MaleficentAurora Skrevet 9. februar 2021 #35601 Skrevet 9. februar 2021 Emma Marie skrev (Akkurat nå): Ikke akkurat noe sjokk at de fikk den valpen! De går jo foran absolutt alle så...🤦🏽♀️Jeg orker snart ikke mer av disse to menneskene.. Enig med deg.. Kjenner jeg blir sliten av de toan.. 10
Surikatt Skrevet 9. februar 2021 #35602 Skrevet 9. februar 2021 Emma Marie skrev (8 minutter siden): Ikke akkurat noe sjokk at de fikk den valpen! De går jo foran absolutt alle så...🤦🏽♀️Jeg orker snart ikke mer av disse to menneskene..Og alt er så JÆVLIG fint hele tida. Fint, fint og fint..Herrejesus! Bare å glede seg til samojeden røyter ut hele utstillingshuset deres.Helt feil valg for dem. 27
Pæddan Skrevet 9. februar 2021 #35603 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Surikatt skrev (14 minutter siden): Bare å glede seg til samojeden røyter ut hele utstillingshuset deres.Helt feil valg for dem. Den kommer til å ligge i et bur ute i gangen og kun inne for fotosession med innsugd mage, gapende latter, filter herifra til månen med perfekt pyntede småbarn som klapper Fido.... Endret 9. februar 2021 av Pæddan 32
likermegher Skrevet 9. februar 2021 #35604 Skrevet 9. februar 2021 De to siste bildene på IG: Første bildet veldig brun pga noe olje hun putter på fjeset. Det andre bildet er hun helt hvit i huden🙄 Begge bilder med filter 15
Tørst Skrevet 9. februar 2021 #35605 Skrevet 9. februar 2021 Pæddan skrev (19 minutter siden): Den kommer til å ligge i et bur ute i gangen og kun inne for fotosession med innsugd mage, gapende latter, filter herifra til månen med perfekt pyntede småbarn som klapper Fido.... Store, matchende sløyfer på hele gjengen ❤️🤭 15
Pæddan Skrevet 9. februar 2021 #35606 Skrevet 9. februar 2021 Tørst skrev (2 minutter siden): Store, matchende sløyfer på hele gjengen ❤️🤭 Hvordan kunne jeg glemme disse trashsløyfene fra Wish.... 9
Tørst Skrevet 9. februar 2021 #35607 Skrevet 9. februar 2021 (endret) likermegher skrev (På 9.2.2021 den 19.09): Hun ser ikke sur ut. Er bare den vanlige, idiotiske poseringa. Se til siden🙄 Mangler bare å gape. Det er den ene av to gjeldende poseringer. 1. Se til siden, på intet, drømmende. CBE snerrer og ser sur ut. Den andre poseringa, nr 2: gapesmil. Se på denne flotte dama når hun er "naturlig" da! Fint smil, ikke snerring, ikke gapskratting. Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett. Endret 11. februar 2021 av Måne Rampelyset 7
Tørst Skrevet 9. februar 2021 #35608 Skrevet 9. februar 2021 Pæddan skrev (3 minutter siden): Hvordan kunne jeg glemme disse trashsløyfene fra Wish.... Altså, hun sitter jo og bestiller nå ut fra handlelisten de har laget til hunden. Skal vi se, en hund trenger matskål, drikkeskål, sele, noe å bite på, kanskje ei seng? Mat får man vel med i valpepakken, kanskje noe tyggegreier og godbiter. Trenger den noe mer? Bur er sikkert lurt. Trenger man handleliste, altså? Hva koster forresten en samojedvalp i disse dager? 8
Gjest Lin11 Skrevet 9. februar 2021 #35609 Skrevet 9. februar 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): Da burte de for skams skyld opplyse om det. Men siden det bare er frarådet med unødvendige reiser og ikke eksplisitt forbudt, er vel det argumentet de bruker. hvordan man får et restaurantbesøk til å rime med de strenge reglene i Sarpsborg, er vanskelig å forstå. Og hva Fredrikstadfolk synes om at folk kommer til Fredrikstad fra Sarpsborg for å spise på restaurant når Sarpsborg er i ring 1, kan man jo bare lure på. Lavande skrev (48 minutter siden): Jeg er sjokkert over at bedriften fortsetter å ignorere smittevernreglene, når jobben til eiere/ansatte er å drive med påvirkning. Jeg gjentar: Helseministeren har uttalt følgende - https://www.dagbladet.no/kjendis/hoie-med-klar-beskjed-etter-dette/72876003 "Jeg håper spesielt at influenserne tenker gjennom det samfunnsansvaret de har slik at både det de gjør og det de fotograferer er i tråd med smittevernrådene våre, slik at de går foran som gode forbilder for andre i sin generasjon." Jeg lurer på hvilke bedrifter/forretninger/ butikker ønsker å assosieres heretter med carolinebergeriksen.no? PecanPie skrev (1 time siden): Her utsetter vi svigermors første møte med sitt første barnebarn uke etter uke pga smittevernsregler. Men det er greit det altså, så lenge influensere kan gå mot smittevernsanbefalinger og få seg en velfortjent lunsj på restaurant i nabokommunen. ❤️ (eventuelt: skjerp dere!) Denne bedriften tjente 3-4 milioner i fjor på denne «påvirkningen». Eneste man ser er en bedrift som skal ta for seg med begge hender, og med et holdningsproblem ovenfor normale normer og retningslinjer.
Gjest Lin11 Skrevet 9. februar 2021 #35610 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Tørst skrev (11 minutter siden): Det er den ene av to gjeldende poseringer. 1. Se til siden, på intet, drømmende. CBE snerrer og ser sur ut. Den andre poseringa, nr 2: gapesmil. Se på denne flotte dama når hun er "naturlig" da! Fint smil, ikke snerring, ikke gapskratting. Flotte dama? Ser bare en bedriftseier som driter i smittevern, og presenter kun overfladiske og idiotiske verdier. Det er vel bare et tidsspørsmål før annonsørene også innser denne bedriften ikke «inspirerer» noen andre en seg selv. Med ingen nye følgere til på CBE kontoen på over 1 år, 31 K på NetFit og Coach Eriksen med sine 350 følgere, så er flere en oss «feite Navere» på KG som mener det samme. Endret 9. februar 2021 av Lin11
Pæddan Skrevet 9. februar 2021 #35611 Skrevet 9. februar 2021 Tørst skrev (8 minutter siden): Altså, hun sitter jo og bestiller nå ut fra handlelisten de har laget til hunden. Skal vi se, en hund trenger matskål, drikkeskål, sele, noe å bite på, kanskje ei seng? Mat får man vel med i valpepakken, kanskje noe tyggegreier og godbiter. Trenger den noe mer? Bur er sikkert lurt. Trenger man handleliste, altså? Hva koster forresten en samojedvalp i disse dager? En valp ligger nå på fra 16-20 K mener jeg. 2
Gjest Lin11 Skrevet 9. februar 2021 #35612 Skrevet 9. februar 2021 Pæddan skrev (1 minutt siden): En valp ligger nå på fra 16-20 K mener jeg. Det blir vel fakturert Treasures AS som «content».
Tørst Skrevet 9. februar 2021 #35613 Skrevet 9. februar 2021 Lin11 skrev (7 minutter siden): Flotte dama? Ser bare en bedriftseier som driter i smittevern, og presenter kun overfladiske og idiotiske verdier. Jo, men går jo an å si at hun er flott for det, da. Når hun smiler naturlig ser hun nydelig ut. De snerre- og gapskattebildene hennes er derimot helt grusomme. 14
Gjest Lin11 Skrevet 9. februar 2021 #35614 Skrevet 9. februar 2021 Tørst skrev (Akkurat nå): Jo, men går jo an å si at hun er flott for det, da. Når hun smiler naturlig ser hun nydelig ut. De snerre- og gapskattebildene hennes er derimot helt grusomme. Nei? Hun er en ren kopi av Kopi Elise. Og Kopi Elise er operert fra topp til tå.
Tørst Skrevet 9. februar 2021 #35615 Skrevet 9. februar 2021 Pæddan skrev (2 minutter siden): En valp ligger nå på fra 16-20 K mener jeg. Høres rimelig ut det. Min tidligere nabo og venninne fikk valper i morges, hun driver med en annen rase som CBE & co har sagt de var interessert i. Spurte hva de koster, 18 000 kr. Alle er solgt/reservert. Populær rase. Og etter min mening, en mye mer passende hund til CBE & co. 3
Tørst Skrevet 9. februar 2021 #35616 Skrevet 9. februar 2021 Lin11 skrev (Akkurat nå): Nei? Hun er en ren kopi av Kopi Elise. Og Kopi Elise er operert fra topp til tå. Javel, deg om det. Derav "naturlig" i anførselstegn i den opprinnelige posten. Jeg syns det går an å si hun ser pen ut når hun viser mer ekte følelser, iallfall, selv om hun er operert. Det syns jeg om Sophie Elise også. Søt noen ganger, tacky for det meste og når hun prøver for hardt. 9
Skrottefar Skrevet 9. februar 2021 #35617 Skrevet 9. februar 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): en utrolig lite sympatisk arroganse. Akkurat det er vel ikke noe nytt 8
Swan1998 Skrevet 9. februar 2021 #35618 Skrevet 9. februar 2021 Tørst skrev (45 minutter siden): Det er den ene av to gjeldende poseringer. 1. Se til siden, på intet, drømmende. CBE snerrer og ser sur ut. Den andre poseringa, nr 2: gapesmil. Se på denne flotte dama når hun er "naturlig" da! Fint smil, ikke snerring, ikke gapskratting. Hvem er dette?! 4
Gjest Stjernetåka Skrevet 9. februar 2021 #35619 Skrevet 9. februar 2021 Kan være vanskelig for oppdrettere å si nei når det blir skrevet slik om i bloggen.
Piggi Skrevet 9. februar 2021 #35620 Skrevet 9. februar 2021 Stjernetåka skrev (11 minutter siden): Kan være vanskelig for oppdrettere å si nei når det blir skrevet slik om i bloggen. Da er det dårlige oppdrettere hvis de blir så lett påvirket til å selge valp. 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå