Gjest Lin11 Skrevet 26. mars 2021 #38141 Skrevet 26. mars 2021 (endret) NewStart87 skrev (5 minutter siden): Ta en titt på Insta stories og du ser bilde etter bilde med selvdigging, filter og kroppsfiksering. Hva skjer med de indre verdiene? Alt som fokuseres på er jo kropp og utseende? Filmet en hel haul? Og er kjolen umerket reklame for MyMuse? Sist umerket reklame var en anorakk. Endret 26. mars 2021 av Lin11
Villroses hage Skrevet 26. mars 2021 #38142 Skrevet 26. mars 2021 9 minutter siden, NewStart87 said: Ta en titt på Insta stories og du ser bilde etter bilde med selvdigging, filter og kroppsfiksering. Hva skjer med de indre verdiene? Alt som fokuseres på er jo kropp og utseende? Har ikke denne modellen et enormt digert hode i forhold til kroppen? Proposjonene er jo helt feil. Men alt for å illudere (inspirere?) superliten kroppsbygning. 18
Surikatt Skrevet 26. mars 2021 #38143 Skrevet 26. mars 2021 Villroses hage skrev (41 minutter siden): Har ikke denne modellen et enormt digert hode i forhold til kroppen? Proposjonene er jo helt feil. Men alt for å illudere (inspirere?) superliten kroppsbygning. Hun redigerer seg til en tegneseriefigur med stort hode og tynn kropp. Eller vent, Lars Kristian Eriksen redigerer henne til slik han mener hun burde se ut. 28
Keaton Skrevet 26. mars 2021 #38144 Skrevet 26. mars 2021 Surikatt skrev (2 minutter siden): Hun redigerer seg til en tegneseriefigur med stort hode og tynn kropp. Eller vent, Lars Kristian Eriksen redigerer henne til slik han mener hun burde se ut. Nå er det vel slik at CBE har sagt at det er hun som redigerer bildene sine. Iallfall frem til det ble oppdaget at hun redigerte seg smalere, også som gravid. Jeg antar at hun fortsatt redigerer sine egne mobilbilder, vanlige bilder er det sikkert LKE som har ansvar for. 20
Surikatt Skrevet 26. mars 2021 #38145 Skrevet 26. mars 2021 Kollontaj skrev (12 minutter siden): Nå er det vel slik at CBE har sagt at det er hun som redigerer bildene sine. Iallfall frem til det ble oppdaget at hun redigerte seg smalere, også som gravid. Jeg antar at hun fortsatt redigerer sine egne mobilbilder, vanlige bilder er det sikkert LKE som har ansvar for. Ikke godt å si. Var det ikke hun som sa at hun ikke visste hvordan man redigerer? 12
Keaton Skrevet 26. mars 2021 #38146 Skrevet 26. mars 2021 Surikatt skrev (1 minutt siden): Ikke godt å si. Var det ikke hun som sa at hun ikke visste hvordan man redigerer? Var vel før avsløringen, det da. 12
stolsokk Skrevet 26. mars 2021 #38147 Skrevet 26. mars 2021 Lin11 skrev (1 time siden): Filmet en hel haul? Og er kjolen umerket reklame for MyMuse? Sist umerket reklame var en anorakk. Åneinei, ser du ikke at det står reklame i liten hvit skrift mot hvitt skap oppe i venstre hjørne? Helt klar og tydelig merking det.. 🙄 22
Pust Skrevet 26. mars 2021 #38148 Skrevet 26. mars 2021 (endret) Villroses hage skrev (16 timer siden): Har ikke denne modellen et enormt digert hode i forhold til kroppen? Proposjonene er jo helt feil. Men alt for å illudere (inspirere?) superliten kroppsbygning. Dette er vel mobilkamera? Da er det vidvinkellinse som forsterker illusjonen av at det som er nærmest kamera virker større enn det er i virkeligheten. Bare prøv selv eller sjekk Instagram-kontoen danaemercer, hun viser alle triksene. Endret 27. mars 2021 av Pust Rettet skrivefeil 9
Gjest Lin11 Skrevet 26. mars 2021 #38149 Skrevet 26. mars 2021 stolsokk skrev (22 minutter siden): Åneinei, ser du ikke at det står reklame i liten hvit skrift mot hvitt skap oppe i venstre hjørne? Helt klar og tydelig merking det.. 🙄 Jaggu, og i følge FT er dette ikke riktig måte å merke reklame på. #bestiklassen 🙄 og det etter 11 år i bransjen!
På besøk Skrevet 26. mars 2021 #38150 Skrevet 26. mars 2021 Lin11 skrev (1 time siden): Filmet en hel haul? Og er kjolen umerket reklame for MyMuse? Sist umerket reklame var en anorakk. Kommer bare krypende opp fra under steinen min, her 🧐 Hva er en haul? (prøvde å Google, men siden jeg tydeligvis er helt steinalder så klarte jeg heller ikke dette det i kontekst og fikk dermed ingen fornuftige svar...) 4
Skrottefar Skrevet 26. mars 2021 #38151 Skrevet 26. mars 2021 Umerket reklame for MyMuse sammen med merket reklame for B A LION ja.....B A LION har ennå ikke skjønt det nei, og fortsetter samarbeidet, kanskje de burde slå seg sammen med MyMuse, Be A Lion & Wear MyMuse 🤣 25
Keaton Skrevet 26. mars 2021 #38152 Skrevet 26. mars 2021 En haul er når du viser frem (ofte mange) klær du liksom har kjøpt og snakker om dem. Reklame som oftest. 12
Gjest Lin11 Skrevet 26. mars 2021 #38153 Skrevet 26. mars 2021 Kollontaj skrev (5 minutter siden): En haul er når du viser frem (ofte mange) klær du liksom har kjøpt og snakker om dem. Reklame som oftest. Stemmer😊 Et trend -ord fra 2012.
Trude.lutt Skrevet 26. mars 2021 #38154 Skrevet 26. mars 2021 Villroses hage skrev (2 timer siden): Har ikke denne modellen et enormt digert hode i forhold til kroppen? Proposjonene er jo helt feil. Men alt for å illudere (inspirere?) superliten kroppsbygning. Kjærlighet på pinne kropp. Et uttrykk jeg føler passer 6
hippyskippy Skrevet 26. mars 2021 #38155 Skrevet 26. mars 2021 Mens andre prøver å ha en miljøvennlig profil kjører fotballfrua en god gammaldags 2010-haul. Så harry. 25
Gjest CecilieX Skrevet 26. mars 2021 #38156 Skrevet 26. mars 2021 På besøk skrev (47 minutter siden): Kommer bare krypende opp fra under steinen min, her 🧐 Hva er en haul? (prøvde å Google, men siden jeg tydeligvis er helt steinalder så klarte jeg heller ikke dette det i kontekst og fikk dermed ingen fornuftige svar...) Kollontaj skrev (36 minutter siden): En haul er når du viser frem (ofte mange) klær du liksom har kjøpt og snakker om dem. Reklame som oftest. Ordet er blitt kopiert fra engelskspråklige influencere. Vi har fullgode alternativer på norsk, feks «fangst». Haul kommer fra å «hale noe i land». Det er klart at når innkjøp sammenlignes med hardt kroppsarbeid, da er det jo ikke rart at de opplever det som en slitsom jobb.
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 26. mars 2021 Populært innlegg #38157 Skrevet 26. mars 2021 Hun vil ha en koronafri verden, men hun gidder ikke bidra selv for at det skal skje. Alle andre må holde seg hjemme, og null sosial kontakt. Hun kan reise Norge rundt, og treffe akkurat de hun vil. Og det kroppsfokuset blir værre for hver dag. Jeg kjenner ingen, eller vet om noen andre som er så ille som CBE. Hadde hun enda droppa filteret. Hun ser minst 10 år eldre ut, og veldig merkelig at hun syns hun ser finere ut med filter. 72
Klink Skrevet 26. mars 2021 #38158 Skrevet 26. mars 2021 Klaraku78 skrev (24 minutter siden): Hun vil ha en koronafri verden, men hun gidder ikke bidra selv for at det skal skje. Alle andre må holde seg hjemme, og null sosial kontakt. Hun kan reise Norge rundt, og treffe akkurat de hun vil. Og det kroppsfokuset blir værre for hver dag. Jeg kjenner ingen, eller vet om noen andre som er så ille som CBE. Hadde hun enda droppa filteret. Hun ser minst 10 år eldre ut, og veldig merkelig at hun syns hun ser finere ut med filter. Alle andre holder seg ikke hjemme og har null sosial kontakt. Folk reiser til utlandet, handler , et på kjøpesenter og så videre. I følge reglene har en også lov til å ha besøk av 2 stykker, før det var det andre regler med lov til flere besøkende. 4
Christiane_W Skrevet 26. mars 2021 #38159 Skrevet 26. mars 2021 (endret) Vil ha sommer og coronafri verden så hun kan møte venner i nattkjolen?😮 . Endret 26. mars 2021 av Christiane_W Rettet feilformulering 42
Jegmener Skrevet 26. mars 2021 #38160 Skrevet 26. mars 2021 Viken hører til tiltakspakke A. Der skal man egentlig ikke ha besøk i det heletatt. Det andre er nasjonale retningslinjer. Viken har det strengere. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå