Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Minnie Mus skrev (1 minutt siden):

Frua tar innholdet på insta til nye høyder. I dag er det roooolig lugg....😂 Altså, hva??? Snakk om å ha innholdsløse dager og lite å komme med 😂 At noen i det hele tatt kan leve av noe så hjernedødt er meg ei stor gåte.

Så dokumentering av at pudderet gikk i gulvet etterpå.

Slapp av Caroline, du får garantert sponset nytt. Mens du får millionlønn for å beundre deg selv i speilet og løpe på mølla hver dag, så får du selvfølgelig alt du måtte ønske sponset også. :blomst: 

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På IG så ser en muligens en usminka CBE før trening. Der var hun skikkelig søt. Så ut som hun kom rett fra senga. Rett etter treningen var unnagjort, var det full partysminke og filter. Ser ikke ut som samme dama i hele tatt. 

• Liker 11
Skrevet

Hele dette prosjektet minner om youtubedama Myka Stauffer som skaffet seg et adoptivbarn med spesielle behov for å få flere seere på sin kanal. Etter et par år innså de at han var for mye jobb og omplasserte (rehomed) han.. Ble drama på youtube etter dette.. Kommer til å skje det samme her. 

• Liker 20
Skrevet

Lagt merke til en ting hos frua og svettefesten hennes. Litt underlig at nakkehårene sjeldent er svette,  kun ansikt og hals....mens vi ser spruteflasken i bakgrunnen til tider🙄

Trener hardt selv og er i nakken man svetter først?

• Liker 29
Skrevet
Katten89 skrev (31 minutter siden):

Hele dette prosjektet minner om youtubedama Myka Stauffer som skaffet seg et adoptivbarn med spesielle behov for å få flere seere på sin kanal. Etter et par år innså de at han var for mye jobb og omplasserte (rehomed) han.. Ble drama på youtube etter dette.. Kommer til å skje det samme her. 

Tar poenget,men å sammenligne barn og hund er vanvidd.

• Liker 10
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Instagram story om «rolig lugg» idag.. Tenk at de virkelig livsnærer seg av det her?! 

Oh lord 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️  Hvem i alle himmelens dager er det det skal appelleres til?!?

• Liker 9
Skrevet
Sannver skrev (På 14.2.2021 den 15.20):

Hadde litt for mye tid på hånden i helga, og tok en tur innom kommentarfeltet. Jeg lurer virkelig på om CBE har gullfiskhukommelse, identitetsforstyrrelse eller noe annet. I det ene sekundet elsker hun ski, i det andre sekundet kommenterer hun at det ikke blir så mye skigåing.. i det neste (og dette understreker virkelig at det kreves en brå endring av livsstil her) kommenterer hun: «Ja, det blir en forandring 😛 Jeg ser for meg at skiboksen brått kommer til å stå på hele året...»

Jeg tolket ikke den kommentaren som at de skulle stå mye på ski, men når hele bagasjerommet er fylt med hund, så er de av typen som bruker skiboksen som bagasjerom. Og dermed utgjør en trafikkfare både for seg selv og alle andre som er så uheldig å møte dem på veien. Stor hund OG behov for mye bagasje betyr at man må kjøpe bil som er egnet. 

• Liker 13
Skrevet (endret)
loveli skrev (På 12.2.2019 den 21.57):

Man kan ofte se på antall kommentarer om en bruker av IG har kjøpt brukere.

Så jeg tror Dalhaug har rett.

Det tror jeg også.

Spesielt Netfit har nok en god del kjøpte brukere.

Endret av Ice-91
  • Liker 6
Skrevet

Det er nok veeeeldig mange som har spurt om hva som ramlet i gulvet.... I og med at frua måtte lage en story på insta, bare sånn i tilfelle noen lurte 😂 Tror knapt mine egne øyne til tider.

• Liker 17
Skrevet

En får se på med litt lakonisk positivitet, kanskje bikkja tar støyten for avkommet på Instagram for en stund 🙄

• Liker 13
Skrevet (endret)

Jeg syns det er mye hjernedødt innhold på kanalene hennes, og at de virker som et usympatisk par er jeg enig i, MEN alle disse spekulasjonene og meningene angående deres valg av hund syns jeg begynner å bli dratt litt for langt nå. De forrige hundene fikk hun jo da hun var 19 år så det sier jo seg selv at de ser på andre raser nå. Svigerforeldrene mine har 2 samojed hunder og de er i 70-årene, og hundene har det helt fint de (stor hage, masse plass, og tur hver dag). Man trenger ikke være toppidtrettsutøver for å ha den hunden, eller for at hunden ikke skal lide. Det er plutselig veldig mange hundeksperter ute og går, og det er med på å dra ned seriøsiteten ved dette forumet når alle besserwisserne skal ha en mening om absolutt alt.

Endret av Breakeven
  • Liker 41
Skrevet
Pæddan skrev (1 time siden):

Lagt merke til en ting hos frua og svettefesten hennes. Litt underlig at nakkehårene sjeldent er svette,  kun ansikt og hals....mens vi ser spruteflasken i bakgrunnen til tider🙄

Trener hardt selv og er i nakken man svetter først?

Det kan ikke være riktig 🤣🤣🤣🤣

• Liker 5
Skrevet
Breakeven skrev (11 minutter siden):

Jeg syns det er mye hjernedødt innhold på kanalene hennes, og at de virker som et usympatisk par er jeg enig i, MEN alle disse spekulasjonene og meningene angående deres valg av hund syns jeg begynner å bli dratt litt for langt nå. De forrige hundene fikk hun jo da hun var 19 år så det sier jo seg selv at de ser på andre raser nå. Svigerforeldrene mine har 2 samojed hunder og de er i 70-årene, og hundene har det helt fint de (stor hage, masse plass, og tur hver dag). Man trenger ikke være toppidtrettsutøver for å ha den hunden, eller for at hunden ikke skal lide. Det er plutselig veldig mange hundeksperter ute og går, og det er med på å dra ned seriøsiteten ved dette forumet når alle besserwisserne skal ha en mening om absolutt alt.

Tror du misforstår. Selve Valget  av hund er det ikke satt spørsmålstegn ved akkurat, egentlig. Det som bli diskutert er måten de fremlegger egen livsstil. At en samjoed til vanlig er en fin familie for denne hunden blir helt feil og det å sammenligne de to hundene de hadde med en samojed blir som å sammenligne epler og pærer. 

Disse to voksne menneskene i Sarpsborg har plutselig fått en interesse for friluftsliv og skigåing, noe bloggen har vært blottet for før. Det bloggen der i mot har vært overfylt av er kaffeturer, restaurant og frisørbesøk. De fremstår som sedate typer som helst vil være på cruise enn på fjelltur. De trener, ja, men det er også det. På søndagene er de på en liten tur, aldri ellers. 

det blir litt som treningen deres som legges frem på en måte som gjøre at man skulle tro man fikk større rumpe og større pupper av den løpingen på mølle, når sannheten er at det opereres og redigeres over en lav sko. Jug fra ende til annen. 

Det blir jo litt dumt for hunderasen om alle som løper fra kafébesøk til restaurant nå skal bytte ut veskehunden sin med en samojed liksom. 

• Liker 48
Skrevet

Jeg kjenner hvor takknemlig jeg er som har mer å bry meg om enn hvordan panneluggen min skal være i dag. Er det mulig å ha et så kjedelig liv? Takk for en meningsfull jobb med utfordringer og kollegaer🙏🏻

• Liker 43
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (12 timer siden):

«Vi dro til Høysand og der er det så nydelig! Vannet som vi bader i og kjører båt på om sommeren, mens vindene rusker oss i håret og sola bruner oss i ansiktet, er helt speilblank og frossen nå, så egentlig burde vi hatt med skøyter.»

Hilsen C, 11 år

Seriøst? Går det an å formulere seg så svakt?

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/

Åpenbart, når det fremstår som at mesteparten av intellektuell input er i form av chic-flicks på mølla. Det mangler noen doble og triple vokaler, da. De er nok forbeholdt innholdsproduksjonen på stories.

Hvem er målgruppa igjen?

Tilføyer at jeg ikke liker å påpeke andres (manglende) språk og grammatikk. Men til å publisere noe så slurvete og samtidig få knakende godt betalt for det, klør det i redaktørfingeren min. Det ville aldri gått ubearbeidet gjennom korrekturen her.

Endret av Revenge o'Cavatina
tilføyelse
  • Liker 22
Skrevet
Kollontaj skrev (36 minutter siden):

«Vi dro til Høysand og der er det så nydelig! Vannet som vi bader i og kjører båt på om sommeren, mens vindene rusker oss i håret og sola bruner oss i ansiktet, er helt speilblank og frossen nå, så egentlig burde vi hatt med skøyter.»

Hilsen C, 11 år

Seriøst? Går det an å formulere seg så svakt?

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/

Og de helgeturene er I tillegg også på repeat. Veldig likt fra gang til gang. Er også enig i dårlig språk ja. 

• Liker 10
Skrevet

Filmer seg selv med skjønnhetsfilter liggende på gulvet mens datteren sitter oppå henne med blokkfløyta. Fruen ligger og smiler til kamera, «se så hva vakker jeg er». :filer: Ja, du er vakker Caroline, uten det forbaska filteret du bruker hele tiden! Og er det virkelig nødvendig å dele alle øyeblikk du har med barna dine med oss? 

• Liker 28
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (3 timer siden):

Tror du misforstår. Selve Valget  av hund er det ikke satt spørsmålstegn ved akkurat, egentlig. Det som bli diskutert er måten de fremlegger egen livsstil. At en samjoed til vanlig er en fin familie for denne hunden blir helt feil og det å sammenligne de to hundene de hadde med en samojed blir som å sammenligne epler og pærer. 

Disse to voksne menneskene i Sarpsborg har plutselig fått en interesse for friluftsliv og skigåing, noe bloggen har vært blottet for før. Det bloggen der i mot har vært overfylt av er kaffeturer, restaurant og frisørbesøk. De fremstår som sedate typer som helst vil være på cruise enn på fjelltur. De trener, ja, men det er også det. På søndagene er de på en liten tur, aldri ellers. 

det blir litt som treningen deres som legges frem på en måte som gjøre at man skulle tro man fikk større rumpe og større pupper av den løpingen på mølle, når sannheten er at det opereres og redigeres over en lav sko. Jug fra ende til annen. 

Det blir jo litt dumt for hunderasen om alle som løper fra kafébesøk til restaurant nå skal bytte ut veskehunden sin med en samojed liksom. 

At de fremstiller et meget glanset bilde av livsstilen deres er jo ingen nyhet, og sånne ting blir jo ekstra forsterket av SOME. Poenget mitt er at de er mer aktive enn gjennomsnittsmannen, og han LKE liker sikkert å fremstille seg som en treningsekspert/ultraløper eller hva nå han kaller seg, men at han ikke er meget aktiv kan man ikke fornekte. DERFOR reagerer jeg på denne «hunde-shamingen». Gud forby at man ikke følger hylekoret her liksom. 

Endret av Breakeven
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...