Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin11 skrev (12 minutter siden):

Tenker at annonsører som velger å reklamere på denne kanalen er  like small -minded. 

Eller lure siden frua jo visstnok tjener rimelig mye og det betyr vel at annonsørene er fornøyde ? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Ja, men det er ingenting cbe har annet enn ved bilder, skrevet om eller fortalt om.

Hun har sikkert operert, men litt spekulering og detektivarbeid er det, selv om dere nå vil si at bilder viser tydelig at hun har operert. 

Det har også vært snakk om fylte lepper, og en gang husker jeg det ble spekulert i hvorfor hun ikke filmet seg selv eller noe på en dag. Da var det nok fordi hun hadde fylt leppene sine’! Det er spekulasjoner. Bildene viser det sikkert like tydelig, men ingen vet helt sikkert hva hun har gjort? Hun redigerer jo bilder også. 

Du må følge litt mer med om du stadig skal arrestere folk. Hun har selv sagt at hun fyller i leppene sine, det er ikke noe det ‘har vært snakk om’. 

• Liker 23
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Du må følge litt mer med om du stadig skal arrestere folk. Hun har selv sagt at hun fyller i leppene sine, det er ikke noe det ‘har vært snakk om’. 

Uansett starten på dette var i alle fall at det snakkes om operasjoner. 

Skrevet
Klink skrev (11 minutter siden):

Uansett starten på dette var i alle fall at det snakkes om operasjoner. 

Du sier at det spekuleres i at hun har fylt i leppene. Det er feil. Du tar feil. Igjen. 

• Liker 27
Skrevet
1 hour ago, NewStart87 said:

Tenk at det er dette de lever av.. :sjokkbla:

Jeg forstår bare ikke at det går an å leve av noe sånt 😳

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, MaleficentAurora said:

Seriøst?🤦‍♀️

Snakk om å legge ut produktivit innhold🥱

Hun fikk jo viste frem kroppen sin igjen, og muligens får hun sååååå mange spørsmål om hvor hun har kjøpt buksa. 

• Liker 10
Skrevet
Hallepalle2 skrev (6 minutter siden):

Du sier at det spekuleres i at hun har fylt i leppene. Det er feil. Du tar feil. Igjen. 

Det ble gjort det, det var spekulering den gangen siden folk mente hun ikke la ut bilder av seg selv på grunn av det.  Ingen visste at hun faktisk hadde gjort det akkurat da... at det ikke lenger er spekulasjon er greit det. Men feil tar jeg faktisk ikke. 

Skrevet
Minnie Mus skrev (Akkurat nå):

Hun fikk jo viste frem kroppen sin igjen, og muligens får hun sååååå mange spørsmål om hvor hun har kjøpt buksa. 

Hehehehe, ikke sant😅

Er vel den samme gamle regla for å ha en unnskylding for å vise seg litt ekstra fram.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Og feil blir det uansett. SE «står for»operasjonene sine og forteller om dem - det er feil. Cbe har vel ikke akkurat hylt ut om det , men det er også feil. For da påvirker hun oss til å tro at kroppen hennes er et resultat av trening. Enda hun har jo tydeligvis skrevet om det hun har gjort likevel da, siden det ikke spekuleres i? 

Endret av Klink
  • Liker 1
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Det ble gjort det, det var spekulering den gangen siden folk mente hun ikke la ut bilder av seg selv på grunn av det.  Ingen visste at hun faktisk hadde gjort det akkurat da... at det ikke lenger er spekulasjon er greit det. Men feil tar jeg faktisk ikke. 

Har du dokumentasjon på det?

• Liker 10
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Tror jeg må langt tilbake i tråden om det ikke ble ryddet bort av moderator. 

Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (33 minutter siden):

Nei h*n har ikke det for det har aldri blitt "spekulert" i om CBE har tatt fillers i leppene eller ikke. Det ble dokuementert så fort at hun hadde gjort det og lagt det ut i sine SoMe kanaler. Når man har en typisk nordisk utseendet så ser man tydelig hva som er blitt endret på.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 13
Skrevet (endret)
Klink skrev (4 timer siden):

Og feil blir det uansett. SE «står for»operasjonene sine og forteller om dem - det er feil. Cbe har vel ikke akkurat hylt ut om det , men det er også feil. For da påvirker hun oss til å tro at kroppen hennes er et resultat av trening. Enda hun har jo tydeligvis skrevet om det hun har gjort likevel da, siden det ikke spekuleres i? 

CBE har vært svært ivrig på å vise frem resultatet, og et bilde sier mer enn tusen ord. Og med tanke på hvor mange bilder CBE har postet av brystene sine etter mai 2018, så kan man vel sammenligne det med svært mange tusen ord.

Vår 2018:

https://imgur.com/a/vGTdsxJ

Høst 2018:

https://imgur.com/a/uMrFXgO

Jeg mener ikke at CBE påstår at brystene er ekte, for det er det innlysende at de ikke er. Men at hun lurer folk med ekstrem posering, skjønnhetsfiltere og retusjering er det ingen tvil om. Hun er overhodet ikke alene om dette i sosiale medier, deler av SoMe er dessverre en skikkelig pøl av juks og bedrag. Men det er synd at CBE bidrar til dette. Hun både kunne og burde ha valgt en helt annen retning; i kraft av både å være godt voksen - og ikke minst mamma til to småjenter. Det har vel også vært meningen å selge et treningsprogram (netfit), og når hovedpersonen åpenbart er kraftig retusjert og strategisk poserende på treningsbilder, så må det jo kunne sies at konseptet selges inn på falske premisser.

Endret av Ultiva
  • Liker 38
Skrevet (endret)
MaleficentAurora skrev (18 minutter siden):

Nei h*n har ikke det for det har aldri blitt "spekulert" i om CBE har tatt fillers i leppene eller ikke. Det ble dokuementert så fortt at hun hadde gjort det og lagt det ut i sine SoMe kanaler. Når man har en typisk nordisk utseendet så ser man tydelig hva som er blitt endret på.

Nå blir jeg usikker på om jeg husker feil, men det var i alle fall en diskusjon her om at hun ikke la ut bilder av seg selv på grunn av hoven leppe! Den blir vel ikke så pen noen dager etter den er satt inn. 
men jeg ser at hun selv har skrevet at gun har fyllt på leppene. 

Ultiva skrev (15 minutter siden):

CBE har vært svært ivrig på å vise frem resultatet, og et bilde sier mer enn tusen ord. Og med tanke på hvor mange bilder CBE har postet av brystene sine etter mai 2018, så kan man vel sammenligne det med svært mange tusen ord da.

April 2018:

https://imgur.com/a/vGTdsxJ

Høst 2018:

https://imgur.com/a/uMrFXgO

Ja jeg tviler ikke på at hun har gjort det, men strengt tatt er det vel spekulasjoner rundt det så lenge hun ikke har skrevet noe om det? 

Sårene rundt ryggen var det vel også spekulasjoner rundt før hun selv skrev hva det var. Og enda spekulerte man i at det var feil det hun skrev og hvilken tights hun brukte og så videre. Men mulig det ikke regnes som spekulasjoner? 

Nå har det jeg opprinnelig skrev for flere sider siden blitt dratt langt nok bort fra det som egentlig var poenget. 
Jeg er ikke så interessert i kroppen hennes, men at hun bidrar til at folk føler kroppspress syns jeg er dumt. Hun burde selvfølgelig fokusere på skikkelig trening og mat. Og ikke redigere seg til noe hun ikke er. 

Forresten skjønner jeg ikke helt hva som er greia med at hun har såååå stor påvirkningskraft, men at noen velger å bruke henne for reklame forstås det ikke? Fordi hun tydeligvis har stor påvirkningskraft da? Og de som trenger reklame vil selge ? 

Endret av Klink
  • Liker 2
Skrevet

Det er virkelig forskjell på spekulasjon og dra en sannsynlig konklusjon ut fra bildebevis. Ikke engang i retten blir det lagt frem indisier eller bevis som er 100 % verifisert. Det er summen av indisier som tillegges vekt. 

• Liker 38
Skrevet (endret)
Klink skrev (1 time siden):

Nå blir jeg usikker på om jeg husker feil, men det var i alle fall en diskusjon her om at hun ikke la ut bilder av seg selv på grunn av hoven leppe! Den blir vel ikke så pen noen dager etter den er satt inn. 
men jeg ser at hun selv har skrevet at gun har fullt på leppene. 

Ja jeg tviler ikke på at hun har gjort det, men strengt tatt er det vel spekulasjoner rundt det så lenge hun ikke har skrevet noe om det? 

sårene rundt ryggen var det vel også spekulasjoner rundt før hun selv skrev hva det var. Og enda spekulerte man i at det var feil det hun skrev og hvilken tights hun brukte og så videre. Men mulig det ikke regnes som spekulasjoner? 

nå har det jeg opprinnelig mente for flere sider siden blitt dratt langt nok bort fra det som egentlig var poenget. 
Jeg er ikke så interessert i kroppen hennes, men at hun bidrar til at folk føler kroppspress syns jeg er dumt. Hun burde selvfølgelig fokusere på skikkelig trening og mat. Og ikke redigere seg til noe hun ikke er. 

Jeg vil anbefale deg å overse og eventuelt rapportere det du ikke er enig i. For det har blitt forferdelig mange, mange, MANGE sider med avsporinger...... Vi er mange som ikke er enige i alt som skrives her, for å si det mildt. Men må man virkelig kverulere på absolutt alt...... Det er sikkert 50 ulike brukere i denne tråden og ingen av oss kan diktere hva som skal skrives, men det er innmari kjekt om alle som poster i denne tråden i det minste kan forsøke å forholde seg til hovedinnlegget.

Jeg er forøvrig helt enig med deg i at CBE og ikke minst mannen burde slutte å redigere og retusjere henne til noe hun ikke er. Jeg mener at de drar kvinnesynet tilbake til langt inn i forrige århundre ved å fronte lettkledt kropp som kvinnens aller fremste valuta og verdi. Slankeredigering av gravidmage, seksualisering av barselkropp, hyllester av konas rumpe under falskt navn - jeg hadde dødd av skam om jeg ble fersket i det samme.

Endret av Ultiva
  • Liker 36
Gjest Lin11
Skrevet
Lopploella skrev (7 minutter siden):

Tror hun har endret syn på å «se ut som en and» etter dette intervjuet:

https://www.abcnyheter.no/livet/helse/2011/11/25/141581/jeg-sa-ut-som-en-and

«La kritikerne vinne» er forøvrig et argument de brukte som en unnskyldning for fotoredigering med forminskning av kroppsdeler, og kommentarfeltrrolling. 

Ja, klart det er kritikerne som er problemet. LKE er jo alltid like taktfull i eget kommentarfelt og hos andre. Bitcher i Fitfocus sitt kommentarfelt over et hoppetau (!) som ikke er merket som reklame. Det var rette bedrift å irettesette andre, for en praksis de selv har utøvd de siste 11 årene. 

Skrevet

Når det gjelder annonsører så ser man hvem som har brent seg på å bruke CBE etter som de ikke blir nevnt igjen hos henne. Men blir nevnt mye oftere hos andre influencere som treffer sine følgere på rett tid og årstid. Nå har en fluss av influencere reklamert for påsken mens CBE er før opptatt med å ta på seg en nyvasket bukse og filmer både hunden å barna. Når påsken slår inn så vil CBE komme med sitt, men da har folk allerede unnagjort sin påskehandling via nettet og dagligvarer.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...