Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (27 minutter siden):

Man kan jo kikke på hvem som skriver at det er det fineste bildet man har sett og så kan man tenke sitt. 

En som har kommentert filterbruken. Kommentaren har faktisk blitt stående noen timer.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Tannbein
Skrevet
Pippio skrev (1 minutt siden):

En som har kommentert filterbruken. Kommentaren har faktisk blitt stående noen timer.

Hun har sikkert ikke sett den. 

Skrevet

Da jeg var yngre hatet jeg når folk så på bilder av meg og sa «så fin du var på dette bildet, her var du veldig lik deg selv»

Nå tenker jeg at jeg egentlig burde vært takknemlig for at folk syntes de fineste bildene av meg var bilder der jeg faktisk så ut som meg.  Det er visst ingen selvfølge.

• Liker 22
Skrevet

Med at hun legger stolt ut det flitret bildet så har LKE en jobb foran seg.. For det filtret bildet overgår jo hans redigert verjson av fruen. Når man ser på det siste bildet og bildene LKE har redigert så er det faktisk 2 vidt forskjellige personer.. Hvor mange versjoner vil LKE ha av fruen sin og når skal CBE selv bli fornøyd, mon tro🤔

• Liker 10
Skrevet
Tannbein skrev (40 minutter siden):

Haha, ja en ansatt på en skjønnhetsklinikk som har spesialisert seg på injeksjoner 🙈 Fy fader for et giftig miljø.

Du er god nok som du er, CBE! Og husk nå for Guds skyld at du er forbilde for to små jenter som du skal lære å elske seg selv, helt uten filtere og injeksjoner!

De normaliserer og hauser opp et skadelig skjønnhetsideal. Skadelig fordi de er uoppnåelig for selv damer som i utgangspunktet er pene nok fra naturens side. Ikke rart CBE får verdier som fra utsiden framstår som groteske når det er slike folk hun omgir seg med. Giftig miljø ja. 

• Liker 21
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (20 timer siden):

Uffda, litt uheldig med mengden på leppene også. Skulle det illustrere «sånn våkner jeg»? At de gidder. Vær deg selv, du er et forbilde for jentene dine! 

Ungene har vel aldri sett henne uten full utrustning i ansiktet. 

Endret av MorUgle
  • Liker 4
Gjest Xstrella
Skrevet
PallePalle skrev (1 time siden):

https://m.facebook.com/watch/?v=503986943654497&_rdr

sånn så hun ut i januar. Hvorfor fake å være penere? Ikke at jeg syns det er penere, nei tvert om! Men man forstår jo at det er hensikten. Og så takk for komplimenter. Direkte løgn. Fatter det ikke. Lurer på om det gir en helt sinnsykt god følelse, selv om man vet at det er fake. Det er så flaut, jeg orker ikke. 

Edit: oi så nå at det var i fjor. Jaja poenget står 

Å hjelpes hva var dette?? Jeg er så flau på hennes vegne. 

Skrevet
Crash skrev (7 timer siden):

Ser ut som det er slettet nå, men noen skrev en kommentar om hvorfor hun spiser marshmallows som inneholder ingredienser laget av dyr, når hun ikke spiser kjøtt. CBE svarte noe sånt: "Hvor har du sett at jeg spiser marshmallows? 😮" På IG stories var det akkurat bilder hvor CBE holdt en skål med marshmallows, sjokolade og kjeks til smores, og også et bilde hvor CBE holder en ferdig smores klar til å spises.. Man ser kanskje ikke at CBE faktisk spiser, tygger og svelger den, men det gis inntrykk av at hun gjør det. Glemmer hun hva hun poster på stories, eller hva er greia?

Eller, hun spiser aldri usunne ting som kaker og snop. Hun lager det til andre og poserer med det før det evt ender i søpla. 

• Liker 10
Skrevet

Å hjelp, hun fikk ikke trent styrke på mage før jentene var ute av huset!! Det er manisk og fryktelig usunt forbilde. Hva nøyaktig er det hun jobber med? Stå nede i kjelleren og digge seg selv? 

• Liker 29
Skrevet

Men så dra å kjøp deg en ny shaker da, CBE. Verre er det faktisk ikke. 

• Liker 26
Skrevet
Minnie Mus skrev (2 minutter siden):

Men så dra å kjøp deg en ny shaker da, CBE. Verre er det faktisk ikke. 

Eller så kan hun få en sponset? 

• Liker 6
Skrevet

Akkurat det med hundevalget er jeg litt delt på. Jeg tenker de skal ha for at de ikke går for bloggervennlige raser som er avla til det ugjenkjennelige på uetisk vis for å se søte ut. Samtidig blir nok overgangen fra to småhunder i pensjonistalder til en ung, stor brukshund en stor overgang så jeg ville nok stålsatt meg og forventer at det kommer innlegg om hvor slitsomt det er for bloggeren med ny hund i hus. Dette er ikke fordi jeg prøver å disse paret og deres evner til å dressere en hund, men fordi jeg snakker av erfaring. Jeg er oppvokst med elghund og som liten trengte jeg aldri tenke på dresseringen og oppdragelsen av hunden. Da vi derimot fikk den nyeste i hus var jeg blitt voksen og måtte hjelpe til med dette arbeidet. Det var litt av en overgang fra gamle pensjonisthunder til en babyhund som allerede er av en ganske sta, aktiv og personlighetsfull rase. Det var et slit og til tider husker jeg at jeg stod og grein mens hunden tisset i fanget mitt fordi jeg hadde slåss for å få på henne båndet så vi kunne rekke ut i tide, men hun ville bare tygge båndet og rase. Det blir nok en utfordring for både henne, mann og barn som ikke bare kan plukke denne hunden opp og bære den resten av turen hvis den slår seg vrang. Håper i det minste at det er noe de kan tilpasse seg, for det er alltid like kjipt å se influensere, og folk generelt for den saks skyld som omplasserer hunden fordi de ikke kan ta godt nok vare på hunden.

• Liker 23
Gjest Snøsøta
Skrevet

CBE bruker da ikke filter sier hun. Bare denne ene gangen. og det var fordi hun hadde på filter da hun tok bildet hvor hun var så fin på håret. Vi kan sjekke feeden om vi ikke tror henne.

For i feeden ligger bildene mannen har redigert. Redigering er jo ikke filter. Og at instastory går gjennom tykke lag med filter hopper vi glatt over.

Ofte ligner hun på Lillian Müller. Men nå ligner hun aller mest på Kellyanne Conwey da hun sa- «but we have alternative facts»

Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (1 time siden):

Å hjelp, hun fikk ikke trent styrke på mage før jentene var ute av huset!! Det er manisk og fryktelig usunt forbilde. Hva nøyaktig er det hun jobber med? Stå nede i kjelleren og digge seg selv? 

Herregud ja da var det jammen godt at barna kom seg avgårde slik at hun kunne tasse ned i kjelleren igjen og trene magen!!

#meningsfyltliv

#hektiskedager

Endret av Tannbein
Skrevet

Ble visst ikke godkjent den kommentaren min om at CBE er såååå aktive atte, til sammen løp de jo rundt 100 km i uken. Jeg spurte bare om hun og samojeden skulle løpe på mølle i kjelleren og se på tenåringsserier sammen ❤️ 

Isteden ble en annen kommentar godkjent. Fra en "leser" som syns det er utrolig rart at den opprinnelige kommentatoren ikke har fått med seg hvor utrolig aktive de er ute hele året. Litt snodig at denne kommentaren ble godkjent som svar på min - som ikke ble godkjent? 

• Liker 46
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet
Snøsøta skrev (10 minutter siden):

CBE bruker da ikke filter sier hun. Bare denne ene gangen. og det var fordi hun hadde på filter da hun tok bildet hvor hun var så fin på håret. Vi kan sjekke feeden om vi ikke tror henne.

For i feeden ligger bildene mannen har redigert. Redigering er jo ikke filter. Og at instastory går gjennom tykke lag med filter hopper vi glatt over.

Ofte ligner hun på Lillian Müller. Men nå ligner hun aller mest på Kellyanne Conwey da hun sa- «but we have alternative facts»

Nå lo jeg godt 😂

Neeei da. CBE har jo aldri løyet om bildemanipulering før så selvfølgelig har hennes ord masse kredibilitet :ironi:
Er CBE under middels intelligent siden hun tror leserne går på slik bortforklarings-tøv så lett?

• Liker 45
Gjest Tannbein
Skrevet
Emma Marie skrev (14 minutter siden):

OMG!!!!

Jammen det er jo helt sant da!! Det er ingen filter i feeden, for der er det jo bare hemningsløs retusjering og redigering!! Det er i STORIES at hun bruker skjønnhetsfilter og det er jo noe HEELT ANNET!! 

🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...