Rev. Revenge Skrevet 10. februar 2021 #35641 Skrevet 10. februar 2021 (endret) Forøvrig er jeg så lite bevandret på nett at jeg ikke hadde fått med meg trenden med fetaost, hvitløk og tomater. Som jeg uansett spiser mye av i en eller annen variant og derfor ikke googler, fordi det ikke er nytt her hjemme. Når det gjelder oppskriftene på carolinebergeriksen.no går det jo i den samme tralten der også. På den måten at heller ikke maten der er spesielt inspirerende. Det er fine matbilder, det skal de ha. Men, de fotograferer ikke fremgangsmåten, noe som ofte ville ha gjort seg. Egentlig er det jo nitrist å tjene til livets opphold ved å kopiere alt og alle, og ikke ha funnet opp noe selv som de kan ta eierskap i. Tid til å prøve å være nyskapende har de jo mer enn nok av, om det ikke var så mye fokus på egenpleie og utseende. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 11. februar 2021 av Måne Rampelyset 24
Gjest Lin11 Skrevet 10. februar 2021 #35642 Skrevet 10. februar 2021 Mrs Bella skrev (2 timer siden): Innholdet i treningsslidsene til LKE er også publisert hos andre for kort tid siden. Akkurat som CBE og oppskrifter, der hun bytter ut gram med dl og motsatt for å gjøre de til sin egen😂. Ingen av de er nyskapende. Hva er det Coach Eriksen har publisert som er hentet hos andre?
NewStart87 Skrevet 10. februar 2021 #35643 Skrevet 10. februar 2021 Ser hun har skrevet nå at det er en TikTok rett, det var nå ennå godt hun ikke prøvde å ta æren for den. Med mindre hun egentlig hadde tenkt det sistnevnte, men leste her inne. 26
ama7 Skrevet 10. februar 2021 #35644 Skrevet 10. februar 2021 Kjøper de valp fra seriøs oppdretter? Merkelig vel at de fikk valp så fort i disse tider? 8
Pæddan Skrevet 10. februar 2021 #35645 Skrevet 10. februar 2021 ama7 skrev (38 minutter siden): Kjøper de valp fra seriøs oppdretter? Merkelig vel at de fikk valp så fort i disse tider? Ligger ikke noen registrerte i nærheten på NKK iallefall. Kun langt unna🙄 6
NewStart87 Skrevet 10. februar 2021 #35646 Skrevet 10. februar 2021 (endret) Ser på bloggen at hun faktisk har sluppet til litt kritikk, men hun måtte selvfølgelig komme med et langt motsvar. Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett. Endret 11. februar 2021 av Måne Rampelyset 10
123Frustrert Skrevet 10. februar 2021 #35647 Skrevet 10. februar 2021 NewStart87 skrev (10 minutter siden): Ser på bloggen at hun faktisk har sluppet til litt kritikk, men hun måtte selvfølgelig komme med et langt motsvar. Noen som går til angrep ved første mulighet i alle fall.. jeg merker jeg skulle vært flue på veggen der når de har en valp som tygger og drar i ting og hundehårene er overalt. Hun kommenterer at hun tror Ronaldo røytet mere. Merkelig kollisjon når den type rase de har valgt er mye større enn en veskehund, men all logikken i Sarpsborg er ikke like enkel å forså. Gleder meg også veldig til at fruen i huset skal ut i all slags vær. Til nå er hun og mannen vært godværs-tur mennesker. Blir morsomt å se hvordan cbe takler regnvær og kulde😅 39
Pippio Skrevet 10. februar 2021 #35648 Skrevet 10. februar 2021 10 timer i uka er ikke imponerende mye. Spesielt ikke for en rase som krever mye. Her overvurderer de seg selv (som vanlig). Både med tanke på aktivitet og ikke minst røyting. Det triste er at hunden blir taperen. Akkurat som barna. 42
Gjest Lin11 Skrevet 10. februar 2021 #35649 Skrevet 10. februar 2021 (endret) Altså, hun skriver at LKE løper 6-9 timer i snitt, og at hun fint kan løpe opp til 10 timer i snitt i uka. Samme person syter over så hektiske arbeidsdager som innebærer kafébesøk, negler og hår pleie. Når det ikke er korona er det hotell turer i helgene og ferier x antall ganger i løpet av året. Betyr det at det lyves om noe her? Har de flere timer i døgnet til rådighet en vanlig dødelige? Skal bikkja være med på hotell besøk og sydenturer? Jeg er enig med personen i kommentarfeltet at dette er ikke var en god avgjørelse av oppdretter. Endret 10. februar 2021 av Lin11
Klementine Skrevet 10. februar 2021 #35650 Skrevet 10. februar 2021 123Frustrert skrev (34 minutter siden): Noen som går til angrep ved første mulighet i alle fall.. jeg merker jeg skulle vært flue på veggen der når de har en valp som tygger og drar i ting og hundehårene er overalt. Hun kommenterer at hun tror Ronaldo røytet mere. Merkelig kollisjon når den type rase de har valgt er mye større enn en veskehund, men all logikken i Sarpsborg er ikke like enkel å forså. Gleder meg også veldig til at fruen i huset skal ut i all slags vær. Til nå er hun og mannen vært godværs-tur mennesker. Blir morsomt å se hvordan cbe takler regnvær og kulde😅 + skitten hund. De ser jo ikke ut antakelig etter en luftetur i alt slags vær. Det er jo MYE pels! Nydelige hunder, ser jo ut som noen deilige bamser, men de lyser jo at de trenger stell i vintersesongen. Blir jo fort skitne. 20
Gjest Trolltussa Skrevet 10. februar 2021 #35651 Skrevet 10. februar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden): Retter bare opp bildet ditt, slik at det ikke er noen tvil om at den delen som er lengst fra kameraet ulogisk nok ser størst ut. Forøvrig er jeg så lite bevandret på nett at jeg ikke hadde fått med meg trenden med fetaost, hvitløk og tomater. Som jeg uansett spiser mye av i en eller annen variant og derfor ikke googler, fordi det ikke er nytt her hjemme. Når det gjelder oppskriftene på carolinebergeriksen.no går det jo i den samme tralten der også. På den måten at heller ikke maten der er spesielt inspirerende. Det er fine matbilder, det skal de ha. Men, de fotograferer ikke fremgangsmåten, noe som ofte ville ha gjort seg. Egentlig er det jo nitrist å tjene til livets opphold ved å kopiere alt og alle, og ikke ha funnet opp noe selv som de kan ta eierskap i. Tid til å prøve å være nyskapende har de jo mer enn nok av, om det ikke var så mye fokus på egenpleie og utseende. Nå ser jeg hvorfor hun ikke har linjer under øynene slik hun har på bilder tatt av andre. Det er jo duset ut under øyet. Ingen porer der som i resten av ansiktet😳
Kokosmakron Skrevet 10. februar 2021 #35652 Skrevet 10. februar 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Ser på bloggen at hun faktisk har sluppet til litt kritikk, men hun måtte selvfølgelig komme med et langt motsvar. Er spent på om LK ønsker å ta med seg hunden på løpeturene sine. Jeg har løpt mange mange mil med alaskan husky foran meg, og er det en ting som er sikkert er det at det å løpe med en hund i stram line foran seg er noe helt annet enn når du løper alene. Har forstått det som at han ønsker å gjennomføre en del ultraløp, og du kan rett og slett ikke trene til det med en trekkhund foran deg. Steget og løpsteknikken blir annerledes, muskulaturen blir brukt på en annen måte, og du får en helt annen fremdrift. Det er så klart forskjell på hvor trekkvillig hunder er, men det er en trekkhund de anskaffer seg, så er ikke sjokkerende om den...trekker.. Når jeg løper med mine har jeg i en brems i steget og ikke fraspark i like stor grad som når jeg løper alene. 41
Donpedro Skrevet 10. februar 2021 #35653 Skrevet 10. februar 2021 Hehe, med 10-15 timer hobby i uka pluss restaurant, frisør osv så skjønner jeg jo at de har det meget travelt. Det er klart. 24
stilk Skrevet 10. februar 2021 #35654 Skrevet 10. februar 2021 Kokosmakron skrev (4 minutter siden): Er spent på om LK ønsker å ta med seg hunden på løpeturene sine. Jeg har løpt mange mange mil med alaskan husky foran meg, og er det en ting som er sikkert er det at det å løpe med en hund i stram line foran seg er noe helt annet enn når du løper alene. Har forstått det som at han ønsker å gjennomføre en del ultraløp, og du kan rett og slett ikke trene til det med en trekkhund foran deg. Steget og løpsteknikken blir annerledes, muskulaturen blir brukt på en annen måte, og du får en helt annen fremdrift. Det er så klart forskjell på hvor trekkvillig hunder er, men det er en trekkhund de anskaffer seg, så er ikke sjokkerende om den...trekker.. Når jeg løper med mine har jeg i en brems i steget og ikke fraspark i like stor grad som når jeg løper alene. Hvis de skal ha hund å løpe/trene med er definitivt ikke samojed rette rasen, etter min mening. Det er en trekkhund, den vil som du sier, alltid trekke på løpeturen. 30
Surikatt Skrevet 10. februar 2021 #35655 Skrevet 10. februar 2021 stilk skrev (20 minutter siden): Hvis de skal ha hund å løpe/trene med er definitivt ikke samojed rette rasen, etter min mening. Det er en trekkhund, den vil som du sier, alltid trekke på løpeturen. Ja, hvorfor heller ikke en setter? De liker å løpe. Ser ikke for meg en samojed på joggetur. 18
Klaraku78 Skrevet 10. februar 2021 #35656 Skrevet 10. februar 2021 Den argumentasjonen hennes om at hun har alltid rett, og de andre har feil, er like morsom hver gang. Andre argumenter med fakta slik de er i dag, mens hun argumenterer med hvordan det kunne vært, i et perfekt liv. Ja, greit at LK er ute en time om dagen. Som i seg selv ikke er så mye. Hun kan løpe ute mer enn hun gjør. Det er i utgangspunktet ikke så vanskelig ettersom hun aldri løper ute. Hun sier det ikke er noe problem å løpe mer ute, men tydeligvis såpass vanskelig ettersom det aldri skjer. Ungene kan, når de blir større, gå på lengre turer. I mens må hunden vente på å gå tur i helgene de nærmeste 4-5 årene før barna blir store nok. I tillegg kanskje de får barn som hater å gå på tur. Men så klart, CBE har alltid rett... 42
Jaimatadi Skrevet 10. februar 2021 #35657 Skrevet 10. februar 2021 Angrer for det jeg skrev sist. Bare fordi det var unødvendig. Og vil gjerne rette opp ved å si jeg syns hunden er flott. Det er bra dere liker og være aktive. Det blir sikkert bra. Beklager til alle. Det er korona som har fått meg inn her😅😂😎 3
NewStart87 Skrevet 10. februar 2021 #35658 Skrevet 10. februar 2021 https://www.aftenposten.no/norge/i/WLx4r/fakta-om-caroline-berg-eriksen Berg Eriksen har fått kritikk for å bidra til slankepress, sammenblanding av reklame og redaksjonelt innhold og for bruk av umerkede retusjerte bilder. I januar 2015 ble det kjent at ektemannen, som er administrator på bloggen, har skrevet kommentarer under falskt navn og blant annet utgitt seg for å være lege og ernæringsfysiolog. Tar du en titt på bloggen og Instagram idag så kan du se at slankepress og retusjerte bilder har det ikke akkurat blitt mindre av, heller tvert imot. Når det gjelder ektemannen så får vi håpe han har gitt seg som «lege, ernæringsfysiolog og personlig trener». Han har vel hatt noen flere yrker også, så beklager om jeg ikke husker alle sammen. Han har hatt litt av yrkesliv så ikke lett å henge med i svingene! 21
Populært innlegg Felis Skrevet 10. februar 2021 Populært innlegg #35659 Skrevet 10. februar 2021 (endret) Surikatt skrev (1 time siden): Ja, hvorfor heller ikke en setter? De liker å løpe. Ser ikke for meg en samojed på joggetur. Fordi det på Finn.no for øyeblikket er flere "ønskes kjøpt" annonser enn "til salgs" på settere. De er rett og slett ikke å få tak i akkurat nå, og det er NÅ de trenger hund. Funky har hatt eventyrlig suksess med sine trekkhunder og CBE, den evige hermegås, ønsker samme effekt. Det er et gap mellom hva CBE og mannen tror de er og hva de faktisk er. Vi ser det på alle bilder, glatt hud, innhul mage, fyldig rumpe. Det er slik hun ser ut på bilder, så da må det jo være sant? Vi ser det på bloggen, trening, skjønnhetspleie og tusenvis av kaffekopper. CBE skriver at hun har travle hverdager, så da må det jo være sant? Og det samme er det nok med denne aktive livsstilen, hvis de bare hevder det mange nok ganger, så blir det sant. For å være ærlig gleder jeg meg til å se dem med deres nye valp. Jeg liker valper og jeg tviler ikke på at det blir mange flotte bilder. Tenk hva lys og skygge kan gjøre med en samojed... Virkeligheten innhenter dem nok raskt, det blir nok slitsomt og overveldende, slik alle valpeeiere opplever det. Jeg håper det ikke er hundens egenskaper som må vike i møtet med det glansede magasinet som er CBE. Jeg håper, for hundens del og ikke minst familiens, at hunden endrer dem. Kanskje de faktisk blir en aktiv familie som våger seg ut av den trygge kjelleren og får litt frisk luft og nye inntrykk, for nå går det såpass på repeat at det er latterlig. Endret 10. februar 2021 av Felis 51
Klaraku78 Skrevet 10. februar 2021 #35660 Skrevet 10. februar 2021 Jaimatadi skrev (5 minutter siden): Kort innpå😎 Igjen 😅Spisesteder er åpne både i Sarpsborg og Fredrikstad og man er oppfordret til å støtte lokale næringsdrivende som er i ferd med å gå dukken pga corona situasjonen. Take away i egen kommune hadde gjort seg 👍 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå