Consita Skrevet 28. mars 2021 #38281 Skrevet 28. mars 2021 Hallepalle2 skrev (19 timer siden): Det blir trangt i annekset, er vel kanskje det hun mener? Der skal de jo bare være en husstand, ifølge bloggen Men å reise på fjellet og planlegge å være mest ute? Det går jo greit om det er sol og påskestemning, men vis meg den småbarnsfamilien som er ‘mest ute’ en dag med kuling og regn/snø? Mens farmor og farfar sin store og varme hytte er et stenkast unna. Hun kan bare ikke tro at man kjøper denne forklaringen? Dovrefjell: Meldt liiitt sol her i morgen og kuling... Og deretter bare overskyet og vind. Glad jeg kan være i hytta med plass..🤗 16
Gjest Tannbein Skrevet 28. mars 2021 #38282 Skrevet 28. mars 2021 (endret) LilleSnupp skrev (21 timer siden): Jupp, er både kjøkken, bad og plass til å sove i bygningen - ifølge bloggen https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/22/sondagstur-ut-mot-havet/#comment-1251075 Et anneks med kjøkken OG bad er ikke et anneks, men eget tilbygg/hytte og har helt andre regler enn ved oppsett av anneks. Kan vel kreves revet dersom det er oppført som anneks, og inneholder kjøkken OG bad. Edit: Emilie vet nok at kjøkken ikke er lov i et anneks. Bloggeieren not so much. Ja det blir trangt for 2 voksne, 2 barn og en diger hundevalp som er vant til å boltre seg på 250 kvadrat og som nå skal bo som sild i tønne i et anneks på 15 kvadratmeter som heldigvis har både kjøkken og bad.... Ærlig talt. Vi vet alle at Caroline Berg Eriksen juger så det renner her. Selvfølgelig så har de tenkt å oppholde seg i hytta sammen med svigerforeldrene. Spise av den samme maten og så videre. Vi får håpe at de og barna ikke smitter svigerforeldre/besteforeldre og/eller sender med dem smitte hjem til Ålesund da. Regner nesten med at Caroline og familien hadde corona for en måneds tid siden når de var syke i en uke, med tanke på hvor lemfeldig forhold de har til både retningslinjer og hygiene (husker på bloggerne hvor barna måtte minne moren sin på å vaske hendene). Det må jo være den eneste årsaken til at de er dumme nok til å gjøre dette her. Men FHI har tydelige retningslinjer selv om man har gjennomgått coronasykdom: Sitat "Da kunnskap om reinfeksjoner og videre smitte fortsatt er uklar, er det viktig at du fortsetter å følge de lokale og nasjonale anbefalinger om avstand, håndhygiene og å holde deg hjemme hvis du er syk." https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/etter-gjennomgatt-covid-19/ Sjelden har uttrykket Fjols til fjells passet bedre. Endret 28. mars 2021 av Tannbein
Klaraku78 Skrevet 28. mars 2021 #38283 Skrevet 28. mars 2021 Nijole skrev (2 timer siden): I alle dager... hva er dette å skrive? Det var ikke negativt ment. Hun som har et så ekstremt stort fokus på rompa, men så ser vi jo alle at den rompa ikke er noe annerledes enn din og min. En helt gjennomsnittlig rompe. 27
Surikatt Skrevet 28. mars 2021 #38284 Skrevet 28. mars 2021 De reiser på hytta med andre enn egen husstand, stikk i strid med regjeringens råd. Kjøper ikke bortforklaringer om anneks. Regner med det blir instastories i fleng. Må jo være svært uheldig for barna og for bedriften deres. Men hva er det med disse besteforeldrene? Gir de og blaffen i regjeringens smittevernråd? 48
Måne Rampelyset Skrevet 28. mars 2021 #38285 Skrevet 28. mars 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Vi minner om dette regelpunktet om deling Snapchat-bilder. Kontonavn skal være synlig, ikke klippet bort: Sitat Du kan dele maks ett bilde eller skjermdump av bilde fra Instagram og Snapchat direkte på forumet eller via Imgur så lenge kontonavn er synlig på bildet. Måne, admin. 6
Boletta Skrevet 28. mars 2021 #38286 Skrevet 28. mars 2021 Tok en titt på Netfit på Instagram. Skal ikke burpees tas slik at brystet er helt ned i gulvet? 10
123Frustrert Skrevet 28. mars 2021 #38287 Skrevet 28. mars 2021 (endret) Boletta skrev (10 minutter siden): Tok en titt på Netfit på Instagram. Skal ikke burpees tas slik at brystet er helt ned i gulvet? Hun er ikke sterk nok til å ta øvelsene hun viser. Jeg er vant ved at ved burpees så legger du deg - enten helt ned på gulvet eller stopper i stabil planke. Hun svaier jo i ryggen og har ikke stabilitet. Ved neste øvelse faller kne ut til høyre og er ustabilt. Er man så svak rundt kne bør man modifisere øvelsen. En sikkelig PT hadde stoppet øvelsen og funnet noe som er mer tilpasset personen, det er ingen nedtur det. ( jeg tenker på innlegget som er lagt ut 17.03) Endret 28. mars 2021 av 123Frustrert 38
Boletta Skrevet 28. mars 2021 #38288 Skrevet 28. mars 2021 Ja, det er det jeg også har lært om burpees. Helt ned. Helt greit at mange ikke gjør øvelsene helt perfekt, men når man skal tjene penger på å lære bort bør det være riktig. 35
FruRosa Skrevet 28. mars 2021 #38289 Skrevet 28. mars 2021 Selvsagt er det mange som har spurt om vesten og øreproppene hun bruker når hun jogger ... 25
Surikatt Skrevet 28. mars 2021 #38290 Skrevet 28. mars 2021 FruRosa skrev (39 minutter siden): Selvsagt er det mange som har spurt om vesten og øreproppene hun bruker når hun jogger ... Caroline Berg Eriksen burde ta seg en tur i skauen uten mobil og duppedingser som forstyrrer den fantastiske opplevelsen det er å løpe der helt uten å tenke dokumentasjon. Ser jo helt tullete ut når hun er ute og løper. Det der kan ikke kalles inspirasjon. 30
Gjest Stjernetåka Skrevet 28. mars 2021 #38291 Skrevet 28. mars 2021 Gjør litt vondt når folk skriver at ønsker seg en sånn bamse (hunden) Hadde håpa hun da skrev litt ansvarlig rundt hvor krevende det er med en slik en.
Christiane_W Skrevet 28. mars 2021 #38292 Skrevet 28. mars 2021 Stjernetåka skrev (55 minutter siden): Gjør litt vondt når folk skriver at ønsker seg en sånn bamse (hunden) Hadde håpa hun da skrev litt ansvarlig rundt hvor krevende det er med en slik en. Enig. Kunne ønske hun delte litt ærlig om hvor krevende valpetiden er. Jeg har en ganske ung hund, han er snart to og et halvt år, og har enda valpetiden friskt i minne. Det var langt fra idyllisk. "Tenåringsperioden" var også krevende og det er først de siste månedene ting virkelig har begynt å "lande". Men det passer vel dårlig inn i narrativet om "den perfekte familien og det delikate livet deres i Villa Kulås". 32
Gjest tranedatter Skrevet 29. mars 2021 #38293 Skrevet 29. mars 2021 Om de vill overbevise om at cbe kan ta alle 20 hoppene, så får de klippe litt bedre. Tydelig hakk i filmen etter hver tredje hopp- altså 3 hopp som går på repeat. Jeg er en av mange som har påpekt at det er merkelig å ikke vise hele settet, de fleste som trener vil kunne følge et program gjennom hele egentreningen, uten å pause filmen! Ser nå at dette gjelder flere av øvningene, også utfall bakover (back lounges). Om de vil vise alle repetisjonene, hvorfor ikke filme frua som faktisk TAR alle repetisjonene?? Ser jo heelt corny ut med 4 sekunder som går på repeat for å late som at det er en hel sekvens.
Ikkenoledig Skrevet 29. mars 2021 #38294 Skrevet 29. mars 2021 tranedatter skrev (28 minutter siden): Om de vill overbevise om at cbe kan ta alle 20 hoppene, så får de klippe litt bedre. Tydelig hakk i filmen etter hver tredje hopp- altså 3 hopp som går på repeat. Jeg er en av mange som har påpekt at det er merkelig å ikke vise hele settet, de fleste som trener vil kunne følge et program gjennom hele egentreningen, uten å pause filmen! Ser nå at dette gjelder flere av øvningene, også utfall bakover (back lounges). Om de vil vise alle repetisjonene, hvorfor ikke filme frua som faktisk TAR alle repetisjonene?? Ser jo heelt corny ut med 4 sekunder som går på repeat for å late som at det er en hel sekvens. De aller fleste treningsfilmer du ser på Insta er filmet på denne måten. 4
Aricia Skrevet 29. mars 2021 #38295 Skrevet 29. mars 2021 Ikkenoledig skrev (51 minutter siden): De aller fleste treningsfilmer du ser på Insta er filmet på denne måten. Henger det ikke sammen med at en videosnutt på Instastories i prinsippet kan være maks 15 sekunder? Mulig det finnes tilleggsapper som kan omgå begrensningen (?), det vet sikkert andre mer om. 7
Gjest tranedatter Skrevet 29. mars 2021 #38296 Skrevet 29. mars 2021 Ikkenoledig skrev (1 time siden): De aller fleste treningsfilmer du ser på Insta er filmet på denne måten. Aricia skrev (45 minutter siden): Henger det ikke sammen med at en videosnutt på Instastories i prinsippet kan være maks 15 sekunder? Mulig det finnes tilleggsapper som kan omgå begrensningen (?), det vet sikkert andre mer om. Jo ser det nå, de er max 15 sekunder. Men i fruas tilfelle er det jo 4-5 sekunder som går på repeat for å bli en film på 15 sekunder. Har sjekka på ulike treningsprogram på instagram nå, og der filmes hver øvelse i 15 sekunder sammenhengende. Altså maxtiden for instagram. Det er ikke 3 hopp som går på repeat for å fremstå som 15 sekunder...
Emma Marie Skrevet 29. mars 2021 #38297 Skrevet 29. mars 2021 (endret) Løpesteget er helt tragisk. Lander ALT for mye på hæl... https://www.carolinebergeriksen.no Endret 29. mars 2021 av Emma Marie 24
Populært innlegg Inocybe Skrevet 29. mars 2021 Populært innlegg #38298 Skrevet 29. mars 2021 Emma Marie skrev (21 minutter siden): Løpesteget er helt tragisk. Lander ALT for mye på hæl... https://www.carolinebergeriksen.no Det er helt normalt å ha dårlig løpeteknikk. Selv lander jeg også for mye på bakfot. Det som undrer meg er at ikke dette brukes som innhold hos Netfit? En serie som går på løpeteknikk, hvordan rette i gamle uvaner og en venninne-bonding serie hvor vi følger CBEs progresjon og selv kan bli med. Jeg hadde syntes det hadde vært moro og inspirerende. Samme kunne CBEs tøying til spagat ha blitt en serie leserne kunne ha fulgt med og blitt med på. Når CBE i stedet velger å plutselig bare publisere se hva jeg kan. Så er det liksom ferdig med det samme og rett tilbake til samme gørr kjedelige rompeselfies. 51
Emma Marie Skrevet 29. mars 2021 #38299 Skrevet 29. mars 2021 Inocybe skrev (1 minutt siden): Det er helt normalt å ha dårlig løpeteknikk. Selv lander jeg også for mye på bakfot. Det som undrer meg er at ikke dette brukes som innhold hos Netfit? En serie som går på løpeteknikk, hvordan rette i gamle uvaner og en venninne-bonding serie hvor vi følger CBEs progresjon og selv kan bli med. Jeg hadde syntes det hadde vært moro og inspirerende. Samme kunne CBEs tøying til spagat ha blitt en serie leserne kunne ha fulgt med og blitt med på. Når CBE i stedet velger å plutselig bare publisere se hva jeg kan. Så er det liksom ferdig med det samme og rett tilbake til samme gørr kjedelige rompeselfies. Helt normalt å ha dårlig løpeteknikk? Hm. Det er kanskje mange som har det ja, men hvis man skal leve av å formidle dette til kunder, bør den sitte inne, som du påpeker☺️ 25
Monimoni Skrevet 29. mars 2021 #38300 Skrevet 29. mars 2021 tranedatter skrev (2 timer siden): Om de vill overbevise om at cbe kan ta alle 20 hoppene, så får de klippe litt bedre. Tydelig hakk i filmen etter hver tredje hopp- altså 3 hopp som går på repeat. Jeg er en av mange som har påpekt at det er merkelig å ikke vise hele settet, de fleste som trener vil kunne følge et program gjennom hele egentreningen, uten å pause filmen! Ser nå at dette gjelder flere av øvningene, også utfall bakover (back lounges). Om de vil vise alle repetisjonene, hvorfor ikke filme frua som faktisk TAR alle repetisjonene?? Ser jo heelt corny ut med 4 sekunder som går på repeat for å late som at det er en hel sekvens. Kan dette skje pga at etter 4 sekunder, så glemmer fitnessmodellen seg og ikke ser så delikat ut mer? Ikke vet jeg. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå