Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stjernetåka skrev (10 minutter siden):

Kan være vanskelig for oppdrettere å si nei når det blir skrevet slik om i bloggen.

Kanskje de får litt reklame på kjøpet? Valper kan vel forresten gå for nærmere 30000 om det er stor etterspørsel. Kjenner noen som driver med en veldig vanlig rase, de solgte for 25 000 pr valp i høst. 8 valper. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tørst skrev (2 timer siden):

Javel, deg om det. Derav "naturlig" i anførselstegn i den opprinnelige posten. Jeg syns det går an å si hun ser pen ut når hun viser mer ekte følelser, iallfall, selv om hun er operert. Det syns jeg om Sophie Elise også. Søt noen ganger, tacky for det meste og når hun prøver for hardt. 

Ekte følelser? Tviler på at noe av dette «teateret» er ekte. Så lite folkenær håper jeg ingen er.

Skrevet
Lin11 skrev (20 minutter siden):

Ekte følelser? Tviler på at noe av dette «teateret» er ekte. Så lite folkenær håper jeg ingen er.

Bra du har ekte følelser i det minste, da! Er det ok for deg at jeg syns hun er en pen jente, eller? 

• Liker 6
Skrevet
Tørst skrev (1 minutt siden):

Bra du har ekte følelser i det minste, da! Er det ok for deg at jeg syns hun er en pen jente, eller? 

Seriøst? Kjernen i debatten er ikke om dette mennesket er pen eller ikke, har følelser eller ikke. Det er hva bedriften står for og hva som frontes på deres kanaler. Ut ifra det de velger å legge ut/poste på deres bedriftskanaler så virker det temmelig følelsesløst. Særlig når det gjelder barns rett til privatliv, dyrevelferd, respekt for andre mennesker, å bidra til dugnaden som foregår nå, misvisende informasjon til leserne, holdninger til regler og normer. Lista er lang. 

Skrevet
Lin11 skrev (14 minutter siden):

Seriøst? Kjernen i debatten er ikke om dette mennesket er pen eller ikke, har følelser eller ikke. Det er hva bedriften står for og hva som frontes på deres kanaler. Ut ifra det de velger å legge ut/poste på deres bedriftskanaler så virker det temmelig følelsesløst. Særlig når det gjelder barns rett til privatliv, dyrevelferd, respekt for andre mennesker, å bidra til dugnaden som foregår nå, misvisende informasjon til leserne, holdninger til regler og normer. Lista er lang. 

Hvorfor kverulerer du på den opprinnelige kommentaren min, da? Jeg kommenterte snerrebildet, og la ved en screenshot av et annet bilde, der jeg mener hun fremstår mye søtere. Gå videre, hvis du ikke syns dette er noe å snakke om. Og akseptér at jeg syns noe annet enn deg. Til tross for dårlig innflyelse, holdninger, kroppspress, autoritetsproblemer og alt annet hun står for. 🥱

• Liker 17
Skrevet (endret)
Tørst skrev (33 minutter siden):

Hvorfor kverulerer du på den opprinnelige kommentaren min, da? Jeg kommenterte snerrebildet, og la ved en screenshot av et annet bilde, der jeg mener hun fremstår mye søtere. Gå videre, hvis du ikke syns dette er noe å snakke om. Og akseptér at jeg syns noe annet enn deg. Til tross for dårlig innflyelse, holdninger, kroppspress, autoritetsproblemer og alt annet hun står for. 🥱

Enig, det må da gå an å si at hun er ei pen dame uten filter og retusjering. Hun er helt normal da, men det er bra nok. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 32
Skrevet (endret)
Tørst skrev (30 minutter siden):

Fordi det fordummer og reduserer debatten til noe som ikke i prinsippet er relevant til det kritikkverdige? Ja, hun bruker filter og redigerer bilder. Det er meget uheldig og ugreit men ikke fordi hun er så pen og naturlig uten filter og diverse. MEN fordi det er juks og hun fører folk bak lyset. Det er en uredelig form for markedsføring 🙄

Slik markedsføring kopi Elise også driver med. 

Endret av Lin11
Skrevet
Lin11 skrev (34 minutter siden):

Fordi det fordummer og reduserer debatten til noe som ikke i prinsippet er relevant til det kritikkverdige? Ja, hun bruker filter og redigerer bilder. Det er meget uheldig og ugreit men ikke fordi hun er så pen og naturlig uten filter og diverse. MEN fordi det er juks og hun fører folk bak lyset. Det er en uredelig form for markedsføring 🙄

Slik markedsføring kopi Elise også driver med. 

Ja, men du diskuterer noe jeg ikke snakker om. Jeg snakket om posering og smil. Og at hun ser mye mer naturlig og søt ut når hun smiler på ekte. Men jeg skjønner jo at du ikke vil skjønne, og at du hardnakket sier imot meg uansett, fordi du tror jeg snakker om noe helt annet enn deg, eller er uenig med deg. Noe jeg åpenbart ikke er. Jeg snakker fremdeles om hennes naturlige smil vs hennes poserende og tilforlatelige snerresmil. Retursjering og / eller filter er altså irrlevant akkurat med dette. Hun kan ikke retursjere eller filtrere på seg et naturlig smil. 

• Liker 10
Skrevet
45 minutter siden, Aricia said:

Så viralt at den allerede er utdatert, har jeg inntrykk av. Hun framstår ikke som noen spydspiss, akkurat. :ler:

Hun satser vel på at de høyt utdannede og kjøpesterke i målgruppa ikke bruker TikTok.

• Liker 26
Skrevet
lenebu skrev (7 minutter siden):

Hun satser vel på at de høyt utdannede og kjøpesterke i målgruppa ikke bruker TikTok.

Hun nedvurderer i så fall leserne kraftig tror jeg - retten er laget av "alle" på IG også for lengst.

• Liker 25
Skrevet

Det irriterer med noe ekstremt at dette paret hever seg over alle smittevernstiltak. Hvorfor tror de at de vet dette bedre en andre?

• Liker 33
Skrevet
123Frustrert skrev (18 minutter siden):

Det irriterer med noe ekstremt at dette paret hever seg over alle smittevernstiltak. Hvorfor tror de at de vet dette bedre en andre?

Det er nok mange som gir blaffen rundtforbi. Jeg tenker at de graver sin egen grav med sin usympatiske oppførsel. Synes heller ikke noe om overtreningen de fronter men nå endte det jo opp med at «coach Eriksen» ble skadet i fjor så ikke det beste forbildet der, heller. 

• Liker 14
Skrevet

Seriøst... det er en TIKTOK trend. Er tusenvis av videoer på IG og TIKTOK med dette. Hun har ikke gjort noe galt, men ikke særlig originalt å bare kopiere alle andre heller...

• Liker 14
Skrevet
Ikkenoledig skrev (1 minutt siden):

Seriøst... det er en TIKTOK trend. Er tusenvis av videoer på IG og TIKTOK med dette. Hun har ikke gjort noe galt, men ikke særlig originalt å bare kopiere alle andre heller...

Når så du originalt innhold på bloggen hennes sist?

Både CBE og flere andre bloggere ser ut til å anta at leserne deres ikke ferdes på nett i særlig grad. Jeg leser mye om mat på nett, og tror ikke jeg noen gang har sett en oppskrift hos CBE som ikke er kopiert mer eller mindre direkte fra andre steder.  

• Liker 40
Skrevet

Trening midt i arbeidstiden. Nok en stressede dag på «jobb». 

• Liker 23
Skrevet

Innholdet i treningsslidsene til LKE er også publisert hos andre for kort tid siden. Akkurat som CBE og oppskrifter, der hun bytter ut gram med dl og motsatt for å gjøre de til sin egen😂. Ingen av de er nyskapende.

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...