Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hadde jo vært supert om alle hadde slutta å bry seg, fordi da hadde hun blitt arbeidsledig. Hun lever jo av at folk skal bry seg og engasjere seg. Problemet er at at hun vil helst at alle skal være positive til alt hun gjør, uansett hva det er. Hun vil at folk skal misunne henne, skryte av barna, mannen og nå hunden. Folk snakker om at likes blir som dop, og jeg tror faktisk CBE er avhengig. I stedet for å være irritert på folk som bryr seg, så burde hun takke dem fordi det er de som gir henne mat på bordet. 

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)

Hvorfor folk bryr seg om hvorfor du bryter anbefalingene i full offentlighet, CBE?

📣FORDI DU ER EN INFLUENCER!!!!!

Klarer du å tjene inn penger for annonsørene på med å selge polyestertruser med bilder fra senga di, klarer du å få lesere til å tenke at det er greit å bryte anbefalingene med bilder fra hytta til svigers også.

Ta det fordømte ansvaret du har for kroppspress, miljø og pandemibegrensning på like fot med de kronene som ruller inn på konto.

Endret av Snøsøta
Skrevet

Jeg måtte bare inn å se på tictoken hennes og jeg skjønner ikke hva som gjør at ei voksen damen kan sitte og gjøre seg sånn til foran kamera. Det ser jo ut som om hun er forelsket i seg selv. Veldig spesielt å bruke dagene sine på det der. 

• Liker 37
Skrevet
123Frustrert skrev (6 minutter siden):

Jeg måtte bare inn å se på tictoken hennes og jeg skjønner ikke hva som gjør at ei voksen damen kan sitte og gjøre seg sånn til foran kamera. Det ser jo ut som om hun er forelsket i seg selv. Veldig spesielt å bruke dagene sine på det der. 

Ja, hun gir inntrykk av å digge seg selv, men samtidig ikke. Hvis hun hadde vært så fornøyd med seg selv så hadde hun droppet skjønnhetsfilteret.

Kanskje avsporing, men er ikke TikTok for litt yngre mennesker? 

• Liker 16
Skrevet
123Frustrert skrev (18 minutter siden):

Det er pinlig, jeg rødmer på hennes vegne. 

• Liker 33
Skrevet
NewStart87 skrev (22 minutter siden):

Ja, hun gir inntrykk av å digge seg selv, men samtidig ikke. Hvis hun hadde vært så fornøyd med seg selv så hadde hun droppet skjønnhetsfilteret.

Jo, og det ser man jo ut fra kommentarene også. Jenter på 10-11 år.. Man kan jo begynne å lure hvorfor en dame på 34 higer etter oppmerksomhet fra småbarn. Jeg vil tippe at venninner av dattera hennes er på Tik Tok. Må jo være ekstremt flaut for ungene hvis venner oppdager at mamman og pappan er på Tik Tok.. 

• Liker 28
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor spørsmålene ikke besvares konkret?🙄

Screenshot_20210325-192508_Chrome.jpg

Endret av FromRussiaWithLove
  • Liker 19
Gjest GuriHelen
Skrevet

Reglene er så diffuse.... og man kan tolke de som man vil omtrent. De burde komme med påbud/ krav. 

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Bor ikke foreldrene til LK i Ålesund? Både Særp og Ålesund har stort smittetrykk og det anbefales ikke å dra på overnatting. Men who cares. To eldre mennesker og to små barn... Pytt pytt.

Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Men hun elsker jo seg selv...kleint ja, men kommer det som et sjokk??

• Liker 5
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

NewStart87 skrev (1 time siden):

Isola2 skrev (11 minutter siden):

Men hun elsker jo seg selv...kleint ja, men kommer det som et sjokk??

På en måte så er det mye selvdigging der i heimen, men samtidig så tror jeg alt CBE legger ut av seg selv, filtrert eller ei, eller nei, er vel sjelden eller aldri at det ikke er filtrert, så er det den evige higen etter bekreftelse og positive kommentarer om at hun er så søt, så flott og bla bla bla.....tror egentlig at CBE trenger alt dette for selvtillitens/selvbildes del, for ingen er så opptatt av seg selv uten grunn.
Mulig det er spekulasjon, men mye taler for at det faktisk kan være slik

• Liker 16
Skrevet (endret)
Skrottefar skrev (1 time siden):

På en måte så er det mye selvdigging der i heimen, men samtidig så tror jeg alt CBE legger ut av seg selv, filtrert eller ei, eller nei, er vel sjelden eller aldri at det ikke er filtrert, så er det den evige higen etter bekreftelse og positive kommentarer om at hun er så søt, så flott og bla bla bla.....tror egentlig at CBE trenger alt dette for selvtillitens/selvbildes del, for ingen er så opptatt av seg selv uten grunn.
Mulig det er spekulasjon, men mye taler for at det faktisk kan være slik

Jeg tror også det er dårlig selvbilde og behov for bekreftelser heller enn selvdigging. 

Endret av Klink
  • Liker 14
Skrevet
Klink skrev (25 minutter siden):

Jeg tror også heller det dårlig selvbilde og behov for bekreftelser heller enn selvdigging. 

Det er sikkert det, men da bør noen i nær familie hjelpe til og slå alarm for det  der med å holde kamera og flørte med seg selv er bare sikkelig kleint. Barna henger rundt liksom, mens mor bare er opptatt av å smile forførende til kamera. Det er slik jenter på 12-13 holder på, og de er jo også på tictok da. Kjenner ingen over 25 som er på tictok, om de da virkelig ikke har et budskap. 

• Liker 20
Skrevet
Lille_Krokodille skrev (49 minutter siden):

Bor ikke foreldrene til LK i Ålesund? Både Særp og Ålesund har stort smittetrykk og det anbefales ikke å dra på overnatting. Men who cares. To eldre mennesker og to små barn... Pytt pytt.

De gjorde det før i alle fall. Og, i Ålesund er det for tiden mye smitte med ukjent smittevei. Så man kan jo håpe svigerforeldre er så fornuftige at de holder seg hjemme i Ålesund. Det er i alle fall sterke oppfordringer om å begrense reising.

• Liker 21
Skrevet

Jeg kjenner jeg får litt vondt i meg av å se på Instagram stories. Hun viser seg jo ikke uten filter lenger? Og kroppen er alltid i fokus. Jeg syntes det er trist at man i en alder av 34 år fortsatt er så usikker på seg selv og utseendefiksert. Det filteret hun driver med trenger hun absolutt ikke, hun er vakker som hun er. Uten fillere også. 

• Liker 29
Skrevet

Jeg får nesten litt sympati for CBE. Det må være utrolig slitsomt å ha et så enormt bekreftelsesbehov som hun har når det kommer til utseende og trening (dvs hvor svett, eller "svett", man kan vise seg frem). Folk må gjerne holde på som de vil, men det kan ikke være bra for psyken å legge så stort fokus på og verdi i sitt eget utseende. 

Sympatien forsvinner imidlertid fort når jeg ser hvordan hun herjer i eget kommentarfelt. Lesere som er kritiske er også potensielle kunder, derfor lurer jeg veldig på hva annonsørene tenker om måten hun svarer potensielle kunder på.. 

• Liker 38
Skrevet
Hellow skrev (2 minutter siden):

Jeg får nesten litt sympati

Huff da 😛

Hellow skrev (2 minutter siden):

Sympatien forsvinner

Klok beslutning 😁

• Liker 14
Skrevet
Skrottefar skrev (3 minutter siden):

Huff da 😛

Klok beslutning 😁

Ja, det er flere som nevner "dra-til-oppførsel", og jeg tenker det i grunn stemmer ganske bra. Dermed ganske begrensa sympati. 

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...