Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
NewStart87 skrev (8 minutter siden):

Syntes det er bra Balion får vite om hva slags mennesker de samarbeider med.

48C346B8-0F8D-46A0-8D0A-C706CBC7AF96.jpeg

Håper dette føre til at de velger å avbryte samarbeidet med CBE&co.. Eller så burde Balion følger med på bloggen hvordan leserne blir imøtekommet av CBE, før så bryte kontrakten.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jublet visst for tidlig ang null barn i sosiale medier forrige helg. Nå er barna eksponert i siste blogginnlegg, som i tillegg er reklame....

• Liker 24
Gjest Lin11
Skrevet
Minnie Mus skrev (16 minutter siden):

Jublet visst for tidlig ang null barn i sosiale medier forrige helg. Nå er barna eksponert i siste blogginnlegg, som i tillegg er reklame....

CBE bruker da ikke barn i reklame? Hun skrev det i kommentarfeltet til Kremmerhuset, en annen samarbeidspartner/annonsør. Så da må det vel være sant? 

Skrevet
Lin11 skrev (2 minutter siden):

CBE bruker da ikke barn i reklame? Hun skrev det i kommentarfeltet til Kremmerhuset, en annen samarbeidspartner/annonsør. Så da må det vel være sant? 

Ja, caroline kunne aldri funnet på å bort noe slikt. Det hadde vært skandaløst!! Hun bruker bare det faktum at hun har barn, ikke barna i seg selv 😅

• Liker 34
Skrevet
MaleficentAurora skrev (49 minutter siden):

Håper dette føre til at de velger å avbryte samarbeidet med CBE&co.. Eller så burde Balion følger med på bloggen hvordan leserne blir imøtekommet av CBE, før så bryte kontrakten.

Jeg har virkelig ikke noe ønske om at hun skal miste levebrødet. Men det hadde vært kult med litt mer profesjonell fremferd, ja.

• Liker 30
Skrevet

Ny helgetur (hvor vi også får vite at de har vært på besøk hos et vennepar på lørdagskvelden - må vi vite det?) - og nye farger på CBE s uteklær. Hvor mange av samme slaget har hun nå? 

• Liker 17
Skrevet

Angående siste blogginnlegg. Hva er vitsen med å legge ut slike bilder som er Photoshoppa så brune og jævlig? Ser ut som de er i Mordor eller noe. Brun himmel 🙄🙄

• Liker 22
Skrevet
21 minutter siden, Monimoni said:

Angående siste blogginnlegg. Hva er vitsen med å legge ut slike bilder som er Photoshoppa så brune og jævlig? Ser ut som de er i Mordor eller noe. Brun himmel 🙄🙄

Men det er jo bare lys og skygge....🤔

• Liker 11
Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 time siden):

Det kommer jo aldri til å skje. Hun når ut til ett alt for stort publikum. Og de færreste dykker så heftig inn i bedriften hennes som det brukerene i denne tråden gjør

• Liker 5
Skrevet
Gasellen skrev (5 minutter siden):

Det kommer jo aldri til å skje. Hun når ut til ett alt for stort publikum. Og de færreste dykker så heftig inn i bedriften hennes som det brukerene i denne tråden gjør

Selv om du har rett i det du sier nå så er det vel lov og håpe at noen kommer til vende henne ryggen i forretningsmessig sammenheng. Når man ser helheten i henne som blogger å influencere så er hun på en måte "farlig" når hun ikke er villig til å endre noe etter 11,5år i gamet. Mens andre influencere utviklere seg å får nye forretnings avtaler med en fet prislapp og flere samarbeids partner på forskjellige nivåer,   mens CBE tviholder på de små.

• Liker 8
Skrevet
pøbelsara skrev (52 minutter siden):

Jeg har virkelig ikke noe ønske om at hun skal miste levebrødet. Men det hadde vært kult med litt mer profesjonell fremferd, ja.

Levebrødet til CBE er basert på løgner og ikke ærlighet. 

• Liker 16
Skrevet
pøbelsara skrev (1 time siden):

Hun/de må gjerne miste det levebrødet de har nå og heller måtte leve av skikkelig ærlig arbeid, altså ikke noe mer opp klokken halv 6 for å løpe på mølla og kalle det jobb, ta bilder av barn og kaller det jobb, skaffer seg ny hund og kaller det jobb, er hos frisøren og kaller det jobb.....og sist men ikke minst, det å ta en drøss bilder av seg selv, selvdiggende, og photoshoppe det til nesten det ugjenkjennelige og kalle det jobb

• Liker 39
Skrevet

Eksponering av barna både på Instagram story og bloggen.  :klaske: 

• Liker 14
Skrevet
Skrottefar skrev (4 minutter siden):

Hun/de må gjerne miste det levebrødet de har nå og heller måtte leve av skikkelig ærlig arbeid, altså ikke noe mer opp klokken halv 6 for å løpe på mølla og kalle det jobb, ta bilder av barn og kaller det jobb, skaffer seg ny hund og kaller det jobb, er hos frisøren og kaller det jobb.....og sist men ikke minst, det å ta en drøss bilder av seg selv, selvdiggende, og photoshoppe det til nesten det ugjenkjennelige og kalle det jobb

Riktig.. Det de gjør er ting folk gjør i feriene sine og ikke får betalt for det. CBE legger ikke ut noe nytt eller inspirerende. Man blir ikke motivert eller inspirert til å trene når hele dama er fake på SoMe kanalene sine. Hadde hun vært seg selv å ikke bygget firma sitt opp på overdrevet redigering å filterbruk så skulle man ikke ha sagt noe. Det er hun som legger bane for hva som blir presentert fra hennes navn. Jeg orker ikke en gang og nevne barna for der vet vi jo alle at de blir ikke skjermet å kommer aldri til å bli det. Men jeg skal være så ærlig si at jeg hadde pitte litt håp om at de skulle bli mindre eksponert når Ozo kom i hus. CBE får betalt for latterlig sum for å gjør absolutt ingenting. Kjedelig sminke, Kjedelig kles stil, løgner om oppskrifter, løgner om sine nærkontakt ift corona osv. Det er like før jeg blokkere henne slik som jeg har gjort med alle SoMe kanalene til SE.

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Måne, admin.

• Liker 7
Skrevet
MiniMjau skrev (1 minutt siden):

Hun spør etter råd ang hunden og skiturer i påsken. Feks putte den i en sekk på tur...  men det rådet hun får om at en så liten valp ikke skal på lang tur, men snuse rundt å et begrenset område.... bare sabler hun ned.  Hvorfor spør hun om råd nårhun vet best? 

Fordi å spørre om råd engasjerer og bygget venninne-følelse. Som skal jeg klippe luggen? 
Er bare så dritt irriterende når leserne svarer noe annet enn allerede forutbestemte svaret og ikke minst at noen av leserne er betydelig mer kunnskapsrike på en del felt enn henne (her snakker jeg ikke om pannelugg). Må da være plagsomt for dem å gang på gang innlede til diskusjon om temaer de ikke egentlig ikke ønsker debattert?

• Liker 41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...