skubidoo Skrevet 17. mars 2021 #37601 Skrevet 17. mars 2021 NewStart87 skrev (8 minutter siden): Brukes det virkelig rumpeputer ute i skinntights også?! Eller hva er det som skjer med den ene rumpeballen her? Er dette bedriften CBO eller er det privatpersonen Caroline du mistenker har rumpeputer i tightsen? Spørsmålet er egentlig- er dette mobbing eller konstruktiv kritikk? 7
NewStart87 Skrevet 17. mars 2021 #37602 Skrevet 17. mars 2021 skubidoo skrev (Akkurat nå): Er dette bedriften CBO eller er det privatpersonen Caroline du mistenker har rumpeputer i tightsen? Spørsmålet er egentlig- er dette mobbing eller konstruktiv kritikk? Bedriften jobber med en app som heter Netfit, jeg syntes de juger til leserne sine ved å benytte seg av slike juksemidler. 44
skubidoo Skrevet 17. mars 2021 #37603 Skrevet 17. mars 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Bedriften jobber med en app som heter Netfit, jeg syntes de juger til leserne sine ved å benytte seg av slike juksemidler. Såååå- da har du fastslått at det er rumpeputer i skinntightsen? Og da er det konkludert at de jukser i dette tilfelle. Flott. 4
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 17. mars 2021 Populært innlegg #37604 Skrevet 17. mars 2021 skubidoo skrev (Akkurat nå): Såååå- da har du fastslått at det er rumpeputer i skinntightsen? Og da er det konkludert at de jukser i dette tilfelle. Flott. Hvis du ser bakover i tråden så ser du at Caroline flere ganger har blitt filmet og tatt bilder av mens hun løper på tredemøllen med rumpeputer. Disse filmene blir også lagt ut på netfit. Det er ganske spesielt å jobbe med trening, men putte rumpeputer i trusa for å lure leserne sine til å tro hun har trent opp rumpa. De livsnærer seg tross alt av det her. Ikke er man mye til forbilde heller. 55
FotbaIlflua Skrevet 17. mars 2021 #37605 Skrevet 17. mars 2021 MissLucy skrev (På 16.3.2021 den 19.36): hva med å følge regjeringens anbefaling om å IKKE besøke noen på hytta? https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/slik-kan-pasken-tilbringes/id2838494/ Tipper sykdomsrunden de hadde for ikke så lenge siden hvor de nektet å svare på om de hadde corona faktisk var corona. Det kan forklare både planlagt hyttetur og hvorfor de var på besøk hos vennepar etter at alt ble stengt ned og alle ble frarådet besøk. 31
Nijole Skrevet 17. mars 2021 #37606 Skrevet 17. mars 2021 NewStart87 skrev (16 minutter siden): Brukes det virkelig rumpeputer ute i skinntights også?! Eller hva er det som skjer med den ene rumpeballen her? Stringtruse under vel? Hvis der er den streken du tenkte på? 8
Nijole Skrevet 17. mars 2021 #37607 Skrevet 17. mars 2021 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Hvis du ser bakover i tråden så ser du at Caroline flere ganger har blitt filmet og tatt bilder av mens hun løper på tredemøllen med rumpeputer. Disse filmene blir også lagt ut på netfit. Det er ganske spesielt å jobbe med trening, men putte rumpeputer i trusa for å lure leserne sine til å tro hun har trent opp rumpa. De livsnærer seg tross alt av det her. Ikke er man mye til forbilde heller. Hvordan vet man at hun har på det? 3
NewStart87 Skrevet 17. mars 2021 #37608 Skrevet 17. mars 2021 FotbaIlflua skrev (Akkurat nå): Tipper sykdomsrunden de hadde for ikke så lenge siden hvor de nektet å svare på om de hadde corona faktisk var corona. Det kan forklare både planlagt hyttetur og hvorfor de var på besøk hos vennepar etter at alt ble stengt ned og alle ble frarådet besøk. Jeg tipper at de hadde vært ganske kjapt ute med å fortelle at de IKKE hadde corona hvis de faktisk ikke hadde hatt det. Det at de ikke ville svaret på spørsmålet sier sitt. 37
skubidoo Skrevet 17. mars 2021 #37609 Skrevet 17. mars 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Hvis du ser bakover i tråden så ser du at Caroline flere ganger har blitt filmet og tatt bilder av mens hun løper på tredemøllen med rumpeputer. Disse filmene blir også lagt ut på netfit. Det er ganske spesielt å jobbe med trening, men putte rumpeputer i trusa for å lure leserne sine til å tro hun har trent opp rumpa. De livsnærer seg tross alt av det her. Ikke er man mye til forbilde heller. Har dere også da fått med dere shooten hun hadde med mymuse? Da hun kun gikk i string- beviser ikke dette at hun har en muskuløs rumpe? de kan vel ikke jukse med filmen også? 6
NewStart87 Skrevet 17. mars 2021 #37610 Skrevet 17. mars 2021 Nijole skrev (1 minutt siden): Stringtruse under vel? Hvis der er den streken du tenkte på? Ja, så bare litt rart ut. Kan godt være det. Får håpe Caroline skjønner at hun er fin som hun er og ikke bruker disse unødvendige innleggene hele tiden. Eller i det hele tatt. 11
NewStart87 Skrevet 17. mars 2021 #37611 Skrevet 17. mars 2021 skubidoo skrev (Akkurat nå): Har dere også da fått med dere shooten hun hadde med mymuse? Da hun kun gikk i string- beviser ikke dette at hun har en muskuløs rumpe? de kan vel ikke jukse med filmen også? Jeg har sett filmen ja og skjønner ikke hvorfor hun føler hun må jukse på sine egne løpefilmer. Det samme gjelder filter, hun er mye penere uten de også. 11
Aquarius04 Skrevet 17. mars 2021 #37612 Skrevet 17. mars 2021 NewStart87 skrev (20 minutter siden): Brukes det virkelig rumpeputer ute i skinntights også?! Eller hva er det som skjer med den ene rumpeballen her? Reagerer mer på at det ser ut som hun går naken på underkroppen... 27
NewStart87 Skrevet 17. mars 2021 #37613 Skrevet 17. mars 2021 Nijole skrev (2 minutter siden): Hvordan vet man at hun har på det? Konturen har blitt tydelig flere ganger, på et bilde er innlegget nesten oppe på ryggen. 11
skubidoo Skrevet 17. mars 2021 #37614 Skrevet 17. mars 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Ja, så bare litt rart ut. Kan godt være det. Får håpe Caroline skjønner at hun er fin som hun er og ikke bruker disse unødvendige innleggene hele tiden. Eller i det hele tatt. Eller kanskje vi kan konkludere med at hun ikke har brukt puteinnlegg da dette er svært lite sannsynlig:) 8
NewStart87 Skrevet 17. mars 2021 #37615 Skrevet 17. mars 2021 skubidoo skrev (Akkurat nå): Eller kanskje vi kan konkludere med at hun ikke har brukt puteinnlegg da dette er svært lite sannsynlig:)
FruRosa Skrevet 17. mars 2021 #37616 Skrevet 17. mars 2021 Fra netfit: Hva er det på rumpa om det ikke er innlegg? https://www.instagram.com/reel/CIF8ze7A2av/?igshid=1frck7mfpv6h9 27
Nijole Skrevet 17. mars 2021 #37617 Skrevet 17. mars 2021 FruRosa skrev (1 minutt siden): Fra netfit: Hva er det på rumpa om det ikke er innlegg? https://www.instagram.com/reel/CIF8ze7A2av/?igshid=1frck7mfpv6h9 For meg så ser det ut som en bukse som skrukker seg. 7
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 17. mars 2021 Populært innlegg #37618 Skrevet 17. mars 2021 (endret) Jeg driter en lang faen i om C bruker rumpepute. Be my guest. Mulig dette er en avsporing, men jeg synes det er merkverdig at idet tråden brenner hett om hund i sekk og bedriftens forsøk på engasjement i egne kanaler blir stengt for moderering grunnet en nyopprettet bruker (på KG) som går til personangrep i alle retninger, som alle selvfølgelig rapporterer. Jeg er helt for at tråder blir moderert, men det som skjedde igår er jo ganske kvelende i en pågående debatt. Som f.eks. hvorfor CBE ikke har mer eksluksive avtaler med annonsører. Og hvorfor hun forsøker å skape engsjement blant lesere, som hun bare sabler ned, fordi hun i utgangspunktet allerede vet hva som er riktig for seg og sine med en gang noen stiller seg det minste kritisk til tankene hun deler; frivillig. Nå er vi plutselig på hvorvidt hun bruker rumpepute eller ei? Er ikke det litt weird? Filter, rumpepute, staging... Det største problemet denne bedriften har, og alltid har hatt (spør du meg) er evnen til å kommunisere med publikum. Den er fullstendig på bærtur. Derav latterlig lavt engssjement og dårlige deals. Jeg har sagt det før, og sier det igjen; det skipet der er på veg ned. Endret 17. mars 2021 av blåbærpai Skrivefeeeil 67
Gjest Lin11 Skrevet 17. mars 2021 #37619 Skrevet 17. mars 2021 blåbærpai skrev (7 minutter siden): Jeg driter en lang faen i om C bruker rumpepute. Be my guest. Mulig dette er en avsporing, men jeg synes det er merkverdig at idet tråden brenner hett om hund i sekk og bedriftens forsøk på engasjement i egne kanaler blir stengt for moderering grunnet en nyopprettet bruker (på KG) som går til personangrep i alle retninger, som alle selvfølgelig rapporterer. Jeg er helt for at tråder blir moderert, men det som skjedde igår er jo ganske kvelende i en pågående debatt. Som f.eks. hvorfor CBE ikke har mer eksluksive avtaler med annonsører. Og hvorfor hun forsøker å skape engsjement blant lesere, som hun bare sabler ned, fordi hun i utgangspunktet allerede vet hva som er riktig for seg og sine med en gang noen stiller seg det minste kritisk til tankene hun deler; frivillig. Nå er vi plutselig på hvorvidt hun bruker rumpepute eller ei? Er ikke det litt weird? Filter, rumpepute, staging... Det største problemet denne bedriften har, og alltid har hatt (spør du meg) er evnen til å kommunisere med publikum. Den er fullstendig på bærtur. Derav latterlig lavt engssjement og dårlige deals. Jeg har sagt det før, og sier det igjen; det skipet der er på veg ned. Jeg er enig med deg. Det er ingen tvil om at de ikke lenger innehar en stor og omfattende følgerskare. Netfit har i dag 31,8 K følgere, det er ganske så ubetydelig når man skal leve av dette. Mangel på annonsører er påfallende, selv med innlegg som hinter om samarbeid. Til og med ABD fikk dratt i land et par avtaler på slutten før hun måtte avvikle bloggen. Og forøvrig anbefaler jeg en funksjon på forumet som heter «ignorer», eller bare rapportere videre.
Skrottefar Skrevet 17. mars 2021 #37620 Skrevet 17. mars 2021 blåbærpai skrev (34 minutter siden): Det største problemet denne bedriften har, og alltid har hatt (spør du meg) er evnen til å kommunisere med publikum. Den er fullstendig på bærtur. Derav latterlig lavt engssjement og dårlige deals. Jeg har sagt det før, og sier det igjen; det skipet der er på veg ned. Måtte det skipet synke så langt ned at det bare blir bortevekk og de 2 blir nødt til å ha et ærlig arbeid uten selvdigging og arbeidsdager som inneholder hjernedødt tidsfordriv 🤣 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå