Keaton Skrevet 16. februar 2021 #36061 Skrevet 16. februar 2021 Veldig utidig å henge ut en annen bedrift på bloggen (siste innlegg). 19
Gjest CecilieX Skrevet 16. februar 2021 #36062 Skrevet 16. februar 2021 Breakeven skrev (1 time siden): Jeg reagerer på måten dette såkalte “engasjementet” blir utført. Hvis du leser noen av innleggene så kanskje du forstår poenget mitt. A kalle det for engasjement når man lager historier om hvordan blogger påvirker fantasifamilier til å skaffe seg samme hundetype som ender opp på Finn er ikke engasjement, det er reinspikka løgn og faktisk en ganske slem ting å si. Sterk respons.
FromRussiaWithLove Skrevet 16. februar 2021 #36063 Skrevet 16. februar 2021 Venter på godkjenning😉 14
Aricia Skrevet 16. februar 2021 #36064 Skrevet 16. februar 2021 CecilieX skrev (9 minutter siden): Sterk respons. 7
Gjest Lin11 Skrevet 16. februar 2021 #36065 Skrevet 16. februar 2021 Kollontaj skrev (17 minutter siden): Veldig utidig å henge ut en annen bedrift på bloggen (siste innlegg). Hvilken bedrift? Paradoksalt at folk forsvarer bedriften når den får kritikk, men bedriften selv anser at de kan bruke bedriftskanalen sin til å kritisere andre, både folk som legger inn kommentarer i kommentarfeltet og andre bedrifter.
Sannver Skrevet 16. februar 2021 #36066 Skrevet 16. februar 2021 Breakeven skrev (2 timer siden): Jeg reagerer på måten dette såkalte “engasjementet” blir utført. Hvis du leser noen av innleggene så kanskje du forstår poenget mitt. A kalle det for engasjement når man lager historier om hvordan blogger påvirker fantasifamilier til å skaffe seg samme hundetype som ender opp på Finn er ikke engasjement, det er reinspikka løgn og faktisk en ganske slem ting å si. Er det løgn at mange familier som velger en rase som ikke passer deres livsstil blir lagt ut på Finn? Da må du nesten ta deg en tur på Finn. 12
Breakeven Skrevet 16. februar 2021 #36067 Skrevet 16. februar 2021 (endret) CecilieX skrev (23 minutter siden): Sterk respons. Du etterlyste svar, men klarer ikke følge opp. Tynt. Endret 16. februar 2021 av Breakeven 3
Breakeven Skrevet 16. februar 2021 #36068 Skrevet 16. februar 2021 (endret) Sannver skrev (12 minutter siden): Er det løgn at mange familier som velger en rase som ikke passer deres livsstil blir lagt ut på Finn? Da må du nesten ta deg en tur på Finn. Det er løgn at man tillegger familien Eriksen denne påstanden ja. Endret 16. februar 2021 av Breakeven 7
Keaton Skrevet 16. februar 2021 #36069 Skrevet 16. februar 2021 Trodde de var tidlig oppe? All morgenlevering er vel gørrtidlig? Her kommer den med avisa. 16
Måne Rampelyset Skrevet 16. februar 2021 #36070 Skrevet 16. februar 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Måne, admin. 1
Klaraku78 Skrevet 16. februar 2021 #36071 Skrevet 16. februar 2021 Jeg tviler ikke på at de ikke kommer til å være glad i hunden, men jeg syns enkelte av svarene hennes er litt bekymringsfulle. De skal lære hunden å slappe av, de kan slippe hunden ut i hagen hvis det regner og den trenger ikke gåturer hver dag. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kjøper en hund som har de egenskapene de er ute etter. At de har tenkt nøye igjennom valg av hund, sier egentlig ingen ting. Det samme sa hun etter at hun la ut nakenbildet av seg selv på Instagram. Og det samme sier hun om valget om å eksponere barna. https://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/kjaledyr_og_konkurransedyr/hund/hvor_ofte_skal_hunden_luftes.16456 33
Thjelp Skrevet 16. februar 2021 #36072 Skrevet 16. februar 2021 Åh, det er en filleting og aldeles ikke så store greia men... Det må vel finnes andre måter å frem at maten er god uten å bruke *sikle* i teksten! Gjelder også bruken av Nammis. 19
Klementine Skrevet 16. februar 2021 #36073 Skrevet 16. februar 2021 Klaraku78 skrev (15 minutter siden): Jeg tviler ikke på at de ikke kommer til å være glad i hunden, men jeg syns enkelte av svarene hennes er litt bekymringsfulle. De skal lære hunden å slappe av, de kan slippe hunden ut i hagen hvis det regner og den trenger ikke gåturer hver dag. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kjøper en hund som har de egenskapene de er ute etter. At de har tenkt nøye igjennom valg av hund, sier egentlig ingen ting. Det samme sa hun etter at hun la ut nakenbildet av seg selv på Instagram. Og det samme sier hun om valget om å eksponere barna. https://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/kjaledyr_og_konkurransedyr/hund/hvor_ofte_skal_hunden_luftes.16456 Det bekrefter jo bare atter en gang om at dette er en enkel sjel. Det er ikke så mye mer der enn fluff. Synd for deres del at de ikke har mer å melde, men noen er jo bare litt enklere i sine tanker og atferd. 19
Hilde444 Skrevet 16. februar 2021 #36074 Skrevet 16. februar 2021 LeggeTI må være det dummeste ever... Dette er som å følge med på et togkrasj, klarer ikke å la være🙈 28
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 16. februar 2021 #36075 Skrevet 16. februar 2021 Angående kritikken av Morgenlevering, så skriver hun at «kommentarfeltet ble som det ble...» Nå er det jo hun som redigerer kommentarfeltet sitt med jernhånd, da. Såeh...
Gjest Lin11 Skrevet 16. februar 2021 #36076 Skrevet 16. februar 2021 Lille_Krokodille skrev (20 minutter siden): Angående kritikken av Morgenlevering, så skriver hun at «kommentarfeltet ble som det ble...» Nå er det jo hun som redigerer kommentarfeltet sitt med jernhånd, da. Såeh... Jeg har blitt influert til å bestille levering på døren, fra det firma CBE hengte ut på bloggen. At de blir kritisert tyder på at det absolutt er noe å satse på 👌🏼
Rubella Skrevet 17. februar 2021 #36077 Skrevet 17. februar 2021 Ang. at CBE-paret klaget på at de ikke fikk sms-varsel idet blomstene ble hengt på postkassa: Morgenlevering, HeltHjem osv har fått klager på at de sender SMS når når de faktisk leverer da mange har blitt vekket av det midt på natta. Så de venter nå med å sende ut SMS til etter kl 7 om morgenen. Det er i hvert fall det HeltHjem sa til meg da jeg snakket med dem forrige uke. 22
Pæddan Skrevet 17. februar 2021 #36078 Skrevet 17. februar 2021 Rubella skrev (5 timer siden): Ang. at CBE-paret klaget på at de ikke fikk sms-varsel idet blomstene ble hengt på postkassa: Morgenlevering, HeltHjem osv har fått klager på at de sender SMS når når de faktisk leverer da mange har blitt vekket av det midt på natta. Så de venter nå med å sende ut SMS til etter kl 7 om morgenen. Det er i hvert fall det HeltHjem sa til meg da jeg snakket med dem forrige uke. Ser poenget med at de ikke sender sms om natten, men klarer virkelig ikke folk å sette mobilen på lydløs og dermed unngå å bli vekket? Selv har jeg hatt morgenlevering siden det har startet og får alltid sms i samme øyeblikk det ligger i postkassen. Hverdanene så kommer den rundt halv 7 og i helgene nærmere 9, og selveste dronninga av Sarpsborg står vel ikke opp så seint i helgene? 36
Hilde444 Skrevet 17. februar 2021 #36079 Skrevet 17. februar 2021 Starter dagen med bilde av kaffekopp på treningsrommet. Er så forutsigbart🙈 17
Klaraku78 Skrevet 17. februar 2021 #36080 Skrevet 17. februar 2021 Hilde444 skrev (11 minutter siden): Starter dagen med bilde av kaffekopp på treningsrommet. Er så forutsigbart🙈 Ja, det er nesten 365 dager i året vi ser det bildet der. Får satse på at det endrer seg til høsten. To voksne mennesker kan hvert fall ikke løpe flere timer på mølla hver dag, mens hunden sin trening blir en luftetur i hagen. 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå