Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin11 skrev (3 minutter siden):

Gnagsårene på ryggen kommer fra en tights som er for løs i livet? 

Ja. Hun har skrevet det i kommentarfeltet sitt. Men ser noen her skriver at det er fra en balion tights og lurer på hvordan de vet det? Om hun har skrevet det noe sted?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nijole skrev (2 minutter siden):

Ja. Hun har skrevet det i kommentarfeltet sitt. Men ser noen her skriver at det er fra en balion tights og lurer på hvordan de vet det? Om hun har skrevet det noe sted?

Brukeren du siterte skrev jo det motsatte? Dvs gjenga CBEs forklaring om at merkene kom fra en annen tights.

• Liker 7
Skrevet
Aricia skrev (1 minutt siden):

Brukeren du siterte skrev jo det motsatte? Dvs gjenga CBEs forklaring om at merkene kom fra en annen tights.

Brukeren har sitert en post jeg skrev. Jeg har kun svart på hva hun spurte meg om?

• Liker 2
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (26 minutter siden):

Skal vi se. Brannsår/gnagsår kommer av en annen bukse enn Balion.no sin. Denne buksen sitter som den skal, unntatt i livet der elastikken er for stor.

Hva er da forklaringen på de tilsvarende brannsårene/gnagsårene ved elastikk-linningen på bh'en? Var det også brukt en annen bh enn Balion.no sin som var for stor i elastikken?

Dobbelt sett med horisontale sår, på begge sider av ryggen.

Du siterte dette innlegget og svarte:

Nijole skrev (21 minutter siden):

Har hun skrevet at balion sin er løs i livet? Finner bare i kommentarfeltet at gnagsåret kom fra EN tights som var løs i livet..

Du misforstår @Revenge o'Cavatina - h*n skriver jo at CBE har sagt at tightsen som var for løs i livet og laget gnagsårene ikke var Balion sin, men en annen.

(og så lurer h*n på om det øverste gnagsåret har tilsvarende forklaring - godt spørsmål).

• Liker 17
Skrevet
Nijole skrev (4 minutter siden):

Hvis tidslinjen min ikke er helt krøllet til så er det her på KG det først ble avkreftet at tightsen som gav brannsår var fra Balion (se under). CBE gjorde ikke før en god stund etter innlegget under leserne oppmerksom på at brannsår-tightsen var av et annet merke enn de hun reklamerer for og som hun hadde på da brannsårene ble presentert på stories. Så egentlig burde vel CBE og Balion takke denne KG-brukeren for å starte oppklaringen av misforståelsen CBE selv la fundamentet for ved å kople Balion -> brannsår på stories. 

Lavande skrev (5 timer siden):

Jeg mener å huske en instastory i helgen, der CBE løp alene i svarte (?) klær, der viste ingen logo. Det var ikke samme løpevideo som ligger på cbe.no sin instagram.

Det kan derfor være sant det CBE skriver,  men siden hun har løyet før, dokumentasjon her https://influencere.wordpress.com/cbe-logner-og-juks/, så er det vanskelig å vite om det hun påstår er sant eller kun et forsøk på skadebegrensning. 

• Liker 17
Skrevet
Aricia skrev (2 minutter siden):

Du misforstår @Revenge o'Cavatina - h*n skriver jo at CBE har sagt at tightsen som var for løs i livet og laget gnagsårene ikke var Balion sin, men en annen.

(og så lurer h*n på om det øverste gnagsåret har tilsvarende forklaring - godt spørsmål).

Aha! Jeg leste den posten som om at hun skrev det med ironi. 😆 

• Liker 3
Skrevet
Aricia skrev (51 minutter siden):

Takk, akkurat slik ja👍@Aricia

Forøvrig siterer jeg ingen i innlegget mitt @Nijole

• Liker 14
Skrevet
PallePalle skrev (7 timer siden):

Skjønte først nå at det er B a lion, syns det er morsomt at de har tatt det som navn, og resten av image er pene jenter som poserer rolig. Ingen lion attityde i den feeden. Bare kom på det 

Haha, jeg trodde det var BALI On, som i bali (indonesia) på 😂

• Liker 15
Gjest Finlay
Skrevet
Katten89 skrev (10 minutter siden):

Haha, jeg trodde det var BALI On, som i bali (indonesia) på 😂

BaliPÅ😂

Skrevet

Mye barn på Instagram story idag.. :filer:

• Liker 13
Skrevet

Har noen sett at cbe hadde på seg klær fra Balion aktuell dag gnagsårene oppsto? Eller har hun skrevet det? 

• Liker 2
Skrevet

Venter på at skal få godkjent kommentarer...holder ikke akkurat pusten mens jeg venter

Screenshot_20210313-190334_Chrome.jpg

• Liker 36
Skrevet
Klink skrev (12 minutter siden):

Har noen sett at cbe hadde på seg klær fra Balion aktuell dag gnagsårene oppsto? Eller har hun skrevet det? 

Ingen? 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Ingen? 

Dette er svart på mange ganger, les de siste sidene, du!

• Liker 16
Skrevet (endret)

De tenker nok å fortsette samarbeidet🤦🏽‍♀️Kommer aldri til å kjøpe noe fra BAlion. 

78D1CA7C-C059-4331-B08B-A15E0B2DAF11.png

Endret av Emma Marie
  • Liker 33
Skrevet
Emma Marie skrev (3 minutter siden):

De tenker nok å fortsette samarbeidet🤦🏽‍♀️Kommer aldri til å kjøpe noe fra BAlion. 

Det gjør jeg. Kjøpte en treningstights derfra i sted faktisk. Skikkelig fine treningsklær. Tipset to av venninnene mine om det også faktisk som også synes de har mye fint. 

• Liker 6
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (21 minutter siden):

Dette er svart på mange ganger, les de siste sidene, du!

Ser ikke at det står noe sted, bare antagelser? 

Skrevet
Emma Marie skrev (16 minutter siden):

Samme her, bedriften imponerer dessverre ikke, treningsklær kjøpes definitivt et annet sted

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...