Pæddan Skrevet 12. februar 2021 #35821 Skrevet 12. februar 2021 Pustogpes skrev (5 minutter siden): Til info så har det vært preppet skiløyper i Trøsken i flere uker nå - kunne lett byttet ut mølla med en deilig skitur! Været har i tillegg vært strålende 😊 Til de som ikke vet - Trøsken er maks 20 min med bil fra Kulås 😊 Og ungene kan teste seg ved stadion hvor Trøsken har preppet løype 14
NewStart87 Skrevet 12. februar 2021 #35822 Skrevet 12. februar 2021 Gjett hvem jeg tenkte på da jeg kom over denne! Istedenfor det om sex skulle det ha stått: Og for at du ikke la ut halvnakne bilder av deg selv. 37
Klokkereim Skrevet 12. februar 2021 #35823 Skrevet 12. februar 2021 Gleder meg til årets pakkekalender fint dandert i trappa med store sløyfer på🤗 19
Gjest Lin11 Skrevet 12. februar 2021 #35824 Skrevet 12. februar 2021 Klokkereim skrev (24 minutter siden): Gleder meg til årets pakkekalender fint dandert i trappa med store sløyfer på🤗 ?
Klokkereim Skrevet 12. februar 2021 #35825 Skrevet 12. februar 2021 Lin11 skrev (4 minutter siden): ? Med unghund i hus kan det bli artig😉 25
Villroses hage Skrevet 12. februar 2021 #35826 Skrevet 12. februar 2021 Geskjeften forsøker febrilsk å bygge friluftsimage nå 😂 Gammelt bilde fra telttur og løpefilm fra sommerens nokså uvettige fjelltur. 49
123Frustrert Skrevet 12. februar 2021 #35827 Skrevet 12. februar 2021 Villroses hage skrev (13 minutter siden): Geskjeften forsøker febrilsk å bygge friluftsimage nå 😂 Gammelt bilde fra telttur og løpefilm fra sommerens nokså uvettige fjelltur. For et friluftsmenneske når du må så mange år tilbake for å finne et bilde av et telt. Som jeg ler!! 35
Keaton Skrevet 12. februar 2021 #35828 Skrevet 12. februar 2021 Villroses hage skrev (8 minutter siden): Geskjeften forsøker febrilsk å bygge friluftsimage nå 😂 Gammelt bilde fra telttur og løpefilm fra sommerens nokså uvettige fjelltur. Det er gøy, da! Ser for meg febrilsk leting i alle fotoalbum for å finne belegg for «turglade» og «langrennsinteresserte». For et liv! 🤪 (Og hvorfor er disse friluftsmenneskene ikke ute og løper i det været vi har nå? Eller på ski? Helt snålt.) 45
Klaraku78 Skrevet 12. februar 2021 #35829 Skrevet 12. februar 2021 Villroses hage skrev (13 minutter siden): Geskjeften forsøker febrilsk å bygge friluftsimage nå 😂 Gammelt bilde fra telttur og løpefilm fra sommerens nokså uvettige fjelltur. Hvor mange netter i telt har det vært siden den første gangen? Er håndfull ganger kanskje. Syns jeg husker sommerenferien for to år siden, da hadde de vel kanskje et par netter i telt. Turen ble vel avbrutt fordi hun ble syk. I tillegg ble vel noen netter i telt byttet ut med et stabbur eller no. Så at hun elsker friluftsliv, er vel i samma gata som at hun elsker å gå på ski, selv om hun aldri står på ski. Eller at hun aldri bruker filter, men bruker det hver dag. 37
Populært innlegg Ingvild H G Skrevet 12. februar 2021 Populært innlegg #35830 Skrevet 12. februar 2021 Og jeg som liker twentyfour-klær men som vanlig så fungerer jo cbe-reklame omvendt på meg og mine, definitivt INGEN nye anskaffelser fra twentyfour på meg på lang tid ser jeg!!! For et sykt krampaktig sammensuriym i dag - på å fremstå som friluftsmennesker med en hel haug med gamle utebilder. Det kommer til å ta helt av fremover med #liveterbestute...Som halve InstaNorge gjør, men med henne blir jeg bare irritert 🙈🙈 Kombinert med det vanlige merkelige etter-mølle bildet, kakebaking og barnerom som fredagsjobb.... Altså fritidssysler....( Og jeg har kjekk jobb og masse fritid med friluft og baking og trening så dette handler ikke om misunnelse). Det er rett og bare provoserende at godt voksne menneskee diller og daller på dette viset, fremstår om tanketomme og tror de er yrkesaktive travle mennesker. Med barna som kulisser og hund som står i stil med sofaen. 51
Keaton Skrevet 12. februar 2021 #35831 Skrevet 12. februar 2021 Klaraku78 skrev (4 minutter siden): Hvor mange netter i telt har det vært siden den første gangen? Er håndfull ganger kanskje. Syns jeg husker sommerenferien for to år siden, da hadde de vel kanskje et par netter i telt. Turen ble vel avbrutt fordi hun ble syk. I tillegg ble vel noen netter i telt byttet ut med et stabbur eller no. Så at hun elsker friluftsliv, er vel i samma gata som at hun elsker å gå på ski, selv om hun aldri står på ski. Eller at hun aldri bruker filter, men bruker det hver dag. De lå en natt i telt. 30
Klaraku78 Skrevet 12. februar 2021 #35832 Skrevet 12. februar 2021 (endret) Kollontaj skrev (9 minutter siden): De lå en natt i telt. Såpass ja, ikke så veldig imponerende. Husker også (at på en på disse turene deres) at mor og far måtte opp før barna våkna, fordi mor måtte få noen toppløs bilder til Instagram. Skikkelig familietur med rett fokus der altså. Endret 12. februar 2021 av Klaraku78 37
Gjest Lavande Skrevet 12. februar 2021 #35833 Skrevet 12. februar 2021 Kollontaj skrev (53 minutter siden): De lå en natt i telt. Klaraku78 skrev (44 minutter siden): Såpass ja, ikke så veldig imponerende. Husker også (at på en på disse turene deres) at mor og far måtte opp før barna våkna, fordi mor måtte få noen toppløs bilder til Instagram. Skikkelig familietur med rett fokus der altså. Kom ikke moren og/eller faren til LKE innom med bil underveis? I tilfelle, hvorfor skjedde det?
Donatello Skrevet 12. februar 2021 #35834 Skrevet 12. februar 2021 Lavande skrev (12 minutter siden): Kom ikke moren og/eller faren til LKE innom med bil underveis? I tilfelle, hvorfor skjedde det? Kanskje for å hjelpe til med å frakte utstyr? 4
Surikatt Skrevet 12. februar 2021 #35836 Skrevet 12. februar 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): De lå en natt i telt. Stadig vekk syk når hun begir seg ut på noe som hun ikke klarer å fullføre. Ser virkelig ikke på henne som noen telt person mer enn maks en natt. Og følgebil måtte de ha. De går hardt ut og fullfører ikke. 31
Gjest Lin11 Skrevet 12. februar 2021 #35837 Skrevet 12. februar 2021 (endret) Surikatt skrev (18 minutter siden): Stadig vekk syk når hun begir seg ut på noe som hun ikke klarer å fullføre. Ser virkelig ikke på henne som noen telt person mer enn maks en natt. Og følgebil måtte de ha. De går hardt ut og fullfører ikke. Dette er faktisk tilfelle. Godt dokumentert på blogg/IG. Endret 12. februar 2021 av Lin11
Inocybe Skrevet 12. februar 2021 #35838 Skrevet 12. februar 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): De lå en natt i telt. Nei nei. De hadde jo i tillegg en eller to prøvenetter i teltet i strålende varmt og tørt sommervær ved vannet. Så de har tonnevis med friluftserfaing altså. Er sikkert et bilde av rumpe i solnedgang de kan reposte som bevis. 31
Keaton Skrevet 12. februar 2021 #35839 Skrevet 12. februar 2021 Hindret dem ikke i å gi tips til telt-turer. VG: «Noen netter sov familien på turisthytter, andre netter i telt.» Dette var den ene natta deres: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-haverdalseter-til-grimsdalen/ 26
likermegher Skrevet 13. februar 2021 #35840 Skrevet 13. februar 2021 Kom opp reklame for Netfit på IG nå hvor hun viser 10 øvelser. Den ene øvelsen er push up med knærne i bakken. Burde ikke en person som lever av å trene klare ordentlig push ups? 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå