lenebu Skrevet 17. februar 2021 #36081 Skrevet 17. februar 2021 Ja, Caroline. Å få levert noen ferske rundstykker til 20 kr stk. som dere har latt ligge lenge nok ute til å bli litt halvfrosne (må ikke brødmat ligge en god stund i f.eks. fryseboksen på -18 før det blir frosset?) er helt sammenlignbart med å betale 1000 kroner for takeaway og så få råvarene levert i stedet for ferdiglaget mat. 🙄 (Ref. kommentarfeltet i siste innlegg). 24
Rubella Skrevet 17. februar 2021 #36082 Skrevet 17. februar 2021 Pæddan skrev (36 minutter siden): Ser poenget med at de ikke sender sms om natten, men klarer virkelig ikke folk å sette mobilen på lydløs og dermed unngå å bli vekket? Selv har jeg hatt morgenlevering siden det har startet og får alltid sms i samme øyeblikk det ligger i postkassen. Hverdanene så kommer den rundt halv 7 og i helgene nærmere 9, og selveste dronninga av Sarpsborg står vel ikke opp så seint i helgene? Jo, skulle jo tro folk var smarte nok til det... Men da hadde de vel ikke fått klager. Har personlig fått morgenlevering i 4-tida på natta (var fortsatt våken da den kom på døra) men da var det gave så jeg fikk ikke noe varsel. Sist jeg bestilte pakke med HeltHjem fikk jeg sms litt etter kl 7 om morgenen. Da jeg gikk ut for å hente den var den allerede stjålet 😅 Derfor jeg snakket med dem. De sa den ble levert mellom 5 og 6 men at de har måttet slutte å sende sms da den faktisk leveres da folk har klaget. Må si meg litt enig med Caroline i at dette er litt merkelig - man kunne i det minste hatt muligheten til å velge SMS-varsling når det _faktisk_ leveres. Men ikke enig i at litt for tidlig morgenlevering er sammenlignbart med å få levert ingrediensene i stedet for middagen ved take away 😂 8
Gjest Lin11 Skrevet 17. februar 2021 #36083 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Rubella skrev (6 timer siden): Jo, skulle jo tro folk var smarte nok til det... Men da hadde de vel ikke fått klager. Har personlig fått morgenlevering i 4-tida på natta (var fortsatt våken da den kom på døra) men da var det gave så jeg fikk ikke noe varsel. Sist jeg bestilte pakke med HeltHjem fikk jeg sms litt etter kl 7 om morgenen. Da jeg gikk ut for å hente den var den allerede stjålet 😅 Derfor jeg snakket med dem. De sa den ble levert mellom 5 og 6 men at de har måttet slutte å sende sms da den faktisk leveres da folk har klaget. Må si meg litt enig med Caroline i at dette er litt merkelig - man kunne i det minste hatt muligheten til å velge SMS-varsling når det _faktisk_ leveres. Men ikke enig i at litt for tidlig morgenlevering er sammenlignbart med å få levert ingrediensene i stedet for middagen ved take away 😂 Nå har Jo Treasures AS reklamert for sammme firma mange ganger tidligere ,de har til og med brukt mindreårige i en av reklamene. Så dette er nok en av de sedvanlige sure oppstøtene fra LKE. Han må bare få det ut, om det så er vaskedama, servitøren , barnehagen eller et bud som skal taes. Det er de privilegerte sitt lodd her i livet, å sette de mindre privilegerte på plass. Man må da lære barna at det er forskjell på folk! At noen tjener penger på kropp og eksponering av egne barn, mens andre jobber ræva av seg for å få samfunnet til å gå rundt. Endret 17. februar 2021 av Lin11
Danseskjørt Skrevet 17. februar 2021 #36084 Skrevet 17. februar 2021 Er det bare meg eller har hun begynt å ta flere bilder av at hun går ute? 22
Tistelblad Skrevet 17. februar 2021 #36085 Skrevet 17. februar 2021 Nå skjedde vel denne grusomme hendelsen med kalde rundstykker på morsdagen også, og selvsagt er det mange som bestiller frokost på døra akkurat denne dagen. Til og med lke bør jo forstå at ikke alle da kan få maten nøyaktig klokka 7 om morgenen! Ærlig talt 21
123Frustrert Skrevet 17. februar 2021 #36086 Skrevet 17. februar 2021 Tuttifrutt skrev (29 minutter siden): Er det bare meg eller har hun begynt å ta flere bilder av at hun går ute? Tenkte akkurat det samme. To dager denne uka har cbe vært ute og gått snøvær. 200% mer en før det.. 31
Tørst Skrevet 17. februar 2021 #36087 Skrevet 17. februar 2021 Rubella skrev (8 timer siden): Ang. at CBE-paret klaget på at de ikke fikk sms-varsel idet blomstene ble hengt på postkassa: Morgenlevering, HeltHjem osv har fått klager på at de sender SMS når når de faktisk leverer da mange har blitt vekket av det midt på natta. Så de venter nå med å sende ut SMS til etter kl 7 om morgenen. Det er i hvert fall det HeltHjem sa til meg da jeg snakket med dem forrige uke. Haha, da må jo folk skjerpe seg og skru av lyden på varslene, da. Herregud. Det er ikke avsenders ansvar å skru av mobilene til folk 😄 16
Inocybe Skrevet 17. februar 2021 #36088 Skrevet 17. februar 2021 Tuttifrutt skrev (36 minutter siden): Er det bare meg eller har hun begynt å ta flere bilder av at hun går ute? Det er så forutsigbart. Etter hundediskusjonen skal nå fortellingen om elsker-å-være-ute-i-all slags-vær-og-har-alltid-vært-det-masse liksom bevises. Samme greia hver bidige gang. 😂 34
NewStart87 Skrevet 17. februar 2021 #36089 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Nok en hektisk hverdag. Tror hun burde vurdere kortere negler når hunden kommer i hus. Hvor ofte fikser hun neglene egentlig? Må man fikse de så ofte? Jeg fikser neglene mine selv, så går ikke til neglepleie, derfor jeg lurer. Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett. Endret 17. februar 2021 av Måne Rampelyset 9
MarianneE Skrevet 17. februar 2021 #36090 Skrevet 17. februar 2021 Tistelblad skrev (54 minutter siden): Nå skjedde vel denne grusomme hendelsen med kalde rundstykker på morsdagen også, og selvsagt er det mange som bestiller frokost på døra akkurat denne dagen. Til og med lke bør jo forstå at ikke alle da kan få maten nøyaktig klokka 7 om morgenen! Ærlig talt RIP konstruert lykke 14
Surikatt Skrevet 17. februar 2021 #36091 Skrevet 17. februar 2021 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Nok en hektisk hverdag. Tror hun burde vurdere kortere negler når hunden kommer i hus. Hvor ofte fikser hun neglene egentlig? Må man fikse de så ofte? Jeg fikser neglene mine selv, så går ikke til neglepleie, derfor jeg lurer. Aner ikke. Synes bare dette er.... ikke pent. Men jeg har heller aldri skjønt greia med negler. Er det kanskje for å vise de frem når hun tar bilder av alt mulig dill hun holder i hånden og ikke klarer å holde ordentlig pga klørne. Hadde aldri betalt for det, ihvertfall. 22
Tørst Skrevet 17. februar 2021 #36092 Skrevet 17. februar 2021 Surikatt skrev (1 minutt siden): Aner ikke. Synes bare dette er.... ikke pent. Men jeg har heller aldri skjønt greia med negler. Er det kanskje for å vise de frem når hun tar bilder av alt mulig dill hun holder i hånden og ikke klarer å holde ordentlig pga klørne. Hadde aldri betalt for det, ihvertfall. Negler, hår og sminke og sånn, det må da være andre ting å bekymre seg for, bry seg om, liksom? Jeg skjønner heller ikke greia. Jeg er nok en guttejente (mannedame nå, eller?) som aldri har brydd meg så veldig om sånt. Jeg syns naturlig pen er det fineste, og har ingenting i mot litt sminke, klær, stelte negler og hår, men sånn som mange holder på nå og ender opp med å se helt like ut, syns jeg ikke noe om. Særegenheter bør fremheves, ikke skjules. Og det er ingenting galt i å ikke ha vakre negler, hår, nese eller hva det skal være fra naturens side! Det er jo det som er gøy. Ikke at alle har øyebryn, negler, hår og fjas og dill og dall on fleek hver eneste dag. Inni dette skallet tenker jeg alltid at det er helt tomt. 25
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 17. februar 2021 Populært innlegg #36093 Skrevet 17. februar 2021 Altså - kommentarfeltet liksom ble sånn? Full throttle med både beinhard kritikk av Morgenlevering og baksnakking av en som faktisk gadd å skrive noe i kommentarfeltet med en annen kommentator? Hun skriver i ett innlegg at hun fikk god respons hos kundeservice hos Morgenlevering - men fortsetter likevel dissingen og nedsnakkingen etterpå. Jeg mener dette er å misbruke influencermakten sin. Og så synes jeg det er ganske ekstremt usympatisk å holde på sånn, med den makten de har. Jeg vil minne alle om at hun har 100 % kontroll på hva som publiseres i kommentarfeltet. Hvis det er publisert i kommentarfeltet, har hun gjodkjent det. Bare ble sånn, my //insertprofanity//. 72
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. februar 2021 #36094 Skrevet 17. februar 2021 NewStart87 skrev (44 minutter siden): Nok en hektisk hverdag. Tror hun burde vurdere kortere negler når hunden kommer i hus. Hvor ofte fikser hun neglene egentlig? Må man fikse de så ofte? Jeg fikser neglene mine selv, så går ikke til neglepleie, derfor jeg lurer. Altså, hvorfor i alle dager skal man ha korte negler med en hund i hus? Har hatt hund i mange år, en rase som krever mye aktivitet og får det. Har alltid hatt lange negler (dog naturlige), steller de hos en dame hver fjerde uke og bikkja har det bra Er absolutt ingen tilhenger av CBE, men det får være grenser til hva man skal ta henne for. Dessuten er jeg rimelig sikker på at hunden får det fint og blir tilfredsstilt hos dem også, de klarer nok å ta vare på den. Hundepolitiet er ganske aggressive i tråden her.
Villroses hage Skrevet 17. februar 2021 #36095 Skrevet 17. februar 2021 Nei, nå ramler haka ned på gulvet her Jeg som har trodd at bloggen til carolinebergeriksen. no er en profejonell markedsføringskanal tilhørende profesjonelle påvirkere? Hva sier eieren om kommentarfeltet tilhørende denne bloggen: "Du må gjerne kalle det en «Bedriftskanal» om du foretrekker det, men det forandrer ikke det faktum at dette ikke er noe annet enn et kommentarfelt i sosiale medier 🙂" Faktum der, altså! Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/#comments 33
pøbelsara Skrevet 17. februar 2021 #36096 Skrevet 17. februar 2021 Næsjda, du må ikke ta henne på alvor eller behandle henne som en profesjonell aktør eller forvente at hunoppfører seg profesjonelt. Hun bare drar inn noen millioner i året på å sitte å skravle i kommentarfeltet, liksom. 44
Villroses hage Skrevet 17. februar 2021 #36097 Skrevet 17. februar 2021 4 minutter siden, pøbelsara said: Næsjda, du må ikke ta henne på alvor eller behandle henne som en profesjonell aktør eller forvente at hunoppfører seg profesjonelt. Hun bare drar inn noen millioner i året på å sitte å skravle i kommentarfeltet, liksom. Nah, næh - ord blir fattige. Kan jeg likevel ha valgt feil yrke? Kjenner at jeg nesten blir litt misunnelig her i muggkjelleren. Og irriterer (helt bortkastet!) meg over uovervinnelig dumskap. 11
Gjest Lin11 Skrevet 17. februar 2021 #36098 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Villroses hage skrev (15 minutter siden): Nei, nå ramler haka ned på gulvet her Jeg som har trodd at bloggen til carolinebergeriksen. no er en profejonell markedsføringskanal tilhørende profesjonelle påvirkere? Hva sier eieren om kommentarfeltet tilhørende denne bloggen: "Du må gjerne kalle det en «Bedriftskanal» om du foretrekker det, men det forandrer ikke det faktum at dette ikke er noe annet enn et kommentarfelt i sosiale medier 🙂" Faktum der, altså! Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/#comments Så bloggen er en sosial plattform for pludring og slarving? Da skjønner manglende merking av reklame, brudd på alkoholloven, drittslenging i kommentarfeltet og «grooming» av annonsører og lesere. Det er jo ikke en bedriftskanal 🙄🙄 Er det derfor innholdet er fordummende og hjernedødt? Endret 17. februar 2021 av Lin11
NewStart87 Skrevet 17. februar 2021 #36099 Skrevet 17. februar 2021 Dævendøtte skrev (19 minutter siden): Altså, hvorfor i alle dager skal man ha korte negler med en hund i hus? Har hatt hund i mange år, en rase som krever mye aktivitet og får det. Har alltid hatt lange negler (dog naturlige), steller de hos en dame hver fjerde uke og bikkja har det bra Er absolutt ingen tilhenger av CBE, men det får være grenser til hva man skal ta henne for. Dessuten er jeg rimelig sikker på at hunden får det fint og blir tilfredsstilt hos dem også, de klarer nok å ta vare på den. Hundepolitiet er ganske aggressive i tråden her. Jeg har også litt lengde på neglene og hund, men neglene til CBE er så lange at jeg vil kalle de klør. De må jo være veldig i veien og jeg ser for meg at en eller flere av neglene fort går til helvete under tur med hunden. Men jeg vet ikke hvor sterke de kunstige tuppene er, for det er vel sånne gelétupper. 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. februar 2021 #36100 Skrevet 17. februar 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Jeg har også litt lengde på neglene og hund, men neglene til CBE er så lange at jeg vil kalle de klør. De må jo være veldig i veien og jeg ser for meg at en eller flere av neglene fort går til helvete under tur med hunden. Men jeg vet ikke hvor sterke de kunstige tuppene er, for det er vel sånne gelétupper. De er nok ganske sterke. Men for en smerte om de skulle knekke på feil, da går hele neglen, også den ekte under 😮 Mitt største problem er å sette inn en tampong med sånne negler Ellers blir man vant til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå