Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
26 minutter siden, Lin11 said:

Vi bør holde oss for gode til å diskutere dette. Det blir bare spekulasjoner 😊

Hvorfor det? Det er jo frua selv som stadig vekk oppgir hvilken størrelse hun bruker i klær, samtidig som hun fronte  thinspo og det å ha en tynn kropp. Ingen hadde brydd seg om å diskutere størrelser på klær hadde ikke frua selv lagt til rette for det

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (4 timer siden):

Ribbeina må frem. Inn med magen, ut med ribbeina. Flott forbilde. :klappe: 

AD1B8199-E316-4415-B1E9-28D25661BD31.jpeg

Enda verre er det når hun tar hendene hele veien rundt midja. Tror ikke hun gjør det bevisst, men hun driver alltid og fikler rundt midjen når hun filmer seg selv, om det er trusa som skal dras opp, tightsen som skal rettes (usynlig) på eller hendene i midjen. 

Jeg syns det sier noe om fokuset hennes. 

Screenshot_20210219_222425.jpg

• Liker 19
Skrevet
Minnie Mus skrev (2 timer siden):

Og samtidig må hun selvfølgelig ta hendene rundt magen og vise at hun er så tynn at fingertuppene møtes....altså, hun er så radmager at hun greier å holde rundt midjen sin med sin med hendene... Sykt, bare sykt

Oi, du fremhevet akkurat det samme først! Jaja, flere som tenker det samme... 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Minnie Mus skrev (5 minutter siden):

Hvorfor det? Det er jo frua selv som stadig vekk oppgir hvilken størrelse hun bruker i klær, samtidig som hun fronte  thinspo og det å ha en tynn kropp. Ingen hadde brydd seg om å diskutere størrelser på klær hadde ikke frua selv lagt til rette for det

Hvorfor skal det spekuleres i om klestr. er riktig? Vi kan ikke vite hva som er tilfelle, og det blir bare spekulasjoner? 

Endret av Lin11
Skrevet
Krakilsk skrev (1 time siden):

Problemet er at klær sjeldent blir lengre når man går opp i str, de blir bare bredere. 

Hilsen 179cm og str S som ikke prøver å forsvare CBE, men som ble litt trist av denne diskusjonen. (Heldigvis for meg kom høyvannsbuksene på mote. Koser meg med det)

🤗

Skrevet
Tørst skrev (9 minutter siden):

Enda verre er det når hun tar hendene hele veien rundt midja. Tror ikke hun gjør det bevisst, men hun driver alltid og fikler rundt midjen når hun filmer seg selv, om det er trusa som skal dras opp, tightsen som skal rettes (usynlig) på eller hendene i midjen. 

Jeg syns det sier noe om fokuset hennes. 

Screenshot_20210219_222425.jpg

Det er jo en trend på Tik tok nå, dessverre. Måling og fremvisning av smal midje. 😕

• Liker 15
Skrevet (endret)
Aquarius04 skrev (På 19.2.2021 den 11.34):

Utdyp gjerne, uten å avsløre hva/hvem. Dette er interessant og viser at det nytter å si i fra!

Så pinlig for Treasures AS 🙈

Samarbeidspartnere gjør de ofte lite reseach.

Man henvender seg selvfølgelig saklig, høflig og med fakta. Selv viser jeg til aktuelle blogginnlegg. Noen ganger forteller jeg min opplevelse av reklamen, håndtering av spørsmål/tilbakemeldinger i kommentarfeltet eller dersom hun har reklamert for en annen bedrift i samme bransje, så går det på troverdighet mm. Når hun snakker negativt om et produkt fra tidligere reklamesamarbeid (det har skjedd flere ganger hittil i 2021). Innimellom viser C frem konkurrerende produkter frivillig/ufrivillig tett opptil reklamering.

Et tips er å følge opp henvendelsen med en ny e-post eller telefon. Det er mer effektivt å snakke direkte med en med beslutningsmyndighet og eierskap., enn kundeservice. De ansvarlige som daglig leder og markedssjefen er interessert i og avhengig av tilbakemeldinger.

Hensikten med henvendelsen, er å hjelpe samarbeidspartneren til ta riktige valg mht MF-kanal for å tjene mer penger og styrke merkevaren sin.

Å linke til dokumentasjonen til Asti https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ er positivt, og viser historikk/trender mm.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 28
Skrevet
Skrottefar skrev (59 minutter siden):

Altså, bare se på det blikket og uttrykket hun har, det er maks anstrengelse.......ser faktisk ikke ut som om hun syns det er særlig behagelig heller, er så tilgjort som det kan bli......og om hun ikke innser det selv, vel, sier nok sitt om hva det å leve i den bobla der gjør med folk

Og er dette meningen å skulle være en topp? Ser for meg ut til å være mer i undertøy-kategori? Jeg er ikke så mote-opptatt selv, men ser at det er mye kult hos motebloggere. Med CBE tenker jeg bare: går du i det der? 🤷🏼‍♀️

• Liker 8
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Det er jo en trend på Tik tok nå, dessverre. Måling og fremvisning av smal midje. 😕

Øreproppene skal to ganger rundt, så jeg på dagsrevyen eller hva det var 😳

• Liker 8
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Ja, jenter ned i 12 års alderen er opptatt av det. Og CBE,  34 år. 

Endret av Lin11
Skrevet
Mrs Bella skrev (9 minutter siden):

Det nytter absolutt å si ifra. Og jo flere som sier i fra, jo bedre er det.

Ut i fra samtaler med samarbeidspartnere, så gjør de ofte lite reseach.

Man henvender seg selvfølgelig saklig, høflig og med fakta. Selv viser jeg til aktuelle blogginnlegg. Noen ganger forteller jeg min opplevelse av reklamen, håndtering av spørsmål/tilbakemeldinger i kommentarfeltet eller dersom hun har reklamert for en annen bedrift i samme bransje, så går det på troverdighet mm. Når hun snakker negativt om et produkt fra tidligere reklamesamarbeid (det har skjedd flere ganger hittil i 2021). Innimellom viser C frem konkurrerende produkter frivillig/ufrivillig tett opptil reklamen, og det setter samarbeidspartnere også pris på å bli tipset om. 

Et tips er å følge opp henvendelsen med en ny e-post eller telefon. Kundeservice unngår jeg, da det er mer effektivt å snakke direkte med en med beslutningsmyndighet og eierskap. De ansvarlige som daglig leder og markedssjefen er interessert i og avhengig av tilbakemeldinger.

Hensikten med henvendelsen, er å hjelpe samarbeidspartneren til ta riktige valg mht MF-kanal for å tjene mer penger og styrke merkevaren sin.

Å linke til dokumentasjonen til Asti https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ er positivt, og viser historikk/trender mm.

Det er så utrolig fint at flere sier i fra til samarbeidspartnere, og det er mange måter å nå frem på 😊

«Innimellom viser C frem konkurrerende produkter frivillig/ufrivillig tett opptil reklamen» . Det stemmer kjempegodt. 

Skrevet

Nok om størrelse XS vel, hun viser jo gang på gang at hun bruker klær som er for små og for trange. Jeg er høyere enn henne, men har også kunnet åle meg inn i xs da jeg var på mitt best trente (drev med langdistanseløping). Jeg hadde nok mindre former enn CBE (lite pupper og rumpe), men har nok litt samme atletiske kroppsfasong likevel (rett opp og ned, liksom). Kunne bruke xs, men syns verken det var behagelig eller passet meg. Shortser feks, viste for mye rumpe. Som flere har nevnt, så er det forskjellig for både merker og type plagg, og poenget er vel å finne det som passer, og ikke trasse seg inn i en liten strl. 

At hun BRUKER det faktisk, tror jeg på. Hun viser gang på gang at klærne har trang og dårlig passform på henne. Ser det særlig på plaggene hun kaller "baggy". Store gensere, joggebukser o. l er jo ikke baggy i det hele tatt på henne. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Felis skrev (1 time siden):

Takk for at du svarte 🙂 Kan jeg spørre hva du liker best? Er det trening, skjønnhet, friluftsliv osv, eller er det hele pakka, liksom? Har hun noen gang inspirert deg til å kjøpe noe? Føler du en slags likhet med henne, for eksempel er dere i samme livssituasjon eller har samme interesser? Føler du at du får et innblikk i hverdagen hennes, eller er det mer som et glanset magasin?

Jeg skal på ingen måte ramse opp noe som helst, jeg synes det er kjempefint at noen faktisk sier sin mening. Jeg leste her om dagen at kommentarfelt var blitt rene krigssoner, der ingen var opptatt av å forstå hverandre, bare opptatt av å ha rett. I denne tråden er det dessverre enda verre, som regel er det en mengde kritikk og så noen få som synes kritikerne er dumme. Jeg prøver å se begge sider, jeg har tatt paret i forsvar fler enn én gang. Og hvis jeg skal være ærlig har jeg latt meg inspirere til å kjøpe en krølltang en gang. Midt inni alt JEG synes er kritikkverdig, hadde hun en hår-tutorial, som jeg ble skikkelig imponert av. La igjen kommentar om at jeg ønsket mer sånne innhold, men har ikke sett det siden...

Og det er problemet, slik jeg ser det. Hun favner så mange interessefelt, men tilsynelatende treffer hun svært få. Så takk for at du bidrar til oppklaringen.

Dette var et befriende innlegg å lese i denne tråden, et innlegg med nyanser.

For meg fungerer CBE på samme måte som de såkalte "kvinneblader". Dvs som et glossy magasin, som jeg også har forstått var hennes formål for en stund tilbake. Jeg synes de lette tekstene hun skriver kombinert med de gode bildene gjør at det er komfortabelt å se på hennes blogg.

Jeg blir ikke påvirket til å kjøpe noe av det hun legger ut, fordi hennes interessefelt og mitt er svært forskjellige. Men jeg får samme følelse av å lese hennes blogg som jeg gjør av å bla gjennom et magasin - enkel tekst og gode bilder som gir meg en behagelig følelse.

For min del har jeg ingen problemer med at hun har en blogg som gir den type følelelse og reklame. Jeg forstår ikke de som skal følge henne dag for dag for å klage på alt fra negler til rumpe til hår til posering til pupper til... jeg går i surr av alt som kritiseres. Whatever floats your boat, men jeg håper jo folk har noe mer konstruktivt å bedrive tiden med enn å daglig lete etter noe å kritisere andre mennesker for.

(Ja, man kan kritisere henne for manglende reklame og å dra barn inn i det hele, men jeg ser ikke at det å skrive "hun merker ikke reklame igjen" eller "barn er avbildet igjen" for gang nr 123 eller gang nr 257 skal gjøre noen forskjell).

Endret av Nudeldama
  • Liker 13
Skrevet (endret)

Jeg tok feil - hun skal hente valpen i Minnesund. Glem det jeg skrev, valpen er leveringsklar i starten av mars. Ikke det mest seriøse kullet, tispa har hofteleddysplasi og greier

Endret av Sannver
  • Liker 26
Skrevet

Første tanke når jeg så dette var yes endelig noen som stiller spørsmål ang Netfit og utførelse av øvelser

men så gikk jeg inn på denne Ida og (surprise) 0 følgere/0 følger.

kan det være CBE/LKE som leker seg litt?

Mest av alt tror jeg dette fordi Ida har tagget seg selv når hun svarer tilbake og CBE/LKE har glemt seg litt ut hvem di svarer for når dem diskuterer.

DA6699C4-5158-49F2-A39F-3295ED32F664.jpeg

• Liker 20
Skrevet
Ice-91 skrev (2 minutter siden):

Første tanke når jeg så dette var yes endelig noen som stiller spørsmål ang Netfit og utførelse av øvelser

men så gikk jeg inn på denne Ida og (surprise) 0 følgere/0 følger.

kan det være CBE/LKE som leker seg litt?

Mest av alt tror jeg dette fordi Ida har tagget seg selv når hun svarer tilbake og CBE/LKE har glemt seg litt ut hvem di svarer for når dem diskuterer.

DA6699C4-5158-49F2-A39F-3295ED32F664.jpeg

De rådene 🤯🙈

Skrevet
Surikatt skrev (2 timer siden):

Som nevnt, spinkle jenter på 12 år bruker xs.  De er heller ikke 170 cm høye. Jeg tror hun lyver. 

Nå er jeg ingen forsvarer av CBE og det er åpenbart hun har kalorier på hjernen, men at XS er for jenter på 12 år er litt hardt å ta i

• Liker 14
Skrevet
Sannver skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg ingen forsvarer av CBE og det er åpenbart hun har kalorier på hjernen, men at XS er for jenter på 12 år er litt hardt å ta i

Jeg sa ikke det bare er for jenter på 12 år men det er et eksempel til sammenligning. Jeg driter i hva slags størrelser hun sier hun bruker men hun har et forvrengt forhold til kropp, mat og trening som hun pusher på andre. 
Heldigvis er det færre og færre som følger denne bloggeren og hun gjør en god jobb med å utdatere seg selv. Forhåpentligvis er hun borte om få år. Ingen trenger slike påvirkere. 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...