123Frustrert Skrevet 11. februar 2021 #35701 Skrevet 11. februar 2021 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Regner det lite der? Er dessuten mest nedbør i området fra august og utover høsten. Vet ikke om CBE merker det, siden hun er mye inne på dagtid. KLIMA TABELL // HISTORISKE VÆRDATA SARPSBORG Den tørreste måneden er februar, med 40 mm nedbør. Den største mengden nedbør oppstår i oktober, med et gjennomsnitt på 91 mm. Mulig det kan avle reklame inntjening for vannfast sminke.. 9
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 11. februar 2021 Populært innlegg #35702 Skrevet 11. februar 2021 Det er altså så uendelig ironisk at CBE synes det er creepy at noen mener de vet noe om hvordan hun og familien lever. 80
Klink Skrevet 11. februar 2021 #35703 Skrevet 11. februar 2021 123Frustrert skrev (11 minutter siden): Det kan godt henne de har, men ut fra bloggen å dømme må de legge om livsførselen sin for å få det til. Cbe skriver at hun med enkelhet kan begynne å løpe mer ute. Vel, det er så. Samtidig har det blitt etterlyst flere ganger på i kommentarfeltet på bloggen, flere løpeturer i det fri. Uten at det har blitt noe av. Jeg tenker at du må ha livsstilen også kommer hunden, ikke omvendt. cbe løper manisk på mølle for å telle kalorier, hvordan skal dama klare å løpe med en hund i bånd i skogen, mens hun filmer og stopper opp for å posere? Det blir sikkelig spennende å se,faktisk. Jeg tror og jeg bare tror, at se ser på huden som et tilbehør, akkurat som de to andre hundene. Jeg tror ikke de skjønner hvor mye jobb det er med en slik hun samtidig som de har to små barn. Jeg hadde ikke klart det når jeg har full jobb i tillegg. Tiden går bare ikke i hop, forskjellen er jo at de ser på trening som en del av jobben sin da. Det kan hjelpe veldig, men de sier de har så hektiske hverdager fra før 🤷🏻♀️ Håper de har tenkt nøye gjennom det 😅 3
Klaraku78 Skrevet 11. februar 2021 #35704 Skrevet 11. februar 2021 pøbelsara skrev (7 minutter siden): Det er altså så uendelig ironisk at CBE synes det er creepy at noen mener de vet noe om hvordan hun og familien lever. Hun syns det er creepy at folk liksom sitter uten for huset dems. Men hun har null problemer med at ukjente kommenterer når hun legger ut bilde av en nesten naken kropp. Har hun aldri tenkt over at den som kommenterer kanskje er en creepy person i nabolaget. Hun svarer jo med ❤🙈🍑 til alle sammen. Hun virker ganske korttenkt med tanke på at hun lever av sosiale medier. 49
Hei2016 Skrevet 11. februar 2021 #35705 Skrevet 11. februar 2021 (endret) pøbelsara skrev (21 minutter siden): Det er altså så uendelig ironisk at CBE synes det er creepy at noen mener de vet noe om hvordan hun og familien lever. Och här är kanske frun ärligare än hon själv kommer på sig. Om alla dom glimt hon delar från deras vardag inte get ett rätt inblick i deras vardag, då är ju det som visas up en fasad? Fast, hon nekar ju för att hon visar upp en fasad. Svårt. Endret 11. februar 2021 av Hei2016 *ju 29
cerruti Skrevet 11. februar 2021 #35706 Skrevet 11. februar 2021 Klaraku78 skrev (5 timer siden): Hun sier hun gleder seg til å få hund, for da kan hun endelig løpe ute hele året. Når tørr hun ikke løpe alene. Da syns jeg det er rart hun har den jobben hun har. Og ikke minst det fokuset på kropp. Hun har jo vist seg omtrent naken flere ganger. I tillegg eksponeres ungene så mye. Dette syns jeg hørtes litt selvmotsigende ut. Ingen som sier hun må løpe i skogen da det er som mørkest. Hun som har så fleksibel jobb kan fint løpe i dagslys. I tillegg har de vel veier/stier der det er folk. LK løper jo ute omtrent hver dag, kunne vel ha løpt med han. Syns det høres mer ut som en dårlig unnskyldning. Men jeg skjønner at hun ikke vil løpe så langt hun gjør i skogen. Det kan føles tryggere med en hund som selskap. Foruten mørket, kan ormer, elg, hunder og mennesker være skremmende. Noen liker mølle, andre asfalt, andre igjen skog osv. 2
Keaton Skrevet 11. februar 2021 #35707 Skrevet 11. februar 2021 Hei2016 skrev (Akkurat nå): Och här är kanske frun ärligare än hon själv kommer på sig. Om alla dom glimt hon delar från deras vardag inte get ett rätt inblick i deras vardag, då är ju allt en fasad? Fast, hon nekar jo för att hon visar upp en fasad. Svårt. Influencernes dilemma. Deler alt, men ingen skal si at de vet noe om dem. Snodig. 43
Klaraku78 Skrevet 11. februar 2021 #35708 Skrevet 11. februar 2021 cerruti skrev (4 minutter siden): Men jeg skjønner at hun ikke vil løpe så langt hun gjør i skogen. Det kan føles tryggere med en hund som selskap. Foruten mørket, kan ormer, elg, hunder og mennesker være skremmende. Noen liker mølle, andre asfalt, andre igjen skog osv. Hun må ikke løpe i skogen, når det er mørkt, eller å løpe en mil? Og hvor ofte treffer man på elg eller orm? Tror man hadde hatt bedre progresjon av å løpe mer variert. Når hun har vært med LK noen får ganger og løpt ute, så er hun ofte støl dagen etter. Eller som når de gikk fjelltur, at hun ikke kunne fullføre. Kroppen har i tillegg veldig godt av en tur ut i frisk luft i løpet av dagen. Hvertfall for hun som har hjemmekontor, eller "hjemmekontor" . 18
Pæddan Skrevet 11. februar 2021 #35709 Skrevet 11. februar 2021 Kollontaj skrev (48 minutter siden): Regner det lite der? Er dessuten mest nedbør i området fra august og utover høsten. Vet ikke om CBE merker det, siden hun er mye inne på dagtid. KLIMA TABELL // HISTORISKE VÆRDATA SARPSBORG Den tørreste måneden er februar, med 40 mm nedbør. Den største mengden nedbør oppstår i oktober, med et gjennomsnitt på 91 mm. Her regner det søren i meg mer enn Bergen til tider og mener Sarpsborg slo en Bergens rekord i forfjor. Da regnet det kronisk fra aug til des føltes det ut som. Og jeg har flere hunder selv, dog ikke hvite- men gud bedre så mye skitt det legger seg i pelsen og mellom potene. Det blir møkk kan jeg fortelle henne. Noen annet med de veskebikkjene fra Paris som hun hadde. Er forskjell på 2 kg og 25 +🙄 17
loffen Skrevet 11. februar 2021 #35710 Skrevet 11. februar 2021 Det regner ikke mye på østlandet? Hun er virkelig for mye innendørs. Jeg bor her jeg også, jeg har hvit hund, den måtte dusjes etter hver eneste tur i hele høst og frem til nyttår, da snøen og kulda endelig kom. Og det er sjelden vi har sånn fin vinter som nå. Det er jo vanligvis 7 grader, regn og søle overalt, og jeg 'bor' parkasen som er vind og vanntett . De kommer til å installere hundedusj i gangen ved kjøkkenet. 26
NewStart87 Skrevet 11. februar 2021 #35711 Skrevet 11. februar 2021 Den heftige bruken av filter fortsetter.. Tror de seriøst at ingen klarer å se det? Syntes forøvrig det i tillegg blir enda verre når man reklamerer for noe med filter, da viser man jo ikke hvordan det egentlig ser ut? 14
Surikatt Skrevet 11. februar 2021 #35712 Skrevet 11. februar 2021 NewStart87 skrev (3 timer siden): Nå har jeg faktisk sendt inn forslag om debatt tema til Debatten på NRK. Tema jeg forslår er skjønnhetsfilter og jeg dro frem både Caroline og Sophie Elise som flittige brukere. Om de to stiller til debatt om tema kommer på tv tviler jeg sterkt på. Jeg skrev at jeg syntes dette tema er viktig siden det bidrar til enda mer utseende fiksering og at man kan føle at man ikke er bra nok som man er. Nå går jo ikke akkurat bloggere frem som gode forbilder når de benytter seg av dette. Sophie Elise kan være tøff nok men Caroline Berg-Eriksen klarer ikke å snakke for seg i noen medier. Hun fremstiller seg som en person i sosiale medier og viser seg som en helt annen i virkeligheten. Verken utseende eller oppførsel rimer med virkeligheten. 23
Ultiva Skrevet 11. februar 2021 #35713 Skrevet 11. februar 2021 (endret) Klink skrev (På 11.2.2021 den 14.26): Håper de har tenkt nøye gjennom det 😅 Uansett hvordan det går, så kommer de garantert til å melde at alt forløper 100 % perfekt. For ikke faen at de kan ta feil 🙂 Ser for meg regelmessige rapporter om at hunden aldri tisser inne, aldri røyter, aldri blir skitten og at den blir en helt perfekt treningspartner for LKEs forberedelser til sitt første ultraløp. Men som en her inne så godt beskrev det, så innrømmer jo CBE at det må livsstilsendring til med en samojed i hus. Hun må bli mye mer aktiv utendørs. Og at først om noen år, så vil barna være såpass store at de kan dra på søndagsturer av en viss lengde. Men som sagt, fasiten på hvordan dette kommer til å gå, den får vi aldri. For CBE og LKE vet alltid best og tar aldri feil - uansett 🙂 Endret 12. februar 2021 av Ultiva 40
Nudeldama Skrevet 11. februar 2021 #35714 Skrevet 11. februar 2021 Klaraku78 skrev (50 minutter siden): Hun syns det er creepy at folk liksom sitter uten for huset dems. Men hun har null problemer med at ukjente kommenterer når hun legger ut bilde av en nesten naken kropp. Har hun aldri tenkt over at den som kommenterer kanskje er en creepy person i nabolaget. Hun svarer jo med ❤🙈🍑 til alle sammen. Hun virker ganske korttenkt med tanke på at hun lever av sosiale medier. Dette har jeg ingen som helst problemer med å forstå. Man legger ut det man selv er komfortabel med, det er jo noe helt annet enn at fremmede personer skal stalke en utenfor ens eget hus. Det er jo ikke slik at f.eks alle undertøysmodeller synes det er greit om folk henger utenfor husene deres. Det kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. 8
loffen Skrevet 11. februar 2021 #35715 Skrevet 11. februar 2021 Nudeldama skrev (1 minutt siden): Dette har jeg ingen som helst problemer med å forstå. Man legger ut det man selv er komfortabel med, det er jo noe helt annet enn at fremmede personer skal stalke en utenfor ens eget hus. Det er jo ikke slik at f.eks alle undertøysmodeller synes det er greit om folk henger utenfor husene deres. Det kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. Nå var det ingen som har stalket henne utenfor huset heller da! Hypotesene fortsetter. 35
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 11. februar 2021 Populært innlegg #35716 Skrevet 11. februar 2021 (endret) Nudeldama skrev (10 minutter siden): Dette har jeg ingen som helst problemer med å forstå. Man legger ut det man selv er komfortabel med, det er jo noe helt annet enn at fremmede personer skal stalke en utenfor ens eget hus. Det er jo ikke slik at f.eks alle undertøysmodeller synes det er greit om folk henger utenfor husene deres. Det kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. Poenget er vel det at CBE hevder at en som har fått med seg hva de bedriver i dagliglivet, må ha sittet utenfor porten deres, når POENGET er at alt dette deles på sosiale medier slik at man overhodet ikke behøver å sitte utenfor porten for å få det med seg. Det er ingen som har stalket henne. Hun påstår at folk må ha gjort det for å vite hvordan de lever. Men hvorfor sitte utenfor porten når man kan følge henne i SoME og få vite alt om hvordan det ser ut på soverommene til familien? Man behøver ikke sitte utenfor porten når man inviteres inn på både soverom, i badekar, på kjøkkenet, treningsrommet og barnerommene hver eneste dag. Man inviteres inn til morsdagsfrokoster, julaftenfeiring, bursdager, tv-kvelder middagsservering, treningsøkter - og så synes man det er creepy å tenke på at folk vet hva man driver med? Endret 11. februar 2021 av pøbelsara 73
Halle-Palle Skrevet 11. februar 2021 #35717 Skrevet 11. februar 2021 Nudeldama skrev (16 minutter siden): Dette har jeg ingen som helst problemer med å forstå. Man legger ut det man selv er komfortabel med, det er jo noe helt annet enn at fremmede personer skal stalke en utenfor ens eget hus. Det er jo ikke slik at f.eks alle undertøysmodeller synes det er greit om folk henger utenfor husene deres. Det kan ikke sammenlignes på noen som helst måte. Men er det noen som stalker henne? 9
Aricia Skrevet 11. februar 2021 #35718 Skrevet 11. februar 2021 (endret) loffen skrev (15 minutter siden): Nå var det ingen som har stalket henne utenfor huset heller da! Hypotesene fortsetter. pøbelsara skrev (10 minutter siden): Poenget er vel det at CBE hevder at en som har fått med seg hva de bedriver i dagliglivet, må ha sittet utenfor porten deres, når POENGET er at alt dette deles på sosiale medier slik at man overhodet ikke behøver å sitte utenfor porten for å få det med seg. Det er ingen som har stalket henne. Hun påstår at folk må ha gjort det for å vite hvordan de lever. Enig, her gjøres virkelig en fjær til fem høns altså! CBE kommer jo med kommentaren om stalking som en lite sofistikert hersketeknikk, for å diskreditere leseren hun svarer, og antyde at vedkommende er som en creepy stalker. Man må gjøre en minimumsinnsats her for å lese ting i kontekst før man spinner videre på noe inntil det absurde i jakten på noe å kritisere denne diskusjonen for alt og ingenting. Endret 11. februar 2021 av Aricia 41
pøbelsara Skrevet 11. februar 2021 #35719 Skrevet 11. februar 2021 Halle-Palle skrev (1 minutt siden): Men er det noen som stalker henne? Nei. Det var CBE som mente at noen må sitte utenfor porten hennes hvis for å vite noe om hva hun gjør når. 23
pøbelsara Skrevet 11. februar 2021 #35720 Skrevet 11. februar 2021 Aricia skrev (Akkurat nå): Enig, her gjøres virkelig en fjær til fem høns altså! CBE kommer jo med kommentaren om stalking som en lite sofistikert hersketeknikk, for å diskreditere leseren hun svare, og antyde at vedkommende er som en creepy stalker. Man må gjøre en minimumsinnsats her for å lese ting i kontekst før man spinner videre på noe inntil det absurde i jakten på noe å kritisere denne diskusjonen for alt og ingenting. Takk, Aricia. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå