut tidligere. Kom aldri videre fra oversikten i arkivet, for da slo tallene mot meg: Antall innlegg per måned https://www.carolinebergeriksen.no/post-archives/ Fra over 80 innlegg per måned i "glansdagene", til nå under 20. Vi skriver slutten av mars, og til nå er det registrert 7 innlegg denne måneden! Er det BaLion, TwentyFour og MakeupMekka som står for omsetning lønn til husstanden i Sarpsborg? Det er jo generelt lite annonsører etter det jeg kan se, og dagene går til valp, negler, trening, trening og trening. Og posering. Og redigering. 31
Gjest CecilieX Skrevet 26. mars 2021 #38126 Skrevet 26. mars 2021 (endret) Tok en titt på engasjementet på Instagram. Hund og CBEs bakhode med flette : 6283 likerklikk Hund og CBE : 4823 CBE poserende i undertøy 2034 Hund og CBE :5631 Bare hund : 9007 CBE skinny i skinn : 4478 Video av CBE som løper : 2322 Hund og CBE (første post hjemme) : 15416 Video av hundehenting : 12075 Barn og CBE : 5087 CBE på skitur : 4322 CBE på topptur: 3767 Det er ikke bare de her i tråden som ikke er interessert i å se CBE posere med fokus på magen. Det engasjere heller ikke spesielt mye når hun deler skryteposter fra trening i skog eller på fjellet. Folk er lei. Hunden kan nok utgiftsføres på firmaet, da den redder mye av engasjementet. Inntrykket mitt har alltid vært at innholdet stort sett handler om å få vist frem kropp og hvor flink hun er til å trene. Gitt tallene ser dette ikke ut til å være en vinneroppskrift lenger. Nå har det siste innlegget stått i «bare» 23 timer. Lurer på om BALion er fornøyd med 2910 likerklikk, og det selv om hunden var med på frontbildet. Statistisk sett er det bare slått av MyMuse-innlegget av CBE i undertøy hva gjelder jumboplass. Og video av hæljoggende CBE. Endret 26. mars 2021 av CecilieX
Surikatt Skrevet 26. mars 2021 #38127 Skrevet 26. mars 2021 Ja, man kan jo spørre seg hvor hun vil med treningen. Slik jeg ser det, er det ikke for å motivere andre men å posere halvnaken og skryte av at hun trener. Igjen blir det feil fokus. Caroline Berg-Eriksen skjønner ikke at skal du drive som en slags treningsmotivator så handler det ikke om henne men om kunden/leseren/brukeren eller hva jeg skal kalle det. Selvdigging i sosiale medier er ut i 2021. De henger etter, som vanlig. 34
Shopgirl2014 Skrevet 26. mars 2021 #38128 Skrevet 26. mars 2021 Roadrunner skrev (1 time siden): Bortsett fra enkelte kommentarfelt med ekstra engasjement, så er det lite aktivitet på bloggen. Litt nysgjerrig rotet jeg meg inn i arkivet for å se hvordan det så ut tidligere. Kom aldri videre fra oversikten i arkivet, for da slo tallene mot meg: Antall innlegg per måned https://www.carolinebergeriksen.no/post-archives/ Fra over 80 innlegg per måned i "glansdagene", til nå under 20. Vi skriver slutten av mars, og til nå er det registrert 7 innlegg denne måneden! Er det BaLion, TwentyFour og MakeupMekka som står for omsetning lønn til husstanden i Sarpsborg? Det er jo generelt lite annonsører etter det jeg kan se, og dagene går til valp, negler, trening, trening og trening. Og posering. Og redigering. Jeg kommer ikke på noen toppbloggere som blogger tre ganger om dagen, slik som var vanlig da bloggbølgen var på høyden. Det vanlige nå er vel 1-2 innlegg i uka, er mitt inntrykk. 6
pøbelsara Skrevet 26. mars 2021 #38129 Skrevet 26. mars 2021 Shopgirl2014 skrev (5 minutter siden): Jeg kommer ikke på noen toppbloggere som blogger tre ganger om dagen, slik som var vanlig da bloggbølgen var på høyden. Det vanlige nå er vel 1-2 innlegg i uka, er mitt inntrykk. Ja. Det er det sikkert. Det er jo minimalt med aktivitet i kommentarfeltet sammenliknet med før også. Men tydeligvis mye mer penger å hente. 21
Gjest CecilieX Skrevet 26. mars 2021 #38130 Skrevet 26. mars 2021 Shopgirl2014 skrev (21 minutter siden): Jeg kommer ikke på noen toppbloggere som blogger tre ganger om dagen, slik som var vanlig da bloggbølgen var på høyden. Det vanlige nå er vel 1-2 innlegg i uka, er mitt inntrykk. Nja, Kokkejævel er jo på toppen av listene og han pusher ut flere innlegg pr dag og ser ut til å ha suksess med det. Men de fleste ser ut til å fase ut blogg, og reduksjon i antall innlegg pr uke pleier å være et sikkert tegn på utfasing.
Pippio Skrevet 26. mars 2021 #38131 Skrevet 26. mars 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Tok en titt på engasjementet på Instagram. Hund og CBEs bakhode med flette : 6283 likerklikk Hund og CBE : 4823 CBE poserende i undertøy 2034 Hund og CBE :5631 Bare hund : 9007 CBE skinny i skinn : 4478 Video av CBE som løper : 2322 Hund og CBE (første post hjemme) : 15416 Video av hundehenting : 12075 Barn og CBE : 5087 CBE på skitur : 4322 CBE på topptur: 3767 Det er ikke bare de her i tråden som ikke er interessert i å se CBE posere med fokus på magen. Det engasjere heller ikke spesielt mye når hun deler skryteposter fra trening i skog eller på fjellet. Folk er lei. Hunden kan nok utgiftsføres på firmaet, da den redder mye av engasjementet. Inntrykket mitt har alltid vært at innholdet stort sett handler om å få vist frem kropp og hvor flink hun er til å trene. Gitt tallene ser dette ikke ut til å være en vinneroppskrift lenger. Nå har det siste innlegget stått i «bare» 23 timer. Lurer på om BALion er fornøyd med 2910 likerklikk, og det selv om hunden var med på frontbildet. Statistisk sett er det bare slått av MyMuse-innlegget av CBE i undertøy hva gjelder jumboplass. Og video av hæljoggende CBE. Hun burde lagt ut et helt naturlig bilde av seg selv, uten sminke og filter. Da hadde hun nok fått kjempe respons. 29
Klaraku78 Skrevet 26. mars 2021 #38132 Skrevet 26. mars 2021 Shopgirl2014 skrev (45 minutter siden): Jeg kommer ikke på noen toppbloggere som blogger tre ganger om dagen, slik som var vanlig da bloggbølgen var på høyden. Det vanlige nå er vel 1-2 innlegg i uka, er mitt inntrykk. Nå har vel alle de andre toppbloggerne mange andre prosjekter de jobber med utenom blogg. Og da tenker jeg ikke på Instagram. CBE har vel ikke noe annet, så det hun bruker tiden på er jo seg selv. Mange, mange timer hver eneste dag. 23
Hei2016 Skrevet 26. mars 2021 #38133 Skrevet 26. mars 2021 Felis skrev (4 timer siden): Nå synes jeg dere krisemaksimerer angående denne hytteturen! Ja, annekset er lite, det er neppe verken bad eller kjøkken. Og så? Vi vet alle at CBE har fri tilgang til våtservietter. Hvis det ikke er nok, har hun kokosduft å kamuflere lukten med. Lars Kristian har alltid ei diger lue på hodet, så ingen ser om håret er fett. De eneste som bryr seg om hygiene er de små, og barn er tilpasningsdyktige.... De slipper møkkete klær, for de har uansett avtale med twentyfour om å vise en ny farge hver dag. Grille ute er de kjempegode på. Enten kan svigers tilberede noe lekkert inne, etter oppskrift fra bloggen. Ellers er marsmellows mat det også. Det eneste problemet jeg ser, er mangelen på såpevann hvis valpen tisser inne. Men nå skulle jo den bli stuerein før påske, så det går sikkert bra, det også! Mitt i prick! 😂 Hälsningar från svensken som inte har sätt sin svenska familj på annat än en skärm sedan februari förra året. CBE-logiken på regler och anbefallningar influencerar mig inte. Fasiken, inte ens en liten genväg för att få se min familj irl klarar hon att påverka mig till. Trots att jag är välutbildad, har bra ekonomi, älskar att träna och är 34-39 år... 39
Klaraku78 Skrevet 26. mars 2021 #38134 Skrevet 26. mars 2021 Surikatt skrev (2 timer siden): Ja, man kan jo spørre seg hvor hun vil med treningen. Slik jeg ser det, er det ikke for å motivere andre men å posere halvnaken og skryte av at hun trener. Igjen blir det feil fokus. Caroline Berg-Eriksen skjønner ikke at skal du drive som en slags treningsmotivator så handler det ikke om henne men om kunden/leseren/brukeren eller hva jeg skal kalle det. Selvdigging i sosiale medier er ut i 2021. De henger etter, som vanlig. Treningen engasjerer ikke på Tik Tok heller. 91 likes på treningsvideo, kontra over 2000 likes på flettevideoen. Vil tippe det er mye barn/ungdom som blir engasjert av den flettevideoen, derfor hun har fått relativt mye likes. 14
Hallepalle2 Skrevet 26. mars 2021 #38135 Skrevet 26. mars 2021 CecilieX skrev (2 timer siden): Tok en titt på engasjementet på Instagram. Hund og CBEs bakhode med flette : 6283 likerklikk Hund og CBE : 4823 CBE poserende i undertøy 2034 Hund og CBE :5631 Bare hund : 9007 CBE skinny i skinn : 4478 Video av CBE som løper : 2322 Hund og CBE (første post hjemme) : 15416 Video av hundehenting : 12075 Barn og CBE : 5087 CBE på skitur : 4322 CBE på topptur: 3767 Det er ikke bare de her i tråden som ikke er interessert i å se CBE posere med fokus på magen. Det engasjere heller ikke spesielt mye når hun deler skryteposter fra trening i skog eller på fjellet. Folk er lei. Hunden kan nok utgiftsføres på firmaet, da den redder mye av engasjementet. Inntrykket mitt har alltid vært at innholdet stort sett handler om å få vist frem kropp og hvor flink hun er til å trene. Gitt tallene ser dette ikke ut til å være en vinneroppskrift lenger. Nå har det siste innlegget stått i «bare» 23 timer. Lurer på om BALion er fornøyd med 2910 likerklikk, og det selv om hunden var med på frontbildet. Statistisk sett er det bare slått av MyMuse-innlegget av CBE i undertøy hva gjelder jumboplass. Og video av hæljoggende CBE. Det burde jo fortelle henne noe når trusebildet får desider færrest kommentarer av de siste 10-12 bildene. Det er faktisk ikke så spennende å se noen ta på seg buksa. 23
Gjest Lin11 Skrevet 26. mars 2021 #38136 Skrevet 26. mars 2021 Shopgirl2014 skrev (2 timer siden): Jeg kommer ikke på noen toppbloggere som blogger tre ganger om dagen, slik som var vanlig da bloggbølgen var på høyden. Det vanlige nå er vel 1-2 innlegg i uka, er mitt inntrykk. De fleste toppbloggere har lagt ned bloggen. Fordi blogg er utdatert. Det er på IG det skjer.
Minnie Mus Skrevet 26. mars 2021 #38137 Skrevet 26. mars 2021 56 minutter siden, Hallepalle2 said: Det burde jo fortelle henne noe når trusebildet får desider færrest kommentarer av de siste 10-12 bildene. Det er faktisk ikke så spennende å se noen ta på seg buksa. Er vel derfor hun har opprettet konto på tik tok, siste krampetrekning for å få den oppmerksomheten hun vil ha... 11
Gjest Lin11 Skrevet 26. mars 2021 #38138 Skrevet 26. mars 2021 (endret) Minnie Mus skrev (28 minutter siden): Er vel derfor hun har opprettet konto på tik tok, siste krampetrekning for å få den oppmerksomheten hun vil ha... Hun er for sent ute for tik tok. Det er jo flere år siden det var en nyhet. Det er mye kritikk mot denne plattformen, ettersom at det er mye mobbing, og innhold som ikke er egnet for barn der. De var også nominert til årets Gullbarbie. Med god grunn. Ser at Treasures AS er overalt på sosiale medier, men at responsen ikke overveldende. Endret 26. mars 2021 av Lin11
Populært innlegg NurseRatched Skrevet 26. mars 2021 Populært innlegg #38139 Skrevet 26. mars 2021 (endret) Jeg har fulgt med her en liten stund, men aldri skrevet noe. Jeg er kritisk til veldig mye av det CBE står for, men synes andre her inne formulerer det bedre enn jeg klarer å få til og jeg har dermed latt være å delta. Men nå kjente jeg at jeg hadde et behov for å lufte min frustrasjon. Jeg er nok litt i overkant opptatt av smittevern i disse tider (jeg er sykepleier), og jeg synes selv jeg skrev en saklig kommentar ang. påsken i kommentarfeltet. Den er enda ikke godkjent, og det provoserer meg at hun ikke publiserer konstruktiv kritikk, men i stedet (ofte) publiserer usaklige kommentarer slik at man kan få et inntrykk av at de som ikke er enige med henne kun er nettroll som er ute etter å ta henne. Irriterer meg litt at jeg lar meg provosere, men jeg synes at hun har et samfunnsansvar og at hun bør gå foran som et godt forbilde. Legger ved kommentaren min her. Kan også legge til at jeg aldri har kommentert på bloggen tidligere, verken positivt eller negativt, så det skal ikke være noen god grunn til å ikke publisere min kommentar.. (Den forrige kommentaren det refereres til i innlegget var helt lik, bare for å ha det sagt). Endret 26. mars 2021 av NurseRatched 63
NewStart87 Skrevet 26. mars 2021 #38140 Skrevet 26. mars 2021 Ta en titt på Insta stories og du ser bilde etter bilde med selvdigging, filter og kroppsfiksering. Hva skjer med de indre verdiene? Alt som fokuseres på er jo kropp og utseende? 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå