Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spekulasjoner til side om hvem det er som ranter i markedsføringsplattformen carolinebergeriksen.no: Det er veldig spesielt, usjarmerende og uprofesjonelt å publisere denne typen kommentarer, mot å ikke publisere saklige kommentarer.

Er samarbeidspartnerne som blant andre balion.no, twentyfour.no, og ellos.no klar over denne type engasjement og mener de dette er ønskverdig markedsføring og godt utfort kvalitetsjobb for fakturaen de betaler?

• Liker 44
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enkelte samarbeidspartnere har avsluttet samarbeidet.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 29
Skrevet

Bente-Åge..? Jaja.. Some things never change.. 

• Liker 29
Skrevet

Jeg har nå sendt mld til Twentyfour. Orker ikke denne usmakelige bloggen. 

• Liker 43
Skrevet
Mrs Bella skrev (48 minutter siden):

Med sikkerhet, så vet jeg at enkelte samarbeidspartnere som har fått beskjed, har avsluttet samarbeidet.

Utdyp gjerne, uten å avsløre hva/hvem. Dette er interessant og viser at det nytter å si i fra!

Så pinlig for Treasures AS 🙈

• Liker 23
Skrevet

De der bildene på storyen går jo på repeat. Trodde det var gårsdagens bilder som lå der, men de var jo dagens, og PRIKK LIKE de som hun postet i går. Så dørgende kjedelig. Poster hun virkelig bilde av kaffekoppen og en svett kropp HVER BIDIGE DAG?  Hva med å komme opp med noe nytt... 

• Liker 31
Skrevet

Svar fra Twentyfour:

«Hei! Takk for tilbakemelding og innspillene dine rundt Caroline, det skal vi selvsagt se nærmere på. God helg til deg når den kommer🥰»

Det er håp! Håp for at bloggere av denne typen må pakke sakene sine og begynne med noe samfunnsnyttig!

• Liker 31
Skrevet

Har Netfit noen gang blitt offisielt lansert? Eller er det en slags smakebit vi får servert på Instagram? Jeg sliter litt med å forstå konseptet deres. CBE selv har ikke sagt så mye annet om dette enn å henvise til Netfit for treningsøkter av og til. Er det bare jeg som blir forvirret? Det hadde jo vært fint om satsingsområdet deres ble presentert på en ordentlig måte med informasjon om de involverte i dette opplegget. Vi vet jo verken hvem som står bak, gir anbefalinger, svar og treningstips på denne kontoen.

Jeg forstår heller ikke at hun viser frem øvelser hvor hun selv sliter med å f eks holde manualene som følge av for lange negler. Gjør hun disse øvelsene i det daglige? Og hvorfor legger hun ut videoer hvor hun vaklevorent sliter med balansen på helt enkle øvelser når man skal lære publikum den korrekte måten å utføre disse øvelsene? Jeg bare forstår det ikke! Kan hun ikke bare selge inn faktisk treningsglede, vise og forklare øvelsene i dybden, og filme noen sett utendørs? Nå føler jeg at jeg bare er en flue på veggen som titter inn i deres private treningssfære med ujevne mellomrom.

• Liker 49
Skrevet
Sjela skrev (52 minutter siden):

Har Netfit noen gang blitt offisielt lansert? Eller er det en slags smakebit vi får servert på Instagram? Jeg sliter litt med å forstå konseptet deres. CBE selv har ikke sagt så mye annet om dette enn å henvise til Netfit for treningsøkter av og til. Er det bare jeg som blir forvirret? Det hadde jo vært fint om satsingsområdet deres ble presentert på en ordentlig måte med informasjon om de involverte i dette opplegget. Vi vet jo verken hvem som står bak, gir anbefalinger, svar og treningstips på denne kontoen.

Jeg forstår heller ikke at hun viser frem øvelser hvor hun selv sliter med å f eks holde manualene som følge av for lange negler. Gjør hun disse øvelsene i det daglige? Og hvorfor legger hun ut videoer hvor hun vaklevorent sliter med balansen på helt enkle øvelser når man skal lære publikum den korrekte måten å utføre disse øvelsene? Jeg bare forstår det ikke! Kan hun ikke bare selge inn faktisk treningsglede, vise og forklare øvelsene i dybden, og filme noen sett utendørs? Nå føler jeg at jeg bare er en flue på veggen som titter inn i deres private treningssfære med ujevne mellomrom.

Fordi hun "trener", men egentlig ikke har peiling på hva hun driver med. 

Mange av oss har vært der. Vi starter med noe, lærer undervegs, utvikler oss - og ler litt når vi ser tilbake på hva vi drev på med for et par år siden. 

C. har ikke utviklet seg på ti år. Hun står på stedet hvil. Det er vel det som er problemet og grunnen til at vi blir forvirra over konseptet Netfit. Hun har ingen tyngde eller troverdighet what so ever når det kommer til trening, teknikk og utførelse. Fatter ikke at de gidder, egentlig. 

• Liker 36
Skrevet
1 hour ago, Tuttifrutt said:

De der bildene på storyen går jo på repeat. Trodde det var gårsdagens bilder som lå der, men de var jo dagens, og PRIKK LIKE de som hun postet i går. Så dørgende kjedelig. Poster hun virkelig bilde av kaffekoppen og en svett kropp HVER BIDIGE DAG?  Hva med å komme opp med noe nytt... 

Den kroppen er svett bare i front 😂 Hun filmer jo seg selv i speilet, sånn at folk skal få se rumpa hennes. Det hun ikke tenker på, er at det avslører mere enn ei rumpe, det avslører samtidig at treningstøyet er tørt på ryggen 🤣 Vet ikke hvordan det er med frua, men jeg svetter minst like mye på ryggen som ellers på kroppen.  Mulig frua har en såpass unik kropp at hun kan svette bare på visse deler av den, kanskje det er noe som heter punktsvetting? 🤔

• Liker 44
Skrevet

Siste bildet på Instagram, ser det står reklame, men reklame for hva?.. er jo treningsklærne, men det skal jo stå. I tillegg teksten samsvarer jo ikke med bildet; akkurat ferdig med ukas siste treningsøkt, og det er ikke noe på bildet som tilsier at hun har trent. Ikke rart bildet bare har fått under 500 likes. 

• Liker 19
Skrevet
Emma Marie skrev (1 time siden):

Svar fra Twentyfour:

«Hei! Takk for tilbakemelding og innspillene dine rundt Caroline, det skal vi selvsagt se nærmere på. God helg til deg når den kommer🥰»

Det er håp! Håp for at bloggere av denne typen må pakke sakene sine og begynne med noe samfunnsnyttig!

Nå har jeg sendt Mail jeg også.

• Liker 24
Skrevet
Sjela skrev (1 time siden):

Det er ikke bare du som er forvirret... Det er et merkelig opplegg akkurat som du påpeker. Og jeg lurer virkelig på hvem denne app utvikleren er, må jo være verdens dårligste reklame for en utvikler. Jeg savner akkurat som deg presisjon, treningsglede, utstråling og kraft. Det er virkelig et utrolig merkelig opplegg, og for å være helt ærlig virker det noe amatørmessig i tillegg. 

• Liker 32
Skrevet
Klaraku78 skrev (56 minutter siden):

Siste bildet på Instagram, ser det står reklame, men reklame for hva?.. er jo treningsklærne, men det skal jo stå. I tillegg teksten samsvarer jo ikke med bildet; akkurat ferdig med ukas siste treningsøkt, og det er ikke noe på bildet som tilsier at hun har trent. Ikke rart bildet bare har fått under 500 likes. 

Ser mer ut som reklame for Reebok, siden matten hun sitter på er fra dem. Men det skal vel være reklame for Balion. Nok en vel gjennomtenkt og gjennomført reklame altså.

Skrevet
Sjela skrev (2 timer siden):

Styrketreningen til cbe er spesiell, i alle fall når hun liksom skal lære bort. Hun gjør ikke øvelsene riktig. Øvelser hvor hun skal ligge på gulv og suge ryggen i gulvet ligger hun med sikkelig svai, ja, jeg vet hun sine hun er svai i ryggen men den skal ikke gulvet allikevel! Ellers får man vondt i ryggen ganske raskt. Om hun ikke klarer det må hun forklare at det må man gjøre, eller bruk en modell som klarer det. Husker han PT Adrian (?) sa at det ikke fordi hun hadde så velutviklet rumpe 😅😅 my ass! 

• Liker 25
Skrevet

Min Mail til TwentyFour er ikke like raffinert som @NewStart87 sin, men her er den:

«Hei, 

ser at dere bruker influenser Caroline Berg Eriksen til å selge inn klærne deres via bloggen hennes.
Vil bare gjøre dere oppmerksomme på at når lesere spør hva/hvor klærne er fra, så tar ikke Caroline seg tid til å svare på dette. Vil tro det gjør at dere mister potensielle kunder. 
Vil også informere om at bloggeren er ufin mot leserne sine, som jo igjen er deres potensielle kunder. Er det slike influensere Twentyfour ønsker å assosieres med? Jeg liker klærne deres, men så lenge en så uetisk og ufin blogger fronter klærne deres så mister dere meg som kunde.»

Enda ikke fått svar. 
  • Liker 42
Skrevet
Aquarius04 skrev (Akkurat nå):

Min Mail til TwentyFour er ikke like raffinert som @NewStart87 sin, men her er den:

«Hei, 

ser at dere bruker influenser Caroline Berg Eriksen til å selge inn klærne deres via bloggen hennes.
Vil bare gjøre dere oppmerksomme på at når lesere spør hva/hvor klærne er fra, så tar ikke Caroline seg tid til å svare på dette. Vil tro det gjør at dere mister potensielle kunder. 
Vil også informere om at bloggeren er ufin mot leserne sine, som jo igjen er deres potensielle kunder. Er det slike influensere Twentyfour ønsker å assosieres med? Jeg liker klærne deres, men så lenge en så uetisk og ufin blogger fronter klærne deres så mister dere meg som kunde.»

Enda ikke fått svar. 

Ikke fått svar enda jeg heller, men oppdaterer så fort jeg får det. HVIS jeg får det.

• Liker 9
Skrevet

Når man gjør levebrød av å "påvirke" andre og selge reklame og det ender opp med dette er det kanskje på tide å revurdere yrkesretning. 

• Liker 20
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 timer siden):

Det er ikke bare du som er forvirret... Det er et merkelig opplegg akkurat som du påpeker. Og jeg lurer virkelig på hvem denne app utvikleren er, må jo være verdens dårligste reklame for en utvikler. Jeg savner akkurat som deg presisjon, treningsglede, utstråling og kraft. Det er virkelig et utrolig merkelig opplegg, og for å være helt ærlig virker det noe amatørmessig i tillegg. 

Inntrykket man sitter igjen med er at de har satt i gang en hel masse aktiviteter uten å ha noe strategisk og tydelig bedriftsplan for utviklingen av Netfit. Sluttproduktet blir dårligere og koster mye mer om man ikke har en tydelig prosjektplan før man setter i gang en leveranse. Forarbeidet er vel så viktig som innholdet i aktivitetene som skal utføres underveis før målet er oppnådd.

Og ja, hvor er treningsgleden og presisjonen? Nei, det jobbes for mye med fokus på hvordan man tar seg ut enn hvordan man skal utføre øvelsene og formidle disse ut til seer/leser. Alt virker bare stivt og utilpass. Jeg skulle ønske hun snakket til meg og jeg ble inspirert slik jeg lar meg inspirere av andre kanaler. Jeg har ikke et ønske om at hun skal feile, jeg blir bare så innmari frustrert fordi jeg ser en haug med forbedringspunkter som kunne bidratt til at Netfit ble en større suksess enn det det så langt ser ut til.

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...