Emma Marie Skrevet 19. februar 2021 #36241 Skrevet 19. februar 2021 NewStart87 skrev (52 minutter siden): Ikke fått svar enda jeg heller, men oppdaterer så fort jeg får det. HVIS jeg får det. Jeg sendte til de på messenger. Fikk svar innen 30 min👏 10
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36242 Skrevet 19. februar 2021 Offentliggjøring av barn igjen. Film hvor toppen er gjennomsiktig på magen så man ser tydelig at hun holder inn magen. Som vanlig. Spiller ingen rolle om hun sitter, kan ikke slappe av da heller, magen må suges inn. På spørsmål nylig om dette med å holde inn magen så svarte Caroline at hun holder da ikke inn magen og: Nei, så slitsomt a 😅 Hvem tror hun at hun lurer egentlig? 28
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36243 Skrevet 19. februar 2021 Ribbeina må frem. Inn med magen, ut med ribbeina. Flott forbilde. 26
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36244 Skrevet 19. februar 2021 Angående å suge inn magen. Nå kom jeg på da den førstefødte var kommet til verden og Caroline med en gang benyttet seg av et slags belte for å få magen fortest mulig flat igjen? Noen som husker dette? Korriger meg hvis jeg tar feil. Husker jeg rett ble dette allerede benyttet på sykehuset etter fødsel. Hvis jeg husker riktig så sier jo det litt om hvor anstrengt forhold hun har til kroppen sin. 14
Keaton Skrevet 19. februar 2021 #36245 Skrevet 19. februar 2021 Det ser komisk ut for meg, for andre er det thinspo. Og når barnehageunger kommer hjem kl 17 en fredag, er det jo på generelt grunnlag godt at man har gjort noe fornuftig i løpet av dagen. 38
Danseskjørt Skrevet 19. februar 2021 #36246 Skrevet 19. februar 2021 Legg nå for f*** vekk den j***** mobilen når ungene kommer hjem fra barnehagen. 30
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36247 Skrevet 19. februar 2021 Fant dette på bloggen fra 2013: Belly bandit skal hjelpe magen å trekke seg tilbake fortere og belly bandit skal få hoftene tilbake til sin normale størrelse igjen. Begge disse produktene skal brukes rett etter fødsel, så de må med Så etter fødsel. Selvfølgelig ble belly bandit for stor for henne som alltid bruker XS: Shrinx hips og belly bandit har forblitt ubrukt ettersom begge deler ble for stort til meg. 18
Rev. Revenge Skrevet 19. februar 2021 #36248 Skrevet 19. februar 2021 NewStart87 skrev (40 minutter siden): Offentliggjøring av barn igjen. Film hvor toppen er gjennomsiktig på magen så man ser tydelig at hun holder inn magen. Som vanlig. Spiller ingen rolle om hun sitter, kan ikke slappe av da heller, magen må suges inn. På spørsmål nylig om dette med å holde inn magen så svarte Caroline at hun holder da ikke inn magen og: Nei, så slitsomt a 😅 Hvem tror hun at hun lurer egentlig? Seg selv? 12
MoKath Skrevet 19. februar 2021 #36249 Skrevet 19. februar 2021 2 hours ago, NewStart87 said: Offentliggjøring av barn igjen. Film hvor toppen er gjennomsiktig på magen så man ser tydelig at hun holder inn magen. Som vanlig. Spiller ingen rolle om hun sitter, kan ikke slappe av da heller, magen må suges inn. På spørsmål nylig om dette med å holde inn magen så svarte Caroline at hun holder da ikke inn magen og: Nei, så slitsomt a 😅 Hvem tror hun at hun lurer egentlig? Sikkert gjort det så lenge at hun ikke tenker over det? 5
Jeezebel Skrevet 19. februar 2021 #36250 Skrevet 19. februar 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Det ser komisk ut for meg, for andre er det thinspo. Og når barnehageunger kommer hjem kl 17 en fredag, er det jo på generelt grunnlag godt at man har gjort noe fornuftig i løpet av dagen. Så barnet er i barnehagen til kl. 17 selv om begge foreldrene er "hjemmeværende"? Da har de nok hatt det veldig travelt... 31
Surikatt Skrevet 19. februar 2021 #36251 Skrevet 19. februar 2021 Vil ikke klær i str xs være for korte i både armer og bein til en person som er ca 170 cm høy? Jenter i 12-13 årsalderen som er tynnere enn Caroline Berg-Eriksen bruker jo xs. Men de er jo ikke like høye som henne. 21
Minnie Mus Skrevet 19. februar 2021 #36252 Skrevet 19. februar 2021 2 hours ago, NewStart87 said: Ribbeina må frem. Inn med magen, ut med ribbeina. Flott forbilde. Og samtidig må hun selvfølgelig ta hendene rundt magen og vise at hun er så tynn at fingertuppene møtes....altså, hun er så radmager at hun greier å holde rundt midjen sin med sin med hendene... Sykt, bare sykt 23
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36253 Skrevet 19. februar 2021 Minnie Mus skrev (2 minutter siden): Og samtidig må hun selvfølgelig ta hendene rundt magen og vise at hun er så tynn at fingertuppene møtes....altså, hun er så radmager at hun greier å holde rundt midjen sin med sin med hendene... Sykt, bare sykt Var det derfor hun satt sånn flere ganger, jeg stusset litt på det. Hun driver jo rett og slett med thinspo! 34
Gjest Bettys Skrevet 19. februar 2021 #36254 Skrevet 19. februar 2021 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): Og samtidig må hun selvfølgelig ta hendene rundt magen og vise at hun er så tynn at fingertuppene møtes....altså, hun er så radmager at hun greier å holde rundt midjen sin med sin med hendene... Sykt, bare sykt Hun er jo ikke i nærheten av å holde hendene rundt, da skal man virkelig være mager. Men poenget er nok at det skal se sånn ut, ja. Det er forbildet sitt, det!
Frk.Fjas Skrevet 19. februar 2021 #36255 Skrevet 19. februar 2021 Surikatt skrev (41 minutter siden): Vil ikke klær i str xs være for korte i både armer og bein til en person som er ca 170 cm høy? Jenter i 12-13 årsalderen som er tynnere enn Caroline Berg-Eriksen bruker jo xs. Men de er jo ikke like høye som henne. Jo, det vil det. Er jo derfor klærne er for små eller at størrelsen hun oppgir å bruke ikke stemmer Jeg er selv mye lavere enn henne (godt under 160 cm) og mager. Jeg bruker XS. Skjønner ikke helt at vi bruker samme størrelse 😛 20
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36256 Skrevet 19. februar 2021 Med det fokuset hun har på utseende og kropp så burde hun faktisk tenke på at hun er forbilde for to små. Jo større jentene blir, jo mer kommer de til å plukke opp. Tenk når de legger merke til alt mamma gjør: fyller leppene, kunstige negler, manisk trening på tredemølla, silikon i brystene og jeg kan vel ikke akkurat se for meg at hun er ei som forsyner seg godt av maten. Det sistnevnte blir selvfølgelig synsing, men når det fokuseres så mye på kropp, innsugd mage og størrelse xsmall så sliter jeg med å se for meg at forholdet til mat er helt «normalt». 41
Inocybe Skrevet 19. februar 2021 #36257 Skrevet 19. februar 2021 Surikatt skrev (44 minutter siden): Vil ikke klær i str xs være for korte i både armer og bein til en person som er ca 170 cm høy? Jenter i 12-13 årsalderen som er tynnere enn Caroline Berg-Eriksen bruker jo xs. Men de er jo ikke like høye som henne. Kari Traa reklamene for en stund siden er jo gode eksempler på CBEs insisteren på for små klær. De stoppet langt oppe på armen og leggen. Så ikke ut og ikke akkurat god reklame når klærne helt åpenbart ikke passer. 24
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36258 Skrevet 19. februar 2021 Inocybe skrev (Akkurat nå): Kari Traa reklamene for en stund siden er jo gode eksempler på CBEs insisteren på for små klær. De stoppet langt oppe på armen og leggen. Så ikke ut og ikke akkurat god reklame når klærne helt åpenbart ikke passer. Det viktigste for CBE er å komme inn i en XS, samme hvor dumt det måtte se ut. 32
Mumsa Skrevet 19. februar 2021 #36259 Skrevet 19. februar 2021 2 kommentarer på siste innlegg med matoppskrift. Går godt om dagen 🤭 9
NewStart87 Skrevet 19. februar 2021 #36260 Skrevet 19. februar 2021 Mumsa skrev (Akkurat nå): 2 kommentarer på siste innlegg med matoppskrift. Går godt om dagen 🤭 Kanskje stygt å si, men jeg håper bloggen går mot slutten. At man kan tjene penger på det de holder på med er helt kvalmt. På tide at den rosa bobla sprekker snart. Da skal de få se hvordan en hektisk arbeidsdag ser ut. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå