Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Inocybe skrev (2 minutter siden):

Fordi å spørre om råd engasjerer og bygget venninne-følelse. Som skal jeg klippe luggen? 
Er bare så dritt irriterende når leserne svarer noe annet enn allerede forutbestemte svaret og ikke minst at noen av leserne er betydelig mer kunnskapsrike på en del felt enn henne (her snakker jeg ikke om pannelugg). Må da være plagsomt for dem å gang på gang innlede til diskusjon om temaer de ikke egentlig ikke ønsker debattert?

Så ender det bare i kommentarfeltbonanza og økt engasjement. :) er provokasjon forretningsideen ? 🤷‍♂️

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MiniMjau skrev (8 minutter siden):

Så ender det bare i kommentarfeltbonanza og økt engasjement. :) er provokasjon forretningsideen ? 🤷‍♂️

Det er hvert fall det som i mange år har drevet bloggen fram.

Men jeg tror faktisk ikke det er bevist strategi hele tiden. En periode var det ekstra mange episoder med sykling uten hjelm som jeg tror var desperate forsøk på oppmerksomhet i en periode lesertallene dalte ekstra raskt. Men like ofte virker det til de dumper i helt uten å ha tenkt gjennom det. For eksempel når CBE skulle skryte av barskheten sin og i stedet klarte å henge ut samarbeidspartneren sin som plagg som er udugelige til seriøs trening fordi de gir brannsår. 

• Liker 25
Skrevet

Jeg har lest boken. Den er veldig god, spennende og tar en god del ting i influencerverden veldig på kornet. Inklusive kommentarfelt.

• Liker 28
Skrevet
Aquarius04 skrev (5 minutter siden):

Men, men...! Da får hun jo ikke sjansen til å vise hvor mye hun eeelsker å gå på ski. Eller å vise hvor friluftsvant familien er...

Æsj så kjipt når nå de har jobbet så hardt med å bygge opp skifrelst-narrativet siste tiden. 

• Liker 40
Skrevet (endret)

Denne påsken bør være "unntakstilstand" hos dem pga svært ung valp. På samme måte som man må ta hensyn når man har en liten (menneske)baby.

Enten får de bytte på å gå lange turer, sånn at det alltid er noen sammen med valpen i/nær hytta, eller så får denne påsken dreie seg om kos og lek i nærområdet til hytta.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 34
Skrevet

@ozo.big.baloo.samojedbamse...... Kjempesøt hund altså. Ingen som kan si noe annet enn at han er instavennlig også, til de grader, noe matmor-og far dokumenterer flittig. Veldig positivt at bloggerbarna demmes får endelig litt fred fra all eksponeringa. Men jeg kan ikke dy meg å legge merke til CBE som håndmater Ozo med de lange klørne hennes. Kan ikke være særlig hygienisk? Det må jo være masse bakterier på den hundetunga. 

• Liker 9
Skrevet

Men altså - kan noen av dere som er litt mer positiv til hele some-prosjektet til CBE fortelle meg hvorfor hun spør folk om råd? Hun diskuterer jo ikke eller stiller utdypende spørsmål hvis noen sier noe annet enn det hun virker å ha planlagt?

Er det kun engasjementet som er viktig? Hun har jo en stor lesermasse, det er vel fortsatt noen tusen som leser bloggen hennes - og det er sikkert folk som har peiling på både det ene og det andre blant leserne?

• Liker 30
Skrevet
Monimoni skrev (Akkurat nå):

@ozo.big.baloo.samojedbamse...... Kjempesøt hund altså. Ingen som kan si noe annet enn at han er instavennlig også, til de grader, noe matmor-og far dokumenterer flittig. Veldig positivt at bloggerbarna demmes får endelig litt fred fra all eksponeringa. Men jeg kan ikke dy meg å legge merke til CBE som håndmater Ozo med de lange klørne hennes. Kan ikke være særlig hygienisk? Det må jo være masse bakterier på den hundetunga. 

Sånne negler er uhygienisk uansett hva man gjør eller ikke gjør. men blir jo selvsagt ikke bedre av aktiviteter som hjåndmating av hund, og sikkert hyppig vask etter uhell inne med ny valp. 

Jeg har litt grunnleggende peiling på hygiene, og ville ikke ha valgt å ha slike negler med bleiebarn eller husdyr i husholdningen. Men det er jo ikke forbudt, da - bare veldig uhygiensk.

• Liker 27
Skrevet
pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Sånne negler er uhygienisk uansett hva man gjør eller ikke gjør. men blir jo selvsagt ikke bedre av aktiviteter som hjåndmating av hund, og sikkert hyppig vask etter uhell inne med ny valp. 

Jeg har litt grunnleggende peiling på hygiene, og ville ikke ha valgt å ha slike negler med bleiebarn eller husdyr i husholdningen. Men det er jo ikke forbudt, da - bare veldig uhygiensk.

Enig. Men hygiene har vel dem aldri brydd seg om noe særlig. 

• Liker 16
Skrevet
Minnie Mus skrev (16 timer siden):

Men det er jo bare lys og skygge....🤔

LKE burde holde  fingrene langt unna lys og skygge knappene. Resultatet er helt for j...lig. At dem ikke ser det selv? Den vakre naturen i Norge ser ut som Judgement day.  

• Liker 22
Skrevet
pøbelsara skrev (15 minutter siden):

Ja, huff. Får ikke håpe de påvirker noen til dårlig håndhygiene. Kan hende mange oppsøker cbe for hygieneråd i disse korona tider. Kanskje hun burde skrevet på storyen sin at hun vasket hendene etter håndtering av hundemat og etter at hun vasker opp urinen til hunden? Så ingen trur at man kan droppe det? Og evt at alle bør gå inn på fhi sine sider for å se hvordan riktig håndhygiene utføres... 

• Liker 6
Skrevet
Monimoni skrev (29 minutter siden):

Bioingeniøren i meg har veldig lyst til å nevne de potensielt sykdomsfremkallende bakteriene i hundemunnen, men jeg skal la være😏 *sitterpåhendenemine*

• Liker 30
Skrevet
FruRosa skrev (48 minutter siden):

Denne påsken bør være "unntakstilstand" hos dem pga svært ung valp. På samme måte som man må ta hensyn når man har en liten (menneske)baby.

Enten får de bytte på å gå lange turer, sånn at det alltid er noen sammen med valpen i/nær hytta.

Eller så får denne påsken dreie seg om kos og lek i nærområdet til hytta.

De elsker å gå på skiiii! Så det må de bare få gjort. De elsker å gå langt på skiii og toppturer må til, og hunden er jo skaffet for å understreke dette. De bare elsker friiiluft og bare mååå ut på tur. Da må hunden bare sitte i sekk, det kommer til å gå sååå bra!! 

jeg er helt sikke på at det blir publisert delikate bilder av hunden oppe i en sekk med forklaring på at hunden eeeelsket å sitte i sekk. 

en annen ting er om de bør reise på hytta nå. De har så lang vei at de nesten ikke kan unngå å stoppe med en valp og to små barn. Men nå er de jo helt idioter når det gjelder smittevern så det går nok bra. 

• Liker 46
Skrevet

Putte en valp på den størrelsen i en sekk? Har barna egentlig noe behov for lange skiturer nå? Da våre barn var på den alderen besto påsketurene i å finne en fin plass, fyre opp bål og lage skihopp. Så bruker man den plassen som base og de som vil går seg en runde i området. Her er det litt sånn at barna skal gå langt på ski for det eeelsker de. 

• Liker 39
Gjest Lin11
Skrevet (endret)

Trist at bedriftens behov trumfer valpens  behov. Men dog ikke overraskende.

Endret av Lin11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...