Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Vel, det var ikke slik en utsikt jeg trodde de hadde😂

Nei, det er vel ikke noe de ønsker å vise frem, er vel endel trafikk der ila dagen, men de bor jo uansett «landlig» i en by. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Albafrau skrev (56 minutter siden):

Det er så synd med frua, hun maler livet sitt rosa.. filmer fra vinduet sitt, åh, vi bor så idyllisk. Midt i byen med utsik over skog og rådyr.... jaaaaaa..... en litt annen vinkel på kamerate så ser man en av Norges største industrifabrikker, med piper av røyk... den fabrikken logger ca 200 meter i luftlinje......... 

Jo, og den papirfabrikken stinker. 

Surikatt skrev (45 minutter siden):

Bor ikke de rett oppi en svær parkeringsplass ?

Rett nedenfor lekehuset til barna er parkeringen til fylkeskommunens kontorer.

• Liker 21
Skrevet (endret)
Tørst skrev (16 timer siden):

Haha, da må jo folk skjerpe seg og skru av lyden på varslene, da. Herregud. Det er ikke avsenders ansvar å skru av mobilene til folk 😄

Jeg er helt enig og har alltid på mobilen på lydløs om natta! Jeg videreformidler  bare hva HeltHjem sa til meg. 

Edit: som du ser er jeg ofte våken sent, så skulle gjerne fått sms når pakken faktisk er utenfor så jeg kunne tatt den inn før den blir stjålet 😅

Endret av Rubella
  • Liker 7
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (13 timer siden):

Nei, det er vel ikke noe de ønsker å vise frem, er vel endel trafikk der ila dagen, men de bor jo uansett «landlig» i en by. 

I følge henne selv bor hun midt i skogen. .. nå når det har vært snakk om hund og turmuligheter. Før har hun vel mer eller mindre bodd midt i byen.. 🤷‍♀️

Endret av 123Frustrert
Skrivefeil
  • Liker 15
Skrevet
123Frustrert skrev (1 time siden):

I følge henne sel bor hun midt i skogen. .. nå når fet har vært snakk om hund og turmuligheter. Før har hun vel mer eller mindre bodd midt i byen.. 🤷‍♀️

Tja, informasjonen om bosted er lett tilgjengelig. Og slik kan man se at narrativet om beliggenhet og størrelse stadig tilpasses hva det nå er av innhold som produseres. Akkurat som da boste var i Telemark. Eierne av Treasures AS har en lei tendens til å undervurdere målgruppas intellekt. Hvem nå enn målgruppa er.

• Liker 22
Skrevet

Dokumentering av vannblemme etter å ha spisset så mange blyanter. Travle arbeidsdager nok en gang. 

• Liker 46
Skrevet
NewStart87 skrev (29 minutter siden):

Dokumentering av vannblemme etter å ha spisset så mange blyanter. Travle arbeidsdager nok en gang. 

Dette er jo bare smålig og stygg pirking som havner i kateogrien "alt skal kritiseres". 

• Liker 13
Skrevet
Nudeldama skrev (16 minutter siden):

Dette er jo bare smålig og stygg pirking som havner i kateogrien "alt skal kritiseres". 

Synes du det er bra innhold i en kommersiell some-kanal?

• Liker 34
Skrevet
NewStart87 skrev (46 minutter siden):

Hun har gått fra ha travle dager til å ikke ha det lengre. Når man ser hva hun legger ut på storien sin så ser man at det er ei kvinne i 30-årene som har usedvanlig myye tid for seg. Den tiden som hun har, har ikke andre.

Nudeldama skrev (18 minutter siden):

Ja det er "pirking" på svada å våseri som CBE faktisk VELGER å legger ut til sine følgere der hun blander privatliv og arbeid.

• Liker 22
Skrevet

Jeg er i alle fall veldig uinteressert i andres vannblemmer. Det må være lite å gjøre når kaffekopper og vannblemmer er regnet som god innholdsproduksjon.

• Liker 44
Skrevet
NewStart87 skrev (1 minutt siden):

Her diskuterer vi en person som klager over «travle dager». Caroline gjør jo ikke noe annet enn å løpe på tredemølle, ta fnisende filmer med filter av seg selv, bilder av kaffekoppen, LEGGETI med sexy bein over dyna og fikser negler, mens hun kaller det en travel arbeidsdag. Jeg kommenterer hennes arbeidsdag. Som idag blant annet går utpå å filme vannblemme etter spissing av blyanter. Det er vel på tide å innse at hun burde gi seg og slenge inn håndkle. 
Samtidig gidder hun ikke en gang å svare en leser om merke på en bukse hun reklamerer for. 

Eller gjøre en kraftig endring på innholdet hun poster. Jeg følger flere influencere som er både små og store,  og de priotere ikke på den måten som CBE gjør. De legger ut oppskrifter, tips ift klær, siste nytt av hudpleie etc.. Ting som folk kan relatere seg til. Svært få og nærmeste ingen kan relatere seg til CBE hverdagsliv eller arbeidstid 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Nudeldama skrev (35 minutter siden):

Eventuellt "Alt skal postes". 

Enig i at det er unødvendig å pirke på. Blyantspissing er både uviktig og ufarlig. Men det er jo også en litt unødvendig ting å poste hvis de ikke ønsker tilbakemeldinger?  Det er jo fortsatt en reklamekonto der noe av pakka er kommentarfelt og tilbakemeldinger. Og som kjent - ikke alle tilbakemeldinger er fra de som blir imponert, inspirert eller som syns alt er koselig. 

Eller er problemet at kommentarer kommer i andre fora enn på influencerens kontoer? 

Endret av Isild
  • Liker 22
Skrevet
MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Eller gjøre en kraftig endring på innholdet hun poster. Jeg følger flere influencere som er både små og store,  og de priotere ikke på den måten som CBE gjør. De legger ut oppskrifter, tips ift klær, siste nytt av hudpleie etc.. Ting som folk kan relatere seg til. Svært få og nærmeste ingen kan relatere seg til CBE hverdagsliv eller arbeidstid 

Altså - jeg er enig i at hun gå fullstendig i loop med innholdet sitt. Men hun tjener nestbest av alle bloggere/influencere i landet, så hvorfor skal hun endre noe - hvis pengene er årsaken til at hun gjør dette?

Det virker helt ærlig, som om hun ikke akkurat har så mye hun brenner for eller er engasjert i, så hvis målet er å leve et materielt priviloigert liv med masse fokus på seg selv, er hun jo midt i smørøyet og kan le hele veien til banken. 

• Liker 27
Skrevet

Noe som er litt spennende nå som de skal ha valp, er hva de skal kutte ut eller gjøre annerledes. I følge dem slev har de allerede en arbeidsdag som varer alt fra 8-16 timer, og de har "aldri" fri. Når de i tillegg har startet/skal starte netfit, så tenker jeg at de må kutte ut noe, eller kutte ned på kvaliteten. Eller blir valpen en del av arbeidsdagen? 

• Liker 21
Skrevet

La meg tippe vilt. Vinterferieplaner inkluderer friluftsliv, ski, og hundekjøring. 😅

Og det skal jammen bli godt med ferie fra kaffe og invalidiserende blyantspissing.

• Liker 32
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Jeg er i alle fall veldig uinteressert i andres vannblemmer. Det må være lite å gjøre når kaffekopper og vannblemmer er regnet som god innholdsproduksjon.

Og når pannelugg, negler samt bitching om en annen bedrift også er innholdsproduksjon.   

Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Her diskuterer vi en person som klager over «travle dager». Caroline gjør jo ikke noe annet enn å løpe på tredemølle, ta fnisende filmer med filter av seg selv, bilder av kaffekoppen, LEGGETI med sexy bein over dyna og fikser negler, mens hun kaller det en travel arbeidsdag. Jeg kommenterer hennes arbeidsdag. Som idag blant annet går utpå å filme vannblemme etter spissing av blyanter. Det er vel på tide å innse at hun burde gi seg og slenge inn håndkle. 
Samtidig gidder hun ikke en gang å svare en leser om merke på en bukse hun reklamerer for. 

Hittil idag har Caroline lagt ut om vannblemme etter blyantspissing, filming av seg selv etter trening med skjønnhetsfilter og sangen «pretty woman». Som vanlig smiler hun og flørter med kamera. Hun begynte på filmen Pretty woman på tredemølla igår og har fått sett den ferdig idag. Videre legges det ut bilde av en shaker og at hun enda ikke har fått kjøpt seg ny, men gleder seg til Sarpsborg åpner igjen så hun kan ut og kjøpe. Nok et hint om sponsing. 

Helt utrolig at noen kan leve av det her.

• Liker 40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...