Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pust skrev (Akkurat nå):

God bedring! Og la proffe posører ta seg av poseringen 🤣

Tack, snälla du! Och ja, du har alldeles rätt 😂 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Hei2016 Jeg ler meg i hjel! 😂 Bloggerposering er ikke for amatører! God bedring!

• Liker 21
Skrevet
CecilieX skrev (3 timer siden):

Siden du har litt oversikt, hvordan er formidlingsevnen til disse? Jeg synes det er så rart at det ikke kommuniseres mer med følgerne. At CBE ikke forteller hva som er riktig posisjon og hva man må passe på for å gjøre øvelsene uten å skade seg. Mulig jeg sammenlikner for mye med PTer, men jeg savner både at det motiveres og instrueres. Mulig det er dette som er gjengs for sjangeren Instatrening? 

Både fitfocus.no og instacatrine driver med online/livetreninger på egne plattformer. Har testet begge, og der er det mye fokus på instruksjon og alternative øvelser. Jeg trener mye selv etter økter på Instagram og har ennå ikke sett en profil hvor det legges vekt på mye instruksjon. Opplever ikke at Instagram har det rett formatet for det. Det er korte snutter og rask inspirasjon som gjelder. 

• Liker 5
Skrevet
Luka_S skrev (18 minutter siden):

@Hei2016 Jeg ler meg i hjel! 😂 Bloggerposering er ikke for amatører! God bedring!

Tack, snälla du! Det känns inget bättre i ryggen så nu har smärtan och ödmjukan blandat sig med en rejäl dos ”ångest” för om jag måste till en kiropraktor med det här. Vad fasiken svarar jag när hen frågar hur det här hände? ”Jo, nu ska du höra, doktorn!  Jag skulle poserar som en influenser framför min svägerska och sträckte båda armar i vädret och putade med stjärten” 🙈 Funderar på att dra svenska-kortet; ”Ursäkta, men jag förstår inte vad du säger” 😇

• Liker 39
Skrevet
Hei2016 skrev (2 timer siden):

Detta är menad lite som en varning, men om mod. tycker det är avsporing så ta bort det bära. Jag har en poäng i sluten här, jag lovar 😂

För ett par timmar sen sprang jag några varv runt ett vatten. 16 km. utan skavsår- tross min smala midja och lite vida tights. Craft levererar. Det var dock så stora vattenpölar och så mycke lera runt det här vattnet att jag bestämde mig för att spola av mig med vattenslangen utomhus då jag kom hem. Min svägerska, som bor granne med oss, kom ut på sin altan och frågade om jag hade sprungit runt vattnet eller bara hade brottas med någon i leran? Inte helt CBE-standard detta, log hon.

Jag, full av spring-endorfiner, lera och svett, tänkte mig att nu minsann skulle jag dra på med en riktig influenser-posering så jag släppte vattenslangen, smäll båda armarna rakt i vädret och putade ut med stjärten medan jag ropade; ”Men ser du inte hur duktig jag har varit?”

Och nu, allihopa, nu kommer varningen! I min iver över att posera snappt och stort (och häller inte övat in det här över flera år, så enormt spontant) smällde det till så rejält i min rygg att jag trodde min sista timme var kommit. Så nu ligger jag här, rakt ut på golvet, med en påse frusna ärtor inuti en handduk under ryggen.

Dom här influenser-poseringarna måsta tas på högsta allvar! Träna på dom i lugn och ro. Dra inte till på högsta varv innan du är helt säker på att du mästrar poserings-konsten! Och även då, ta det liiiite lugn. 

God bedring🥰

• Liker 4
Skrevet
Consita skrev (1 minutt siden):

God bedring🥰

Tack, snälla 🥰 

• Liker 4
Skrevet
Hei2016 skrev (9 minutter siden):

Tack, snälla du! Det känns inget bättre i ryggen så nu har smärtan och ödmjukan blandat sig med en rejäl dos ”ångest” för om jag måste till en kiropraktor med det här. Vad fasiken svarar jag när hen frågar hur det här hände? ”Jo, nu ska du höra, doktorn!  Jag skulle poserar som en influenser framför min svägerska och sträckte båda armar i vädret och putade med stjärten” 🙈 Funderar på att dra svenska-kortet; ”Ursäkta, men jag förstår inte vad du säger” 😇

🤣

• Liker 4
Skrevet
Surikatt skrev (2 timer siden):

De kommer jo ikke til å bo i noe anneks, det skjønner alle. De tar inn på hytta med folk fra en annen husstand. Her holder oss hjemme i påsken. Normalt besøker vi besteforeldre og annen familie hver påske på en annen kant av landet. Dette er andre påsken på rad at vi ikke kan gjøre det. Det er forbildene sine det, influencerne. De lever i en verden hvor korona ikke eksisterer og hun drømmer om at korona skal være over så hun kan gå ut i en nattkjole og møte venner. De besøkte jo nylig venner den helgen man ble anbefalt å ikke gjøre det. Regler er bare teite og gjelder ikke dem. Håper det slår tilbake på dem selv av full kraft. I mellomtiden må barna på jobb i ferien sin. Jaja, barna har jo en jobb da. Uten å vite det. Takket være familier som denne er det mange som blir permitterte og mister jobben. 

Ja, vi skjønner  alle at de skal bo på hytta de også, og ikke i annekset. Etter størrelsen på det, så egner det seg nok best som oppbevaring av alt utstyr, jf. "den store pakkedagen". Det må nok mye klær og utstyr til når det sikkert er flere antrekk som skal vises frem og hvor "damene" må matche i farger, helt ned til tli ski-skoene.

Lurer på om de virkelig tror på det selv altså, at noen biter på den historien om at de skal bo i annekset...

Dette de holder på med er å peke nese til alle som står på  for at vi alle (også CBE m /fam.), en dag skal kunne komme oss helskinnet ut på andre siden,...

• Liker 48
Gjest Lin11
Skrevet
Donatello skrev (23 minutter siden):

Ja, vi skjønner  alle at de skal bo på hytta de også, og ikke i annekset. Etter størrelsen på det, så egner det seg nok best som oppbevaring av alt utstyr, jf. "den store pakkedagen". Det må nok mye klær og utstyr til når det sikkert er flere antrekk som skal vises frem og hvor "damene" må matche i farger, helt ned til tli ski-skoene.

Lurer på om de virkelig tror på det selv altså, at noen biter på den historien om at de skal bo i annekset...

Dette de holder på med er å peke nese til alle som står på  for at vi alle (også CBE m /fam.), en dag skal kunne komme oss helskinnet ut på andre siden,...

Jeg venter på å se hvilken annonsører som velger å annonsere hos denne bedriften, mens de kringkaster  mangel på å følge retningslinjene i pandemi. De kan de føye dette til på lista over mangel på refleksjon over hvor de velger annonserer. 

Skrevet (endret)

Uffa, CBE har visst glemt at hun har helt like boots fra Louis Vuitton fra før, det var dumt! Sikkert billigere enn de hun allerede har, men hvor mange like boots trenger man? 😅 

Siste bilder på IG: viser normal rumpe, så kudos til det. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 30
Skrevet
Minnie Mus skrev (3 timer siden):

"Hei påskeferie" skrive frua på insta, mens Sarpsborg har masse smitte, folk er syke og redde, mennesker dør og små barn ligger på intensivavdelinger på sykehus.  Hvorfor i helsikkes må hun publisere dette og påvirke andre til å være like egoistiske og tette i nøtta som dette paret er???? Disse folka tar fader meg ikke ansvar for noe av det dem legger ut, så lenge det gir penger på kontoen.

Anbefaler å rapportere til politiet, for brudd på reglene.

• Liker 22
Gjest CecilieX
Skrevet
Hei2016 skrev (5 timer siden):

Detta är menad lite som en varning, men om mod. tycker det är avsporing så ta bort det bära. Jag har en poäng i sluten här, jag lovar 😂

För ett par timmar sen sprang jag några varv runt ett vatten. 16 km. utan skavsår- tross min smala midja och lite vida tights. Craft levererar. Det var dock så stora vattenpölar och så mycke lera runt det här vattnet att jag bestämde mig för att spola av mig med vattenslangen utomhus då jag kom hem. Min svägerska, som bor granne med oss, kom ut på sin altan och frågade om jag hade sprungit runt vattnet eller bara hade brottas med någon i leran? Inte helt CBE-standard detta, log hon.

Jag, full av spring-endorfiner, lera och svett, tänkte mig att nu minsann skulle jag dra på med en riktig influenser-posering så jag släppte vattenslangen, smäll båda armarna rakt i vädret och putade ut med stjärten medan jag ropade; ”Men ser du inte hur duktig jag har varit?”

Och nu, allihopa, nu kommer varningen! I min iver över att posera snappt och stort (och häller inte övat in det här över flera år, så enormt spontant) smällde det till så rejält i min rygg att jag trodde min sista timme var kommit. Så nu ligger jag här, rakt ut på golvet, med en påse frusna ärtor inuti en handduk under ryggen.

Dom här influenser-poseringarna måsta tas på högsta allvar! Träna på dom i lugn och ro. Dra inte till på högsta varv innan du är helt säker på att du mästrar poserings-konsten! Och även då, ta det liiiite lugn. 

Jeg synes absolutt dette er relevant. Et av hovedtemaene i tråden er influencere og skadelig påvirkning. Her har du latt deg påvirke og da ser msn hvor galt det kan gå. I tillegg har vi også diskutert hvordan man kan ta skade av å etterligne bevegelsene som de viser frem. Så du er spot on. 

Dette har vi advart mot på KG i mange år😜😎

Skrevet
CecilieX skrev (44 minutter siden):

Jeg synes absolutt dette er relevant. Et av hovedtemaene i tråden er influencere og skadelig påvirkning. Her har du latt deg påvirke og da ser msn hvor galt det kan gå. I tillegg har vi også diskutert hvordan man kan ta skade av å etterligne bevegelsene som de viser frem. Så du er spot on. 

Dette har vi advart mot på KG i mange år😜😎

Ja, jag tänkte just på exakt det du skrev 😅 @Felis och jag har ju villigt erkänt att vi för många år sen köpte produkt frun har reklamerad för, men att det inte är så längre. Hon påverkar oss inte längre. Men i dag trampade jag rejält i klaveret. Ingen kritisk sans, bara ren infuencering i sin renaste form. Haha, orkar inte med 😂 (Ångrar så enormt på att jag inte testade blogg-fot istället...) 

• Liker 20
Skrevet
Hei2016 skrev (3 timer siden):

God bedring 😅

Det går jo under hardt arbeidende blogger det, yrkes skade og greier. 

• Liker 5
Skrevet

Sangvalget til ig-story har vel sjelden passet bedre😏

Screenshot_20210329-201319_Instagram.jpg

• Liker 33
Skrevet
123Frustrert skrev (12 minutter siden):

God bedring 😅

Det går jo under hardt arbeidende blogger det, yrkes skade og greier. 

Tack snälla! Ja, jag går hårt ut när jag skal testa något (tydligen) 😅 Jag ska absolut inte kuppa tråden med mitt lilla stunt. 

• Liker 4
Skrevet
Sophia_08 skrev (8 minutter siden):

😂

• Liker 10
Skrevet
Sophia_08 skrev (11 minutter siden):

Får håpe svigers gjenkjenner svigerdatteren si! 😲

• Liker 31
Skrevet
Sophia_08 skrev (23 minutter siden):

Synes også den neste (forrige?) storyen også hadde passende musikk: True Colours. Jah, de viser virkelig sine true colors når de trosser smittevernet og drar på påskeferie tvers over halve landet.

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...