Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
37 minutter siden, Lin11 said:

Jeg må bare dele denne igjen.

kommentarene fra LKE er bare så betegnende for Treasures AS. På slutten der kommer også en kommentar fra LKE om at «noen koker suppe på en spiker». Det siste året har vist oss via sosiale medier, at smittevern ikke har vært første prioritet hos Berg Eriksen.

4EE3BEDE-9A6F-4D82-A99A-A8A9B84850F0.jpeg

Argumentet «jeg har for øvrig hatt hjemmekontor hver enste dag» er morsomt! Som om de har «ofret» noe for dugnaden mot covid. 
lurer på hva sannsynlighet for hjemmekontor hadde vært uten covid? ;) 

• Liker 45
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

Men de bør ikke overnatte. Fra helsenorge.no:

Hvis du kommer fra et område med høyt smittenivå, bør du verken dra på overnattingsbesøk eller ha overnattingsbesøk.

sikkert ikke høyt smittenivå i Kulås. 

• Liker 16
Skrevet
Minnie Mus skrev (55 minutter siden):

Frua har ordnet seg enda en kanal for å vise frem barna og kropp, nemlig tik tok. To innlegg og i det første er ene barnet eksponert. Det må virkelig være lite oppmerksomhet om dagen, når hun går så langt som dette. Tik tok består jo av masse mobbing og dritt :( Stakkars unger.

LK har også tik tok, men bare seg selv og treninga. CBE klarer jo ikke å engasjere selv, så hun "må" bruke barn og hund. Andre kollegaer har bokklubb, egen merker osv, men CBE, 34 år, skal bli tik tok stjerne. Det er ikke rart at følgerne faller fra.  

• Liker 34
Skrevet
Minnie Mus skrev (59 minutter siden):

Frua har ordnet seg enda en kanal for å vise frem barna og kropp, nemlig tik tok. To innlegg og i det første er ene barnet eksponert. Det må virkelig være lite oppmerksomhet om dagen, når hun går så langt som dette. Tik tok består jo av masse mobbing og dritt :( Stakkars unger.

Går nok trått om dagen nå ja. Tik tok hørtes litt krampeaktig ut for et "glanset magasin". Ser ikke for meg at så mange av de `ressurssterke, kjøpesterke karrierekvinnene" følger med på den omdiskuterte ungdoms-appen der. 

• Liker 40
Skrevet
*Stjerne*støv* skrev (36 minutter siden):

Argumentet «jeg har for øvrig hatt hjemmekontor hver enste dag» er morsomt! Som om de har «ofret» noe for dugnaden mot covid. 
lurer på hva sannsynlighet for hjemmekontor hadde vært uten covid? ;) 

Ja hva kan man si 😆. Ikke bare er hjemmekontor normaltilstand der, men listen over nødvendig gjøremål på deres hjemmekontor avviker nok betydelig fra folk flests. Trening, mer trening, trene sammen, frisør, negler, lage lange lunsjer, filming av valp og barn, dulling og dilling. Ikke rart han ikke kjenner det store ofret nå under korona. Må da være lite anledninger til å fotografere kona i bikini på en strand i syden. 

• Liker 42
Skrevet
Isild skrev (7 minutter siden):

Går nok trått om dagen nå ja. Tik tok hørtes litt krampeaktig ut for et "glanset magasin". Ser ikke for meg at så mange av de `ressurssterke, kjøpesterke karrierekvinnene" følger med på den omdiskuterte ungdoms-appen der. 

De prøvde seg noen ganger på You Tube men den har vel ligget død lenge nå? Med følgergruppen i bakhodet så ville jeg hatt mer tro på YT enn tik tok, men virker ikke til de har utholdenheten og gjennomføringsevnen til å gjøre prosjektene deres bra. Vi får se. 

• Liker 19
Skrevet

Er Tik Tok noe voksne folk pleier å ha? Jeg spør fordi jeg ikke vet, i mitt hode er det en arena for barn og tenåringer. 

• Liker 25
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg bare lurer på om nødvendigheten av å dra til fjells i påsken handler stereotypi. CBE har jo en tendens til å fylle på med virkemidler som fullender narrativet. Ta sankthans feks. Narrativet om den perfekte sankthansfeiringen blir ikke korrekt uten flagrende sommerkjoler og blomsterkranser i håret. Hvert år. Julepyntingen blir ikke mer Disney enn om Walt selv skulle ha pyntet. Julestrømpene henger selvfølgelig på en stang foran peisen, og det er nøtteknekkere så langt øyet kan se. Jeg får kulisse-vibber av hvordan enhver feiring iscenesettes med alle tenkelige stereotypiske rekvisitter. 

Så da blir det umulig da, å iscenesette den perfekte påske. Hvordan implementere kvikklunsj, appelsin, nikkers, hjemmestrikk og kos i Sarpsborg by? For det blir tross alt ikke påske uten alt dette. Og mangelen på snø er jo det mest prekære. Hvordan skal man da få tatt bilde på skitur med bloggerfot? Hvordan skal man da få formidlet at man feiret den perfekte påske? 

Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Er Tik Tok noe voksne folk pleier å ha? Jeg spør fordi jeg ikke vet, i mitt hode er det en arena for barn og tenåringer. 

Jeg kjenner ikke til Tik tok så godt, men mitt inntrykk er som ditt - at det først og fremst er en app for ungdommer. Jeg syns også at man burde være skeptisk til den frem til de har gjort noe med det som lå i nominasjonen til Gullbarbie. 

https://framtida.no/2021/02/08/difor-er-tiktok-nominert-til-gullbarbie

• Liker 21
Skrevet

Jeg har løsningen klar, vær så god CBE:

"Dette året velger jeg å legge bort alt av blogg og sosiale medier i påsken! Jeg ønsker å ha fri som de fleste andre, og bare kose meg med familien, vi sees igjen 2. påskedag. Ha en flott påske alle fine følgere! <3"

Med mindre twentyfour har betalt ekstra mye for påskebildene da, da blir det jo vanskelig å legge jobben bort!

• Liker 46
Skrevet
CecilieX skrev (8 minutter siden):

Jeg bare lurer på om nødvendigheten av å dra til fjells i påsken handler stereotypi. CBE har jo en tendens til å fylle på med virkemidler som fullender narrativet. Ta sankthans feks. Narrativet om den perfekte sankthansfeiringen blir ikke korrekt uten flagrende sommerkjoler og blomsterkranser i håret. Hvert år. Julepyntingen blir ikke mer Disney enn om Walt selv skulle ha pyntet. Julestrømpene henger selvfølgelig på en stang foran peisen, og det er nøtteknekkere så langt øyet kan se. Jeg får kulisse-vibber av hvordan enhver feiring iscenesettes med alle tenkelige stereotypiske rekvisitter. 

Så da blir det umulig da, å iscenesette den perfekte påske. Hvordan implementere kvikklunsj, appelsin, nikkers, hjemmestrikk og kos i Sarpsborg by? For det blir tross alt ikke påske uten alt dette. Og mangelen på snø er jo det mest prekære. Hvordan skal man da få tatt bilde på skitur med bloggerfot? Hvordan skal man da få formidlet at man feiret den perfekte påske? 

Jeg tenkte på det samme. Hytte = riktige "kullisser" til påskeinnleggene. Det handler nok mye om det, og det er klart at da er det ikke om å gjøre å følge anbefalinger, men heller finne ut hvordan man kan omgå de. 

• Liker 31
Skrevet
Pås skrev (5 minutter siden):

"Dette året velger jeg å legge bort alt av blogg og sosiale medier i påsken! Jeg ønsker å ha fri som de fleste andre, og bare kose meg med familien, vi sees igjen 2. påskedag. Ha en flott påske alle fine følgere! <3"

Med mindre twentyfour har betalt ekstra mye for påskebildene da, da blir det jo vanskelig å legge jobben bort!

Er ikke høytidene da man kanskje tjener mest i den bransjen der? 
Dumt å ta ferie da. 

• Liker 1
Skrevet

Ang fillers og botox og den pakka, jeg mener hun så mer "kunstig" ut for noen år siden. Fant et par eksempler fra 2016, der jeg vil si at hun ikke ligner på den hun er i dag noe særlig. Mulig hun bruker div i dag for å holde masken stram, men det var mye verre i 2016. 😷 Ser her: 

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/11/mixing-colors-2/

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/03/29/den-perfekte-allvaersjakken-for-arstidene-som-kommer/

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, Hallepalle2 said:

Det er alle aldersgrupper på tik tok. Har tik tok selv, men aldri postet noe der. Det er i allefall ikke en plass jeg ville lagt ut bilder/videoer av barna mine. For det første er det helt sinnsykt mange mobbere og stygge kommentarer der, og for det andre er det flere tusen mennesker som kan se det man legger ut. Er ikke så mye inne på tik tok, så mulig det går an å ha privat konto der også, noe ala insta? 

• Liker 9
Skrevet

Det har ofte vært diskusjoner om hvem som egentlig følger CBE, at det er for det meste voksne mennesker. Derfor er det ikke så nøye om hun har så stort fokus på kropp, filter, anstrengt forhold til mat osv fordi voksne klarer å ta ansvar selv. Men hvis man leser en kommentar på Tik tok,  så er det ei jente på kanskje 10-11 år som skriver at CBE er forbildet hennes. Og CBE svarer som hun alltid gjør, med hjerter og tusen takk. Hvis hun faktisk har følgere som er så små, burde virkelig CBE vært nominert til Gullbarbie også. Jeg syns det er skremmende at små barn kan bli påvirket av cbe. Så får håpe det bare er hun ene, og ikke flere som har CBE som forbilde. 

• Liker 29
Skrevet
Minnie Mus skrev (12 minutter siden):

Det er alle aldersgrupper på tik tok. Har tik tok selv, men aldri postet noe der. Det er i allefall ikke en plass jeg ville lagt ut bilder/videoer av barna mine. For det første er det helt sinnsykt mange mobbere og stygge kommentarer der, og for det andre er det flere tusen mennesker som kan se det man legger ut. Er ikke så mye inne på tik tok, så mulig det går an å ha privat konto der også, noe ala insta? 

Det går an å ha privat bruker, men det er nok ikke et alternativ for cbe.  

• Liker 6
Skrevet (endret)
CecilieX skrev (36 minutter siden):

Nu ser du bara problem här, tycker jag 😉😉😉 Det är bara några tasttryck undan i PS innan det är snö i massor! 

Endret av Hei2016
*nu
  • Liker 23
Skrevet
Snødronninga skrev (23 minutter siden):

Ang fillers og botox og den pakka, jeg mener hun så mer "kunstig" ut for noen år siden. Fant et par eksempler fra 2016, der jeg vil si at hun ikke ligner på den hun er i dag noe særlig. Mulig hun bruker div i dag for å holde masken stram, men det var mye verre i 2016. 😷 Ser her: 

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/11/mixing-colors-2/

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/03/29/den-perfekte-allvaersjakken-for-arstidene-som-kommer/

Tror det bare er at på denne tiden skulle hun prøve å smile som Camilla Phil, og så ble det bare litt sånn snerring i stedet. 

• Liker 27
Skrevet
Pås skrev (29 minutter siden):

... Eller så skisserade du just en repris/ en ny reklam-runda för Freia- ”Ta tiden tilbake” 😂 

Sen skrev hon ju att även om twentyfour har betalad för inlägg så påverkar det inte inläggen eller innehållet i dom, så atte... Ingen korrelation mellan betalade inlägg och inläggen med innehåll i sig låter liiiite som en mindre bra deal, men vad vet jag? 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...