Bringebærkrem Skrevet 13. februar 2021 #35841 Skrevet 13. februar 2021 Jo, og i følge treningsopplegget de har lagt ut skal hun bare ta 10 push ups. Da burde det være overkommelig å ta dem ordentlig. Lurte fælt på hva som skjedde mot slutten av filmen. At det skal forestille Burpees. Jaokei. 27
MiniBaguette Skrevet 13. februar 2021 #35842 Skrevet 13. februar 2021 Ser at Twentyfour reposter reklame-storyene der familien CBE var på tur og fyrte opp bål på svabergene. Syns det er utrolig skuffende at en turtøy-produsent ikke vet bedre - hjelper ikke at bildene er delikate når "influencerne" ødelegger naturen 😕 49
Rev. Revenge Skrevet 13. februar 2021 #35843 Skrevet 13. februar 2021 Bringebærkrem skrev (23 minutter siden): Jo, og i følge treningsopplegget de har lagt ut skal hun bare ta 10 push ups. Da burde det være overkommelig å ta dem ordentlig. Lurte fælt på hva som skjedde mot slutten av filmen. At det skal forestille Burpees. Jaokei. Det er for lavt under taket i kjelleren for ordentlige burpees. Men når valpen kommer i hus, tas alle burpeesene ute. Helt sikkert. 32
123Frustrert Skrevet 13. februar 2021 #35844 Skrevet 13. februar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (30 minutter siden): Det er for lavt under taket i kjelleren for ordentlige burpees. Men når valpen kommer i hus, tas alle burpeesene ute. Helt sikkert. Det er kanskje litt lavt under taket og gleder meg til å se de folka være ute. Men er det så lavt undertekst at hun ikke klarer å ha rett nakke? 🤪 8
Rev. Revenge Skrevet 13. februar 2021 #35845 Skrevet 13. februar 2021 123Frustrert skrev (22 minutter siden): Det er kanskje litt lavt under taket og gleder meg til å se de folka være ute. Men er det så lavt undertekst at hun ikke klarer å ha rett nakke? 🤪 Jeg tror svaret er å finne hos de som faktisk vet hva de driver med, ekte og variert trening og treningsglede. Og får godt betalt for det. Slike som Funkygine. Og Fitfocus, for eksempel. 12
Keaton Skrevet 13. februar 2021 #35846 Skrevet 13. februar 2021 Jeg synes hun ser slapp, sliten og aka lei ut på den Netfit-filmen. 12
Gjest Stjernetåka Skrevet 13. februar 2021 #35847 Skrevet 13. februar 2021 Dere som leser bloggen. Har hun sagt noe om oppdretter?
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. februar 2021 #35848 Skrevet 13. februar 2021 Stjernetåka skrev (23 minutter siden): Dere som leser bloggen. Har hun sagt noe om oppdretter? Jeg kjenner jeg er ganske nysgjerrig på hvilken oppdretter dette er. Leter selv etter hund, og det er ventelister på valper overalt, nesten uansett rase. Har også sett at det er lange ventelister på samojed. Men dette paret klarer å skaffe seg valp omtrent på sekundet? Jeg håper selvsagt at de klarer å venne seg til det høye aktivitetsnivået denne typen hund krever, og sørge for nok mental stimuli. Jeg tror de kan klare det helt fint, men da må de faktisk klare å snu om på den behagelige hverdagen et par hakk..
Gjest Stjernetåka Skrevet 13. februar 2021 #35849 Skrevet 13. februar 2021 Lille_Krokodille skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner jeg er ganske nysgjerrig på hvilken oppdretter dette er. Leter selv etter hund, og det er ventelister på valper overalt, nesten uansett rase. Har også sett at det er lange ventelister på samojed. Men dette paret klarer å skaffe seg valp omtrent på sekundet? Jeg håper selvsagt at de klarer å venne seg til det høye aktivitetsnivået denne typen hund krever, og sørge for nok mental stimuli. Jeg tror de kan klare det helt fint, men da må de faktisk klare å snu om på den behagelige hverdagen et par hakk.. Takk. Vi skal ikke ha valp nå, men som aktive hundefolk innen annen rase er vi jo nysgjerrige. Vår rase har og lange lister for øyeblikket Lykke til med å få en følgesvenn.
Halle-Palle Skrevet 13. februar 2021 #35850 Skrevet 13. februar 2021 Skal vi ta en liten håndsopprekning over hvem som tror at helgens tur blir med ski på beina🙋🏼♀️ 43
Surikatt Skrevet 13. februar 2021 #35851 Skrevet 13. februar 2021 Lille_Krokodille skrev (10 minutter siden): Jeg kjenner jeg er ganske nysgjerrig på hvilken oppdretter dette er. Leter selv etter hund, og det er ventelister på valper overalt, nesten uansett rase. Har også sett at det er lange ventelister på samojed. Men dette paret klarer å skaffe seg valp omtrent på sekundet? Jeg håper selvsagt at de klarer å venne seg til det høye aktivitetsnivået denne typen hund krever, og sørge for nok mental stimuli. Jeg tror de kan klare det helt fint, men da må de faktisk klare å snu om på den behagelige hverdagen et par hakk.. Ja, men det klarer de. I hvertfall blir det sannheten som presenteres i deres perfekte liv hvor ingen krangler, det er aldri rotete og alle er perfekt strigla og glade. Oppdretteren turte ikke si nei, dere må vente som alle andre? 9
Felis Skrevet 13. februar 2021 #35852 Skrevet 13. februar 2021 (endret) Stjernetåka skrev (5 timer siden): Dere som leser bloggen. Har hun sagt noe om oppdretter? Lille_Krokodille skrev (5 timer siden): Jeg kjenner jeg er ganske nysgjerrig på hvilken oppdretter dette er. Leter selv etter hund, og det er ventelister på valper overalt, nesten uansett rase. Har også sett at det er lange ventelister på samojed. Men dette paret klarer å skaffe seg valp omtrent på sekundet? Jeg håper selvsagt at de klarer å venne seg til det høye aktivitetsnivået denne typen hund krever, og sørge for nok mental stimuli. Jeg tror de kan klare det helt fint, men da må de faktisk klare å snu om på den behagelige hverdagen et par hakk.. Jeg er også veldig spent. NKK og Norsk Polarhundklubb har ingen registrerte kull (hvis ikke roadtrippen deres var til Trofors i Nordland). Men jeg vet den store etterspørselen etter valper gjør at mange blir fristet til å avle uten å registrere i NKK. Da kan de bruke hunder uten stamtavle osv. Man får jo sannsynligvis en renraset Samojed, så hvis man ikke er opptatt av utstilling har det ikke så mye å si. Men hunden er å regne som en bastard. Ikke at paret noen gang innrømmer det. Endret 13. februar 2021 av Felis 28
Gjest Stjernetåka Skrevet 13. februar 2021 #35853 Skrevet 13. februar 2021 Kan jo være de har en forvertavtale og dermed kommer frem i kø?
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. februar 2021 #35854 Skrevet 13. februar 2021 Stjernetåka skrev (Akkurat nå): Kan jo være de har en forvertavtale og dermed kommer frem i kø? De får en hanne, så da må de vel delta på utstillinger og sånt?
Gjest Stjernetåka Skrevet 13. februar 2021 #35855 Skrevet 13. februar 2021 Lille_Krokodille skrev (2 minutter siden): De får en hanne, så da må de vel delta på utstillinger og sånt? Bra for bloggen?
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. februar 2021 #35856 Skrevet 13. februar 2021 Stjernetåka skrev (9 minutter siden): Bra for bloggen? Det hadde faktisk vært bra. Mer bikkje, mindre unger.
amo Skrevet 13. februar 2021 #35857 Skrevet 13. februar 2021 MissLucy skrev (På 12.2.2019 den 19.02): Caroline Berg Eriksen kaller seg influencer, og bruker bloggen sin, instagramkontoen og snapchat som plattformer til å selge annonser. Denne virksomheten har vært gjenstand for kritikk, som er oppsummert her, med tilhørende dokumentasjon. Det dreier seg i hovedtrekk om skjult reklame og brudd på markedsføringsloven, bruk av barn i sosiale media, kroppsfokus, perfeksjonisme og overforbruk. For ordens skyld: Carolinebergeriksen.no, med tilhørende IG og snapchat, drives av Treasures AS. Treasures AS drives av en person som heter Caroline Berg Eriksen, sammen med hennes ektefelle, som heter Lars Kristian Eriksen. Denne tråden handler ikke om disse individene, men om forretningsvirksomheten de driver gjennom blogg/andre sosiale media som de driver gjennom aksjeselskapet sitt. Dette er tråden for saklig debatt om slike kritikkverdige forhold. Dette er første innlegg i denne tråden, og det tråden skal handle om.Det som møter meg som fersk bruker.. For nye debattanter kan man ikke forvente at de leser seg opp før de deltar i debatten, En påminning om at det er bedriften Treasure som debatteres bør kanskje komme enda tydeligere frem. Alle meninger,synsing og latterliggjøring om feks valg av hund, det går Jo på personene og ikke bedriften? Jeg synes tråden bør skifte navn til Treasure As. 5
Dina87 Skrevet 13. februar 2021 #35858 Skrevet 13. februar 2021 Jeg er en kvinne som synes Caroline har en veldig flott kropp og ser pen ut. Jeg. Jeg viste mannen min bilder av henne og ble overrasket da han sa: nei, hu er for godt trent, liker ikke sånne kropper sa han... jeg ble sjokkert. Det er jo mitt forbilde, men så trenger jeg visst ikke å streve etter det når det tydeligvis finnes men som liker noe annet 😱 2
Gjest Lin11 Skrevet 13. februar 2021 #35859 Skrevet 13. februar 2021 Min hypotese er at dette har de planlagt over lang tid, mulig at de har stått på liste hos en oppdretter. At bedriften presenterer det som et prosjekt som skjedde på noen uker/helg betyr ikke at det stemmer. Men må jo si at det er merkelig at dette ikke er blitt melket over flere måneder allerede for å øke engasjementet.
LilleSnupp Skrevet 13. februar 2021 #35860 Skrevet 13. februar 2021 (endret) Dina87 skrev (6 minutter siden): Jeg er en kvinne som synes Caroline har en veldig flott kropp og ser pen ut. Jeg. Jeg viste mannen min bilder av henne og ble overrasket da han sa: nei, hu er for godt trent, liker ikke sånne kropper sa han... jeg ble sjokkert. Det er jo mitt forbilde, men så trenger jeg visst ikke å streve etter det når det tydeligvis finnes men som liker noe annet 😱 Ja, menn har forskjellige smak- slik vi kvinner også har.. og godt er det! Jeg synes ikke hun ser godt trent ut. Jeg definerer godt trent som synlige muskler, ikke synlige muskler pga lav fettprosent. Endret 13. februar 2021 av LilleSnupp 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå