Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor trener hun med rumpeputer? Må være både ubehagelig og varmt.

Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 26
Videoannonse
Annonse
Gjest Tannbein
Skrevet
pøbelsara skrev (58 minutter siden):

Nærkontakter: Hele familien - både de i Østfold og de på Sunnmøre, make-up-duden, frisøren, Adrian PT, stylisten til Mymuse, folka i MyMuse på shoot, negledama ... hvorav vi har sett at 1 meters regelen definitivt iKKE har vært overholdt til alle de hun jobber med. Hun brukte heller ikke munnbind hos frisøren.

Ikke bare Adrian PT, jeg husker at både CBE og Adrian Paul (evt kona hans) publiserte filmer og bilder av at hele familien hans var på besøk hjemme hos CBE og fam i en periode hvor man ikke skulle ha besøk. Bilder av at CBE holdt og koste med den nyfødte babyen hans, alle barna stablet tett sammen oppi sofaen for å se på TV og så videre. Husker jeg reagerte veldig på det og særlig bildet hvor CBE koste og nusset på den vesle babyen. Jeg hadde selv en sjef som hadde blitt bestemor 2 måneder tidligere, og hun hadde ennå ikke fått lov til å holde barnebarnet sitt for første gang pga de strenge restriksjonene. Og der publiserte påvirkeren CBE bilder på åpent internett av at hun kosa med en baby som hun ikke engang var i slekt med.

Skrevet
Kollontaj skrev (18 timer siden):

Eh. Vanlige folk med fulle jobber klarer faktisk både to og tre unger, egne og ungenes  fritidsaktiviteter og ha hund. Tenk! Og før noen påstår at SoMe-folk på jobbe på kveldene; det gjør vi andre også. Dropp noen av seriene, så tenker jeg det går rundt med både det ene og det andre. 

Jepp, vanlige folk var vel akkurat det riktige begrepet her

• Liker 4
Skrevet

Reklame for rumpeinnlegg, det som skvalper opp og ned når modellen løper?
Eller er det bare åte for mer engasjement rundt kropp og kroppsfokus når inntektsgrunnlaget ellers daler?
Eller for å få fokus vekk fra at firmaet igjen har dummet seg loddrett ut med lovrudd i naturen form av bål på svaberg?

• Liker 21
Skrevet

Disse 45-15. Er det løpe i 45 sekunder og hvile i 15 sekunder? Som skal gjøres 6 ganger? Er jo ikke så relevant om det ene draget er på hastighet 15, det sier jo ikke så mye om hennes form, selv om hun vil imponere?

• Liker 4
Skrevet
Frk.Fjas skrev (1 minutt siden):

Disse 45-15. Er det løpe i 45 sekunder og hvile i 15 sekunder? Som skal gjøres 6 ganger? Er jo ikke så relevant om det ene draget er på hastighet 15, det sier jo ikke så mye om hennes form, selv om hun vil imponere?

Har du prøvd? Hun skulle ta fem serier med 6 * 45/15, da har man en litt lengre seriepause mellom seriene (hvor man går eller jogger). Dette er bra trening. Prøv selv.

• Liker 2
Skrevet

Hun bekrefter på bloggen at de skal kjøpe Samojedvalp. 

• Liker 1
Skrevet
Tørst skrev (3 minutter siden):

Har du prøvd? Hun skulle ta fem serier med 6 * 45/15, da har man en litt lengre seriepause mellom seriene (hvor man går eller jogger). Dette er bra trening. Prøv selv.

Enig i at det er bra trening, elsker intervaller selv :) 

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk veldig kunnskapsløst å tenne bål på svaberg. 

• Liker 30
Skrevet (endret)
Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden):

"Dessverre tente vi et lite bål..."

Ja la oss for all del minimere den ulovlige tabben ved bruk av ord, slik at en eventuell skade på svaberget er proporsjonal med størrelsen på bålet. Et lite bål tar seg tross alt mye bedre ut enn et sankthansbål. I likhet med: "Jeg kjørte bare litt fortere enn fartsgrensa", "jeg var bare litt full da jeg kjørte", "jeg slo henne litt hardere enn jeg mente", "jeg befølte ham bare litt", "jeg stjal bare noen tiere fra kassa", ""jeg jukset bare litt på eksamen". Uttrykket "Bare litt..." er enda en måte å fraskrive seg ansvar på. Dere tente bål på svaberg uten å bruke hodet og publiserte kunnskapsløsheten. Punktum.

Det handler om å vise frem kunnskap og verdier, og være et forbilde for målgruppa carolinebergergeriksen.no. Eller er carolinebergeriksen.no "bare litt" influencer når det passer? 

Er det ikke leserne som alltid fokuserer feil, leser feil, mener feil? Og som gjør at Berg Eriksen må overskride grenser? Jukse med bilder? Vise frem barn? Når skal denne bedriften skjønne at folk som ser disse på nett, sitter på mer innsikt og kunnskap enn de selv?  At de er gjennomskuet for lenge siden som lettvektere?  At de ikke kan kjøpe seg egen shaker eller betale tannlegetimene sine selv av millionlønnen sin, er bare gjerrighet satt i system. 

Endret av Lin11
Skrevet
Lopploella skrev (4 timer siden):

Hun er vel ikke veganer, vil tro det er mange vegetarianere som spiser marshmallows og lignende selv om de ikke spiser kjøtt.

Poenget var at det gis inntrykk av at hun spiser marshmallows, og når noen spør om det, gis det inntrykk av at hun ikke gjør det. Hva er sant og hva er ikke? 

• Liker 27
Skrevet

Ser hun får kommentarer som sier at det er det fineste bildet de har sett av henne. Så er det ikke sånn hun ser ut i virkeligheten en gang. Det må jo være skikkelig trist å være så misfornøyd med eget utseende, at hun må bruke så sjukt mye filter hele tiden. Kunne nesten ønske det skjedde noe i livet hennes slik at hun fikk et nytt syn på hva som er viktig i livet. Tenk så mye tid hun kaster bort ved å være så opptatt av å suge inn magen, struttende rompe, store lepper osv. Det betyr jo absolutt ingen ting. 

• Liker 41
Skrevet

Det der bildet av henne der hun holder en fries; tenk på settingen rundt mtp posering og han som står utenfor bilen for å fange det perfekte øyeblikket  Ler meg ihel. For et liv. 

• Liker 28
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Klaraku78 skrev (21 minutter siden):

Ser hun får kommentarer som sier at det er det fineste bildet de har sett av henne. Så er det ikke sånn hun ser ut i virkeligheten en gang. Det må jo være skikkelig trist å være så misfornøyd med eget utseende, at hun må bruke så sjukt mye filter hele tiden. Kunne nesten ønske det skjedde noe i livet hennes slik at hun fikk et nytt syn på hva som er viktig i livet. Tenk så mye tid hun kaster bort ved å være så opptatt av å suge inn magen, struttende rompe, store lepper osv. Det betyr jo absolutt ingen ting. 

Uff ja så trist. Bildet ligner jo ikke på henne i det hele tatt. Hun er god nok som hun er, men tydeligvis ikke hjemme i huset i Sarpsborg hvor arbeidsdagen består av trening, pleie, manikyr, frisør, sminke, klinikkbesøk, filter og retusjering. Det verste er vel at det er mannen hennes som står for mesteparten av bilderedigeringen. Hun sa også for noen uker siden at mannen hennes ville at hun skulle trene på kveldene også, i tillegg til morgentreningene, fordi han vil at hun skal bli en bedre løper. Det høres virkelig ikke ut som et bra forhold.

Men de liker vel å trigge hverandre da. Han redigerer og retusjerer kroppen hennes mer sexy, mens hun latterliggjør ham i sosiale medier hver gang han spiser en bolle. Det er vel slik de holder det ekstreme kroppspresset gående i heimen. Bare synd at det er to til som bor i det huset og som påvirkes på godt og vondt.

Endret av Tannbein
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Frøken Scott skrev (6 timer siden):

"Elever fra Livets harde skole" var en betegnelse @Isildbrukte i den første kommentaren, den du erklærte deg enig i. Ikke bygg en stråmann basert på et begrepssitat fra en kommentar DU var enig. Uredelig debattskikk. 

At du faktisk tror at personer utenfor arbeidslivet har mindre kontakt med mennesker av den grunn. Newsflash; venner, familie,og nettverk eksisterer også for dem uten kollegaer, og jeg kan ikke tro jeg må forklare et voksent menneske dette. Fortsatt en fordomsfull og nedrig spekulasjon, med litt stigmatisering attåt.

Ja, det er virkelig en dum diskusjon. Det burde virkelig ikke være nødvendig å påpeke at slik stigmatisering er unødvendig. 

CBE blir ofte beskyldt for, med rette, å mangle innsikt i vanlige folks liv. Hun er åpenbart ikke alene. Skuffende!

Ikke for å kaste ut en brannfakkel. Men... mulig jeg er alene om det, men jeg føler meg faktisk langt mer isolert og har mye mindre omgang med andre voksne nå som jeg bare må jobbe hjemmefra og ikke får bryne meg på arbeidsplassen min sammen med kollegaene mine. Med tilbakemeldinger, utfordringer og så videre. Jeg føler meg ikke ensom bare fordi jeg ikke får gått på kafé med venner, for det gjør jeg aldri uansett. Men jeg får virkelig fylt opp den sosiale kvota mi når jeg får gå på jobb, på en helt annen måte enn når jeg må være hjemme. Og hvis man ikke kan være i jobb så er det jo som regel fordi den fysiske eller den psykiske helsen ikke makter det.

Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde at f eks uføre hadde et mindre rikt sosialt liv enn de som jobber fysisk sammen med kollegaer hele dagen og så er med familien hele kvelden, men det stemmer altså ikke? Ikke at noe er rett eller galt i forhold til hvor sosial man MÅ være, men det var min ærlige oppfatning. Jeg var selv sykemeldt i 6 måneder og det aller, aller siste jeg orket var å være sosial dagen lang. Men vi er jo alle forskjellige og det har jeg forståelse for. Jeg er en bror som er viltvokter og det verste han vet er tørrprat, småprat og generelt å måtte forholde seg til folk han ikke liker, og jeg tror da ikke at han har et mindre rikt liv av den grunn.

Jeg bare reagerte på akkurat den spesifikke uttalelsen din om at det ikke er noen forskjell på det sosiale om man er i jobb eller ikke.

Det skrives jo stadig her inne om at CBE og LKE får altfor lite input fra omverdenen fordi de ikke har en arbeidsplass med kollegaer å bryne seg på, for eksempel. 

Endret av Tannbein
Skrevet (endret)

https://m.facebook.com/watch/?v=503986943654497&_rdr

sånn så hun ut i januar. Hvorfor fake å være penere? Ikke at jeg syns det er penere, nei tvert om! Men man forstår jo at det er hensikten. Og så takk for komplimenter. Direkte løgn. Fatter det ikke. Lurer på om det gir en helt sinnsykt god følelse, selv om man vet at det er fake. Det er så flaut, jeg orker ikke. 

Edit: oi så nå at det var i fjor. Jaja poenget står 

Endret av PallePalle
Presisering
  • Liker 15
Skrevet

Man kan jo kikke på hvem som skriver at det er det fineste bildet man har sett og så kan man tenke sitt. 

• Liker 23
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Man kan jo kikke på hvem som skriver at det er det fineste bildet man har sett og så kan man tenke sitt. 

Haha, ja en ansatt på en skjønnhetsklinikk som har spesialisert seg på injeksjoner 🙈 Fy fader for et giftig miljø.

Du er god nok som du er, CBE! Og husk nå for Guds skyld at du er forbilde for to små jenter som du skal lære å elske seg selv, helt uten filtere og injeksjoner!

Endret av Tannbein

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...