Hut Skrevet 14. februar 2021 #35961 Skrevet 14. februar 2021 tranedatter skrev (4 minutter siden): Nå har jo også hunder ulik personlighet, og har de flaks får de en med meget rolig temperament. Men klart, kan slå andre veien også, de får en spinnvill personlighet med umettlig energi! (de som har sett "fra bølle til bestevenn" vet hvor mye enkelte slet) Skulle det siste skje, tipper jeg den blir omplassert med unnskyldning at "den ikke gikk sammen med barna, sikkerheten til de går først". De har jo allerede hatt hund så kan jo ikke ta klassikeren med "oppdaget allergi hos barna". Som mange bruker som unnskyldning når de innser hundeholdet er for krevende. Sikker på at valpen vil få et godt og kjærlig hjem hos CBE. De virker oppriktig glad i hundene de har hatt tidligere og de har hatt hund i mange år. Skikkelig ugreit å spekulere i at hunden blir omplassert før de har fått valpen engang. 19
Tørst Skrevet 14. februar 2021 #35962 Skrevet 14. februar 2021 Hut skrev (16 minutter siden): Sikker på at valpen vil få et godt og kjærlig hjem hos CBE. De virker oppriktig glad i hundene de har hatt tidligere og de har hatt hund i mange år. Skikkelig ugreit å spekulere i at hunden blir omplassert før de har fått valpen engang. Ja, det syns jeg også er #ugreit. Dessuten kommer det aldri til å skje. Det krever en viss porsjon ydmykhet og selvinnsikt. 4
Måne Rampelyset Skrevet 14. februar 2021 #35963 Skrevet 14. februar 2021 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin.
MarianneE Skrevet 14. februar 2021 #35964 Skrevet 14. februar 2021 Hut skrev (1 time siden): Sikker på at valpen vil få et godt og kjærlig hjem hos CBE. De virker oppriktig glad i hundene de har hatt tidligere og de har hatt hund i mange år. Skikkelig ugreit å spekulere i at hunden blir omplassert før de har fått valpen engang. Jeg er ingen tilhenger av CBE men her er jeg enig med deg @Hut. 9
Keaton Skrevet 14. februar 2021 #35965 Skrevet 14. februar 2021 MarianneE skrev (6 minutter siden): Jeg er ingen tilhenger av CBE men her er jeg enig med deg @Hut. Enig. Håper de har fått valp av ansvarlige oppdrettere og får en hund med godt gemytt. 14
Klaraku78 Skrevet 14. februar 2021 #35966 Skrevet 14. februar 2021 Jeg tenker at uansett hvordan den hunden kommer til å få det, så kommer alt til å fremstå som perfekt i sosiale medier. Hunden kommer til å få akkurat nok trim, være akkurat passe snill med barna, røyte akkurat passe, bråke akkurat passe, akkurat passe slitsomt... Akkurat slik hun fremstiller resten av livet sitt. Om det stemmer med virkeligheten eller ikke, er ikke så nøye. Hvorfor hun er så opptatt av at alt skal være så perfekt hele tiden, skjønner ikke jeg. Det er jo bare skikkelig kjedelig. 39
Surikatt Skrevet 14. februar 2021 #35967 Skrevet 14. februar 2021 Dette paret er aktive fordi de må dokumentere det i sosiale medier. Ellers har det ikke skjedd. Råder dem til å heller anskaffe en ny veskehund evt en katt de kan slippe ut i hagen. 16
Tuslix Skrevet 15. februar 2021 #35968 Skrevet 15. februar 2021 Å trene inne på en mølle hver dag er ikke det samme som å være friluftsinteressert! 24
Surikatt Skrevet 15. februar 2021 #35969 Skrevet 15. februar 2021 Klaraku78 skrev (10 timer siden): Jeg tenker at uansett hvordan den hunden kommer til å få det, så kommer alt til å fremstå som perfekt i sosiale medier. Hunden kommer til å få akkurat nok trim, være akkurat passe snill med barna, røyte akkurat passe, bråke akkurat passe, akkurat passe slitsomt... Akkurat slik hun fremstiller resten av livet sitt. Om det stemmer med virkeligheten eller ikke, er ikke så nøye. Hvorfor hun er så opptatt av at alt skal være så perfekt hele tiden, skjønner ikke jeg. Det er jo bare skikkelig kjedelig. Den kommer sikkert ikke til å røyte og bråke i det hele tatt. 10
pøbelsara Skrevet 15. februar 2021 #35970 Skrevet 15. februar 2021 Kollontaj skrev (12 timer siden): Enig. Håper de har fått valp av ansvarlige oppdrettere og får en hund med godt gemytt. Helt enig. 4
Klaraku78 Skrevet 15. februar 2021 #35971 Skrevet 15. februar 2021 Morsomt at LK "klager" på at det er så kaldt i kjelleren at han må bruke ull. Og det kommer fra en som liksom løper ute om vinteren. Nja... spørs hvor sant det var da.. Hadde de ikke vært så ivrige på å dokumenterer alt de gjør i sosiale medier, så kunne de kanskje ha kommet unna med usannhetene. Virker nesten som om de har gullfiskminne, og glemmer at de legger ut ting på instastory. 38
NewStart87 Skrevet 15. februar 2021 #35972 Skrevet 15. februar 2021 Klaraku78 skrev (5 minutter siden): Morsomt at LK "klager" på at det er så kaldt i kjelleren at han må bruke ull. Og det kommer fra en som liksom løper ute om vinteren. Nja... spørs hvor sant det var da.. Hadde de ikke vært så ivrige på å dokumenterer alt de gjør i sosiale medier, så kunne de kanskje ha kommet unna med usannhetene. Virker nesten som om de har gullfiskminne, og glemmer at de legger ut ting på instastory. Da skal han få det moro når han må være ute i minusgrader flere timer i uka med hunden. 24
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #35973 Skrevet 15. februar 2021 Hmmm. Fruemodellen må jo være litt av en tøffing, da, som holder ut i den kalde kjelleren kun iført magetopp og tynne treningsklær. "Svetter" attpåtil. 63
FruGlad Skrevet 15. februar 2021 #35974 Skrevet 15. februar 2021 Er det mørkt hele døgnet i Sarpsborg på denne tiden av året? Antar det i og med at frua løp på mølla etter at resten av Norge fikk dagslys. Ellers hadde hun vel løpt ute som hun elsker...? 38
MiniMjau Skrevet 15. februar 2021 #35975 Skrevet 15. februar 2021 FruGlad skrev (10 minutter siden): Er det mørkt hele døgnet i Sarpsborg på denne tiden av året? Antar det i og med at frua løp på mølla etter at resten av Norge fikk dagslys. Ellers hadde hun vel løpt ute som hun elsker...? Det er jo fullt dagslys påsoverommet når hun legger ut "leggeTI" på storyen også 😂 helt annen tidssone der sikkert. 39
Salmonella Skrevet 15. februar 2021 #35976 Skrevet 15. februar 2021 Klaraku78 skrev (47 minutter siden): Morsomt at LK "klager" på at det er så kaldt i kjelleren at han må bruke ull. Og det kommer fra en som liksom løper ute om vinteren. Nja... spørs hvor sant det var da.. Hadde de ikke vært så ivrige på å dokumenterer alt de gjør i sosiale medier, så kunne de kanskje ha kommet unna med usannhetene. Virker nesten som om de har gullfiskminne, og glemmer at de legger ut ting på instastory. En kjeller er vel innendørs. Man har vel andre forventninger til temperaturer innendørs enn utendørs. 5
Populært innlegg Ultiva Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #35977 Skrevet 15. februar 2021 Problemet er jo at de stadig vekk lirer av seg påstander som åpenbart ikke er sanne. Elsker man virkelig å gå på ski når man selv dokumenterer at man har dem på beina 3 ganger i året? Har man virkelig tenkt å ta skiturer med trekkhund, når man selv dokumenterer at man ikke tør å stå i nedoverbakker uten en pulk å klamre seg til mens man hyler? Har CBE virkelig den nesen vi ser på instastories, når vi ser en helt annen nese på bilder og videoer tatt av andre enn paret selv? En periode dokumenterte de at de ofte dro på kafé rett etter trening, uten å dusje/skifte imellom. Når de fikk tilbakemeldinger på at det trolig ikke var særlig hygienisk, så fikk man til svar at de svettet lite. Men - det siste året har vi altså sett tidenes #svettefest etter hver økt hos fruen; nøye dokumentert av henne selv. Spørsmålet blir jo da; trente hun ikke skikkelig før, eller løy de når de sa at de ikke satt gjennomsvette på kafé? Ingen av delene taler til parets fordel. Det er ikke det at nesen er feil, at det er feil å ikke elske å stå på ski - og så videre. Det som er høyst problematisk er de regelmessige, åpenbare løgnene. 88
Minnie Mus Skrevet 15. februar 2021 #35978 Skrevet 15. februar 2021 Frua tar innholdet på insta til nye høyder. I dag er det roooolig lugg....😂 Altså, hva??? Snakk om å ha innholdsløse dager og lite å komme med 😂 At noen i det hele tatt kan leve av noe så hjernedødt er meg ei stor gåte. 41
NewStart87 Skrevet 15. februar 2021 #35979 Skrevet 15. februar 2021 Instagram story om «rolig lugg» idag.. Tenk at de virkelig livsnærer seg av det her?! 30
NewStart87 Skrevet 15. februar 2021 #35980 Skrevet 15. februar 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Frua tar innholdet på insta til nye høyder. I dag er det roooolig lugg....😂 Altså, hva??? Snakk om å ha innholdsløse dager og lite å komme med 😂 At noen i det hele tatt kan leve av noe så hjernedødt er meg ei stor gåte. Jeg så akkurat det samme. Er det mulig?! 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå