Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag er frua dedikert til blyantspissing, så da må jo vannblemma dokumenters kan dere skjønne. Når spissing av blyanter og pudder som ramler i gulvet er det eneste hun har å formidle i løpet av en dag, da er det jaggu ekstremt travelt 😮 Foruten om den rolige luggen da. Hun er vel den eneste influenseren jeg vet om, som ALDRI har noe med fornuft eller engasjement å komme med. Hele greia virker totalt blåst og rimelig enkelt. Lurer på om hun noen gang ser eller leser nyheter og får med seg noe av det som skjer rundt oss? Mener ikke at bloggen eller insta skal bestå av samfunnsproblematikk, krig og elendighet, pandemier osv. Men bare det å vise en gang i blant at dem faktisk er engasjerte i noe annet enn livet inne i rosabobla, hadde løftet både bloggen og insta til nye høyder.

• Liker 39
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minnie Mus skrev (44 minutter siden):

I dag er frua dedikert til blyantspissing, så da må jo vannblemma dokumenters kan dere skjønne. Når spissing av blyanter og pudder som ramler i gulvet er det eneste hun har å formidle i løpet av en dag, da er det jaggu ekstremt travelt 😮 Foruten om den rolige luggen da. Hun er vel den eneste influenseren jeg vet om, som ALDRI har noe med fornuft eller engasjement å komme med. Hele greia virker totalt blåst og rimelig enkelt. Lurer på om hun noen gang ser eller leser nyheter og får med seg noe av det som skjer rundt oss? Mener ikke at bloggen eller insta skal bestå av samfunnsproblematikk, krig og elendighet, pandemier osv. Men bare det å vise en gang i blant at dem faktisk er engasjerte i noe annet enn livet inne i rosabobla, hadde løftet både bloggen og insta til nye høyder.

Lurer jeg også på. Det er bare fluff. Helt utrolig om det er tilfelle. Vi er like gamle jeg og frua, og jeg kan ikke forestille meg et mer kjedelig liv enn det som presenteres! 

• Liker 18
Skrevet
Rubella skrev (9 timer siden):

Jeg er helt enig og har alltid på mobilen på lydløs om natta! Jeg videreformidler  bare hva HeltHjem sa til meg. 

Edit: som du ser er jeg ofte våken sent, så skulle gjerne fått sms når pakken faktisk er utenfor så jeg kunne tatt den inn før den blir stjålet 😅

Haha, ja det var ikke noen kritikk av deg, men mer HeltHjem, egentlig. Jeg får forsåvidt også alltid melding kl 7 på morgenen, men har iallfall hørt dem utenfor én gang akkurat da også. HeltHjem og andre tjenester om natta kan jo ikke møte alles behov, og vil få klager uansett! Sender de melding om natta mister folk nattesøvn, sender de om morgenen, blir leveringen stjålet i bytette strøk. Jeg vil si at det første er enklest å gjøre noe med, for de aller fleste. Og er det de burde svart til de som klager på å bli vekket av en tjeneste de selv har bestilt :P

• Liker 7
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
Minnie Mus skrev (59 minutter siden):

Hun kan engasjere seg veldig for kalde og fattige barn. Hvis hun får betalt, vel og merke.....

Skrevet
Lille_Krokodille skrev (17 minutter siden):

Hun kan engasjere seg veldig for kalde og fattige barn. Hvis hun får betalt, vel og merke.....

🏼

Skrevet
34 minutter siden, Lille_Krokodille said:

Ja, mens hun sitter foran kakkelovnen sin.... enkelte episoder glemmer man aldri

• Liker 29
Skrevet
Pinto2013 skrev (5 timer siden):

Noe som er litt spennende nå som de skal ha valp, er hva de skal kutte ut eller gjøre annerledes. I følge dem slev har de allerede en arbeidsdag som varer alt fra 8-16 timer, og de har "aldri" fri. Når de i tillegg har startet/skal starte netfit, så tenker jeg at de må kutte ut noe, eller kutte ned på kvaliteten. Eller blir valpen en del av arbeidsdagen? 

Valpen er vel content og går under arbeid, kan sikkert skrives av på skatten for og..

• Liker 25
Skrevet
MiniMjau skrev (4 timer siden):

La meg tippe vilt. Vinterferieplaner inkluderer friluftsliv, ski, og hundekjøring. 😅

Og det skal jammen bli godt med ferie fra kaffe og invalidiserende blyantspissing.

Massse ski!! De elsker å gå på ski, må vite!! Dessuten er de kjempe flinke!  Det kommer nok dokumentasjon på det også. Det kommer nok også til å bli noen herlige turer i snø og blåst, for det er bare så herlig å gå ute i været!! Er det ikke deilig å kjenne vinden ruske i kinnene, liksom? Hvor godt er ikke det? Iiiiii. 

• Liker 28
Skrevet
23 minutter siden, 123Frustrert said:

Massse ski!! De elsker å gå på ski, må vite!! Dessuten er de kjempe flinke!  Det kommer nok dokumentasjon på det også. Det kommer nok også til å bli noen herlige turer i snø og blåst, for det er bare så herlig å gå ute i været!! Er det ikke deilig å kjenne vinden ruske i kinnene, liksom? Hvor godt er ikke det? Iiiiii. 

Det må jo rett og slett bare være magisk når vinden rusker dem sånn plutselig i kinna. Hei skitur og hei lørdag....

• Liker 33
Skrevet

Kjapt svar fra Morgenlevering. 

«Vi følger med på saken og har sett det. Vi var i dialog med de og fikk rettet opp via oss på kundeservice dagen det gjaldt. Har tatt dette videre internt her hos oss. Så får vi se hva som skjerblush»

• Liker 36
Skrevet (endret)
Lin11 skrev (6 minutter siden):

Så de unnlater å fortelle at Morgenlevering faktisk har ryddet opp? Det er virkelig Treasures AS i et nøtteskall. «Dra til oppførsel»  heter det visstnok. 

Hun skriver at de har vært i kontakt med Morgenleverings kundeservice, vel, og at de fornøyd med denne?

Utover det hadde de IKKE trengt å nevne saken i SoMe i første omgang uansett. 

Endret av Aquarius04
  • Liker 13
Skrevet
Halle-Palle skrev (1 minutt siden):

Bidrar dette til god stemning i kommentarfeltet? 

Milla skriver helt saklig og greit og cbe velger å heller publisere hennes kommentar enn å informere kundene selv. OG så TILLATER de seg å publisere Bente sin ufyselige respons🤮de er virkelig en ufyselig bedriftsledelse! 

E242A3CA-0A27-4475-8E62-7E382DC19015.jpeg

Motbydelige er de to der!

• Liker 39
Skrevet
Aquarius04 skrev (3 minutter siden):

Hun skriver at de har vært i kontakt med Morgenleverings kundeservice, vel, og at de fornøyd med denne?

Utover det hadde de IKKE trengt å nevne saken i SoMe i første omgang uansett. 

Så de informerte om det? Utover det kunne de la saken ligge ja. 

Skrevet
Aquarius04 skrev (2 minutter siden):

Motbydelige er de to der!

Meeen.. å bli krenket på vegne av bloggerparet derimot..

😆

• Liker 21
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
Halle-Palle skrev (14 minutter siden):

Bidrar dette til god stemning i kommentarfeltet? 

Milla skriver helt saklig og greit og cbe velger å heller publisere hennes kommentar enn å informere kundene selv. OG så TILLATER de seg å publisere Bente sin ufyselige respons🤮de er virkelig en ufyselig bedriftsledelse! 
https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/#comments

E242A3CA-0A27-4475-8E62-7E382DC19015.jpeg

Jeg forstår ikke at Twentyfour kan være fornøyd med dette her. De betaler for et reklameinnlegg, og bedriftseier GIDDER ikke å svare leserne på spørsmål angående dette. 
Hun gidder derimot å krangle i kommentarfeltet, godkjenne ekle kommentarer og skape splitt-og-hersk-stemning. 

Enten så er noen i Twentyfour stokk dumme, eller så er de av samme kaliber som ledelsen i Treasures og synes det er kult med krangling og bitching. 

Personlig velger jeg å handle hos Stormberg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...