Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Lin11
Skrevet (endret)
NewStart87 skrev (5 minutter siden):

Ta en titt på Insta stories og du ser bilde etter bilde med selvdigging, filter og kroppsfiksering. Hva skjer med de indre verdiene? Alt som fokuseres på er jo kropp og utseende?

CBF6229D-DF00-4E24-A939-7F6D3F30A0E5.jpeg

B72E69BB-5B01-4305-98B0-1A3864D25BD0.jpeg

205B40C1-821D-46A3-9112-28A65E4DABD9.jpeg

D48EDB8A-9D93-4D43-940E-7DFDA1958C39.jpeg

Filmet en hel haul? Og er kjolen umerket reklame for MyMuse?  Sist umerket reklame var en anorakk. 

Endret av Lin11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, NewStart87 said:

Ta en titt på Insta stories og du ser bilde etter bilde med selvdigging, filter og kroppsfiksering. Hva skjer med de indre verdiene? Alt som fokuseres på er jo kropp og utseende?

CBF6229D-DF00-4E24-A939-7F6D3F30A0E5.jpeg

B72E69BB-5B01-4305-98B0-1A3864D25BD0.jpeg

205B40C1-821D-46A3-9112-28A65E4DABD9.jpeg

D48EDB8A-9D93-4D43-940E-7DFDA1958C39.jpeg

Har ikke denne modellen et enormt digert hode i forhold til kroppen?
Proposjonene er jo helt feil. Men alt for å illudere (inspirere?) superliten kroppsbygning.

• Liker 18
Skrevet
Villroses hage skrev (41 minutter siden):

Proposjonene er jo helt feil. Men alt for å illudere (inspirere?) superliten kroppsbygning.

Hun redigerer seg til en tegneseriefigur med stort hode og tynn kropp. Eller vent, Lars Kristian Eriksen redigerer henne til slik han mener hun burde se ut. 

• Liker 28
Skrevet
Surikatt skrev (2 minutter siden):

Hun redigerer seg til en tegneseriefigur med stort hode og tynn kropp. Eller vent, Lars Kristian Eriksen redigerer henne til slik han mener hun burde se ut. 

Nå er det vel slik at CBE har sagt at det er hun som redigerer bildene sine. Iallfall frem til det ble oppdaget at hun redigerte seg smalere, også som gravid. Jeg antar at hun fortsatt redigerer sine egne mobilbilder, vanlige bilder er det sikkert LKE som har ansvar for. 

• Liker 20
Skrevet
Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Nå er det vel slik at CBE har sagt at det er hun som redigerer bildene sine. Iallfall frem til det ble oppdaget at hun redigerte seg smalere, også som gravid. Jeg antar at hun fortsatt redigerer sine egne mobilbilder, vanlige bilder er det sikkert LKE som har ansvar for. 

Ikke godt å si. Var det ikke hun som sa at hun ikke visste hvordan man redigerer? 

• Liker 12
Skrevet
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Ikke godt å si. Var det ikke hun som sa at hun ikke visste hvordan man redigerer? 

Var vel før avsløringen, det da. 

• Liker 12
Skrevet
Lin11 skrev (1 time siden):

Filmet en hel haul? Og er kjolen umerket reklame for MyMuse?  Sist umerket reklame var en anorakk. 

Åneinei, ser du ikke at det står reklame i liten hvit skrift mot hvitt skap oppe i venstre hjørne? Helt klar og tydelig merking det.. 🙄

• Liker 22
Skrevet (endret)
Villroses hage skrev (16 timer siden):

Dette er vel mobilkamera? Da er det vidvinkellinse som forsterker illusjonen av at det som er nærmest kamera virker større enn det er i virkeligheten. Bare prøv selv eller sjekk Instagram-kontoen danaemercer, hun viser alle triksene.

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 9
Gjest Lin11
Skrevet
stolsokk skrev (22 minutter siden):

Åneinei, ser du ikke at det står reklame i liten hvit skrift mot hvitt skap oppe i venstre hjørne? Helt klar og tydelig merking det.. 🙄

Jaggu, og i følge FT er dette ikke riktig måte å merke reklame på. #bestiklassen 🙄 og det etter 11 år i bransjen!

Skrevet
Lin11 skrev (1 time siden):

Kommer bare krypende opp fra under steinen min, her 🧐 Hva er en haul? (prøvde å Google, men siden jeg tydeligvis er helt steinalder så klarte jeg heller ikke dette det i kontekst og fikk dermed ingen fornuftige svar...) 

• Liker 4
Skrevet

Umerket reklame for MyMuse sammen med merket reklame for B A LION ja.....B A LION har ennå ikke skjønt det nei, og fortsetter samarbeidet, kanskje de burde slå seg sammen med MyMuse, Be A Lion & Wear MyMuse 🤣

• Liker 25
Skrevet

En haul er når du viser frem (ofte mange) klær du liksom har kjøpt og snakker om dem. Reklame som oftest. 

• Liker 12
Gjest Lin11
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

En haul er når du viser frem (ofte mange) klær du liksom har kjøpt og snakker om dem. Reklame som oftest. 

Stemmer😊 Et trend -ord fra 2012. 

Skrevet
Villroses hage skrev (2 timer siden):

Kjærlighet på pinne kropp. Et uttrykk jeg føler passer

• Liker 6
Skrevet

Mens andre prøver å ha en miljøvennlig profil kjører fotballfrua en god gammaldags 2010-haul. Så harry.

• Liker 25
Gjest CecilieX
Skrevet
På besøk skrev (47 minutter siden):

Kommer bare krypende opp fra under steinen min, her 🧐 Hva er en haul? (prøvde å Google, men siden jeg tydeligvis er helt steinalder så klarte jeg heller ikke dette det i kontekst og fikk dermed ingen fornuftige svar...) 

Kollontaj skrev (36 minutter siden):

Ordet er blitt kopiert fra engelskspråklige influencere. Vi har fullgode alternativer på norsk, feks «fangst». Haul kommer fra å «hale noe i land». Det er klart at når innkjøp sammenlignes med hardt kroppsarbeid, da er det jo ikke rart at de opplever det som en slitsom jobb. 

Skrevet
Klaraku78 skrev (24 minutter siden):

Hun vil ha en koronafri verden, men hun gidder ikke bidra selv for at det skal skje. Alle andre må holde seg hjemme, og null sosial kontakt. Hun kan reise Norge rundt, og treffe akkurat de hun vil. 

Og det kroppsfokuset blir værre for hver dag. Jeg kjenner ingen, eller vet om noen andre som er så ille som CBE. Hadde hun enda droppa filteret. Hun ser minst 10 år eldre ut, og veldig merkelig at hun syns hun ser finere ut med filter. 

Alle andre holder seg ikke hjemme og har null sosial kontakt. Folk reiser til utlandet, handler , et på kjøpesenter og så videre. 

I følge reglene har en også lov til å ha besøk av 2 stykker, før det var det andre regler med lov til flere besøkende. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vil ha sommer og coronafri verden så hun kan møte venner i nattkjolen?😮

IMG_5920.thumb.jpeg.81efd9a75b98946b5d37b1694c65bf8e.jpeg.

Endret av Christiane_W
Rettet feilformulering
  • Liker 42
Skrevet

Viken hører til tiltakspakke A. Der skal man egentlig ikke ha besøk i det heletatt. 
Det andre er nasjonale retningslinjer. Viken har det strengere. 

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...