FromRussiaWithLove Skrevet 18. februar 2021 #36201 Skrevet 18. februar 2021 bolla92 skrev (2 timer siden): Tatt fra hjemmesidene til Morgenlevering: "Du vil motta en SMS fra oss om at vi har levert (om du har huket av for leveranse-SMS ved bestilling). Denne er tidsstyrt og blir tidligst sendt kl. 06.00 på hverdager, kl. 07.30 på lørdager og kl. 08.30 på søndager, men varene kan komme frem til deg tidligere enn det 😴 Vi gjør oppmerksom på at forsinkelser kan forekomme og at varene våre transporteres i romtemperatur, og vil kunne påvirkes av utetemperatur under og etter leveransen." Jeg kommenterte dette på bloggen, men det ble ikke godkjent. Morgenlevering har jo ikke gjort noe feil, da dette er informert om på forhånd? Prøver meg nå på en kommentar på bloggen hvor viser til dette...holder ikke akkurat pusten mens jeg venter på om blir godkjent eller ei...🙄 15
Minnie Mus Skrevet 18. februar 2021 #36202 Skrevet 18. februar 2021 I går spurte jeg fruen om hvorfor hun skriver at det bare ble sånn i kommentarfeltet, når det er hun selv som godkjenner kommentarene.... ble ikke godkjent gitt 🤣 45
Halle-Palle Skrevet 18. februar 2021 #36203 Skrevet 18. februar 2021 Teardrop skrev (1 time siden): måtte bare titte innom for å se hvor mange sider det var skrevet om denne dama. Overrasket over at det er 1813 sider!!! Wow! Har ikke lest et eneste ord, bryr meg ikke, men måtte inn å se da jeg alltid ser denne overskriften på forsiden. Takk for opplysningen. Til gjengjeld kan jeg opplyse om at jeg ikke bryr meg om golf. 35
Monimoni Skrevet 18. februar 2021 #36204 Skrevet 18. februar 2021 Christiane_W skrev (1 time siden): Ser Bente har vært ivrig i det kommentarfeltet i dag. Hun bidrar jo virkelig til å skape "god" stemning🙄. Likner mistenkelig også på "Lill" sin skrivestil og kommentarer fra tidligere blogginnlegg. Like spydig og nedlatende og hersketeknikk- bruker. Men det sier mest om bloggeierne som godkjenner og støtter slike kommentarer. 28
NewStart87 Skrevet 18. februar 2021 #36205 Skrevet 18. februar 2021 For et fantastisk godt forbilde! Som vanlig suges magen inn for Gud forby at magen til Caroline stikker litt utover! Til og med når hun SITTER så må magen suges inn! 45
Keaton Skrevet 18. februar 2021 #36206 Skrevet 18. februar 2021 Veldig festlig at CBE (eller hvem det er) kritiserer lesere for å ikke ønske å være konstruktive i tilbakemeldingene. Det singler godt i glasshuset når man møter seg selv i døra. ☺️ 33
Populært innlegg Aryamili Skrevet 18. februar 2021 Populært innlegg #36207 Skrevet 18. februar 2021 Får vondt av henne når det er så åpenbart at hun må suge magen inn på alle bilder, alle videoer, for å føle seg vel. Det må være veldig slitsomt å tenke på hvordan man ser ut til en hver tid, hver eneste dag. Tror ikke det er sunt. Hun virker å ha et anstrengt forhold til kroppen sin fortsatt.. Så blir jeg samtidig sint, fordi dette er thinspo, i en kanal som liksom skal fremme sunnhet og treningsglede, og det er helt utrolig at de ikke skjønner det selv, nesten så jeg tror at de selv tror på ting de fornekter. Nei, huff. Er glad jeg sluttet å lese bloggen og følge henne for lenge siden, syns det blir bare verre og verre - var innom Instagram nå. Er sjokkert hvordan lettkledde bilder, reklame og eksponering av barn blandes sammen - hadde aldri trodd det skulle gå så langt da jeg sluttet å følge henne for noen år siden.. Hun burde ta en pause og så ta et blikk på hva som legges ut, tror kanskje man som blogger blir så vant til å legge ut alt mulig at man ser seg blind på både omfang og selve innholdet. Eller er det dette som selger? I så fall forstår jeg det ikke, i alle fall. Ekstremt utseendefokus, og lite annet utover barn og reklame. Er på hennes alder, men ingenting av det som nå frontes appellerer til meg. I min omgangskrets er man forsiktig med å legge ut bilder av sine barn på sosiale medier, selv med låst konto og begrenset publikum. Merker jeg ble satt ut! 72
Surikatt Skrevet 18. februar 2021 #36208 Skrevet 18. februar 2021 Trolltussa skrev (3 timer siden): Herre Gud Bente! Flaut å kjempe andre sin kamp. Enda flauere av bedriftskontoen å godkjenne slike kommentarer. Trodde ikke det er den type mennesker de vil assosieres med i forhold til bloggen🤷♀️ Men hvem er egentlig Bente? Minner litt om bedriftseier. 15
Gjest Lavande Skrevet 18. februar 2021 #36209 Skrevet 18. februar 2021 Som flere andre har vist til, det er jo CBE som kontrollerer kommentarfeltet. Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/#comment-1235195 Svaret fra Caroline Berg Eriksen er jo derfor helt latterlig, da ingenting der er tilfeldig.
Gjest Lavande Skrevet 18. februar 2021 #36210 Skrevet 18. februar 2021 (endret) Lavande skrev (1 time siden): Som flere andre har vist til, det er jo CBE som kontrollerer kommentarfeltet. Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/#comment-1235195 Svaret fra Caroline Berg Eriksen er jo derfor helt latterlig, da ingenting der er tilfeldig. Og etter dette klarer carolinebergeriksen.no å godkjenne følgende som støtte til cbe - fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/02/15/en-helt-nydelig-helg/#comment-1235328 Hvorfor godkjenner cbe.no dette? Minner om carolinebergeriksen.no og "kommentarfeltproblematikk": 2010 – 2018: Kommentarfeltproblematikk og hersketeknikker Bl.a. cbe.no sitt eget blogginnlegg om kommentarfeltproblematikk - http://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/30/kommentarfeltproblematikk - som egentlig handlet om at bedriften ikke forstår at de selv er en del av problemet, når de år etter år godkjenner slike "søppelkommentarer" som over. Endret 18. februar 2021 av Lavande
Rev. Revenge Skrevet 18. februar 2021 #36211 Skrevet 18. februar 2021 (endret) NewStart87 skrev (5 timer siden): Selvfølgelig publiserer de slik drittsnakk så lenge det taler i dem sin favør. Alle som forsvarer dem, uansett hvor spydig det er, publiseres. Men er skitsnakk om tidligere samarbeidspartnere og publisering av skitsnakk fra "lesere" til deres fordel i lengden? Eierne av Treasures AS / carolinebergeriksen.no gjennomrøkter og siler kommentarene som publiseres, uten tanke for konsekvenser. Caroline Berg Eriksen har selv uttalt at kommentarfeltet hennes, som bare er et kommentarfelt i sosiale medier til tross for å tilhøre en betalt markedsføringskanal, skal være et feelgood-sted og at negativitet er uønsket. Er det slik kommentarene som hun og mannen publiserer virkelig fremstår? Feelgood? Positivt? Er det godt for omdømmet og fremtidige samarbeidsavtaler? Eller er dette å regne som et tilnærmet nakkeskudd for firmaets videre drift - og da rinner det meg samtidig i hu den mannlige delen av teamets tidligere ytringer som "en kule i pannen" på egen, idag ikke-eksisterende blogg. Endret 18. februar 2021 av Revenge o'Cavatina skrivefeil 32
Keaton Skrevet 18. februar 2021 #36212 Skrevet 18. februar 2021 «It seems that people are completely over the perfect poses, the far-too-pretty avocado toast and the life moments that look as though they’re part of a magazine shoot. What the influencer world seems to need now is authentic, real and maybe even slightly messy posts that show followers that they are real people.» https://www.google.no/amp/s/www.smartinsights.com/digital-marketing-strategy/is-the-age-of-the-influencer-over/amp/ 34
loffen Skrevet 19. februar 2021 #36213 Skrevet 19. februar 2021 Vannblemme etter å ha spisset blyanter? Haha, vi skjønner jo at det er umerket reklame for neglene. 32
Isild Skrevet 19. februar 2021 #36214 Skrevet 19. februar 2021 Christiane_W skrev (10 timer siden): Ser Bente har vært ivrig i det kommentarfeltet i dag. Hun bidrar jo virkelig til å skape "god" stemning🙄. I alle dager. Hvis jeg har forstått det rett, så må CBE godkjenne kommentarer før de blir publisert. Litt spesiellt at de godkjenner disse. Ser bare uprofesjonellt ut at en "fan" er så til de grader krenket på deres vegne. 37
Iben02 Skrevet 19. februar 2021 #36215 Skrevet 19. februar 2021 Isild skrev (8 minutter siden): I alle dager. Hvis jeg har forstått det rett, så må CBE godkjenne kommentarer før de blir publisert. Litt spesiellt at de godkjenner disse. Ser bare uprofesjonellt ut at en "fan" er så til de grader krenket på deres vegne. Det er LKE som ranter 😉 36
Surikatt Skrevet 19. februar 2021 #36216 Skrevet 19. februar 2021 Iben02 skrev (1 time siden): Det er LKE som ranter 😉 Ja, det er lett å se. Lill og Bente. 29
lillehammeren Skrevet 19. februar 2021 #36217 Skrevet 19. februar 2021 Iben02 skrev (2 timer siden): Det er LKE som ranter 😉 Enig. Hvorfor går den der pinlige katastrofen egentlig i glemmeboken? Foreslår at vi snakker litt om det hver dag. 😁 20
EmilyK Skrevet 19. februar 2021 #36218 Skrevet 19. februar 2021 Noen som har gjort TF oppmerksom på det som foregår? 5
Populært innlegg Felis Skrevet 19. februar 2021 Populært innlegg #36219 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Se på skrivemåten til Bente. Hun bruker «kvalme» som verb. Å kvalme, kvalmer, har kvalmet. Den eneste andre jeg har sett uttrykke seg slik skriftlig, er Caroline Berg Eriksen. For eksempel når «solen brunet dem i ansiktet». Jeg skal ikke spekulere i om hun skriver de stygge kommentarene selv, det kan være hvem som helst annen med dårlig rettskriving, røtter i Østfold og stort behov for å forsvare Treasures forretningsdrift. Endret 19. februar 2021 av Felis Fjernet sitering pga spekulasjoner 57
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 19. februar 2021 Populært innlegg #36220 Skrevet 19. februar 2021 Men jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun/de kan synes at sånne forsvarskommentarer som hun poster i kommentarfeltet, skal tolkes? Er bloggen et forum for å få ut sin indre 12-åring? Bitch-fights? Jeg kommer altså ikke over hvordan hun unnlater å svare på et spørsmål om produktet hun reklamerer for, og i tillegg faktisk slipper igjennom en kommentar som disser en som faktisk svarer på spørsmålet? Hun må jo fullstendig ha mistet hodet? Er oppdragsgiveren hennes så lite reflektert at de synes slike svar til potensielle kunder, er noe de faktisk ønsker å relateres til? At denne B@@@e i kommentarfeltet velger å tolke svaret om hvor buksene kan kjøpes, på verst mulig vis, har vi jo sett før - men det gjør det absolutt ikke noe bedre. Altså - jeg skjønner at det er slitsomt å forholde seg til kritikk - men noe av kritikken er både helt rimelig og helt saklig. 55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå