Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'lage dårlig rykte på oss' 

🙄 Profesjonelt. 

• Liker 48
Skrevet
Emma Marie skrev (20 minutter siden):

Én dag siden...Et horribelt svar! Noe av det verste jeg har sett faktisk. 

EC190036-86F2-4C51-8FAF-20D1E69B7A56.png

Det er så endelig svart at jeg ikke finner ord.

• Liker 20
Skrevet

De sletter negative kommentarer fra de med få innlegg, men de positive med få innlegg får stå? Snakk om elendig måte å behandle kritikk på

• Liker 42
Skrevet (endret)
Emma Marie skrev (26 minutter siden):

Det er en profil med 0 bilder, 0 følgere og som følger 0, som stiller spm om cbe og gnagsår. Synes ikke at det er rart at balion tenker den kontoen er opprettet i ens ærend  og at den kobles til KG som har hatt fokus på gnagsår av tights det de siste dagene.Jeg kan forstå at de opplever det som en svertekampanje.

Endret av Nijole
Skrev i feil felt
  • Liker 13
Skrevet
CecilieX skrev (4 timer siden):

For å oppsummere tights-gate handler det om manglende forståelse av hva man kommuniserer. CBE har et ønske om å kommunisere noe, men ender opp med å kommunisere mye mer enn hun hadde tenkt. 

1) Bilde og tekst der det påpekes gnagsår.

Ønsket budskap: CBE er en råtass som trener så mye at hun får gnagsår.

Utilsiktet budskap: Treningstøyet  er ikke funksjonelt. Siden hun har markedsført Balion som det treningstøyet som hun bruker fremstår det dermed som om Balion ikke er er bra treningstøy. 

2) Påstand om at problemet er at tightsen gnager på grunn av smal midje

Ønsket budskap: CBE har smal midje.

Utilsiktet budskap: Tightsen har dårlig passform og vil ikke passe folk med smal midje.

3) Påstand om at det ikke er Balion sin tights som har gnagd. 

Ønsket budskap: Ikke dårlig kvalitet på Balion. 

Utilsiktet budskap: CBE sitt narrativ om å foretrekke Balion er ikke sant. 

Høhøhø. Og dette fra en bedrift som lever av kommunikasjon og markedsføring. Fornøyelig.

Tenk å være så lite profesjonell etter mer enn 10 år i gamet 🤡

• Liker 27
Skrevet
pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Men altså. KG har ikke en svertekampanje. KG stiller noen spørsmål. Som det er gitt merkverdige, aggressive og motstridende svar på.

Jeg siterer meg selv:

Hvis man tror at KG eller noen andre, ønsker å drive en svertekampanje, så kan likevel svare høflig og forekommende på spørsmål. Profilen som hadde null innlegg og null følgere, stilte jo et helt kurant spørsmål. 

Hvis CBE legger ut et bilde av seg selv i treningstøy fra BALion med tydelige gnagsår, og skriver i innlegget at hun har trent så mye at hun har fått gnagsår, er det jo ikke rart at folk spør om dette? Når CBE legger ut film av seg selv som løper i BALion-tights rett før dette innlegget med gnagsår, er det da rart at folk tror hun har løpt med disse tightsene? Hvis folk spør o dette og får til svar at hun er så smal i livet at tightsene gnagde, er det da rart at folk tror det er BALion tights hun snakker om, siden hun er ambassadør for BALion og stadig poster bilder av seg selv i BALion tights? Hun opplyste jo ikke om at gnagsårene kom av en annen type tights hun ikke har vist bilde av eller fortalt om før helle denne greia eksploderte.

Dette er himmelstormende uproft av CBE og BALion. AT det er beleilig og mest behagelig å skylde på KG, forandrer ikke det faktum at det var CBE som postet både gnagsår og forklaring om for smal midje for tightsene lenge før hun kom inn for å redde samarbeidet og dagen ved å hevde at hun hadde løpt med en annen tights. 

Jeg er - helt ærlig ganske lei av å bli avfeid som usaklig og slarvete bare for jeg skriver her. 

Jeg har ikke sagt KG har svertekampanje. Jeg sa at jeg skjønner at det kan oppleves sånn for BAlion.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Uansett hva BAlion.no måtte oppleve spørsmålene som, er dette en fire år gammel bedrift som selger treningstøy og opplevelser til kunder, og bør opptre deretter. BAlion.no bør kunne ivareta sitt eget varemerke og sitt eget omdømme på en mye bedre måte enn de har vist denne uken.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 36
Skrevet (endret)
Nijole skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke sagt KG har svertekampanje. Jeg sa at jeg skjønner at det kan oppleves sånn for BAlion.

Hvis du har bestemt deg for å finne bevis på svertekampanje, da finner du det. Balion fremstår helt sveiseblinde i sine svar, de sletter ikke de støttende profiler med 0 følgere (andre kritiske slettet de), de formulerer seg klønete (skal sende mindre bukse til CBE med salve feks).

Det Balion bør se, er at CBE selv startet en svertekampanje med sine bilder, reels og tekst. Siden de er så opptatt av å kalle det svertekampanje og hat, mener jeg. Hun er kilden. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 46
Skrevet
Nijole skrev (2 minutter siden):

Ja, men det gjør det ikke sannere, og hun burde lese spørsmålene og kommentarene hun får fra forbrukere/kunder i stedet for å kjøpe fortellingen fra CBE om at dette er hatere som bare vil ødelegge for henne. 

• Liker 26
Skrevet (endret)

Ellos har mistet mange kunder å følgere etter en influenceren Mia landsom, Sofie Frøyssa la ut på storyen sin og viste fram hvor dårlig kundebehandling de fikk. Dermed var det flere som tok kontakt med disse influencere å viste til sine opplevelser som de møttes via mail med ellos. Kremmerhus har fått ripe i lakken etter samarbeidet med CBE. Coverbrands (tror jeg det var) fikk også kjenne på hva det ville si og samarbeide med CBE etter all styret med de hårspennene. At Vita og Kicks ikke har tatt skadet av sitt samarbeid med henne er nærmeste et mirakel. Balion viser til sin uprofesjonelle side med å svare brukere på instagram på den måten. Uavhengig om det er en anonym eller ikke. Så burde de ha svart bedre før seg.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 19
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (12 minutter siden):

Ja, men det gjør det ikke sannere, og hun burde lese spørsmålene og kommentarene hun får fra forbrukere/kunder i stedet for å kjøpe fortellingen fra CBE om at dette er hatere som bare vil ødelegge for henne. 

Hvis bedriftseiere av balion ikke er godt bevandret på KG og først nå kommer inn og leser kan jeg forstå det blir voldsomt. Viktig gode poster her inne drukner ofte blant mye usakligheter. Det er en skarp, nedsettende tone hos noen av brukerne som gjør det vanskeligere for meg å ta innholdet i postene deres like seriøst, så jeg kan tenke meg til at det kan føles sånn for andre også. Nå sikter jeg ikke til deg. Jeg trur dette ødelegger mye for budskapet som man vil ha frem til balion og at summen av kommentarer her inne, på bloggen og på instagrammen til balion kan føles som en svertekampanje.

Endret av Nijole
  • Liker 7
Skrevet

Hvis noen ikke finner noe lattervekkende ved brannsår-alliansen Balion-CBE.no blir jeg bekymret, altså. ☺️

• Liker 32
Skrevet
Lille_Krokodille skrev (2 minutter siden):

Det kommer endel usaklig innimellom. Heldigvis er folk ganske flinke til å rapportere innlegg som bryter med reglene.

Det er fint, men samtid forstår jeg hvorfor det  kan oppfattes som en svertekampanje og et sladreforum. I aller høyeste grad forstår jeg det. 

• Liker 9
Skrevet

Men CBE skrev jo selv at det var brannsår etter klær?

• Liker 32
Skrevet
1 hour ago, Emma Marie said:

EC190036-86F2-4C51-8FAF-20D1E69B7A56.png

I all verden 😳 Jeg er faktisk sjokkert, jeg burde ikke være det men jeg er det. 

bedrifter som ivaretar sine (ikke sponsende kunder) og kan ta til seg konstruktiv kritikk uten å angripe er bedriftene som overlever .. (bare et lite hint til balion ;) ) 

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...