Jaimatadi Skrevet 9. februar 2021 #35581 Skrevet 9. februar 2021 Marguerite skrev (2 timer siden): Haha, dette er et godt eksempel på at det er ganske ville påstander i denne tråden. Jeg er enig i mye av kritikken i denne tråden, men ville bare nevne det, at sånn i virkeligheten så ga de faktisk et hyggelig inntrykk (disse få sekundene jeg traff dem). Jeg har forøvrig ikke opplevd at andre ukjente hilser når jeg går i Kulåsparken, det er ikke så vanlig. Dette er ren løgn 100% Jeg dømmer ikke folk etter hva jeg leser i media. Derfor har jeg vært åpen og positiv når jeg har møtt dem. Null respons når man prøver å hilse. Og assa... er godt kjent her jeg altså, så ikke prøv deg 17
Keaton Skrevet 9. februar 2021 #35582 Skrevet 9. februar 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Men pandemien gjelder ikke dette paret! Er vel ikke alkoholservering i Sarp? 13
NewStart87 Skrevet 9. februar 2021 #35583 Skrevet 9. februar 2021 Er det bare meg eller syntes dere også hun ser svært sur ut på det svart hvitt bilde på Instagram story? Var ikke et heldig bilde iallfall. 7
NewStart87 Skrevet 9. februar 2021 #35584 Skrevet 9. februar 2021 Kollontaj skrev (13 minutter siden): Er vel ikke alkoholservering i Sarp? Ser ikke sånn ut. De drikker kaffe og vann til maten. 1
Marguerite Skrevet 9. februar 2021 #35585 Skrevet 9. februar 2021 Jaimatadi skrev (2 timer siden): Dette er ren løgn 100% Jeg dømmer ikke folk etter hva jeg leser i media. Derfor har jeg vært åpen og positiv når jeg har møtt dem. Null respons når man prøver å hilse. Og assa... er godt kjent her jeg altså, så ikke prøv deg Jeg synes det er ganske drøyt å bli kalt en løgner når jeg forteller om en to sekunders opplevelse fra mitt eget liv, jeg har jo ikke påstått at de aldri har latt være å hilse på andre eller alltid smiler og er hyggelige, jeg har ikke noe grunnlag for å kunne vite noe om det. Ellers er det jo rart at du er så godt kjent med de lokale forholdene når det du skrev først var «Lurer på om de er godt likt i nærmiljøet der. Eller om de for eksempel er sånn som ikke ofrer folk et blikk. Eller skyr unna med dødt blikk uten antydning til et smil om blikket møtes.» 16
MorUgle Skrevet 9. februar 2021 #35586 Skrevet 9. februar 2021 Lin11 skrev (4 timer siden): Kan noen forklare meg hvordan disse kan være ute å spise i disse tider ( I en pressemelding tirsdag varsler regjeringen at de strenge smitteverntiltakene i Oslo, Halden og Sarpsborg videreføres fra 11. februar. De tre kommunene er en del av ring 1, som har et høyt tiltaksnivå). https://www.nrk.no/osloogviken/koronatiltak-i-oslo_-pressekonferanse-om-smittesituasjonen-1.15365436 Rapportter dette til Sarpsborg Kommune 21
Surikatt Skrevet 9. februar 2021 #35587 Skrevet 9. februar 2021 Eller de hadde begge korona da de var syke og tror de er immune. Men skikkelig hjernedødt å legge ut restaurantbesøk i sosiale medier. 28
cerruti Skrevet 9. februar 2021 #35588 Skrevet 9. februar 2021 NewStart87 skrev (7 timer siden): Jeg fant linken. Det var 2009. Jeg kan ikke en gang skjønne at Caroline ville gifte seg med en som kom med slike uttalelser? https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564 Herlighet så pinlig å ha hengende ved seg / mannen sin... 20
Gjest Finlay Skrevet 9. februar 2021 #35589 Skrevet 9. februar 2021 cerruti skrev (7 minutter siden): Herlighet så pinlig å ha hengende ved seg / mannen sin... «Men hey, det er bare min personlige mening, sier ikke at det er feil på noen måte.» 🙄
pøbelsara Skrevet 9. februar 2021 #35590 Skrevet 9. februar 2021 Surikatt skrev (26 minutter siden): Eller de hadde begge korona da de var syke og tror de er immune. Men skikkelig hjernedødt å legge ut restaurantbesøk i sosiale medier. Da burte de for skams skyld opplyse om det. Men siden det bare er frarådet med unødvendige reiser og ikke eksplisitt forbudt, er vel det argumentet de bruker. hvordan man får et restaurantbesøk til å rime med de strenge reglene i Sarpsborg, er vanskelig å forstå. Og hva Fredrikstadfolk synes om at folk kommer til Fredrikstad fra Sarpsborg for å spise på restaurant når Sarpsborg er i ring 1, kan man jo bare lure på. 48
Keaton Skrevet 9. februar 2021 #35591 Skrevet 9. februar 2021 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Da burte de for skams skyld opplyse om det. Men siden det bare er frarådet med unødvendige reiser og ikke eksplisitt forbudt, er vel det argumentet de bruker. hvordan man får et restaurantbesøk til å rime med de strenge reglene i Sarpsborg, er vanskelig å forstå. Og hva Fredrikstadfolk synes om at folk kommer til Fredrikstad fra Sarpsborg for å spise på restaurant når Sarpsborg er i ring 1, kan man jo bare lure på. Det er vel ikke så mye å lure på. ☺️ 22
Populært innlegg loffen Skrevet 9. februar 2021 Populært innlegg #35592 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Jepp, den restauranten er i Fredrikstad. Som er i ring 2. Sarpsborg er i ring 1, samme som Halden og Oslo. Det er helt blåst å reise ut av en ring 1-kommune og gå på restaurant i en annen kommune! I ring 1 er jo alle stengt, det er en grunn til det. For noen idioter de er. Endret 9. februar 2021 av loffen 71
loffen Skrevet 9. februar 2021 #35593 Skrevet 9. februar 2021 Har sykt lyst selv jeg, til å dra hvorsomhelst (!), ta et glass vin og litt god mat, men neida, her i ring 1 holder vi oss hjemme!! Faen assa! ( Ja, jeg er dritt lei av å gå tur i skogen. ) 45
Halle-Palle Skrevet 9. februar 2021 #35594 Skrevet 9. februar 2021 Jeg spurte på bloggen om det var mot anbefalingene å spise ute når de bor i ring 1. Det var visst hetsende, spørsmålet ble i hvert fall slettet. 40
Surikatt Skrevet 9. februar 2021 #35595 Skrevet 9. februar 2021 cerruti skrev (40 minutter siden): Herlighet så pinlig å ha hengende ved seg / mannen sin... Ja, men hvem bryr seg om Lars Kristian Eriksens smak?? Nå er den tydeligvis endret siden han redigerer konas rumpe større og hun har operert inn større pupper. Komisk. 34
Populært innlegg PecanPie Skrevet 9. februar 2021 Populært innlegg #35596 Skrevet 9. februar 2021 Her utsetter vi svigermors første møte med sitt første barnebarn uke etter uke pga smittevernsregler. Men det er greit det altså, så lenge influensere kan gå mot smittevernsanbefalinger og få seg en velfortjent lunsj på restaurant i nabokommunen. ❤️ (eventuelt: skjerp dere!) 75
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 9. februar 2021 Populært innlegg #35597 Skrevet 9. februar 2021 Helt ærlig så synes jeg det vitner om både manglende forståelse for smitte og smittevern, og en utrolig lte sympatisk arroganse. Snakk om å IKKE bruke påvirkningen de tar seg veldig godt betalt for, til noe som er bra for andre enn dem selv. 64
Gjest Lavande Skrevet 9. februar 2021 #35598 Skrevet 9. februar 2021 Jeg er sjokkert over at bedriften fortsetter å ignorere smittevernreglene, når jobben til eiere/ansatte er å drive med påvirkning. Jeg gjentar: Helseministeren har uttalt følgende - https://www.dagbladet.no/kjendis/hoie-med-klar-beskjed-etter-dette/72876003 "Jeg håper spesielt at influenserne tenker gjennom det samfunnsansvaret de har slik at både det de gjør og det de fotograferer er i tråd med smittevernrådene våre, slik at de går foran som gode forbilder for andre i sin generasjon." Jeg lurer på hvilke bedrifter/forretninger/ butikker ønsker å assosieres heretter med carolinebergeriksen.no?
MaleficentAurora Skrevet 9. februar 2021 #35599 Skrevet 9. februar 2021 At hun la ut det filtre bildet og benektet at hun ellers ikke bruke filter generelt var nesten toppen av isfjellet for meg. Hun bruker faens steike meg filter hver fuckings dag på storien. Man får jo sjokk når man ser hvordan den dama EGENTLIG ser ut.. Beklager for min skarpe utblåsning her, men det måtte bare ut. Har sugd inn magen i hele dag i håp om komme meg inn i dongeri buksen som ikke passet meg lengre. Det funker hvis bare på CBE og ikke oss andre som har innvoller og tarm i magen. 30
Emma Marie Skrevet 9. februar 2021 #35600 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Ikke akkurat noe sjokk at de fikk den valpen! De går jo foran absolutt alle så...🤦🏽♀️Jeg orker snart ikke mer av disse to menneskene..Og alt er så JÆVLIG fint hele tida. Fint, fint og fint..Herrejesus! Endret 9. februar 2021 av Emma Marie 27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå