Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
NewStart87 skrev (19 minutter siden):

Syntes det er så synd at man istedenfor å fokusere på viktige temaer om hva som skjer i dagens samfunn heller bruker tiden sin på å legge ut bilder av trening, leggeTI, selfies med filter og selvdigging av speilbilde. Er utseende ALT som står i hodet liksom? Tenker også på hva slags forbilde hun er. Hvordan er det å vokse opp med noen som er så til de grader overfladisk og utseendefiksert? Ungene blir jo etterhvert store nok til å merke det. Ser for meg at man fort kan bli veldig usikker selv. Når moren har silikon, fillere, et anstrengt forhold til mat, driver med manisk trening og legger ut ihjelredigerte bilder av seg selv? Det mest ironiske er at jeg vel senest ifjor leste at Caroline skrev: «Det er viktig å ha et avslappet forhold til kroppen sin». Jeg husker jeg svarte: «man har ikke et avslappet forhold til kroppen sin når man legger seg på operasjonsbordet». Kommentaren ble selvfølgelig ikke godkjent.

Ja, det er viktig å ha et avslappet forhold til kroppen, Caroline. Derfor har jeg et tips: slutt å holde pusten og dra inn magen når du tar bilder. 

Nå kom jeg også på da herren i huset kommenterte at Beyonce er 15 - 20 kg overvektig. På tidspunktet han uttalte dette veide hun 58 kg. Dette blir nok moro å lese for døtrene når de kommer i tenårene og er usikre på kroppen.
Hadde Beyonce gått ned 15 - 20 kg hadde hun vært undervektig, så undervektig at hun kunne ha blitt innlagt. Men å være så tynn er kanskje i huset ansett som normalt? 

Det blir jo litt spekulasjon da, men jeg tror ikke hun veide 58 kg da. Hun var ikke slank, men normal kvinnekropp, fyldig med fine former. Jeg vet ikke hvor høy Beyonce var/er, men tror heller ikke noen her vet hennes vitale mål helt sikkert. Caroline har jo mer en atletisk kroppstype, selv om hun nå prøver å fremstille seg mer som Beyonce, men. Med former. 

Helt enig i at å kommentere at Beyonce er for tung er helt bak mål, han kunne heller sagt noe om at han foretrekker atlestiske kroppsfasonger. Eller holdt helt kjeft. Det hadde vært det aller beste. Men det tror jeg ikke han evner.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marguerite skrev (4 minutter siden):

Her må jeg bare kommentere i tråden for første gang. Jeg har truffet dem ute der de bor, og de hilste og smilte, så jeg fikk faktisk et godt inntrykk av dem. 

Det der blir bare for dumt, og det skjønner dere selv også. Vet om mange, både barn og voksne som har prøvd å hilse på dere uten hell. I Norge er det jo vanlig å hilse på tur, men på dere, nei. 

• Liker 16
Skrevet
Jaimatadi skrev (10 minutter siden):

Det der blir bare for dumt, og det skjønner dere selv også. Vet om mange, både barn og voksne som har prøvd å hilse på dere uten hell. I Norge er det jo vanlig å hilse på tur, men på dere, nei. 

Da de bodde i Siljan gikk venner og jeg faktisk forbi dem en gang de tok bilder nedenfor Brekkeparken. Var ikke mye smil og hilsing der gitt. :fnise: Husker vi lo litt av det etterpå, hvor sære de var som ikke en gang smilte tilbake da vi alle hilste når vi gikk forbi. 

• Liker 18
Skrevet
NewStart87 skrev (4 minutter siden):

Da de bodde i Siljan gikk venner og jeg faktisk forbi dem en gang de tok bilder nedenfor Brekkeparken. Var ikke mye smil og hilsing der gitt. :fnise: Husker vi lo litt av det etterpå, hvor sære de var som ikke en gang smilte tilbake da vi alle hilste når vi gikk forbi. 

Bra det er flere av oss da 😅 Godt gjenkjennelig nøyaktig slik du beskriver.

• Liker 11
Skrevet
Urwa skrev (2 timer siden):

Er man frisk hvis man står opp og trener ferdig før kl 06.30 og trener igjen 22.30 hver kveld,hele uken?? Og alltid tripper rundt med to much sminke 24/7? Og aldri klarer å vise sitt sanne/normale seg. Dvs uten sminke/filter/styling, plettfritt hjem uten rot,og alltid instavennlig bord dekkning osv osv? Jeg hadde GÅTT I VEGGEN innen 10 dager🤯 

Trener hun klokka 2230? Trodde hun skulle legge seg kl ti?

• Liker 10
Skrevet
Jaimatadi skrev (1 time siden):

Haha, dette er et godt eksempel på at det er ganske ville påstander i denne tråden. Jeg er enig i mye av kritikken i denne tråden, men ville bare nevne det, at sånn i virkeligheten så ga de faktisk et hyggelig inntrykk (disse få sekundene jeg traff dem). Jeg har forøvrig ikke opplevd at andre ukjente hilser når jeg går i Kulåsparken, det er ikke så vanlig.

• Liker 8
Skrevet

Travle dager på jobb. Nå er de på restaurant midt i arbeidstiden. Rart de ikke blir helt utslitt! 

• Liker 26
Skrevet
NewStart87 skrev (Akkurat nå):

Travle dager på jobb. Nå er de på restaurant midt i arbeidstiden. Rart de ikke blir helt utslitt! 

verste er jo det at de tilhører Ring 1. Vi som tilhører den ringen går ikke på restaurant i disse dager for kosen sin del. Vi bestiller take away. 

• Liker 45
Skrevet
Klementine skrev (2 minutter siden):

verste er jo det at de tilhører Ring 1. Vi som tilhører den ringen går ikke på restaurant i disse dager for kosen sin del. Vi bestiller take away. 

Men pandemien gjelder ikke dette paret! :filer: 

• Liker 28
Skrevet (endret)
NewStart87 skrev (15 minutter siden):

Vil tippe de har abstinenser etter å ha vært hjemme med ungene en måned nå. De har jo ikke fått alenetid på så lang tid. Selvsagt må det feires med vin og lunsj midt i arbeidstiden. Husker hun sa i fjor da Norge ble stengt ned, at hun ville at ungene skulle tilbake på skolen/barnehagen fordi hun fikk for lite alenetid med LK. Blir sikkert noe å klage over det å, når de får valp og LK må bruke kanskje flere timer på den i løpet av dagen. Hva skal hun bruke tiden sin på da... enda mere selfier.. ?..

Endret av Klaraku78
  • Liker 23
Skrevet
NewStart87 skrev (7 timer siden):

Bare å bla i feeden ja. :fnise: Hun er jo filtret og blushet så til de grader! Enten bruker hun filter eller så står mannen for tryllekunsten. Så absolutt ikke en vane det nei. For mange år siden redigerte de bort omtrent halvparten av ryggen hennes! Husker jeg rett redigerte de til og med den gravide magen hennes mindre! 

Det er nok riktig at hun ikke bruker filter i feeden, fordi de bildene er tatt med et ordentlig kamera. Men redigerte, det er de!

• Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet
123Frustrert skrev (3 timer siden):

Ser fruen hevder de har en aktiv hverdag. Jeg må si jeg faktisk ikke kjenner så mange småbarnsfamilier som er så lite på tur som de. Hun trekker frem lke sin løpsmengde før han ble skadet, men nå er det jo tydelig at han ikke tålte denne løpsmengden., og hennes egen løping på mølla kan ikke betraktes som en aktiv livsstil. Hun løper på mølle, det er absolutt ikke det samme som å løpe ute i vind og vær. Har aldri sett dama ute i regn og snøvær noen gang. 
også skriver hun at hun bor ved skogen.. er ikke kulåsparken en park? Jeg vil ikke karakterisere det som en skog.. men det er sikkert nok kvadratmeter til å drive lydighet altså. 

Det slo meg at grunnen til det å foretrekke mølle kanskje mest av alt handler om at det er lett å dokumentere. Skal du filme deg selv er det jo unektelig mye enklere å sette mobilen på et bord og trykke på opptak, du løper jo på stedet hvil. Ute i skogen beveger du deg ut av fokus ganske mye. 

Ellers veldig interessant det du @Aricia skriver om kulturen som utvikles på Instagram. Jeg har klødd meg i hodet flere ganger over stammespråket og måten å kommunisere på. Har prøvd å se for meg den typen kommunikasjon flyttet ut i det virkelige liv, men blir bare flirfull. 

Skrevet (endret)

Kan noen forklare meg hvordan disse kan være ute å spise i disse tider ( I en pressemelding tirsdag varsler regjeringen at de strenge smitteverntiltakene i Oslo, Halden og Sarpsborg videreføres fra 11. februar. De tre kommunene er en del av ring 1, som har et høyt tiltaksnivå). https://www.nrk.no/osloogviken/koronatiltak-i-oslo_-pressekonferanse-om-smittesituasjonen-1.15365436 

Endret av Lin11
Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Trener hun klokka 2230? Trodde hun skulle legge seg kl ti?

Hun kjører ofte flere runder hun🤪

Skrevet
pøbelsara skrev (3 minutter siden):

Alle reiser som ikke er nødvendige frarådes. Fredrikstad er ring 2, Sarpsborg er ring 1. 

Jeg undrer meg over at en lunsj kan være en nødvendig årsak til å dra fra en kommune i ring 1 til en kommune i ring 2. 

Og så undrer jeg meg over at de viser dette i some. Hvis de på død og liv nok en gang må fremvise sin absolutte forakt for alt som har med smittevern og regler å gjøre, burde de i det minste droppe å legge ut slike ting i SoMe. Det eneste som mangler er sutring over at folk bryr seg.

Tipper det ganske enkelt er ny provokasjon for å drive opp et stadig labert til ikke-eksisterende engasjement etter spekulasjonene om korona-sykdom.

Caroline til Lars Kristian i bilen: "HVA SKAL VI (finne på) NÅÅÅÅ?!"

• Liker 44
Skrevet

At noen kjøper alle løgnene disse to serverer i kommentarfeltet, er litt av en bragd fra deres sin side. Eier ikke de som leser denne bloggen evnen til kritisk refleksjon? Dette er en bedrift som er noen av de mest egoistiske jeg kan tenke meg. Tenker de overhodet på noen andre en seg selv og sine behov? De har godt dokumentert at de har gitt f.. i smittevern i de siste 11 mnd, det er også godt dokumentert at de har sutret over ting som andre tar på strak arm. Hvor umoden og egoistisk kan man bli? 

Skrevet
Bettys skrev (1 time siden):

I tillegg spiser de så vidt jeg kan se ikke i egen by, men i Fredrikstad.

De var vel på «road trip» i helga også, vil tro utenfor egen kommune det også. 

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...